ik ben de weg even kwijtquote:Op maandag 3 december 2012 12:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nou, ik zit alvast klaar voor SIS
Eh? Ik ook?quote:Op maandag 3 december 2012 12:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
heb jij enig idee hoe theorie/praktijk en onderzoeksmethode werkt?
oh wacht, ik heb cip natuurlijk gehaald![]()
ik ook, maar kwam toch uit op z,z,z,z en zquote:Op maandag 3 december 2012 12:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb maar even een schema opgesteld, want anders raak ik ook helemaal de weg kwijt
Alles apart invoeren
Allemaal avondonderwijs?quote:Op maandag 3 december 2012 12:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ook, maar kwam toch uit op z,z,z,z en z
Ik heb geen idee meer tegenwoordig. Volgens mij wel, aangezien het me logisch lijkt dat die stof in Contractenrecht I of II terecht is gekomen, maar ik zou het niet weten.quote:Op maandag 3 december 2012 12:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet dat vak nou wel of niet? ik heb het ook niet in mijn studieplan staan
andere vraag, schrijf jij je in?quote:Op maandag 3 december 2012 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer tegenwoordig. Volgens mij wel, aangezien het me logisch lijkt dat die stof in Contractenrecht I of II terecht is gekomen, maar ik zou het niet weten.
Ik heb dat ding voor nominale studenten gevolgd en op basis daarvan zit ik nu in:quote:Op maandag 3 december 2012 12:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
theorie praktijk en onderzoeksmethode http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/c/12879.html
mnmm oke. PFE ga ik alleen niet waar kunnen maken dus ik laat dat denk ik lekker voor volgend jaar staanquote:Op maandag 3 december 2012 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dat ding voor nominale studenten gevolgd en op basis daarvan zit ik nu in:
Bestuurs(proces)recht II
Europees recht - II Overgangsvak
Fundamentele rechten
Personen-, familie- en erfrecht
Dus nee, denk ik
pak bestuursrecht 2, ondernemingsrecht, insolventierechtquote:Op maandag 3 december 2012 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dat ding voor nominale studenten gevolgd en op basis daarvan zit ik nu in:
Bestuurs(proces)recht II
Europees recht - II Overgangsvak
Fundamentele rechten
Personen-, familie- en erfrecht
Dus nee, denk ik
Eh, ik neem aan in hoeverre de noodzaak van het overtreden van de APV gerechtvaardigd wordt door de ernst van de situatie?quote:Op maandag 3 december 2012 13:01 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Kent iemand het Opticien-arrest? Zo ja, welke rol speelde de proportionaliteit en subsidiariteit hier eigenlijk? Ik kan me wel iets bij de subsidiariteit voorstellen, maar kan geen argumenten bedenken dat de opticien proportioneel bezig is geweest.
Ah, op die manier. Bij subsidiariteit dacht ik aan het feit dat de opticien geen andere mogelijkheid had om hetzelfde doel, namelijk de klant helpen, te bereiken.quote:Op maandag 3 december 2012 13:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh, ik neem aan in hoeverre de noodzaak van het overtreden van de APV gerechtvaardigd wordt door de ernst van de situatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |