Ja precies dat!quote:Op maandag 3 december 2012 19:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vind het ook niet zo erg, dit weer met deze temperatuur. Lekker fris buiten, thuis een warme kamer binnenkomen en lekker warme choco drinken
Ik vind winter alleen maar leuk als er zo een heerlijk pak droge sneeuw ligt en er van die mooie dikke vlokken in slowmotion naar beneden vallen (niet van die vieze zompige moddersneeuw) en als er een heerlijke dikke laag ijs in het Vondelpark ligt, de kale takken van de bomen allemaal een wit laagje sneeuw hebben, de frisse lucht buiten heerlijk is en er geen snijdende ijswind is.quote:
Goed idee, tijd voor thee of warme choco ofzoquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom dan niet criminologie oppakken? Of psychologie.
Ohzo.quote:Op maandag 3 december 2012 19:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij wil het strafrecht in, ik niet
strafrecht
Hij gelooft alleen niet in zijn ogen kwaliteiten en durft het daarom niet aan.quote:Op maandag 3 december 2012 19:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ohzo.Ik dacht altijd dat Tchock nog niet besloten had
my mistake.
Ga 'm coachen!quote:Op maandag 3 december 2012 20:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij gelooft alleen niet in zijn ogen kwaliteiten en durft het daarom niet aan.
dat hangt er van afquote:Op maandag 3 december 2012 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Zijn beleidsregels van de burgemeester bij de rechter afdwingbaar?
4:84 Awbquote:Op maandag 3 december 2012 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Over het algemeen wel,maar het hangt van de beleidsregel af. Er mag, afhankelijk van de omstandigheden, van afgeweken worden.quote:Op maandag 3 december 2012 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Oke, maar je kan toch wel in beroep wanneer je een beschikking krijgt waarin iets is afgewezen op grond van richtlijnen, en jij van mening bent dat die niet goed is gebruikt?quote:Op maandag 3 december 2012 20:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Over het algemeen wel,maar het hangt van de beleidsregel af. Er mag, afhankelijk van de omstandigheden, van afgeweken worden.
Tegen een beleidsregel kan men niet in bezwaar of beroep gaan.
Dat klopt. Door middel van een beschikking kan je een beleidsregel (of het niet nakomen daarvan) wel voor de rechter krijgen. Ik zou idd 4:84 awb vermelden bij het antwoord.quote:Op maandag 3 december 2012 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, maar je kan toch wel in beroep wanneer je een beschikking krijgt waarin iets is afgewezen op grond van richtlijnen, en jij van mening bent dat die niet goed is gebruikt?
Oke, dan weet ik voldoende. Bedankt herenquote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat klopt. Door middel van een beschikking kan je een beleidsregel (of het niet nakomen daarvan) wel voor de rechter krijgen. Ik zou idd 4:84 awb vermelden bij het antwoord.
Ken jij eigenlijk ondertussen de hele Awb uit je hoofd?quote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat klopt. Door middel van een beschikking kan je een beleidsregel (of het niet nakomen daarvan) wel voor de rechter krijgen. Ik zou idd 4:84 awb vermelden bij het antwoord.
Ben bij episode 2 van S1, ik heb nog wel ffquote:Op maandag 3 december 2012 20:29 schreef Speedy_T het volgende:
Nu The Walking dead... Mid-season finale alweer
Lucky you, het is echt fokking awesome namelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 20:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ben bij episode 2 van S1, ik heb nog wel ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |