waarom kan je dat niet?quote:Op maandag 3 december 2012 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, op die batterijen in iphones en ipods die er onredelijk snel mee kappen, maar die je niet zelf kan vervangen.
Omdat ik een technische onbenul ben.quote:
Ik ook niet!quote:Op maandag 3 december 2012 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
Heb nog nooit problemen met Apple batterijen gehad
Kan je bij jou wel zelf de accu vervangen?quote:Op maandag 3 december 2012 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik lees steeds Ang3l ipv Apple.
Ik ben een narcist
Je hebt ook een superslank design natuurlijk en bijna iedereen wil je hebben, dus er zijn nog wel meer overeenkomsten.quote:Op maandag 3 december 2012 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik lees steeds Ang3l ipv Apple.
Ik ben een narcist
Hij is ook duur en weigert data te sharen?quote:Op maandag 3 december 2012 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt ook een superslank design natuurlijk en bijna iedereen wil je hebben, dus er zijn nog wel meer overeenkomsten.
Als je ff je schroevendraaiertje in me steektquote:Op maandag 3 december 2012 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je bij jou wel zelf de accu vervangen?.
quote:Op maandag 3 december 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is ook duur en weigert data te sharen?
Godverdju, ik ben een Applequote:Op maandag 3 december 2012 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt ook een superslank design natuurlijk en bijna iedereen wil je hebben, dus er zijn nog wel meer overeenkomsten.
Sorry, het is geen kruiskopquote:Op maandag 3 december 2012 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ff je schroevendraaiertje in me steekt
quote:
En is dat dan gevoelstemperatuur of gewone echte?quote:Op maandag 3 december 2012 14:27 schreef stbabylon het volgende:
@Heatwave 'kou staat voor afwezigheid van warmte'
Best, maar pas bij 0K is er geen warmte meer
Omdat printen uit 1990 isquote:Op maandag 3 december 2012 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Waarom besluiten printers altijd om er van het ene op het andere moment zomaar mee op te houden
Hmmz. Jamaar. Voor de seks hoef ik t niet te doen, want ik heb een FH.quote:Op maandag 3 december 2012 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon aan het lijntje houden voor als die van zaterdag niet belt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |