SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch niks voor haar? Lurken?quote:Op maandag 3 december 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
Waarschijnlijk zit Samzz gewoon te lurken en te kijken wat er gepost wordt.
![]()
![]()
Geen ideequote:Op maandag 3 december 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is toch niks voor haar? Lurken?.
![]()
Naja, uiteindelijk moet ze zelf maar weten of ze wilt lurken of niet, tis haar leven, niet het mijnequote:
Ik post gewoon vrolijk door en heb m'n lol!![]()
![]()
Why so serious?quote:Op maandag 3 december 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Anders hou je even lekker met jezelf bezig ipv wat een ander doetDit account is niet meer in gebruik.![]()
De neuk, baas belde, of ik vergeten was dat ik vandaag moest werken
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Oke. Neuken?quote:Op maandag 3 december 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Anders hou je even lekker met jezelf bezig ipv wat een ander doet![]()
Ik mag toch wel hoi zeggen??quote:Op maandag 3 december 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Anders hou je even lekker met jezelf bezig ipv wat een ander doet![]()
![]()
Noes, zo een afspraak. Ik wil niet naar buiten, ik ben EINDELIJK warm
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Je zegt hoi tegen iemand die er niet eens isquote:Op maandag 3 december 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hoi zeggen??
Neequote:![]()
Ow shit, ik kan dus beter maar geen grapjes gaan maken.quote:Op maandag 3 december 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zitten niet in ONZ daar mag je grappig gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En in een SC is dat verboden?quote:Op maandag 3 december 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zitten niet in ONZ daar mag je grappig gaan doen
* Spezza19 zet zijn serieuze gezicht opDit account is niet meer in gebruik.![]()
Gewoon dik inpakken, dan is het wel te doen!quote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Noes, zo een afspraak. Ik wil niet naar buiten, ik ben EINDELIJK warm![]()
![]()
Waar zijn je booskijkers?quote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En in een SC is dat verboden?
* Spezza19 zet zijn serieuze gezicht opVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow shit, ik kan dus beter maar geen grapjes gaan maken.Ik ga het niet eens uitleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te vermoeiend
![]()
Er valt ook niks aan uit te leggen dus dat lijkt mij dan idd vermoeiend!quote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens uitleggente vermoeiend
![]()
![]()
![]()
Ik kan me niet veel dikker inpakken. Althans, dan pas ik niet meer in mn jas.quote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon dik inpakken, dan is het wel te doen!What you forget, you are gonna repeat.
Sterktequote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Noes, zo een afspraak. Ik wil niet naar buiten, ik ben EINDELIJK warm.
![]()
ey wie weet hoe ik een GIF kan omzetten zodat ik em als usericon kan gebruiken?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ow ok. En je hebt blijkbaar geen andere jas he?quote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan me niet veel dikker inpakken. Althans, dan pas ik niet meer in mn jas.
Ik pas met 2 sweaters trouwens ook nog maar nauwelijks in m'n jas, maar heb het tenminste wel lekker warm nu buiten!![]()
![]()
Je Mag mijn jas wel lenen.quote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan me niet veel dikker inpakken. Althans, dan pas ik niet meer in mn jas.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
2 truien en dan in je jas komen? Ik kan nauwelijks in mijn jassen komen met een dik vest aanquote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ok. En je hebt blijkbaar geen andere jas he?
Ik pas met 2 sweaters trouwens ook nog maar nauwelijks in m'n jas, maar heb het tenminste wel lekker warm nu buiten!.
![]()
Een goede Jas doet wonderen.quote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik pas met 2 sweaters trouwens ook nog maar nauwelijks in m'n jas, maar heb het tenminste wel lekker warm nu buiten![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb Mijn jas Expres een maat te Groot gekocht.quote:Op maandag 3 december 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 truien en dan in je jas komen? Ik kan nauwelijks in mijn jassen komen met een dik vest aan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
niemand?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
oke dag hoorquote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er valt ook niks aan uit te leggen dus dat lijkt mij dan idd vermoeiend!![]()
![]()
![]()
Mijn jas is dan ook een afdankertje van iemand die wat groter was dan ikquote:Op maandag 3 december 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 truien en dan in je jas komen? Ik kan nauwelijks in mijn jassen komen met een dik vest aan.
![]()
![]()
of iemand weet hoe ik van een bestaande .gif een bruikbare usericon kan makenquote:
Ook een optie. Bij mijn jas is dat geen gezichtquote:Op maandag 3 december 2012 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb Mijn jas Expres een maat te Groot gekocht..
![]()
Handigquote:Op maandag 3 december 2012 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn jas is dan ook een afdankertje van iemand die wat groter was dan ik.
![]()
Ik heb geen idee. Misschien kan je Heloef vragen? Hij schijnt wel het 1 en ander te weten over dit onderwerpquote:Op maandag 3 december 2012 12:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
of iemand weet hoe ik van een bestaande .gif een bruikbare usericon kan maken![]()
![]()
Leren jassen ftw.quote:Op maandag 3 december 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook een optie. Bij mijn jas is dat geen gezicht.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je.moet m sowieso verkleinen naar 60x60 pixels geloof k, dan uploaden via fok fotoboek.dinkie.quote:Op maandag 3 december 2012 12:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
of iemand weet hoe ik van een bestaande .gif een bruikbare usericon kan makenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb een longsleeve, een gebreid vest en een jas aan. Een extra longsleeve zou nog kunnen, maar dat vind ik meer iets voor als de temperaturen echt onder de 0 komen. Vind dat ik nu al te snel, te dik ben ingepakt. Maar ik kan het maar moeilijk warm krijgen tegenwoordigquote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik pas met 2 sweaters trouwens ook nog maar nauwelijks in m'n jas, maar heb het tenminste wel lekker warm nu buiten!
quote:![]()
Wat ben je ook een lieverd
Anyways, ik ga even naar mn afspraak toe. Tot over een uurtje ofzo
Succesquote:Op maandag 3 december 2012 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga even naar mn afspraak toe. Tot over een uurtje ofzo![]()
![]()
Succes!quote:Op maandag 3 december 2012 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga even naar mn afspraak toe. Tot over een uurtje ofzo![]()
![]()
Spieren in mij rug/billen/benen doen pijn. En ik dacht zaterdag dat de pijn in spieren net boven mijn knie van het douchen kwam, maar ik heb er nu last van met lopenquote:.
![]()
Ook. Maar vooral ook luiheid enzoquote:Op maandag 3 december 2012 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat je 's ochtends nooit honger hebt?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Meer posten danquote:Op maandag 3 december 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
/lief dagboek
Ik haal de 100k posts niet voor het einde van dit jaar
Beter je best doenquote:Op maandag 3 december 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
/lief dagboek
Ik haal de 100k posts niet voor het einde van dit jaar
Ik de 50k nietquote:Op maandag 3 december 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
/lief dagboek
Ik haal de 100k posts niet voor het einde van dit jaar.
![]()
Jawel johquote:Op maandag 3 december 2012 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en ik de 25k misschien niet eensWordt krapjes denk ik, jaquote:![]()
![]()
Ja in theorie wel. Alleen ben ik met avondeten wel vaak op tijdquote:Op maandag 3 december 2012 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals het bij jou gaat, verwacht ik dat je staat te bakken pas als het 3u 's nachts is
ohhh, wacht, ik heb nog Zweedse gehaktballetjes van de Ikea in de vriezer liggen
Top 500?quote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
45k wordt zelfs lastig. Maar in de top500 voor het eind van het jaar moet lukken
.
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef ErwinRommel het volgende:
ohhh, wacht, ik heb nog Zweedse gehaktballetjes van de Ikea in de vriezer liggen![]()
Rustig aan.![]()
Ik doe jou naquote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey, koffie.
Je tong hangt uit je mond.![]()
![]()
qua posts, de 50k ga ik niet meer halen: aantal posts: 45603 (gemiddeld 16 per dag)Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__
![]()
![]()
![]()
![]()
__
_____
![]()
![]()
![]()
__
______
![]()
![]()
Je faaltquote:Op maandag 3 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
____
_____
![]()
![]()
![]()
![]()
__
_____:P
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__
_____
![]()
![]()
![]()
![]()
__
_____:P
![]()
![]()
![]()
![]()
Stiekem denk ik dat tong80 gewoon meerdere mensen onder 1 account zijn
quote:Op maandag 3 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__
![]()
![]()
![]()
![]()
__
_____
![]()
![]()
![]()
__
______
Rustig aan.![]()
Ik niet, echt die humor van hem is typerend...quote:Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
Stiekem denk ik dat tong80 gewoon meerdere mensen onder 1 account zijn
Rustig aan.![]()
Ik weetquote:Op maandag 3 december 2012 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Alleen volgende keer preview gebruiken KT.
Het regent![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
Nou nu opbokken met die klote smiley.
![]()
![]()
Natte sneeuw hier is al weg. Heb m'n winterbanden er nog niet onder zitten
En deze week niet echt tijd![]()
![]()
YAAAAY, nieuwe UIWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
wat?quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
Nou nu opbokken met die klote smiley.
![]()
![]()
![]()
_____
___
![]()
______
____
__
![]()
______
____
![]()
![]()
______
____
![]()
![]()
______
____
__
![]()
______
____
___
![]()
![]()
![]()
![]()
____
_______
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
_____
___
![]()
______
____
__
![]()
______
____
![]()
![]()
______
____
![]()
![]()
______
____
__
![]()
______
____
___
![]()
![]()
![]()
![]()
____
_______
Rustig aan.![]()
ik vind deze sexierquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Vooral dat roze achtergrond erbij en die sexy, ''heyyy hier ben ik lieve meisjes, kijk hoe sexy ik ben'' look doet het hem ook niet.
Rustig aan.![]()
HIJ IS TOEVALLIG SUPERSEXYquote:
En gayquote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
HIJ IS TOEVALLIG SUPERSEXY
[ afbeelding ]Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dit is dan beter, maar doe deze dan als UI ofzo...quote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beer dan die ene waarvan ik denk RELNICHT TIEF OP.
Ik heb niks tegen homo's verder, alleen tegen relnichten.Rustig aan.![]()
Succes met hem opzoekenquote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
![]()
Wat een letante nicht zegquote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak zelf maar watquote:Op maandag 3 december 2012 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dan kan je weer eten maken voor me.![]()
![]()
Oja die vrouwen heb je ook nog...quote:
Gaat hun hele leven draaien om een persoon dat ze alleen van films / interviews kennen.
Rustig aan.![]()
quote:quote:DOE IS NORMAALquote:Op maandag 3 december 2012 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit is dan beter, maar doe deze dan als UI ofzo...
Beer dan die ene waarvan ik denk RELNICHT TIEF OP.
Ik heb niks tegen homo's verder, alleen tegen relnichten.
hij is geen heaumeauWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Klinkt als die motorbendequote:Op maandag 3 december 2012 13:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss koos voor dit
Soto Madura![]()
http://id.wikipedia.org/wiki/Soto_Madura
Laatst las ik ergens zo'n topic daaroverquote:Op maandag 3 december 2012 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oja die vrouwen heb je ook nog...
Gaat hun hele leven draaien om een persoon dat ze alleen van films / interviews kennen..
![]()
GAYYYquote:Op maandag 3 december 2012 13:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[..]
[..]
DOE IS NORMAAL
hij is geen heaumeauRustig aan.![]()
Jawel... Hij weet het alleen nog nietquote:Op maandag 3 december 2012 13:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[..]
[..]
DOE IS NORMAAL
hij is geen heaumeauDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat zei ik ook niet. Ik zei dat ik je succes wens met hem opzoeken en te ontmoetenquote:Op maandag 3 december 2012 13:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
[..]
[..]
DOE IS NORMAAL
hij is geen heaumeau.
![]()
Tis best erg, je komt gewoon niet in zo een koppie joh.quote:Op maandag 3 december 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst las ik ergens zo'n topic daarover.
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik durf bijna geen nee meer te zeggen
Yeey...
Eitje dan maar?Rustig aan.![]()
Trouwens:
Is hier vorige week nog wat spannends of noemswaardig gebeurd?
P.S. Ik heb helemaal geen doel om te halen voor dit jaar qua postcount.![]()
Ik vind het te triest voor woorden. Als je een beetje logisch nadenkt hebben celebs met celebs, en als jij geen celeb bent, dan maak je geen schijn van kans. Helemaal niet als je in een ander werelddeel woontquote:Op maandag 3 december 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis best erg, je komt gewoon niet in zo een koppie joh..
![]()
Neuh, ben niet van de exotische gerechten enzoquote:Op maandag 3 december 2012 13:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Soto Madura, ken je dat echt niet?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Jij denkt dat ik dat kan lezen?quote:Op maandag 3 december 2012 13:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss koos voor dit
Soto Madura![]()
http://id.wikipedia.org/wiki/Soto_Madura![]()
![]()
Wat is spannend of noemenswaardig?quote:Op maandag 3 december 2012 13:30 schreef Nixx- het volgende:
Trouwens:
Is hier vorige week nog wat spannends of noemswaardig gebeurd?
P.S. Ik heb helemaal geen doel om te halen voor dit jaar qua postcount.![]()
hij isniet echt bekend ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Ik zei dat ik je succes wens met hem opzoeken en te ontmoeten.
Jep tenzij iemand tegen je aanloopt ofzo en toch een leuk karakter blijkt te hebben...quote:Op maandag 3 december 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het te triest voor woorden. Als je een beetje logisch nadenkt hebben celebs met celebs, en als jij geen celeb bent, dan maak je geen schijn van kans. Helemaal niet als je in een ander werelddeel woont.
Met een leuk karakter is alles mogelijk denk ik..Rustig aan.![]()
Dan nog, het gaat je echt niet lukken.quote:Dan moet je wel heeeeeeeel veel geluk hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 13:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep tenzij iemand tegen je aanloopt ofzo en toch een leuk karakter blijkt te hebben...
Met een leuk karakter is alles mogelijk denk ik..![]()
Geluk noem ik het niet...quote:Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog, het gaat je echt niet lukken.
[..]
Dan moet je wel heeeeeeeel veel geluk hebben.
Maar de kans is enorm klein ja.Rustig aan.![]()
Een relletje/ban/Danny die per ongeluk FOK! gedelete heeft....quote:Op maandag 3 december 2012 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is spannend of noemenswaardig?![]()
Nee dus.quote:Wat zou het dan moeten zijn? Als de kans klein is, en het "lukt" toch, dan heb je geluk.quote:Op maandag 3 december 2012 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geluk noem ik het niet...
Maar de kans is enorm klein ja.![]()
Ik denkt het niet?quote:Op maandag 3 december 2012 13:34 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Een relletje/ban/Danny die per ongeluk FOK! gedelete heeft....![]()
Dat lijkt me sterkquote:Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een poster van hem hangen naast C ronaldo.
Neuh, als je iets graag wilt dan heb je geluk als de kans klein was...quote:Op maandag 3 december 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dus.
[..]
Wat zou het dan moeten zijn? Als de kans klein is, en het "lukt" toch, dan heb je geluk.
Als je iets niet graag wilt dan heb je pech als de kans klein was...
En als het je niet zoveel boeit... Weet ik niet hoe ik het moet noemen.
Rustig aan.![]()
Ik bedoel meer dat hij hetzelfde type man is als C ronaldo... Homo's zouden kapot op hem geilen.quote:
Beetje je haartjes doen in de pauze ofzo.
Rustig aan.![]()
Ik ga maar eens douchen denk ik... Dan de deur uit voor kattenvoer enzo
Ja, en we hadden het erover dat je geluk hebt als het lukt.quote:Op maandag 3 december 2012 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, als je iets graag wilt dan heb je geluk als de kans klein was...
Als je iets niet graag wilt dan heb je pech als de kans klein was...
En als het je niet zoveel boeit... Weet ik niet hoe ik het moet noemen.![]()
Ja maar dan wil je iets blijkbaarquote:Op maandag 3 december 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en we hadden het erover dat je geluk hebt als het lukt.
Het boeit me niet zoveel dat is meer mijn statement
Denk dat een normaal meisje meer tijd voor je heeft dan een celebrity... Denk dat je dus beter een leuk normaal meisje kunt tegenkomen eigenlijk...
Maarja celebrity heeft geld natuurlijk.![]()
Niet dat ik een golddigger ben ofzo.Rustig aan.![]()
Ik denk dat je ook beter af bent bij een "normaal" meisje. Maar goed...quote:Op maandag 3 december 2012 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar dan wil je iets blijkbaar
Het boeit me niet zoveel dat is meer mijn statement
Denk dat een normaal meisje meer tijd voor je heeft dan een celebrity... Denk dat je dus beter een leuk normaal meisje kunt tegenkomen eigenlijk...
Maarja celebrity heeft geld natuurlijk.![]()
Niet dat ik een golddigger ben ofzo.![]()
![]()
Oh vast wel...quote:Op maandag 3 december 2012 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of golddiggers in de illusie leven dat het om echte liefde gaat...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Grappig..quote:
En ook niet denken dat ze ook echt ''recht'' hebben op 50% van het geld...
Ja zo is dat overeen gekomen maar je hebt er geen flikker voor gedaan / estelle cruif...Rustig aan.![]()
Oke zeikerds ik verander hem wel weerWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 13:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke zeikerds ik verander hem wel weer
Rustig aan.![]()
Ah joh, jij moet weten wat je doetquote:Op maandag 3 december 2012 13:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke zeikerds ik verander hem wel weer.
![]()
Maar vrouwen die het bij rijke mannen zoeken zouden ook op hun soort van succeshouding kunnen vallen en niet per definitie op het geld, toch?![]()
![]()
TADAAAWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Mocht ik ooit rijk worden (in geld) dan is het altijd huwelijkse voorwaarden....quote:Op maandag 3 december 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grappig..
En ook niet denken dat ze ook echt ''recht'' hebben op 50% van het geld...
Ja zo is dat overeen gekomen maar je hebt er geen flikker voor gedaan / estelle cruif...
Sowieso, trouwen....eigenlijk.... Anders krijg je weer alimentatie geneuzel
Dat moet je juist niet doen want als ze zwanger raken, raak jij een flink deel van je centen kwijt!quote:Op maandag 3 december 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Keihard nueqen en in de goot gooien.![]()
![]()
Kan, maar vaak is geld de doorslaggevende factor....quote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Maar vrouwen die het bij rijke mannen zoeken zouden ook op hun soort van succeshouding kunnen vallen en niet per definitie op het geld, toch?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Tuuuurlijk!quote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Maar vrouwen die het bij rijke mannen zoeken zouden ook op hun soort van succeshouding kunnen vallen en niet per definitie op het geld, toch?![]()
![]()
Werkt dat ook als je verder niets met haar hebt dan?quote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen want als ze zwanger raken, raak jij een flink deel van je centen kwijt!![]()
Dat zal wel samen gaanquote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Maar vrouwen die het bij rijke mannen zoeken zouden ook op hun soort van succeshouding kunnen vallen en niet per definitie op het geld, toch?.
Gelijk anaal, kan ze niet zwanger wordenquote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen want als ze zwanger raken, raak jij een flink deel van je centen kwijt!. En je moet het kind eerst erkennen, als je dat niet doet heeft zij geen poot om op te staan.
![]()
Succeshouding...quote:Op maandag 3 december 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Maar vrouwen die het bij rijke mannen zoeken zouden ook op hun soort van succeshouding kunnen vallen en niet per definitie op het geld, toch?
Een godvers mooi leven leiden is succes.
Rustig aan.![]()
quote:
Als jij de biologische vader bent, dan moet je dokkenquote:Op maandag 3 december 2012 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werkt dat ook als je verder niets met haar hebt dan?![]()
![]()
Heb jij succes?quote:Op maandag 3 december 2012 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Succeshouding...
Een godvers mooi leven leiden is succes.![]()
Niet als jij je kind niet erkend.quote:Op maandag 3 december 2012 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij de biologische vader bent, dan moet je dokken![]()
En als je ertegen was dat het kind uberhaupt geboren zou worden dan?quote:Op maandag 3 december 2012 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jij de biologische vader bent, dan moet je dokken![]()
Jawel, want golddiggers zullen zeggen dat je ze verkracht hebt en dan moet je wel een vaderschapstest doen!quote:Op maandag 3 december 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal wel samen gaan.
[..]
Gelijk anaal, kan ze niet zwanger worden. En je moet het kind eerst erkennen, als je dat niet doet heeft zij geen poot om op te staan.
![]()
![]()
Het belang van het kind staat voorop!quote:Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je ertegen was dat het kind uberhaupt geboren zou worden dan?![]()
![]()
Kan volgens mij rechterlijk afgedwongen worden...quote:Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als jij je kind niet erkend.Rustig aan.![]()
Lijkt me sterk dat dat zo makkelijk gaat. En dan moet je nog goed kunnen liegen ook.quote:Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, want golddiggers zullen zeggen dat je ze verkracht hebt en dan moet je wel een vaderschapstest doen!![]()
Dit dusquote:Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als jij je kind niet erkend.
Ditquote:Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan volgens mij rechterlijk afgedwongen worden...![]()
dmv een dna test, maar dat kan je heus wel weigerenquote:Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan ook niet zomaar, denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Golddiggers zijn tot alles in staat om je van je geld af te houden!quote:Op maandag 3 december 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat zo makkelijk gaat. En dan moet je nog goed kunnen liegen ook.![]()
![]()
Makkie, gewoon een rijke vrouw trouwen!quote:Op maandag 3 december 2012 13:49 schreef Nixx- het volgende:
Zorg nou maar eerst dat jullie rijk worden..![]()
![]()
Is het zo?quote:Op maandag 3 december 2012 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dmv een dna test, maar dat kan je heus wel weigeren
Ook al is het verhaal duidelijk met getuigen dat de verdachte ook duidelijk een verdachte is.Rustig aan.![]()
En als je toch geld hebt kan je dat kind en moeder ook laten verdwijnen
Ik ben ook wel zeer blij met wat ik binnen hark.quote:Op maandag 3 december 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoef niet rijk te worden, ik ben al best wel blij![]()
Maar jij bent dan ook geen golddigger, jij hebt een echt karakter!quote:Op maandag 3 december 2012 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoef niet rijk te worden, ik ben al best wel blij![]()
![]()
En de mensen met geld zullen er alles aan doen om niet te hoeven dokkenquote:Op maandag 3 december 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Golddiggers zijn tot alles in staat om je van je geld af te houden!.
![]()
Oh als het om verkrachting gaat wel... denk ikquote:Op maandag 3 december 2012 13:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het zo?
Ook al is het verhaal duidelijk met getuigen dat de verdachte ook duidelijk een verdachte is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 13:51:21 ]![]()
Dat zullen wel arogante bitches zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Makkie, gewoon een rijke vrouw trouwen!![]()
Beetje lullig voor dat kind. Dat kind kan er toch ook niks aan doen dat het zo'n kutmoeder heeft?quote:Op maandag 3 december 2012 13:50 schreef Spezza19 het volgende:
En als je toch geld hebt kan je dat kind en moeder ook laten verdwijnen![]()
![]()
Ja, vanavond weer. Maar in een halfjaar hoop ik verhuisd te zijn en dan ga ik ander werk zoeken.quote:Op maandag 3 december 2012 13:50 schreef kingtoppie het volgende:
Loka wel hoor...
Loka sta je nog steeds in de onderbetaalde friettent?![]()
Mweh niet leuk allemaal...quote:Op maandag 3 december 2012 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh als het om verkrachting gaat wel... denk ik
Hoop niet papa te worden met iemand die ik nauwelijks ken.Rustig aan.![]()
Hmm okquote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vanavond weer. Maar in een halfjaar hoop ik verhuisd te zijn en dan ga ik ander werk zoeken.
Rustig aan.![]()
Je moeder liep langs.quote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, wat een gerommel hoor ik van buiten? Effe kijken...![]()
Ah joh, babies krijgen dat op die leeftijd allemaal nog niet meequote:Op maandag 3 december 2012 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje lullig voor dat kind. Dat kind kan er toch ook niks aan doen dat het zo'n kutmoeder heeft?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Kan ook jaquote:Op maandag 3 december 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, was wsl de afvalophaal truck.
![]()
Maakt niet uit. Een baby is een baby en moet je een goed leven gunnenquote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh, babies krijgen dat op die leeftijd allemaal nog niet mee![]()
![]()
Moeder laten verdwijnen. Kind voor adoptiequote:Op maandag 3 december 2012 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Een baby is een baby en moet je een goed leven gunnen
Nee, niet genoeg mensen daarvoorquote:Op maandag 3 december 2012 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben jullie geen bezorgservice?![]()
![]()
Idd zeg, je vrouw/vriendin zou je maar op zo'n manier bedriegen en te grazen nemen!quote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh niet leuk allemaal...
Hoop niet papa te worden met iemand die ik nauwelijks ken.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben jullie geen bezorgservice?Rustig aan.![]()
Daarmee voorkom je nog niet dat je opnieuw een golddigger tegen komt. Die golddiggers zijn nog talrijker dan onkruid!quote:Op maandag 3 december 2012 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moeder laten verdwijnen. Kind voor adoptie![]()
![]()
Leuke discussie dit, vooral als je bedenkt dat dat komt omdat ik zei dat je d'r moest plat neuken en in de goot moet dumpen![]()
![]()
Die golddiggers zijn geraffineerd hoor, je moet echt bloedserieus oppassen voor dat soort volkquote:Op maandag 3 december 2012 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Leuke discussie dit, vooral als je bedenkt dat dat komt omdat ik zei dat je d'r moest plat neuken en in de goot moet dumpen![]()
![]()
Ach. Zoals net al gezegd werd, eerst maar rijk wordenquote:Op maandag 3 december 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarmee voorkom je nog niet dat je opnieuw een golddigger tegen komt. Die golddiggers zijn nog talrijker dan onkruid!
Myeah sick shit...quote:Op maandag 3 december 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idd zeg, je vrouw/vriendin zou je maar op zo'n manier bedriegen en te grazen nemen!
Wat dat betreft faal dat hele feminisme keihard doordat mannen nog steeds niet het voogdij krijgen toegekent.
Rustig aan.![]()
Gewoon zorgen dat je die niet tegen komt.quote:Op maandag 3 december 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die golddiggers zijn geraffineerd hoor, je moet echt bloedserieus oppassen voor dat soort volk![]()
Gewoon een rijke vrouw trouwen.quote:Op maandag 3 december 2012 13:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach. Zoals net al gezegd werd, eerst maar rijk worden
En als je je afvraagt of die überhaubt bestaan....ex-golddiggers!![]()
![]()
En dan denk jij dat ze ook maar een cent aan jou willen spenderen?quote:Op maandag 3 december 2012 13:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een rijke vrouw trouwen.
En als je je afvraagt of die überhaubt bestaan....ex-golddiggers!![]()
![]()
Je moet ze zien te spotten voordat het te laat is, een hels karwij als je het mij vraagtquote:Op maandag 3 december 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je die niet tegen komt.![]()
![]()
Wel als ze 30 jaar ouder zijn en jij er als een jonge god uitzietquote:Op maandag 3 december 2012 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan denk jij dat ze ook maar een cent aan jou willen spenderen?![]()
![]()
Geen problemen mee gehad.quote:Op maandag 3 december 2012 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet ze zien te spotten voordat het te laat is, een hels karwij als je het mij vraagtWie wilt er nou een 30 jaar oudere vrouw neuken?quote:Op maandag 3 december 2012 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als ze 30 jaar ouder zijn en jij er als een jonge god uitziet![]()
![]()
Precies dit moet je voor oppassen dus!quote:Op maandag 3 december 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
WGR / Vrouw wil scheiden, man is melkkoe?![]()
Jezusmina...quote:Op maandag 3 december 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
WGR / Vrouw wil scheiden, man is melkkoe?
ALs ik dit soort dingen lees moet ik bijna huilen joh, zo droevig word ik ervan.Rustig aan.![]()
En dan vinden mensen het raar dat ik happy single benquote:Op maandag 3 december 2012 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
WGR / Vrouw wil scheiden, man is melkkoe?
Een man op zoek naar echte liefde golddigger?quote:Op maandag 3 december 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie wilt er nou een 30 jaar oudere vrouw neuken?![]()
![]()
Hoi ERquote:. Prima. Koud is het
.
Vinquote:.
Nouquote:Op maandag 3 december 2012 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het raar dat ik happy single ben. De beste tip is altijd nog niet trouwen en geen kinderen
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daarom zit ik lekker binnenquote:
Moet dadelijk helaas wel de deur uit
Kinderen wil ik sowieso nietquote:Op maandag 3 december 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi ER. Prima. Koud is het
.
[..]
Vin.
[..]
Nou. De beste tip is altijd nog niet trouwen en geen kinderen
.
Nee, dankje. Voor geen miljoen neuk ik een 30 jaar oudere vrouwquote:Op maandag 3 december 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een man op zoek naar echte liefde golddigger?Haaaiquote:Op maandag 3 december 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi ER. Prima. Koud is het
.
[..]
Vin.
[..]
Nou. De beste tip is altijd nog niet trouwen en geen kinderen
.
![]()
![]()
![]()
Totdat je zelf slachtoffer bent geworden van een golddigger. Dan moet je wel!quote:Op maandag 3 december 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dankje. Voor geen miljoen neuk ik een 30 jaar oudere vrouw
[..]
Haaai![]()
![]()
![]()
Dan leef ik nog liever van de bijstand.quote:Op maandag 3 december 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Totdat je zelf slachtoffer bent geworden van een golddigger. Dan moet je wel!![]()
Nee, oké. Maar dat is wel de hoofdreden van de shit vaakquote:. Kinderen.
Ik dacht dat je zei '30 jaar oude vrouw'. Ik snapte het al nietquote:Op maandag 3 december 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dankje. Voor geen miljoen neuk ik een 30 jaar oudere vrouw
[..]
Haaai![]()
.
Patricia Paay is niet lelijk met haar 60+quote:Op maandag 3 december 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen van 50..
Daar zit vast wel een uitzondering tussen die nog wel te doen is ofzo.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Er zijn nog best mooie vrouwen van 50, vind ik.quote:Op maandag 3 december 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen van 50..
Daar zit vast wel een uitzondering tussen die nog wel te doen is ofzo.![]()
Vrouwen van 40 kunnen er nog heel goed geconserveerd uitzien hoor
Bwehehe, een vrouw van 30 zal ik nog wel doenquote:Op maandag 3 december 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei '30 jaar oude vrouw'. Ik snapte het al niet.
.
![]()
Condoompie om dusquote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh niet leuk allemaal...
Hoop niet papa te worden met iemand die ik nauwelijks ken.![]()
Zeg waar blijft mijn patat met en Jos brinkie?quote:Op maandag 3 december 2012 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn nog best mooie vrouwen van 50, vind ik.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mijn dienst begint pas half 5quote:Op maandag 3 december 2012 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg waar blijft mijn patat met en Jos brinkie?![]()
![]()
Oh, dan zie je me om half 5. Welke snacktent in Elburg is het?quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik denk niet dat een golddigger achter KT aangaat, denk je welquote:Op maandag 3 december 2012 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Golddiggers zullen die stiekem doorprikken!?
Mijn ex-vrouw, ze was aan de pil, maar wlde enkel sex hebben als ik ook nog een condoom om mijn schwanz deed
Absoluut mee eensquote:Op maandag 3 december 2012 14:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Vrouwen van 40 kunnen er nog heel goed geconserveerd uitzien hoorIk hou mijn bekkie wel weerquote:![]()
Vind ik geen rare eis.quote:Op maandag 3 december 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn ex-vrouw, ze was aan de pil, maar wlde enkel sex hebben als ik ook nog een condoom om mijn schwanz deed“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Idd. Anticonceptie is toch alleen zaak voor de vrouw, de man heeft daar niks mee te maken. Leer dat eens, Lolaquote:Op maandag 3 december 2012 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut mee eens
[..]
Ik hou mijn bekkie wel weer.
Gewoon niet.quote:Op maandag 3 december 2012 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies. Ze doen maar een vrouwencondoom in.Eindelijk mensen die het met mij eens zijn.quote:
Denk alleen wel aan de risico's![]()
![]()
Gelovigen mogen alleen seks voor kinderen jij heidenquote:Op maandag 3 december 2012 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn ex-vrouw, ze was aan de pil, maar wlde enkel sex hebben als ik ook nog een condoom om mijn schwanz deedDit account is niet meer in gebruik.![]()
Golddiggers zijn excellent in het uitschrapen van zelfs de armste mannen!quote:Op maandag 3 december 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een golddigger achter KT aangaat, denk je wel?
En als 1 melkkoe niet genoeg is, laten ze zich gewoon door een 2e, 3e en 4e vent bezwangeren![]()
![]()
Ik weet wat je wil zeggenquote:Op maandag 3 december 2012 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut mee eens
[..]
Ik hou mijn bekkie wel weer.
![]()
Ik ga al terug de keuken inquote:Op maandag 3 december 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd. Anticonceptie is toch alleen zaak voor de vrouw, de man heeft daar niks mee te maken. Leer dat eens, Lola.
![]()
Wel rare eis, we waren getrouwd, hadden tests gedaan etc.quote:
Nou, van sex kwam dus weinig, want van dat gedoe met een condoom omdoen verminderd mijn libido.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ziektesquote:Op maandag 3 december 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon niet.
[..]
Eindelijk mensen die het met mij eens zijn.
Denk alleen wel aan de risico's
Dat is dan wel weer apartquote:Op maandag 3 december 2012 14:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel rare eis, we waren getrouwd, hadden tests gedaan etc.
Nou, van sex kwam dus weinig, want van dat gedoe met een condoom omdoen verminderd mijn libido.Inderdaadquote:.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: