Toevallig slordig lopen tijdens deze memorial? Sorry hoor, maar denk je echt dat ze dit niet tot in den treure gerepeteerd hebben?quote:Cirkel in het zand en mensen die er slordig omheen lopen?
Blijkbaar niet, leg het me uit. Wat heeft een geheim genootschap uit uit werelddominantie eraan hun symbolen overal in de openbaarheid te hebben?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je hebt ech geen idee hoe diep het zit met symboliek hè?
Dat blijft voor mij ook de grote hamvraag, waarom?quote:Blijkbaar niet, leg het me uit. Wat heeft een geheim genootschap uit uit werelddominantie eraan hun symbolen overal in de openbaarheid te hebben?
Heb je die film van AJ of die andere docu (meer over AJ) wel eens gezien?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:07 schreef bravilor01 het volgende:
Zoek ook even op de 'Bohemian Grove' voor zover je dat niet kent en leg mij eens uit waarom de wereldelite 's nachts in een verlaten bos naar een soort satanistisch ritueel zit te kijken.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:13 schreef corehype het volgende:
Wat een lap tekst hebben hier sommigen
Dat maakt mensen of arrogant of paranoide.
Looper had een goed thema: als je weet dat de Antichrist (Rainmaker) de wereld zou vermorzelen, zou je dan je leven geven om de wereld te redden?
Het thema is duivels want de Antichrist is slecht geboren in tegenstelling tot de rest van de mensheid (de duivel hemzelf dus).
Satanisten geloven in God, maar geloven dat in ieder persoon iets goeds/slechts zit en dat men naar zijn persoonlijkheid moet leven. De duivel is puur slecht, en satanisten begrijpen dat maar tonen empathie, terwijl de duivel slechts wilt verleiden en niet aanbeden wilt worden. De Antichrist zal dus niet tegen te houden zijn en er is helemaal geen begrip voor te tonen, wat deze film wel wilt zeggen.
Soms is een beetje logisch nadenken veel beter dan rare films kijken zonder enig voorkennis.
Maar ik ben nu ook stoned
Want jij vindt zo'n kinderachtige nanananana-houding van deze geheime club wel geloofwaardig?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:07 schreef bravilor01 het volgende:
Om de complottertjes onder ons de ogen uit te steken en het ultieme gevoel van machteloosheid te geven. We doen het open en bloot (als je tenminste bekend bent met de symbolen) en er is helemaal NIETS wat jullie eraan kunnen doen, behalve constant voor gek worden verklaard door de 99% van de bevolking die niets in de gaten heeft of stelselmatig ontkent.
Die heb ik ook gezien ja en ik vond het nou niet direct een alledaags schouwspel. Dat er zo geheimzinnig over gedaan wordt en niet toegankelijk is voor buitenstaanders is natuurlijk voer voor speculatie.quote:Heb je die film van AJ of die andere docu (meer over AJ) wel eens gezien?
Ik wel en om wat je nu ziet als ritueel te bestempelen of als satanistisch gaat me wel erg ver. Ook word het in die "docu" niet echt duidelijk dat er nu daadwerkelijk "elite" door dat park rondloopt.
Blijven roepen in een docu dat je bewijs hebt betekend nog niet dat je bewijs hebt, zeker niet als je aan het eind van de docu het bewijs nog steeds niet hebt laten zien
Als ik er een plausibele verklaring voor had dan zou ik hem geven. Feit blijft dat symboliek altijd een zeer grote rol heeft gespeeld in alle religies (bijv. kruis, halve maan) en ideologiën (bijv. swastika, hamer en sikkel)quote:Want jij vindt zo'n kinderachtige nanananana-houding van deze geheime club wel geloofwaardig?
Wat achtergrond info:quote:Op woensdag 5 december 2012 16:52 schreef woordgrap het volgende:
Wie heeft ooit bedacht dat die handgebaren illuminati symbolen zouden zijn? Ik lees het vaak, maar ik zie nergens een bron.
Daarnaast zie ik handgebaren in die filmpjes die ik andere mensen ook zie maken, die ik soms zelf ook maak. Wat dacht je van het "OK"-gebaar? En wat dacht je van een toevalsfactor?
Niet overal zit wat achter...
En FOK! hoort ook bij die elite met haar logo en de emo.gif?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:28 schreef bravilor01 het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien ja en ik vond het nou niet direct een alledaags schouwspel. Dat er zo geheimzinnig over gedaan wordt en niet toegankelijk is voor buitenstaanders is natuurlijk voer voor speculatie.
Ach, zolang er achterkamertjespolitiek bedreven wordt en zaken in besloten kring worden besproken zullen er complottheoriën blijven bestaan.
[..]
Als ik er een plausibele verklaring voor had dan zou ik hem geven. Feit blijft dat symboliek altijd een zeer grote rol heeft gespeeld in alle religies (bijv. kruis, halve maan) en ideologiën (bijv. swastika, hamer en sikkel)
quote:En FOK! hoort ook bij die elite met haar logo en de emo.gif?
Dat anderen ze zonder betekenis maken, wil niet zeggen dat ze geen betekenis hebben.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:52 schreef woordgrap het volgende:
Wie heeft ooit bedacht dat die handgebaren illuminati symbolen zouden zijn? Ik lees het vaak, maar ik zie nergens een bron.
Daarnaast zie ik handgebaren in die filmpjes die ik andere mensen ook zie maken, die ik soms zelf ook maak. Wat dacht je van het "OK"-gebaar? En wat dacht je van een toevalsfactor?
Niet overal zit wat achter...
Welke artiesten, behalve hardrockers, roepen er dan heil satan?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:23 schreef Aloria het volgende:
Heb deze discussie hier ook eens gehouden met mijn topic, je wordt toch overal aan de kant gezet, met toeval, och ze houden van rock.....
Hmja zolang mensen dat blijven zeggen kom je gewoon niet ver op fok. Ik vind het ook alamerend hoe dit zo is, kijk naar lady gaga...... zelfs justin bieber doet gezellig mee....
In mijn vorige topic had ik een youtube video van iemand die gezegt heeft dat hij zijn eigen soul verkocht heeft om beroemd te worden en dat is niet de enige artiest. Er zijn tal van intervieuws waarin popartiesten beweren hun ziel verkocht te hebben voor beroemdheid.
Waarom zou je zo iets zeggen ? Waarom roepen artiesten heil Satan inplaatst van heil god.... allemaal youtube...
Dit is dus exact wat ik bedoel, eigenlijk. Het is inderdaad achtergrondinformatie over de gebaren ja.quote:
Ik heb hier geen verklaring voor. Zijn er ook Europeanen, Aziaten en Afrikanen die niet in de USA verblijven of een connectie hiermee hebben en deze gebaren maken? (prins William en Ahmadinejad heb ik al gezien)quote:Op donderdag 6 december 2012 10:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat anderen ze zonder betekenis maken, wil niet zeggen dat ze geen betekenis hebben.
Doorspoelen naar 1:15
Dezelfde 3 tekens die je bij de artiesten tegenkomen al kijkend naar de hemel. Frappant of niet?
Ach omdat het wellicht helemaal geen satanisch gebaar is?quote:Waarom 'n gebaar maken dat door de satanskerk als het symbool gezien wordt ?
De betekenis is die die wij er zelf aan geven. Pak je rechterhand, sla op je borst en steek deze gestrekt uit naar voren en iets boven het hoofd met open handvlak.quote:Begrijp mij niet verkeerd, ik zie ook wel dat erg veel mensen die gebaren maken. Maar er wordt aangenomen dat men weet wat het betekent. Die aanname komt van eerder genoemde sites (zonder goede bronnen), waardoor het zeer aannemelijk is dat dit een verzinsel is.
Ik zal nog eens op youtube speuren, mijn video's zijn hier allemaal op fok verwijderd lijkt het wel, kan niks meer vinden van mijn topics...quote:Op donderdag 6 december 2012 12:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Welke artiesten, behalve hardrockers, roepen er dan heil satan?
ik heb Pi in de dvd-kast staan thuis maar ben er nog niet aan toegekomen, maar ik vermoed zo dat het hier wat mee te maken zou kunnen hebben:quote:Ik zeg: kijk de film Pi een keer; zal je goed doen...
Lichtelijk off-topic, maar zeker mysterieus!quote:
Eminem heeft slim shadyquote:Op maandag 3 december 2012 10:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Beyonce heeft écht een alterego, dat ze Sascha noemt. Ze omschrijft het als een geest die bezit van haar neemt, waardoor ze zich op haar gemak voelt om onzedelijke gedragingen te uiten voor haar carriere.
De breakdown van Britney lijkt echt alsof ze uit een hypnose ontwaakt.
Anna Nicole Smith zat ook in een flinke trip voordat ze overleed.
Zijn dat soort voorbeelden ook in Hollywood te vinden, vraag ik me af.
Nicki wie?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:06 schreef Catnip het volgende:
[..]
Eminem heeft slim shady
En nicki Minaj heeft roman ofzo
Al bestaan ze beiden niet, de mensen maken nog steeds de gebaren.quote:Die sites lijken allemaal te gaan over god vs satan (of welke benaming er ook aan gegeven wordt). Wat nou als ze beiden niet bestaan? Wat betekenen die gebaren dan?
Indien het slechts bijgeloof is en verder geen inbreuk maakt op de vrijheden en rechten van anderen lijkt me niet dat het kwaad kan.quote:Kan het misschien zijn dat het een overtuiging is? Zoals alle religies, in mijn optiek. Als het een overtuiging is, kan het dan kwaad (mits het binnen de perken van de wet blijft)?
Ja, ook aziatische artiesten maken die gebaren. In de reeks video's van de OP wordt dat behandeld, deel 8 of 9 of iets in die richting.quote:Ik heb hier geen verklaring voor. Zijn er ook Europeanen, Aziaten en Afrikanen die niet in de USA verblijven of een connectie hiermee hebben en deze gebaren maken? (prins William en Ahmadinejad heb ik al gezien)
Hiermee geef je exact de zwakheid van betekenissen van symbolen en gebaren aan. Ze worden beïnvloed door de tijdsgeest en verliezen hun ware betekenis. Zodoende wordt een dergelijk gebaar nu als hitlergroet (Romeinse groet) gezien, terwijl er daarvoor geen sprake van was. Maar in de huidige tijd blijft men het zo zien.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:05 schreef bravilor01 het volgende:
[..]
De betekenis is die die wij er zelf aan geven. Pak je rechterhand, sla op je borst en steek deze gestrekt uit naar voren en iets boven het hoofd met open handvlak.
Iedereen zal dit herkennen als de hitlergroet, niet dan? Moet er dan een duidelijke bronvermelding zijn wie voor het eerst ooit in de geschiedenis dit gebaar heeft gemaakt? Het zou me niet verbazen als het een gejat symbool was net zoals de swastika van origine afkomstig is uit het boedhisme
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |