Hmmpfrrtquote:Op maandag 3 december 2012 10:18 schreef sinepedraap het volgende:
Hahahaha ik heb een heel grappig idee
Zullen we om 12 uur als het luchtalarm afgaat allemaal topics openen en roepen dat het oorlog is en zo?
ik zit er klaar voorquote:Op maandag 3 december 2012 10:18 schreef sinepedraap het volgende:
Hahahaha ik heb een heel grappig idee
Zullen we om 12 uur als het luchtalarm afgaat allemaal topics openen en roepen dat het oorlog is en zo?
quote:Op maandag 3 december 2012 10:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow wacht, ik kan geen slotjes meer zetten
TEH ESKIMOZ ARE COMING!1111einz11quote:Op maandag 3 december 2012 10:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha nu ipv de duitsers of de russen of de luxemburgers of belgen doen we alsof de ijsberen komen xDxD
ghehehe of zo van dat de sneeuwvlokken of de noren of de kerstmannen komen!!!! ;P;P;P
hehe of de ijslanders xD VAT JE HEM IJSLANDERS -> IJS -> SNEEUW haha ;P;P
hehe goeie xD maar ik denk dat ze liever inuit heten xDxD eskimo is belediging voor rauwe vis vreter ;P;Pquote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
TEH ESKIMOZ ARE COMING!1111einz11
Eskimo zijn toch gewoon die indianen in de sneeuwquote:Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hehe goeie xD maar ik denk dat ze liever inuit heten xDxD eskimo is belediging voor rauwe vis vreter ;P;P
in't vervolg effe rekening mee houden
http://kunst-en-cultuur.i(...)eskimo-of-inuit.htmlquote:Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hehe goeie xD maar ik denk dat ze liever inuit heten xDxD eskimo is belediging voor rauwe vis vreter ;P;P
in't vervolg effe rekening mee houden
Niet gelezen maar dat zeg ik.quote:Op maandag 3 december 2012 10:42 schreef zovty het volgende:
[..]
http://kunst-en-cultuur.i(...)eskimo-of-inuit.html
Doe het toch maar lezen, want het is precies wat je niet zegt.quote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet gelezen maar dat zeg ik.
Even doorheen gescand, ze zijn de inwoners van de Aleuten vergeten, een gerelateerde groep. Er zijn drie groepen, niet twee zoals je bron aangeeft.quote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Doe het toch maar lezen, want het is precies wat je niet zegt.
Jahoor, natuurlijk, je wist het allemaal al en je wilde ons alleen even testen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet dat het verder ter zake doet hoor, maar je info was mij al wel bekend. Ik ging er even vanuit dat de posts alhier niet helemaal serieus en inhoudelijk kloppend moesten zijn.
Ik wilde niemand testen? Hoezo zou ik jullie bij god willen "testen"?quote:Op maandag 3 december 2012 10:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Jahoor, natuurlijk, je wist het allemaal al en je wilde ons alleen even testen.
Uhhu, jaja. Ik geloof..
Ow, jahoor, natuurlijk. Nu is het ook nog eens allemaal mijn schuld.quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik wilde niemand testen? Hoezo zou ik jullie bij god willen "testen"?
Ik mag toch godverdomme hopen dat jij aan de smiley's en spelfouten zag dat de reacties niet serieus waren, anders heb jij ook een godse klap van de molen gehad.
Mi scusi? Jij bent wel een driftige, is het niet?quote:Op maandag 3 december 2012 11:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Ow, jahoor, natuurlijk. Nu is het ook nog eens allemaal mijn schuld..
We krijgen hier de grootste dyslectische mongolen maar ik moet aan jouw schrijfwijze en idiote praat maar herkennen dat jij geen dyslectische mongool bent..
Ik zal er beter op letten meneer, mijn excuses meneer..
Wie laat die fucking kutn00bs toch iedere keer binnen?.
quote:
Is dit nodig? Je maakte een inschattingsfoutje, klaar. Waarom zou je er bij god een probleem van maken?quote:
Ik maak geen inschattingsfoutje vriend. Als ik dat had gedaan had ik snaaks m'n post geedit.quote:Op maandag 3 december 2012 11:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dit nodig? Je maakte een inschattingsfoutje, klaar. Waarom zou je er bij god een probleem van maken?
Haha deze post is grappig omdat je sarcastisch doet.quote:Op maandag 3 december 2012 11:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik maak geen inschattingsfoutje vriend. Als ik dat had gedaan had ik snaaks m'n post geedit.
En de toon die je nu aanslaat zint me allerminst, neenee meneertje, aller, allerminst.
Ik stel voor dat je eerst je huiswerk eens gaat doen, en dan met een zak ijs op je hoofd die je ongetwijfeld nodig hebt omdat je jezelf voor je kop slaat vanwege je stommiteiten nederig en oprecht je excuses aanbiedt.
En niet aan mij, maar al die mensen die je met je dwaze gedrag gekwetst hebt.
* Oerbeer voelt in broekzakken. Jep.quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je hebt nog 17 minutengenoeg slotjes op voorraad?
Moedig het nou niet aanquote:
*stil*quote:Op maandag 3 december 2012 12:06 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb van een afstandje de veldslag bekeken.
Het was een bloedbad
Het was topicgenocide
Het was prachtig. Al die trolletjes en dan die twee ongenaakbare kolossen, rollende spieren, overal afgerukte ledematen, LompeHork en Oerbeer glinsterend in een cocktail van bloed, ingewanden en bodylotion......
*traantje wegpinkt*
Hier niks gehoord gewoon. Weird.quote:Op maandag 3 december 2012 12:09 schreef Monopoly het volgende:
De sirenes gaan nu pas hier af in Den Haag
Dat zijn die van april. Den Haag loopt altijd maanden achter met alles.quote:Op maandag 3 december 2012 12:09 schreef Monopoly het volgende:
De sirenes gaan nu pas hier af in Den Haag
Jij was het gewoonquote:Op maandag 3 december 2012 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HET KOMT DOOR DE ILLUMINATIE
Winterweer
2012
Duitsers
Ongelovigen
Chemtrails
CIA
Aliensquote:Op maandag 3 december 2012 12:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HET KOMT DOOR DE ILLUMINATIE
Winterweer
2012
Duitsers
Ongelovigen
Chemtrails
CIA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
DEZE MAN IS EEN LEUGENAAR. VORIGE WEEK KOCHT IK EEN GIETER VAN HEM VIA MAKRTPLAATS EN HIJ STUURDE MIJ EEN FILMPJE VAN EEN MASTURBERENDE DOLFIJN OP BAH BAHquote:Op maandag 3 december 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DOE GEEN ZAKEN MET DEZE MAN IK BESTELDE EENS EEN THEEZAKJE BIJ HEM EN KREEG EEN KOFFIEFILTER
Beter dan dat hij z'n zakje in je thee hangt. True story.quote:Op maandag 3 december 2012 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DOE GEEN ZAKEN MET DEZE MAN IK BESTELDE EENS EEN THEEZAKJE BIJ HEM EN KREEG EEN KOFFIEFILTER
quote:Op maandag 3 december 2012 12:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Beter dan dat hij z'n zakje in je thee hangt. True story.
Alsof je dat niet dol fijn vondquote:Op maandag 3 december 2012 12:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DEZE MAN IS EEN LEUGENAAR. VORIGE WEEK KOCHT IK EEN GIETER VAN HEM VIA MAKRTPLAATS EN HIJ STUURDE MIJ EEN FILMPJE VAN EEN MASTURBERENDE DOLFIJN OP BAH BAH![]()
![]()
:
Ik heb genoten stiekem, ik lag in de foetushouding onder mijn bureau terwijl ik muziek van Wim Sonneveld op had staanquote:
D'R IS UNNE RAMP, JONGUH! ZONNE VUURBAL! BAM!quote:Op maandag 3 december 2012 12:17 schreef Monopoly het volgende:
Leuk als je in Groningen woont, omroep Brabant op zetten
Hoezo?quote:Op maandag 3 december 2012 12:17 schreef Monopoly het volgende:
Leuk als je in Groningen woont, omroep Brabant op zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |