SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch niks voor haar? Lurken?quote:Op maandag 3 december 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
Waarschijnlijk zit Samzz gewoon te lurken en te kijken wat er gepost wordt.
![]()
![]()
Geen ideequote:Op maandag 3 december 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is toch niks voor haar? Lurken?.
![]()
Naja, uiteindelijk moet ze zelf maar weten of ze wilt lurken of niet, tis haar leven, niet het mijnequote:
Ik post gewoon vrolijk door en heb m'n lol!![]()
![]()
Why so serious?quote:Op maandag 3 december 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Anders hou je even lekker met jezelf bezig ipv wat een ander doetDit account is niet meer in gebruik.![]()
De neuk, baas belde, of ik vergeten was dat ik vandaag moest werken
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Oke. Neuken?quote:Op maandag 3 december 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Anders hou je even lekker met jezelf bezig ipv wat een ander doet![]()
Ik mag toch wel hoi zeggen??quote:Op maandag 3 december 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Anders hou je even lekker met jezelf bezig ipv wat een ander doet![]()
![]()
Noes, zo een afspraak. Ik wil niet naar buiten, ik ben EINDELIJK warm
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Je zegt hoi tegen iemand die er niet eens isquote:Op maandag 3 december 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hoi zeggen??
Neequote:![]()
Ow shit, ik kan dus beter maar geen grapjes gaan maken.quote:Op maandag 3 december 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zitten niet in ONZ daar mag je grappig gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En in een SC is dat verboden?quote:Op maandag 3 december 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We zitten niet in ONZ daar mag je grappig gaan doen
* Spezza19 zet zijn serieuze gezicht opDit account is niet meer in gebruik.![]()
Gewoon dik inpakken, dan is het wel te doen!quote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Noes, zo een afspraak. Ik wil niet naar buiten, ik ben EINDELIJK warm![]()
![]()
Waar zijn je booskijkers?quote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En in een SC is dat verboden?
* Spezza19 zet zijn serieuze gezicht opVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow shit, ik kan dus beter maar geen grapjes gaan maken.Ik ga het niet eens uitleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te vermoeiend
![]()
Er valt ook niks aan uit te leggen dus dat lijkt mij dan idd vermoeiend!quote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens uitleggente vermoeiend
![]()
![]()
![]()
Ik kan me niet veel dikker inpakken. Althans, dan pas ik niet meer in mn jas.quote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon dik inpakken, dan is het wel te doen!What you forget, you are gonna repeat.
Sterktequote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Noes, zo een afspraak. Ik wil niet naar buiten, ik ben EINDELIJK warm.
![]()
ey wie weet hoe ik een GIF kan omzetten zodat ik em als usericon kan gebruiken?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ow ok. En je hebt blijkbaar geen andere jas he?quote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan me niet veel dikker inpakken. Althans, dan pas ik niet meer in mn jas.
Ik pas met 2 sweaters trouwens ook nog maar nauwelijks in m'n jas, maar heb het tenminste wel lekker warm nu buiten!![]()
![]()
Je Mag mijn jas wel lenen.quote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan me niet veel dikker inpakken. Althans, dan pas ik niet meer in mn jas.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
2 truien en dan in je jas komen? Ik kan nauwelijks in mijn jassen komen met een dik vest aanquote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ok. En je hebt blijkbaar geen andere jas he?
Ik pas met 2 sweaters trouwens ook nog maar nauwelijks in m'n jas, maar heb het tenminste wel lekker warm nu buiten!.
![]()
Een goede Jas doet wonderen.quote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik pas met 2 sweaters trouwens ook nog maar nauwelijks in m'n jas, maar heb het tenminste wel lekker warm nu buiten![b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb Mijn jas Expres een maat te Groot gekocht.quote:Op maandag 3 december 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 truien en dan in je jas komen? Ik kan nauwelijks in mijn jassen komen met een dik vest aan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
niemand?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
oke dag hoorquote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er valt ook niks aan uit te leggen dus dat lijkt mij dan idd vermoeiend!![]()
![]()
![]()
Mijn jas is dan ook een afdankertje van iemand die wat groter was dan ikquote:Op maandag 3 december 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 truien en dan in je jas komen? Ik kan nauwelijks in mijn jassen komen met een dik vest aan.
![]()
![]()
of iemand weet hoe ik van een bestaande .gif een bruikbare usericon kan makenquote:
Ook een optie. Bij mijn jas is dat geen gezichtquote:Op maandag 3 december 2012 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb Mijn jas Expres een maat te Groot gekocht..
![]()
Handigquote:Op maandag 3 december 2012 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn jas is dan ook een afdankertje van iemand die wat groter was dan ik.
![]()
Ik heb geen idee. Misschien kan je Heloef vragen? Hij schijnt wel het 1 en ander te weten over dit onderwerpquote:Op maandag 3 december 2012 12:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
of iemand weet hoe ik van een bestaande .gif een bruikbare usericon kan maken![]()
![]()
Leren jassen ftw.quote:Op maandag 3 december 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook een optie. Bij mijn jas is dat geen gezicht.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je.moet m sowieso verkleinen naar 60x60 pixels geloof k, dan uploaden via fok fotoboek.dinkie.quote:Op maandag 3 december 2012 12:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
of iemand weet hoe ik van een bestaande .gif een bruikbare usericon kan makenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb een longsleeve, een gebreid vest en een jas aan. Een extra longsleeve zou nog kunnen, maar dat vind ik meer iets voor als de temperaturen echt onder de 0 komen. Vind dat ik nu al te snel, te dik ben ingepakt. Maar ik kan het maar moeilijk warm krijgen tegenwoordigquote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik pas met 2 sweaters trouwens ook nog maar nauwelijks in m'n jas, maar heb het tenminste wel lekker warm nu buiten!
quote:![]()
Wat ben je ook een lieverd
Anyways, ik ga even naar mn afspraak toe. Tot over een uurtje ofzo
Succesquote:Op maandag 3 december 2012 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga even naar mn afspraak toe. Tot over een uurtje ofzo![]()
![]()
Succes!quote:Op maandag 3 december 2012 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga even naar mn afspraak toe. Tot over een uurtje ofzo![]()
![]()
Spieren in mij rug/billen/benen doen pijn. En ik dacht zaterdag dat de pijn in spieren net boven mijn knie van het douchen kwam, maar ik heb er nu last van met lopenquote:.
![]()
Ook. Maar vooral ook luiheid enzoquote:Op maandag 3 december 2012 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat je 's ochtends nooit honger hebt?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Meer posten danquote:Op maandag 3 december 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
/lief dagboek
Ik haal de 100k posts niet voor het einde van dit jaar
Beter je best doenquote:Op maandag 3 december 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
/lief dagboek
Ik haal de 100k posts niet voor het einde van dit jaar
Ik de 50k nietquote:Op maandag 3 december 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
/lief dagboek
Ik haal de 100k posts niet voor het einde van dit jaar.
![]()
Jawel johquote:Op maandag 3 december 2012 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en ik de 25k misschien niet eensWordt krapjes denk ik, jaquote:![]()
![]()
Ja in theorie wel. Alleen ben ik met avondeten wel vaak op tijdquote:Op maandag 3 december 2012 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals het bij jou gaat, verwacht ik dat je staat te bakken pas als het 3u 's nachts is
ohhh, wacht, ik heb nog Zweedse gehaktballetjes van de Ikea in de vriezer liggen
Top 500?quote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
45k wordt zelfs lastig. Maar in de top500 voor het eind van het jaar moet lukken
.
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef ErwinRommel het volgende:
ohhh, wacht, ik heb nog Zweedse gehaktballetjes van de Ikea in de vriezer liggen![]()
Rustig aan.![]()
Ik doe jou naquote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey, koffie.
Je tong hangt uit je mond.![]()
![]()
qua posts, de 50k ga ik niet meer halen: aantal posts: 45603 (gemiddeld 16 per dag)Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__
![]()
![]()
![]()
![]()
__
_____
![]()
![]()
![]()
__
______
![]()
![]()
Je faaltquote:Op maandag 3 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
____
_____
![]()
![]()
![]()
![]()
__
_____:P
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__
_____
![]()
![]()
![]()
![]()
__
_____:P
![]()
![]()
![]()
![]()
Stiekem denk ik dat tong80 gewoon meerdere mensen onder 1 account zijn
quote:Op maandag 3 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
__
![]()
![]()
![]()
![]()
__
_____
![]()
![]()
![]()
__
______
Rustig aan.![]()
Ik niet, echt die humor van hem is typerend...quote:Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
Stiekem denk ik dat tong80 gewoon meerdere mensen onder 1 account zijn
Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: