De Joodse bevolking in de West Bank groeit met 4,5% per jaar. Die moeten toch ook ergens wonen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
De EU keurt het af. De VS keurt het af. De VN keurt het af. En toch gaan ze door met het bouwen van nieuwe nederzettingen. Bizar is het.
Wat doen ze in de West Bankquote:Op maandag 3 december 2012 22:00 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Joodse bevolking in de West Bank groeit met 4,5% per jaar. Die moeten toch ook ergens wonen.
Het was een vraag je, achter elk cijfer stond een vraagteken, ik denk zelf ook dat het in die buurt komt maar ik was meer benieuwd hoe jij daarover dacht.quote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij had het toch over Palestijnen die opgeroepen werden om te vertrekken? En je had het over 90-99%. Dus dat moet ergens vandaan komen toch
Ok. Waarom denk jij aan die cijfers? Er moet toch een reden/bron zijn waarom jij aan 90% denkt. Dat doe je niet zomaar.quote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het was een vraag je, achter elk cijfer stond een vraagteken, ik denk zelf ook dat het in die buurt komt maar ik was meer benieuwd hoe jij daarover dacht.
Dus jij bent racist en wilt geen Joden in je samenleving?quote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat doen ze in de West BankZe horen daar helemaal niet.
http://en.wikipedia.org/wiki/West_Bank
Wat ik weet is dat er geen enkele eenduidigheid is over de cijfers, bijvoorbeeld de bronnen die jij hebt gebruikt laten dat al zien, daarom kan je roepen wat je wil maar duidelijker zal het niet worden!quote:Op maandag 3 december 2012 22:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok. Waarom denk jij aan die cijfers? Er moet toch een reden/bron zijn waarom jij aan 90% denkt. Dat doe je niet zomaar.
Geef nou gewoon antwoord. Ik zei dat het percentage veel lager zou moeten liggen dan 90% en heb daarvoor bronnen genoemd(discussie van bronnen komt later). Jij noemt 90%, daar heb je natuurlijk een reden voor, of is het uit de duim gezogen?quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat ik weet is dat er geen enkele eenduidigheid is over de cijfers, bijvoorbeeld de bronnen die jij hebt gebruikt laten dat al zien, daarom kan je roepen wat je wil maar duidelijker zal het niet worden!
Het zijn er ondertussen 650.000 hele groepen die er zijn opgegroeid dus hoezo horen ze daar niet?quote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat doen ze in de West BankZe horen daar helemaal niet.
http://en.wikipedia.org/wiki/West_Bank
Ik stelde het met een vraagteken, ik heb daar niet gezegd dat ik er zo over denk, en ongeacht of ik dat doe bevallen jouw insinuatie me niet zo eigenlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geef nou gewoon antwoord. Ik zei dat het percentage veel lager zou moeten liggen dan 90% en heb daarvoor bronnen genoemd(discussie van bronnen komt later). Jij noemt 90%, daar heb je natuurlijk een reden voor, of is het uit de duim gezogen?
Ja.quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus jij bent racist en wilt geen Joden in je samenleving?
Fair enough.quote:Op maandag 3 december 2012 19:37 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Als de Israëli Westbank overnemen moet imo elke palestijn een Israëlisch staatsburger worden met dezelfde rechten als alle andere Israëli. En al het land van de palestijnen moeten kadastraal vastgelegd worden als eigendom van hen.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik stelde het met een vraagteken, ik heb daar niet gezegd dat ik er zo over denk, en ongeacht of ik dat doe bevallen jouw insinuatie me niet zo eigenlijk.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het was een vraag je, achter elk cijfer stond een vraagteken, ik denk zelf ook dat het in die buurt komt maar ik was meer benieuwd hoe jij daarover dacht.
Jah, illegaalquote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zijn er ondertussen 650.000 hele groepen die er zijn opgegroeid dus hoezo horen ze daar niet?
Zijn die Arabieren... pardon, Palestijnen die in Israël wonen, ook nomaden danquote:Op maandag 3 december 2012 20:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze kunnen het proberen!!!!
Maar niemand kan het ontkennen natuurlijk!!!!
20,6% van de bevolking van Israel is Arabisch en en iets van 20% van de West Bank is Joods.quote:Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef Peunage het volgende:
Ja.
Heb jij de afgelopen 60 jaar onder een rots geleefd?
Er is Israel(daar wonen Joden) en er is Palestin
SP3C stelt dat we deze discussie niet meer mogen voerenquote:Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Zijn die Arabieren... pardon, Palestijnen die in Israël wonen, ook nomaden dan
Ja.quote:Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, erna of ervoor. Je denkt dus dat het in de buurt van die 90% zit.
Dus de Marokkanen en Turken horen ook niet in NL omdat die niet zo lekker met de Nederlanders mengen?quote:Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja.
Heb jij de afgelopen 60 jaar onder een rots geleefd?![]()
Er is Israel(daar wonen Joden) en er is Palestina(Westbank + gaza, en daar wonen Arabieren). Verder wonen er sinds 1948 Arabieren in Israel. De Westbank is van de Arabieren. Niet van de Joden. Die mengen niet zo lekker, snap je?
Waarom zei je dan net ditquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik stelde het met een vraagteken, ik heb daar niet gezegd dat ik er zo over denk, en ongeacht of ik dat doe bevallen jouw insinuatie me niet zo eigenlijk.
De Arabieren in Israel zijn in 1948 Israelisch staatsburger geworden. De Joden die in de West Bank zijn gaan wonen zitten in illegale nederzettingen. Ze zijn daar zomaar zonder toestemming gaan wonen. Jij mag nu toch ook niet zomaar in Amerika een huisje bouwen en een gezin stichten?quote:Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
20,6% van de bevolking van Israel is Arabisch en en iets van 20% van de West Bank is Joods.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja.
Heb jij de afgelopen 60 jaar onder een rots geleefd?![]()
Er is Israel(daar wonen Joden) en er is Palestina(Westbank + gaza, en daar wonen Arabieren). Verder wonen er sinds 1948 Arabieren in Israel. De Westbank is van de Arabieren. Niet van de Joden. Die mengen niet zo lekker, snap je?
Illegalen die 10 jaar in Nederland wonen worden ook gewoon gelegaliseerd dus?quote:
Veel triester dan dit wordt het niet.quote:Op maandag 3 december 2012 20:45 schreef mark211175 het volgende:
[..]
Als ik dit lees, moet ik alleen maar triest lachen. Heb je ooit in je leven wel eens een geschiedenisboek erbij gehaald om te realiseren, wat Israël nou precies is en waar Palestina voor staat? Om dit te begrijpen moet je namelijk een jaar of zestig terug in de tijd, waar Duitsland de oorlog verloor en de wereld zijn grootste fout maakte, door de joden zijn gang te laten gaan door het opeisen van een bepaald stuk land dat nu Israël genoemd wordt. Nu anno 2012 vind ik het triest te constateren, dat het joodse volk meent het recht te hebben het Palestijnse volk te onderdrukken zoals de Duitsers dit destijds deden met de Joden en blijkbaar heeft het dit oh zo zielig volkje niks geleerd van de holocaust. Het enige wat ik mis in de huidige conflict tussen de Israëlieten en de Palestijnen zijn de gaskamers. Voor de rest zie ik exact dezelfde lugubere omgang tussen twee volkeren zoals het was tussen de Duitsers en de Joden destijds.
Ik moest het even in jip janneke taal uitleggen. Maar nee, ik geloof daar niet in.quote:Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef DeParo het volgende:
[..]![]()
Denk jij nog steeds in termen van een Arabische eenheidsstaat?
Ik denkt niet dat dat waar is. Maar leuk voor Nederland. Dat is niet overal zo. In Israel in ieder geval niet.quote:Op maandag 3 december 2012 22:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Illegalen die 10 jaar in Nederland wonen worden ook gewoon gelegaliseerd dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |