Hmmpfrrtquote:Op maandag 3 december 2012 10:18 schreef sinepedraap het volgende:
Hahahaha ik heb een heel grappig idee
Zullen we om 12 uur als het luchtalarm afgaat allemaal topics openen en roepen dat het oorlog is en zo?
ik zit er klaar voorquote:Op maandag 3 december 2012 10:18 schreef sinepedraap het volgende:
Hahahaha ik heb een heel grappig idee
Zullen we om 12 uur als het luchtalarm afgaat allemaal topics openen en roepen dat het oorlog is en zo?
quote:Op maandag 3 december 2012 10:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow wacht, ik kan geen slotjes meer zetten
TEH ESKIMOZ ARE COMING!1111einz11quote:Op maandag 3 december 2012 10:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
haha nu ipv de duitsers of de russen of de luxemburgers of belgen doen we alsof de ijsberen komen xDxD
ghehehe of zo van dat de sneeuwvlokken of de noren of de kerstmannen komen!!!! ;P;P;P
hehe of de ijslanders xD VAT JE HEM IJSLANDERS -> IJS -> SNEEUW haha ;P;P
hehe goeie xD maar ik denk dat ze liever inuit heten xDxD eskimo is belediging voor rauwe vis vreter ;P;Pquote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
TEH ESKIMOZ ARE COMING!1111einz11
Eskimo zijn toch gewoon die indianen in de sneeuwquote:Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hehe goeie xD maar ik denk dat ze liever inuit heten xDxD eskimo is belediging voor rauwe vis vreter ;P;P
in't vervolg effe rekening mee houden
http://kunst-en-cultuur.i(...)eskimo-of-inuit.htmlquote:Op maandag 3 december 2012 10:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hehe goeie xD maar ik denk dat ze liever inuit heten xDxD eskimo is belediging voor rauwe vis vreter ;P;P
in't vervolg effe rekening mee houden
Niet gelezen maar dat zeg ik.quote:Op maandag 3 december 2012 10:42 schreef zovty het volgende:
[..]
http://kunst-en-cultuur.i(...)eskimo-of-inuit.html
Doe het toch maar lezen, want het is precies wat je niet zegt.quote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet gelezen maar dat zeg ik.
Even doorheen gescand, ze zijn de inwoners van de Aleuten vergeten, een gerelateerde groep. Er zijn drie groepen, niet twee zoals je bron aangeeft.quote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Doe het toch maar lezen, want het is precies wat je niet zegt.
Jahoor, natuurlijk, je wist het allemaal al en je wilde ons alleen even testen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet dat het verder ter zake doet hoor, maar je info was mij al wel bekend. Ik ging er even vanuit dat de posts alhier niet helemaal serieus en inhoudelijk kloppend moesten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |