vanavond weer de slag om brussel op ned2quote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef ACT-F het volgende:
Dat er nu pas over geklaagd wordt, tenminste, zo openlijk. Het NOS-journaal is me al jaren een doorn in het oog. Ze kampen nadrukkelijk met scoringsdrift, en dat zie je vooral terug in de toon van de interviews. Agressief en erg populistisch. De kritische kijker is allang afgehaakt, maar heck, dat is slechts een klein deel van de bevolking. De publieke omroepen moeten zieltjes winnen voor hun bestaansrecht. Inhoud staat op de tweede plaats, want het gaat vooral om de kijkcijfers. Het is de Telegraaf van het televisiejournaal geworden. Het is de grootste, maar verre van kwalitatief.
Wat heeft VPRO te maken met het beleid van het NOS-journaal?quote:Op maandag 3 december 2012 20:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
vanavond weer de slag om brussel op ned2
met zulke programma's maken ze het goed?
of winnen ze zieltjes?
uit die zin maakte ik dat een beetje opquote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef ACT-F het volgende:
De publieke omroepen moeten zieltjes winnen voor hun bestaansrecht. Inhoud staat op de tweede plaats, want het gaat vooral om de kijkcijfers.
Gelukkig blijven de overige programma's nog wel redelijk normaal, anders had wat mij betreft de stekker onmiddellijk eruit getrokken mogen worden bij de publieke omroepen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:37 schreef anonymoussie het volgende:
nou
je zei:
[..]
uit die zin maakte ik dat een beetje op
maar je bedoelde dat niet, begrijp ik uit jouw quote
quote:Op maandag 3 december 2012 20:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gelukkig blijven de overige programma's nog wel redelijk normaal, anders had wat mij betreft de stekker onmiddellijk eruit getrokken mogen worden bij de publieke omroepen.
Maar de NOS verdient helemaal geen centjes....quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef Casos het volgende:
Tegenwoordig, zeker na de opkomst van social media, wordt alles afgestemd op de massa. De macht van de grote getallen, daar vallen de centjes momenteel te verdienen.
NOS is niet commercieel?quote:Op maandag 3 december 2012 20:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Maar de NOS verdient helemaal geen centjes....
quote:RTL vind ik persoonlijk een stuk beter en die zijn er dan weer wel om centjes te verdienen.
ja ik las daar een discussie overquote:Op maandag 3 december 2012 20:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
NOS is niet commercieel inderdaad ...
Ja.....quote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ja ik las daar een discussie over
publiek gefinancierd?
die discussiequote:
De po is niet commercieel want er is geen doelstelling om winst te maken. Punt.quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
die discussie
http://marcoraaphorst.nl/(...)of-niet-commercieel/
over de commerciele activiteiten van Tros
http://www.totaaltv.nl/ni(...)uitbrander_TROS.html
maar staat niet zo direct in verband met NOS
dan ben ik weer aan het topicdwalen
ik snap dat het niet zo wordt beschreven en gezienquote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De po is niet commercieel want er is geen doelstelling om winst te maken. Punt.
Er is geen discussie mogelijk zeg maar.
Hoezo Veramerikanisering? Heb je PBS NewsHour eens gezien?quote:Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef Adelante het volgende:
Veramerikanisering van het nieuws, nieuws is een product dat aan de man moet worden gebracht. Kijkcijfers bepalen de kwaliteit en niet de inhoud. Het journaal heeft het nog lang volgehouden in de veranderende maatschappij
Alsof de nieuwslezers allemaal een clinic bij Marga van Praag hebben gevolgd?quote:Op maandag 3 december 2012 22:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oh ben blijkbaar niet de enige die zich aan het NOS journaal stoort. Het voelt vaak aan alsof ze je toespreken alsof je een kleuter bent of zwakzinnig. Het lijkt meer een soort van jeugdjournaal geworden te zijn.
Haha ja zo komt het wel overquote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alsof de nieuwslezers allemaal een clinic bij Marga van Praag hebben gevolgd?
quote:Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef ems. het volgende:
Ik heb het nooit als storend ervaren, maar ik kijk dan ook nauwelijks tv. Als je nieuws wilt kijk je op internet, immers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |