Afgekeken van Amerika.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Wtf. Wie verzint zoiets? En belangrijker nog, hoe is dit in godsnaam door de keuring gekomen?
Ik kijk redelijk wat Amerikaans nieuws, zoiets debiels kom je bij de grote nationale zenders niet tegen...quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)-nieuwszenders.dhtmlquote:Heeft u al gehoord dat Sacha de Boer stopt als nieuwslezeres?
'Daar zal dan wel weer snel een nieuwe voor in de plaats komen. Zo gaat dat bij de staatsmedia. Ik vind de kwaliteit van het nieuws van de NOS heel slecht. Hun berichtgeving is erg vooringenomen en provinciaal. Ik kijk nog veel liever naar het Chinese en Russische journaal. Dat kun je op UPC in het Engels ontvangen. Als je door dictatoriale nieuwszenders bent ingehaald, dan zegt dat veel.'
daar noem je ook een doeber, hans jansenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Arabist Hans Jansen over het NOS Journaal
[..]
Alsof lombrozo's journaal kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:56 schreef PLAE@ het volgende:
Ik weet niet of het een slechte ontwikkeling is. De PO maakt tv (en dus nieuws) voor de gehele bevolking. Het is dan niet gek om in zogenaamde B-1 taal (wat de meerderheid begrijpt) HET journaal wat het beste bekeken wordt naar de mensen te brengen. Verdieping kan dan wel in andere programma's.
Ik niet meer, die is bij P&W een keer keihard door de mand gevallen omdat hij niet wist waar hij het over had. Het fragment moet ik je schuldig blijven.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:12 schreef arjan1212 het volgende:
ik ben ook een fan van Arabist Hans Jansen
ik herrinner me juist een alflevering bij pauw en witteman waarbij hij alle anderen van de tafel veegdequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet meer, die is bij P&W een keer keihard door de mand gevallen omdat hij niet wist waar hij het over had. Het fragment moet ik je schuldig blijven.
Dat soort avonden waren er ook inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:24 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik herrinner me juist een alflevering bij pauw en witteman waarbij hij alle anderen van de tafel veegde
Constante pro-EU propaganda daar, nee liever niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Gewoon naar het Belgische journaal kijken.. ergernis opgelost.
wat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Constante pro-EU propaganda daar, nee liever niet.
Het is in elk geval veel completer dan het NOS Journaal, is me opgevallen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Gewoon naar het Belgische journaal kijken.. ergernis opgelost.
Ik heb niks tegen B1-taal, ik heb meer tegen de simplificering van het nieuws an sich, de onderwerpkeuze en het totale gebrek aan diepgang.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:56 schreef PLAE@ het volgende:
Ik weet niet of het een slechte ontwikkeling is. De PO maakt tv (en dus nieuws) voor de gehele bevolking. Het is dan niet gek om in zogenaamde B-1 taal (wat de meerderheid begrijpt) HET journaal wat het beste bekeken wordt naar de mensen te brengen. Verdieping kan dan wel in andere programma's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |