PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Nee, want ik ben ook nog slimquote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha nu voel je je zeker vernederd ?
ik wens niet geassocieerd te worden met dit soort mongolen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:48 schreef pascal08 het volgende: [..] Scheelt iets meer dan 2 jaar, dat is wel "bijna".
Het IQ van "de rest" is verwaarloosbaar in verhouding tot mijn IQ.quote:Op zondag 2 december 2012 23:50 schreef BDIL het volgende:
IQ blijft dalen en leeftijd dalen in dit topicIk zie een correlatie
-_-quote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In totaal 10 miljoen. Dat is wel verdeeld over 3 delen van FIFA.
In h2h vond ik het wel een baasjequote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef leoon. het volgende:
Die Helton is echt geen held. Wat een prutser met z'n pyjamabroek aan...
Ik heb afgelopen wedstrijden met hem super veel goals tegen gekregen, vooral voorzetten, corners komt hij niet eens in de buurt van de bal en van afstand heeft hij niks klem.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In h2h vond ik het wel een baasjeNet als de rest van Porto.
R1 en Xquote:Op maandag 3 december 2012 00:04 schreef leoon. het volgende:
Drukken jullie bij corners op X, O, vierkant of driehoek om bal weg te koppen op de ps3?
Ooooh, is 'ie vet? Hij zit nog steeds in het folie gvd, alleen maar omdat ik die kutsite af wil maken.quote:
ik ga hem denk ik ook kopen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ooooh, is 'ie vet? Hij zit nog steeds in het folie gvd, alleen maar omdat ik die kutsite af wil maken.Morgen maar even spelen.
![]()
Ja echt 1 van de bruutste spellen die ik gespeeld heb!quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ooooh, is 'ie vet? Hij zit nog steeds in het folie gvd, alleen maar omdat ik die kutsite af wil maken.Morgen maar even spelen.
![]()
Ik wil 'm eigenlijk ook op de PC spelen, maar ik denk niet dat m'n HD7770 'm trekt op Ultra.quote:Op maandag 3 december 2012 00:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja echt 1 van de bruutste spellen die ik gespeeld heb!
Is dat de fifasite? Wat moet er dan gebeuren?quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
![]()
Op youtube staan paar filmpjes van Farcry met die videokaart.quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil 'm eigenlijk ook op de PC spelen, maar ik denk niet dat m'n HD7770 'm trekt op Ultra.
Ja, ik wilde het zoeksysteem vandaag gaan afmaken, maar ik kwam erachter dat ik alles heel omslachtig had gedaan. Alles weer opnieuw schrijven dus.quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dat de fifasite? Wat moet er dan gebeuren?
Babel 89quote:Op maandag 3 december 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die me hier kan helpen met FIFA 13?
Behalve FIFA 12 heb ik tot nu toe altijd FIFA gespeeld en sinds vandaag FIFA 13 gekregen. Nu wil ik zoals ik altijd doe coach carriere doen maar kom ik op het volgende punt. Als ik een begin ga pas ik altijd (ja zwak maar toch) de spelers aan bij MIJN FIFA 13. Nu heb ik die functie wel gevonden dus heb ik bijvoorbeeld Babel een speler van 89 gemaakt. Maar als ik nu coach doe zijn de wijzigingen niet gewijzigd! Terwijl ik het pas deed nadat ik het de spelers had aangepast. Hoe kan ik dit verhelpen?
Erg bedankt voor je medewerking. Let's go FIFA.
Je zit ook in het verkeerde topic. Dit is alleen voor Ultimate Team. Algemeen topic is hier: GAM / [FIFA 13] #7 Update kom maar hoor.quote:
Oh shit...quote:Op maandag 3 december 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zit ook in het verkeerde topic. Dit is alleen voor Ultimate Team. Algemeen topic is hier: GAM / [FIFA 13] #7 Update kom maar hoor.
Het is ook verwarrendquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=805_1354431517
Dude Gets 2 Hookers to Re-enact 'Braveheart' Battle Scene![]()
![]()
Que?quote:Op maandag 3 december 2012 00:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Over 4 minuten ga ik mijn eerste IF van het jaar binnen halen
Had m zaterdag ook al...quote:Op maandag 3 december 2012 01:31 schreef Tim86 het volgende:
ah het is weer maandag, daar is de completing bug weer
quote:Op maandag 3 december 2012 07:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Farcryik liep zo bij een radiotoren, hoorde ineens gesis. Ik denk dat is vast niks. Word ik ineens aangevallen door twee komodovaranen
ik schrok me de tering
Ze is nog niet binnen vandaag, en was vrijdag vrij. Ik hoop later dezequote:Op maandag 3 december 2012 09:09 schreef Zhano het volgende:
Yo PotS, waar blijft onze (werk)dagelijkse update van het wel en wee van je collega?
quote:Op maandag 3 december 2012 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze is nog niet binnen vandaag, en was vrijdag vrij. Ik hoop later deze
Squad fitness levert nog best wat op toch? 2,5k ofzo...quote:Op maandag 3 december 2012 09:13 schreef Fuszy het volgende:
en 3x poep uit de pakjes
wel een 3-5-2, marchetti en een squad fitness. Maar zal wel niks waard zijn
quote:Op maandag 3 december 2012 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, the bitch has entered the building. Nu is het alleen nog wachten op een domme en/of genante uitspraak
Geniaaaaalquote:Op maandag 3 december 2012 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, ik heb er eentje hoor. Schreeuwt ze keihard naar de collega die ze in vertrouwen heeft genomen en 10 meter verderop zit (staan 2 bureaus tussen met mensen -including me- die ook gewoon aan het werk zijn, maar die kunnen dus lekker mee genieten).
"NOU, WE GAAN ZATERDAG MET ZIJN 2-EN DUS TOCH MAAR NAAR LONDEN! HEB ER TOTAAL GEEN ZIN IN IN MAARIS GEBOEKT EN MIJN MOEDER PAST NU EENMAAL OP ...(dochter), EN IK WIL NIET DAT MIJN MOEDER HET WEET, DUS GAAN WE MAAR GEWOON DAT WEEKENDJE WEG. WORDT DUS VAST BEREGEZELLIG...NOT!"
Staat ze op, loopt alsnog naar die collega, en zegt op samenzweerderige toon dat ze vrijdagavond een gesprek met haar man heeft gehad waarin de gemoederen nogal opliepen. Ik weet niet of ik het helemaal goed verstond, maar volgens mij heeft ze met een deel van de huisraad lopen gooien
Tijd voor een real life lemming dan.quote:Op maandag 3 december 2012 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ergens vind ik het toch vooral om te janken hoor
Mijn oprechte excuses, ik kan er ook weinig aan doen dat sommige van mijn collega's zum kotsen zijnquote:Op maandag 3 december 2012 10:34 schreef Fuszy het volgende:
Jouw verhalen zijn veel leuker dan die van mij pride.
Dan denkt-ie nu: hey dat ben ik toch helemaal niet, want wij gaan niet naar Londen maar naar Parijsquote:Op maandag 3 december 2012 10:38 schreef Lindgren. het volgende:
Het zou wel briljant zijn als de man van die collega een FUT'er is en in dit topic gewoon stiekem alles meeleest.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan denkt-ie nu: hey dat ben ik toch helemaal niet, want wij gaan niet naar Londen maar naar Parijs
Dat niet alleen: ze hebben een zoontje, en het is haar vader die dit weekend gaat oppassenquote:
Haha, en eigenlijk is zij de man?quote:Op maandag 3 december 2012 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat niet alleen: ze hebben een zoontje, en het is haar vader die dit weekend gaat oppassen
Beetje jammer....quote:
Dat vroeg ik me ook echt af, maar ik heb de vraag nog niet durven stellen, bang voor schreeuwende en scheldende mensenquote:Op maandag 3 december 2012 10:54 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Beetje jammer....![]()
Ps. om met jou woorden te spreken.... hadden we alweer een nieuw Thema-Tournooi?
WAAROM STEL JE DEZE VRAAG? BEN JE SOMS TE LUI OM EVEN ZELF TE KIJKEN!?!?!quote:Op maandag 3 december 2012 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook echt af, maar ik heb de vraag nog niet durven stellen, bang voor schreeuwende en scheldende mensen
Deze jongen werkt gewoon overdag, en kan dus niet op consolequote:Op maandag 3 december 2012 10:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
WAAROM STEL JE DEZE VRAAG? BEN JE SOMS TE LUI OM EVEN ZELF TE KIJKEN!?!?!
*grapje, ik ga nu voor je kijken.*
Nog een half uur en dan begint mijn schooldag.quote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef vandermar het volgende:
Nog een half uur en dan zit de schooldag er alweer op.
ik neem vandaag maar vrij, en woensdag ook. Alleen donderdag dus 3 of 5 uur schoolquote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef vandermar het volgende:
Nog een half uur en dan zit de schooldag er alweer op.
Console mee naar het werk nemen dan.quote:Op maandag 3 december 2012 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze jongen werkt gewoon overdag, en kan dus niet op console![]()
Ben jij dat VDM? Ik zal bij Bosvelt altijd blijven denken aan die kansloze invalsbeurt op de EK, volgens mij was het tegen Italie?quote:
Zó herkenbaar dit.quote:Op maandag 3 december 2012 11:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik neem vandaag maar vrij, en woensdag ook. Alleen donderdag dus 3 of 5 uur school
Sinterclasiequote:
Tsjechie toch? En het was niet Bosvelt die faalde maar Dickie.quote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben jij dat VDM? Ik zal bij Bosvelt altijd blijven denken aan die kansloze invalsbeurt op de EK, volgens mij was het tegen Italie?
Dat kan. We hebben op sommige afdelingen van die huge flatscreens hangen (om werkvoorraden bij te houden), en wifi is ook aanwezig. Zit me alleen even af te vragen wat mijn leidinggevende ervan gaat vindenquote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Console mee naar het werk nemen dan.
Klopt, het lag niet aan hem. Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij moet invallenquote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsjechie toch? En het was niet Bosvelt die faalde maar Dickie.
Yoloquote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan. We hebben op sommige afdelingen van die huge flatscreens hangen (om werkvoorraden bij te houden), en wifi is ook aanwezig. Zit me alleen even af te vragen wat mijn leidinggevende ervan gaat vinden
quote:
Zeg je gewoon dat je even de beveiliging aan het testen bent van het Wifi-netwerk.quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan. We hebben op sommige afdelingen van die huge flatscreens hangen (om werkvoorraden bij te houden), en wifi is ook aanwezig. Zit me alleen even af te vragen wat mijn leidinggevende ervan gaat vinden
Ik heb nog zon mooie foto van mezelf met John de Wolf! Zal eens kijken of ik kan vinden en kan inscannen :pquote:
Sheets staan toch online.quote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag wel, maar ik vrees het ergste met die paar sneeuwvlokjes.
Ik zie er niet uit als een ICT-erquote:Op maandag 3 december 2012 11:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat je even de beveiliging aan het testen bent van het Wifi-netwerk.
Bij ons ook de colleges. Ik weet eigenlijk niet waarom ik überhaupt nog naar colleges ga... oh... wacht, dat ga ik ook niet.quote:Op maandag 3 december 2012 11:12 schreef poker4lifee het volgende:
geoden yt kanaal
[..]
Sheets staan toch online.
Ik zie er ook niet uit als van Wolfswinkel (quote:Op maandag 3 december 2012 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als een ICT-er
Te lui.... Ook....quote:Op maandag 3 december 2012 10:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
WAAROM STEL JE DEZE VRAAG? BEN JE SOMS TE LUI OM EVEN ZELF TE KIJKEN!?!?!
*grapje, ik ga nu voor je kijken.*
quote:Op maandag 3 december 2012 11:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij ons ook de colleges. Ik weet eigenlijk niet waarom ik überhaupt nog naar colleges ga... oh... wacht, dat ga ik ook niet.Nja, zo nu het hele college lang lullen over voetbal met studiegenoten is wel lachen.
Hier vooral sneeuw. Denk dat ik vanmiddag maar eens op tijd huiswaarts ga, ivm filesquote:Op maandag 3 december 2012 11:19 schreef BDIL het volgende:
Het is wel pauper weer hier, alleen maar regengelukkig moet ik pas half 7 naar school
Wij kunnen in ieder geval mooie verhalen vertellen later over onze studietijd.quote:Op maandag 3 december 2012 11:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Dat doe ik wel op de ene dag dat ik op school ben voor werkgroepen.
Oeh ik zie nu dat van het ene vak waar ik normaal wel naar toe ga er zelfs mp4tjes zijn om terug te kijken met geluid en beeld van het college.
Vanaf volgend blok nog minder naar school dus.
iddquote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wij kunnen in ieder geval mooie verhalen vertellen later over onze studietijd.![]()
Bosvelt was mijn buurman toen hij nog in barendrecht woonde!quote:
Heb gister toevallig ook 1 blessure gehad...voor het eerst dit jaar...maar werd er gelijk voor afgebrand aangezien iedereen hier dacht dat ik verkoop doeleinden voor ogen hadquote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef DutchSL het volgende:
Zijn blessures terug? Ik verkoop plots 3 injury kaarten voor 400..
Ik hoop elke keer dat ze terug zijn maar dat zal wel niet zo zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef DutchSL het volgende:
Zijn blessures terug? Ik verkoop plots 3 injury kaarten voor 400..
Ik hoop het ook.... Heb er nog 500 in me watchlistquote:Op maandag 3 december 2012 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer dat ze terug zijn maar dat zal wel niet zo zijn.
Nu al?quote:Op maandag 3 december 2012 12:33 schreef Maver24 het volgende:
Zometeen Farcry 3 uitspelen, zit al bijna het einde, echt geniaal goed spel zeg,
Ja man, gister en eergister heel de dag lopen spelen, echt supermooi spel en zoveel dingen om te ontdekken en te zien, echt vetquote:
ik weet het, heb hem ook sinds zaterdag, maar ik ben pas bij die missie met de Medusaquote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja man, gister en eergister heel de dag lopen spelen, echt supermooi spel en zoveel dingen om te ontdekken en te zien, echt vet
Die was serieus best klote, wist helemaal niet wat is moest doen en toen uiteindelijk even youtube erbij gepakt en toen wist ik het, hahahquote:Op maandag 3 december 2012 12:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet het, heb hem ook sinds zaterdag, maar ik ben pas bij die missie met de Medusa
Wat is er dan zo goed aan? Ik hoor verschillende verhalen over dat spel.quote:Op maandag 3 december 2012 12:33 schreef Maver24 het volgende:
Zometeen Farcry 3 uitspelen, zit al bijna het einde, echt geniaal goed spel zeg,
De hele insteek van het spel, cutscenes zien er zo ontzettend goed uit. De omgeving waar het zich afspeelt is heel goed gemaakt, dus hoever je kan kijken, de weersveranderingen, dag en nacht cyclus, verschillende voertuigen , heel veel dieren die heel goed zijn gemaakt waar je op kunt jagen, wel oppassen voor beren en tijgers en consorten, die jagen op jou en dat is levensgevaarlijk. Het eiland is ook enorm groot en zeer uitdagendquote:Op maandag 3 december 2012 12:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is er dan zo goed aan? Ik hoor verschillende verhalen over dat spel.
Far Cry 2 was wel erg matig toen. Typisch Ubisoft spelletje waar je steeds hetzelfde moest doen en steeds dezelfde kruispunt tegen kwam.quote:Op maandag 3 december 2012 12:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De hele insteek van het spel, cutscenes zien er zo ontzettend goed uit. De omgeving waar het zich afspeelt is heel goed gemaakt, dus hoever je kan kijken, de weersveranderingen, dag en nacht cyclus, verschillende voertuigen , heel veel dieren die heel goed zijn gemaakt waar je op kunt jagen, wel oppassen voor beren en tijgers en consorten, die jagen op jou en dat is levensgevaarlijk. Het eiland is ook enorm groot en zeer uitdagend
Nee heb geen huisdieren. Lekker 2 keer door de regen/sneeuw/hagel + koude wind gefietst. Gelukkig hoef ik niet meer naar buiten. Alles is natquote:
ik reed eerst met een jeep vol dat kamp binnenquote:Op maandag 3 december 2012 12:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die was serieus best klote, wist helemaal niet wat is moest doen en toen uiteindelijk even youtube erbij gepakt en toen wist ik het, hahah
Hopelijk is het vrijdag weer weg als ik naar de uni moet.quote:Op maandag 3 december 2012 13:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee heb geen huisdieren. Lekker 2 keer door de regen/sneeuw/hagel + koude wind gefietst. Gelukkig hoef ik niet meer naar buiten. Alles is nat
hahahquote:Op maandag 3 december 2012 13:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik reed eerst met een jeep vol dat kamp binnen
Vrijdag wordt het nog veel erger, dit is het begin van het einde.quote:Op maandag 3 december 2012 13:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hopelijk is het vrijdag weer weg als ik naar de uni moet.
Ben jij die vriend van Djeetje waar ik gister verhalen over hoorde?quote:
Fick dich. Oh god het is ook echt zoquote:Op maandag 3 december 2012 13:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vrijdag wordt het nog veel erger, dit is het begin van het einde.
Ik zal dat niet zijn denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 13:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vrijdag wordt het nog veel erger, dit is het begin van het einde.
[..]
Ben jij die vriend van Djeetje waar ik gister verhalen over hoorde?
Dit.quote:
Je kan ook wat langer doorgaan op je werk!quote:Op maandag 3 december 2012 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit.
Ik vertrek straks eerder van mijn werk naar huis, want de A20 is dicht. Als ik dan in de spits weg moet rijden ben ik een uur of 2 onderweg. Dan beter even thuiswerken vanmiddag
Ik ben vanochtend om 7 uur begonnen he knulquote:Op maandag 3 december 2012 13:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan ook wat langer doorgaan op je werk!
Ik was mijn krabber kwijt, moest het met een leeg CD-hoesje doenquote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
het was koud vanmorgen, autokrabben enzo
Rij jij niet in een tuktuk? HAHAHAH GOEIE GARPquote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
Ik vorige keer ook. Toen moest ik de parkeerschijf gebruikenquote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik was mijn krabber kwijt, moest het met een leeg CD-hoesje doen
Je gaat met de auto naar de kassa?quote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
Nee, naar de ramen.quote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je gaat met de auto naar de kassa?
Dat jij nou met de fiets door de McDrive gaatquote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je gaat met de auto naar de kassa?
Hee ga jij ff snel een boekbespreking makenquote:Op maandag 3 december 2012 13:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat jij nou met de fiets door de McDrive gaat
Zo was ik vroeger welquote:Op maandag 3 december 2012 13:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat jij nou met de fiets door de McDrive gaat
JAquote:Op maandag 3 december 2012 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jongens jongens, ik heb een updeet, en een smeuige ook, vind ik zelf.
Iemand interesse?
Ah onze roman auteurquote:Op maandag 3 december 2012 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand interesse?
Jij bent wel behoorlijk bazigquote:
Ja, altijd leuk om te lezenquote:Op maandag 3 december 2012 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand interesse?
Ga voor de S3quote:Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef StijnDa het volgende:
Mannennn, ik ga een nieuwe mobiel kopen denk ik![]()
Na wat research kom ik denk ik bij de Samsung Galaxy S Advance uit.
Wat hebben jullie, en welke zou je nu kiezen?![]()
Dit is denk ik het beste abonnement, Hollands Nieuwe
quote:Op maandag 3 december 2012 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand interesse?
Zie edit, vind ik net wat te duurquote:
Ik heb nu een iPhone 4s, en dat is echt een heerlijke telefoon, ik zou die gewoon halen en zo duur is die ook niet.quote:Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef StijnDa het volgende:
Mannennn, ik ga een nieuwe mobiel kopen denk ik![]()
Wat hebben jullie, en welke zou je nu kiezen?![]()
Dit is denk ik het beste abonnement, Hollands Nieuwe
edit; Liever zou ik wel een S3 of iPhone 5 halen natuurlijk, maar dat is me te duur
Met een Samsung kan je nooit fout gaan. Je hoeft er in principe maar 2 jaar mee te doen dus prima koop tochquote:Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef StijnDa het volgende:
Wat hebben jullie, en welke zou je nu kiezen?
quote:Op maandag 3 december 2012 13:20 schreef ThadCastle het volgende:
Niks aantrekken van Thorb, is een rastopscoorder.
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op maandag 3 december 2012 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Interesseert me geen bal die collega van jou, eens met Thorb dus.
Maar laat je niet door ons tegenhouden, ik lees er wel overheen
Mij ook niet maar andere mensen vindne het wel leuk om te lezen dus ik erger me er niet aanquote:Op maandag 3 december 2012 13:21 schreef DutchSL het volgende:
nteresseert me geen bal die collega van jou, eens met Thorb dus.
Maar laat je niet door ons tegenhou
Dat is dan ook de enige die ik positief benaderde, omdat hij wel goed speelde!quote:Op maandag 3 december 2012 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Dutchstoner scoorde daarna hattrick na hattrick dus
Was dat maar zo . Sjongejonge die kansen die hij kreeg he!quote:Op maandag 3 december 2012 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Dutchstoner scoorde daarna hattrick na hattrick dus
Het was wel vermakelijk hahaquote:Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was dat maar zo . Sjongejonge die kansen die hij kreeg he!
Lijkt het BLOPS topic wel.quote:Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef Zhano het volgende:
Sommige mensen lijken hier alleen te komen om anderen af te zagen
Iemand die ik niet ken heeft een collega die ik niet ken, wiens leven kapot gaat.quote:Op maandag 3 december 2012 13:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt?
Waarvoor kom je hier dan?quote:Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef Zhano het volgende:
Scheelt toch al gauw minimaal de helft extraquote:Op maandag 3 december 2012 13:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb nu een iPhone 4s, en dat is echt een heerlijke telefoon, ik zou die gewoon halen en zo duur is die ook niet.
Ja inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 13:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met een Samsung kan je nooit fout gaan. Je hoeft er in principe maar 2 jaar mee te doen dus prima koop toch
Sukkels hebben er een SC gemaakt.quote:Op maandag 3 december 2012 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iemand die ik niet ken heeft een collega die ik niet ken, wiens leven kapot gaat.
Jaja lekker vertellen op een publiek internetforum over een voetbalspelletje.
Nee, ik vind het a) niet interessant om te lezen en ik vind het b) geen chique gedrag om iemands privé problemen zomaar op internet te gooien.
Maar doe lekker wat jullie zelf willen. Ik post hier zo vaak dingen die andere mensen weer niets interesseren.
Lijkt me een prima telefoonquote:Op maandag 3 december 2012 13:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Scheelt toch al gauw minimaal de helft extra
[..]
Ja inderdaadHeb nu een Acer telefoon, dat ga ik ook niet meer doen
Ik betaal 12,50 per maand voor mijn iPhone 4s. Nu is die nieuw iets van 350/400 ofzo?quote:Op maandag 3 december 2012 13:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Scheelt toch al gauw minimaal de helft extra
[..]
Ja inderdaadHeb nu een Acer telefoon, dat ga ik ook niet meer doen
Ik had een iPhone 3g toen gekocht. Binnen 2 jaar waren er weer 2 nieuwe modellen uitquote:Op maandag 3 december 2012 13:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijkt me een prima telefoon![]()
Ik vind een s3 of iPhone 5 ook zonde
ja hier toch!quote:Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op dolenthousiaste mensen
Mijn telefoon is al wel weer oud en werkt niet optimaal maar vind het zonde om weer paar honderd euro te betalen voor iets wat niet heel veel meerwaarde heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 13:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had een iPhone 3g toen gekocht. Binnen 2 jaar waren er weer 2 nieuwe modellen uitIk voelde me echt genaaid. Al die coole apps kon ik niet installeren omdat mn telefoon te oud was.
Bij mn HTC Desire HD merk ik het niet en die is al 2 jaar oud
Gierquote:Op maandag 3 december 2012 13:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn telefoon is al wel weer oud en werkt niet optimaal maar vind het zonde om weer paar honderd euro te betalen voor iets wat niet heel veel meerwaarde heeft.
Hoe betaal je er 12,50 voor dan per maand?quote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik betaal 12,50 per maand voor mijn iPhone 4s. Nu is die nieuw iets van 350/400 ofzo?
quote:Op maandag 3 december 2012 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, in 2 delen dan maar:
Na mijn eerdere update vanochtend (09:41, post nummer 80 in dit topic), werd ik later vanochtend aangeschoten door een andere collega, die haar ook had horen roepen.
Andere collega is een type fossiel op de afdeling, jaar of 50, werkt hier nu ongeveer 25 jaar, alles al gezien en meegemaakt. Hij kende het hele verhaal nog niet (want net terug van 2 weken vakantie) en had dus verbaasd geluisterd naar madame's relaas eerder vano
Bij ben.nl gewoon een simonlyabbo. Telefoon heb ik los gekocht.quote:Op maandag 3 december 2012 13:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe betaal je er 12,50 voor dan per maand?
Inderdaad, andere mensen posten hier hun dealsquote:Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef Zhano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 december 2012 13:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij ben.nl gewoon een simonlyabbo. Telefoon heb ik los gekocht.
Wat lach je? Ik kom gewoon dik 150 euro goedkoper uit na 24 maanden.quote:
Ik twijfel er ook nog wel over, maar dan niet een iPhonequote:
Had toen mijn iPad 2 geruild voor de 4S eind december omdat ik bang was dat de iPad 3 snel zou komen. Uitendelijk een of andere boer gevonden die de ruil wel zag zitten.quote:Op maandag 3 december 2012 13:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij ben.nl gewoon een simonlyabbo. Telefoon heb ik los gekocht.
Je doet overkomen alsof je 12.50 per maand betaalt maar je zegt er niet bij dat je eerst even het toestel los koopt.quote:Op maandag 3 december 2012 13:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat lach je? Ik kwom gewoon dik 150 euro goedkoper uit na 24 maanden.
Ja was een beetje een kromme zin. Met die 2de zin doelde ik daarop.quote:Op maandag 3 december 2012 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je doet overkomen alsof je 12.50 per maand betaalt maar je zegt er niet bij dat je eerst even het toestel los koopt.
Heeft Ben gewoon nog een eigen netwerk? Of gaat het allemaal via T-Mobile?quote:Op maandag 3 december 2012 13:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat lach je? Ik kom gewoon dik 150 euro goedkoper uit na 24 maanden.
T-mobilequote:Op maandag 3 december 2012 13:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heeft Ben gewoon nog een eigen netwerk? Of gaat het allemaal via T-Mobile?
Hmm best aantrekkelijk dan.quote:
Stuur maarquote:Op maandag 3 december 2012 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan ik iemand mijn updeet PM-en, zodat die hem namens mij post?
Inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doet-ie ook niet
Jullie zullen geduld moeten hebben, sorry
quote:Na mijn eerdere update vanochtend (09:41, post nummer 80 in dit topic), werd ik later vanochtend aangeschoten door een andere collega, die haar ook had horen roepen.
Andere collega is een type fossiel op de afdeling, jaar of 50, werkt hier nu ongeveer 25 jaar, alles al gezien en meegemaakt. Hij kende het hele verhaal nog niet (want net terug van 2 weken vakantie) en had dus verbaasd geluisterd naar madame's relaas eerder vanochtend. Overigens hebben fossiel en ik een gemene deler: de hekel aan onze vrouwelijke collega
Ik ben de beroerdste niet, dus ik vertel hem geduldig wat zich heeft afgespeeld de afgelopen weken, waarna we elkaar een paar k
Jullie internet gedrag wordt niet gelogd hoop ik?quote:Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doet-ie ook niet
Jullie zullen geduld moeten hebben, sorry
Goede vraagquote:Op maandag 3 december 2012 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie internet gedrag wordt niet gelogd hoop ik?
Dan ken ik wel een aantal mensen die dat allang hadden gehadquote:Op maandag 3 december 2012 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo ja, kun je echt een berg gezeik krijgen
Felipe Melo is prima, Vertonghen ook.quote:Op maandag 3 december 2012 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Ben op zoek naar zeer goede non rare spelers zoals Witsel, die heeft een hoge totale stats van 463 op futhead. zijn er nog meer goede non rare spelers, wie helpt mij
Diabyquote:Op maandag 3 december 2012 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Ben op zoek naar zeer goede non rare spelers zoals Witsel, die heeft een hoge totale stats van 463 op futhead. zijn er nog meer goede non rare spelers, wie helpt mij
Na het Fifpro gala, want het TOTY is gewoon een kopie van het Fifpro team.quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 14:06 schreef Maver24 het volgende:
quote:ALL GOOD STATS, TRAITS, WORKRATES, SKILL AND WEAKFOOTS ARE NOTED
Golds
BPL
Adam Lallana, England, CAM, 77, BPL, Southampton, NON RARE, 76 pace(78 acceleration), 81 agility, 80 balance, 73 jumping and reactions, 85 stamina, 65 strength, 74 positioning, 72 tact awareness, 82 vision, 80 ball control, 70 crossing and long pass, 77 curve, 81 dribbling, 72 finishing, 73 FK *, 67 heading, 71 long shot, 79 short pass, 69 volleys, 66 shot power, 4* skill + WF, H/M WR, club ID - high, technical dribbler, flair, fans fav, finesse shot and long shot taker......THIS GUY IS THE ENGLISH EL SHAAR, NO JOKE HIS DRIBBLING AND SHOOTING ARE LIKE NO OTHER!!
Jonathan De Guzman, Netherlands, CAM, 75, BPL, Swansea, NON RARE, 77 pace, 78 agility, 85 balance, 78 jumping, 69 reactions, 68 positioning, 83 ball control, 70 crossing, 88 curve, 76 dribbling, 67 finishing, 82 FK *, 73 long passing, 80 long shot, 72 short passing, 68 volleys, , 4* skill + WF, flair, finesse shotand take finesse freekicks() and bloody excellent ones at that...NOT FAR FROM LALLANA'S QUALITY!
Manor Figueroa, Hondorus, CB, 76, BPL, Wigan, NON RARE, 78 pace, 63 agility, 65 balance, 74 jumping, 83 stamina, 77 strength, 71 aggression, 63 tact awareness, 66 ball cotrol, 72 crossing, 67 dribbling, 72 heading *, 68 long pass, 66 long shot, 81 marking, 75 shot power, 81 standing and slide tackling, M/M WR, long throw, ovelaps/pushes forward.....THIS GUY IS IN THE SAME LEAGUE AS DAVID LUIZ, I DONT GET WHY HE ISNT THE SAME PRICE(EXCEPT NATION OBV)
BBVA
Sergio Canales, Spain, CAM, 78, BBVA, Valencia, NON RARE, 73 pace(75 acceleration), 81 agility, 70 balance, 75 reactions, 76 positioning and finishing, 64 tact awareness, 78 vision, 82 ball control and dribbling, 70 crossing, 79 curve, 80 FK *, 71 long pass, 85 short pass, 69 long shots, 68 shot power, 4* skill + 3* WF, H/M WR, technical dribbler, media darling, specialist throughball and finesse style Freekicks
Miranda, Brazil, CB, 78, BBVA, Athletico Madrid, NON RARE, 75 pace(77 sprint speed), 63 agility, 86 jumping, 73 reactions, 78 strength, 84 aggression, 68 vision, 79 heading *, 79 marking, 84 slide tackle, 81 stand tackle, 70 shot power, dives into tackles......ONE OF THE BEST DEFENDERS ON THE GAME IMO!!
Adrian, Spain, STR, 79, BBVA, Atletico Madrid, NON RARE, 85 pace(88 acceleration), 81 agility, 74 jumping, 82 reactions, 70 strength and penalties, 84 positioning, 72 tact awareness and long shot, 69 vision, 86 ball control, 88 dribbling, 79 finishing, 73 heading *, 80 shot power, 76 volleys, 3* skill + WF, H/L WR, counter attacker and technical dribbler....THIS GUY IS AMAZING, SUCH GOOD SPEED AND DRIBBLING
Gary Medel, Chile, CDM, 78, BBVA, Sevilla, NON RARE, 76 pace, 78 agility, 88 balance, 91 jumping and aggression, 84 reactions, 92 stamina, 80 strength, 83 tact awareness, 71 vision and marking, 73 ball control, 69 long pass, 66 long shot, 74 short pass, 81 shot power and slide tackle, 87 standing tackle, 72 volleys, 3* skill + 4* WF, H/H WR, dives into tackles....THIS GUY IS FREAKING AWESOME, I THINK HE WOULD GO WELL WITH LUIZ GUSTAVO OR MIKEL
Serie A
Radja Nainggolan, Belguim, CM, 79, Serie A, Cagliari, NON RARE, 84 pace(85 acceleration), 79 agility, standing tackle and long pass, 87 stamina, 75 jumping, strength, crossing and volleys, 76 tact awareness and positioning, 83 balance, 81 shot power, short pass and slide tackle, 84 dribbling and aggression, 82 ball control, 78 vision, 67 marking, 60 finishing, 74 curve, 77 longshot, 4* skill + WF, M/M WR, technical dribbler, flexibility, playmaker and long shot taker...THIS GUY IS THE BEST CM IN SERIES A
Urby Emanuelson, Netherlands, CAM, 78, Serie A, Milan, NON RARE, 86 pace(88 acceleration), 90 agility, 82 balance, 68 jumping and finishing, 78 reactions, ball control and crossing, 84 stamina and curve, 79 aggression, 77 positioning, short pass and long shot, 74 tact awarness, 76 vision, FK *, long passing and slide tackle, 85 dribbling, 75 volleys and shot power, 3* skill + WF, M/M WR, corner specialist, speed dribbler, flexibility, injury free, 1-2 passwer and left footed
Joel Obi, Nigeria, CM, 77, SerieA, Inter, NON RARE, 84 pace and aggression, 81 agility,balance and shot power , 73 jumping, 76 reactions andtact awareness, 88 stamina, 67 strength, 72 positioning, 71 vision. 79 ball control, short passing and crossing, 77, dribbling, long shot, long pass and slide tackle, 75 curve and stand tackle, 3* skill, H/H WR, flexibility and left footed.......HE HAS BEEN VERY CONSISTANTLY EXCELLENT FOR ME!!
Antonio Candreva, Italy, CM, 77, Serie A, Lazio, NON RARE, 72 pace(76 sprint speed), 74 agility and reactions, 70 balance, crossing and positioning, 68 strength, 76 tact awareness and long pass , 78 vision and volleys, 85 ball control, 80 curve, FKacc and short pass, 83 dribbling, 82 long shot, 86 shot power, 62 slide tackle, 66 stand tackle, 3* skill + 4* WF, M/M WR, corner specialist, long shot taker and takes powerful driven freekicks
Stefan Radu, Romania, LB, 77, Serie A, Lazio, NON RARE, 75 pace, 68 agility, 78 jumping, Reactions, stamina, strength and tact awareness, 83 aggression, marking and stand tackle, 66 crossing, 76 heading *, 66 short pass, 64 shot power, 82 slide tackle, 3* WF and L/H WR
Josip Ilicic, Slovenia, CAM, 79, Serie A, Palermo, NON RARE, 86 Long Shots, 88 Shot Power, 80 Volleys and curve, 83 FK *, 85 Ball Control, 79 Vision, 80 short pass, 72 strength, 76 positioning, crossing and long pass, 4* skill, M/M WR, Corner specialist, technical dribbler, flair, 1-2 passer, long shot taker and left footed
Alessandro Matri, Itay, STR, 80, Serie A, Juventus, NON RARE, 83 pace(although the card says 84), 78 agility, ball control, penalties and strength, 74 balance and dribbling, 86 jumping, 80 reactions and heading *, 70 aggression, 85 positioning and finishing, 76 tact awareness, 72 vision and short pass, 71 curve, 81 volleys, 75 shot power, 3* WF, M/L WR, power header and tries to beat the defensive line
Sergio Pellissier, Italy, STR, 79, Serie A, Chievo Verona, NON RARE, 81 pace(83 sprint speed), 76 agility, 84 balance and positioning, 77 jumping, vision and longshot, 78 reactions, 61 strength, 65 aggression and crossing, 85 tact awareness, penalties and shot power, 79 ball control, 75 dribbling, 81 finishing, 72 heading *, 83 volleys, 3* skill + 4* WF, H/M WR, counter attacker, fans favourite, leadership, finesse shot, long shot taker, tried to beat defensive line and most important ULTIMATE PROFFESIONAL(one of the most effective and important traits imo)....THIS GUY IS UNREAL, ONE OF THE BEST I HAVE USED
Matias Silvestre, Italy, CB, 80, Serie A, Inter, NON RARE, 70 pace, 85 jumping and stand tackle, 75 reactions and shot power, 81 strength, 80 aggression, 78 tact awarenss, 84 heading *, 63 long pass, 65 short pass, 82 slide tackle, 3* WF, M/M WR and power header.....NOT THE GREATEST PACE BUT IS MORE THAN GREAT AT DEFENDING
Vincenzo Iaquinta, Italy, STR, 75, Serie A, Juventus, NON RARE, 74 pace(77 sprint speed), 78 jumping, tact awareness, heading * and penalties, 75 reactions, 86 strength and shot power, 75 aggression and finishing, 68 ball control and FK *, 73 volleys, H/M WR, counter attacker, speed dribbler, power header, super sub and tries to beat defensive line
Perparim Hetemaj, Iceland, CM, 75, Serie A, Cheivo Verona, NON RARE, 79 pace, 84 agility, 74 balance and reactions, 83 jumping, 79 stamina, 69 strength and FK *, 85 aggression, 73 tact awareness and crossing, 70 vision, 77 ball control, shot power and short pass, 72 curve, 75 dibbling, stand tackle and slide tackle, 76 long pass and long shot, 65 volleys, 3* skill + 4* WF, M/M WR, technical dribbler and long shot taker
Bojan, Spain, CF, 76, Serie A, Milan, NON RARE, 81 pace(86 acceleration), 86 agility and ball control, 82 balance, 68 jumping and tactical awareness, 73 reactions and shot power, 74 Positioning and finishing, 70 vision and crossing, 80 curve, 84 dribbling, 60 heading, 66 long pass, 76 long shot and volleys, 75 penalties, 78 short pass, 4* skill + 3* WF, M/L WR, speed dribbler, 1-2 passer, finesse shot super sub
Eredivisie
Kolbeinn Sigthorsson, Iceland, STR, 75, Eredivisie, Ajax, NON RARE, 76 pace, 70 agility and vision, 67 balance and aggression, 82 jumping, 72 reactions and ball control, 77 strength, 75 positioning, volleys and penalties, 69 tact awareness and long shots, 65 dribbling, 78 finishing, 71 short pass, 80 shot power, 3* skill + WF, H/M WR and power header
Bundesliga
Ilkay Gundogan, Germany, CM, 80, Bundesliga, Borussia Dortmund, NON RARE, 84 pace, 86 agility and dribbling, 83 balance and ball control, 70 jumping, 82 reactions, 72 strength and crossing, 74 curve, 64 finishing, 75 tact awareness volleys and FK *, 80 long pass, 78 shot power, 4* skill + WF, H/M WR, technical dribbler, flair, specialist through ball, playmaker and risk taker.......THIS GUY IS ONE OF THE BEST CM'S ON THE GAME!!
Dante, Brazil, CB, 81, Bundesliga, FC Bayern, NON RARE, 68 pace, 69 agility, 66 jumping, 83 reactions, heading *, marking and strength, 77 aggression, 73 tact awarenes, 65 vision, 74 ball control and short pass, 71 crossing, 67 dribbling, 76 long pass, 63 long shot,77 shot power, 85 slide tackle, 82 stand tackle, long passer, outside passer, power header and rik taker....THIS GUY IS SOOOO UNDERATED, IF I MADE A 3ATB BRAZIL IT WOULD BE HIM, LUIZ AND MIRANDA!!
Luiz Gustavo, Brazil, CDM, 81, Bundesliga, FC Bayern, NON RARE, 75 pace, 73 agility and tact awareness, 67 balance, 72 jumping, 83 reactions, 85 stamina, 79 strength and marking, 92 aggression, 66 vision, 77 ball control, long pass heading *, 68 crossing and long shot, 76 dribbling, 74 shot power, 88 slide tackle, 87 stand tackle, 3* WF, M/H WR, adaptability, flexibility and dives into tackles.......THIS GUY IS UNREAL, HIS DEFENDING STATS ARE INSANE!!! BEST IV EVER SEEN IN FACT
Zdravko Kuzmanovic, Serbia, CM, 77, Bunsedliga,VfB stuttgart, NON RARE, 68 pace, 81 reactions, aggression and short pass, 78 strength and ball control, 70 positioning and slide tackle, 72 tact awareness, 74 vision, 68 crossing, 77 curve, 67 dribbling and volleys, 82 FK *, 79 long pass, 87 long shot and shot power, 73 stand tackle, 3* skill + WF, M/M WR, adaptability, leadership, specialist through ball, long shot taker, finesse style freekick.....LOOKS LIKE A BEAST!!
Jan Schlaudraff, Germany,CF, 77, Bundesliga, Hannover 96, NON RARE, 82 pace, 83 agility and short pass, 78 balance and volleys, 69 jumping, 81 reactions and ball control, 79 positioning and curve, 80 vision, 75 crossing and long shot, 82 dribbling, 76 finishing, 74 FK * and shot power, 4* skill + WF, M/M WR, counter attacker, speed dribbler, selfish and finesse shot
Cedric Makiadi, DR Congo, CM, 75, Bundesliga, Freiburg, NON RARE, 78 pace, 78 agility, reactions and shot power, 84 balance, 83 jumping, 86 stamina, 74 strength, 75 aggression, dribbling, longshot, standing tackle and volleys, 73 positioning and slide tackle, 79 tact awareness, 72 vision and finishing, 76 ball control and heading *, 70 long pass, curve and marking, 77 short pass, 3* skill+ WF, H/H WR, flexibility and injury free......ANOTHER PERFECT ALL ROUND PLAYER LIKE DIABY AND ELIAS
Ivan Perisic, Croatia, LM, 78, Bundesliga, Borussia Dortmund, NON RARE, 81 pace, 74 agility, strength and long pass, 66 balance, 82 heading * and jumping, 78 reactions, crossing and short pass, 77 ball control, 79 dribbling, 81 finishing, shot power and long shot, 76 FK * and curve, 85 volleys, 4* skill + 5* WF, M/M WR, speed dribbler, flair, flexibiliy, power header, finesse shot and supersub
Jermaine Jones, United States, CDM, 77, Bundesliga, Shalke 04, NON RARE, 78 pace, 68, marking agility, crossing, long pass and long shot, 65 balance, volleys and positioning, 67 jumping and penalties, 77 reactions, 87 stamina, 83 strength and stand tackle, 93 aggression, 75 tact warenss and shot power, 69 vision, 73 ball control, 66 curve and finishing, 72 dribbling, 74 heading *, 81 slide tackle, 4* WF, H/H WR, argues with officials, dives into tackles, fan favourite and leadership....YET ANOTHER BILLIANTLY ROUNDED CDM!!
Eric Maxim Choupo-Moting, Cameroon, STR, 75, Bundesliga, Mainz 05, NON RARE, 77 pace, 72, agility, tact awareness and vision, 67 balance, 66 jumping and long pass, 75 reactions, 80 strength, 76 positioning and shot power, 78 ball control, 68 crossing, 67 curve, 79 dribbling, 77 finishing, 70 heading, 71 long shot, 69 penalties and volleys, 75 short pass, 3* skill + 4* WF, H/M WR, technical dribbler, flair, selfish, finesse shot and tries to beat defensive line
Ligue 1
Bafetimbi Gomis, France, STR, 81, Ligue 1, Lyon, NON RARE, 76 pace, 76 agility and ball control, 80 jumping and positioning, 86 reactions and strength, 75 tact awareness, 70 dribbling vision and short pass, 72 curve, 82 finishing, 78 heading, 84 long shot and volleys, 81 penalties, 85 shot power, 3* skill + WF, M/L WR and long shot taker.....THIS GUY LOOKS ABSOLUTELY IMENSE!!!
Moussa Sissoko, France, CM, 75, Ligue 1, Toulouse, NON RARE, 85 pace, 77 agility and aggression, 74 jumping and ball control, 78 reactions, 92 stamina, 86 strength, 75 positioning and dribbling, 70 tact awareness, curve and marking, 68 vision, 69 crossing, headin * and long shot, 72 finishing, short pass and slide tackle, 85 shot power, 76 stand tackle, 65 volleys, M/H WR, ambition, speed dribbler and powerful driven freekicks....SERIOUSLY HOW THE HELL IS THIS GUY 75!!
Liga Portuguesa
Elias, Brazil, CM, 79, Liga Portuguesa, Sporting *, NON RARE, 79 pace(82 sprint speed), 84 agility and balance, 71 jumping, 83 reactions, 92 stamina, 70 strength and penalties, 80 aggression, 79 positioning, 81 tact awareness and shot power, 76 vision, ball control and stand tackle, 68 curve, 77 dribbling, FK * and long shot, 75 long pass, 74 marking, 78 shot power, 72 slide tackle, 70 volleys, 3* skill + WF, H/H WR, adaptability 1-2 passer and pushes forward/overlaps......THIS GUY IS PROBABLY THE BEST CM ON THE GAME, HE COULD LITERALLY PLAY EVERY POSITION ON THE PITCH!!
Danilo Dias, Brazil, CAM, 79, Liga Portuguesa, C.Funchal, NON RARE, 84 pace, 91 agility, 82 balance and dribbling, 63 jumping, 84 reactions, 69 aggression, 73 positioning and finishing, 71 tact awareness, 76 vision, 79 ball control and curve, 66 crossing, 74 long pass, long shot and shot power, 80 short pass, 78 volleys, 4* skill + WF, M/L WR, speed dribbler and fan favourite
Alan, Brazil, RW, 79, Liga Portuguesa, Braga, NON RARE, 77 pace, 84 agility, 67 balance, 69 jumping and aggression, 81 reactions, 75 strength, 78 positioning and vision, 79 tact awareness, 82 ball control and curve, 80 crossing and FK *, 83 dribbling, 66 finishing, 72 long pass, 74 short pass, 73 long shot, 4* skill + 3* WF, M/M WR, late crosser, speed dribbler, diver, fan favourite and wing players
Lima, Brazil, STR, 79, Liga Portuguesa, Braga, NON RARE, 81 pace(84 sprint speed), 82 agility, finishing and penalties, 68 balance, 70 jumping, 74 reactions, 76 strength, heading * and volleys, 63 aggression and long pass, 79 positioning, 72 tact awareness, 75 vision, 80 ball control, 67 crossong, 78 curve and dribling, 70 short pass, 86 shot power, 3* skill + 3* WF, long shot taker and tries t beat defensive line...THIS GUY IS AMAZING, ONE OF THE BEST MOST ALL ROUND STRIKERS THERE IS
Mossoro, Brazil, CAM, 77, Liga Portuguesa, Braga, NON RARE, 80 pace(84 acceleration), 84 agility, 83 balance, 67 jumping, 75 reactions and short pass, 73 positioning and aggresson, 68 tact awareness an finishing, 64 heading *, 74 vision, 80 ball control, 70 crossing, 76 curve and shot power, 81 dribbling, 71 long pass, 78 long shot, 3* skill + 3* WF, H/M WR, technical dribbler, playmaker, finesse shot and long shot taker
Jackson Martinez, Columbia, STR, 76, Liga Portuguesa, Porto, 83 pace, 75 agility and heading *, 70 balance, 83 jumping and strength, 72 reactions, 80 stamina, 74 positioning, ribbling and ball control, 67 tact awareness, 71 vision and long shot, 66 curve and short pass, 78 finishing, 69 penalties and volleys, 77 shot power, 4* skill + 4* WF, M/M WR, technical dribbler and tries to beat defensive line.....ABSOLUTE MONSTER, WOULD LOVE A TEAM WITH HIM AND GOMIS!
Nolito, Spain, LM, 79, liga Portuguesa, Benfica, NON RARE, 84 pace, 88 agility, 81 balance, 85 reactions, 78 aggression, 82 positioning and ball control, 75 vision and short pass, 70 crossing and shot power, 83 curve, 84 dribbling, 79 finishing, 73 FK *, 76 long pass, 72 long shot, 69 volleys, 3* skill + 4* WF, H/M WR, adaptabilty, technical dribbler and selfish.....THIS GUY IS AMAZING ALONG WITH JEFFREN, THEY WERE MADE FOR LIGA PORTUBBVA HYBRIDS
Liga do Brasil
Jo, Brazil, STR. 75, Liga do Brasil, Atletico Miniero, NON RARE, 76 pace(79 sprint speed), 69 agility, 74 positioning, jumping and ball control, 70 reactions and vision, 79 strength and heading *, 67 crossing, 75 dribbling, 77 finishing, 68 longshot, 66 short pass, 76 volleys, 3* skill + WF, H/L WR, diver and tries to beat defensive line.....SOOO UNDERATED IMO, GREAT DRIBBLING AND LEFT FOOTED
Silvers
BPL
Francis Coquelin, France, CDM, 73, BPL, Arsenal, NON RARE, 76 pace, 76 agility, marking and ball control, 78 balance and short pass, 63 jumping, 69 reactions, 68 strength, 72 aggression and long pass, 66 tact awareness and vision, 73 dribbling and slide tackle, 70 shot power, 74 stand tackle, 3* WF, M/H WR, flexibility and dives into tackles...LOOKS PRETTY GREAT BH!!
Victor Anichebe, Nigeria, STR, 73, BPL, Everton, NON RARE, 76 pace, 74 reactions and dribbling, 83 strength, 73 aggression, 72 positioning, 70 tact awareness, long shot and volleys, 67 vision, 69 ball control, 68 crossing and short pass, 71 finishing and heading *, 76 shot power, 3* skill + WF, M/M WR, diver, super sub and target forward...THIS GUY IS A TANK AND PERFECT SUB!!
Maurice Edu, United States, CM, 67, BPL, Stoke, NON RARE, 78 pace, 77 agility, 71 balance, strength, tact awareness and heading *, 88 jumping, 67 reactions and vision, 78 stamina and aggression, 62 positioning and long pass, 68 ball control, penalties and stand tackle, 65 marking, 69 short pass and shot power, 60 slide tackle, 3* skill+3* WF and M/M WR....VERY SOLID
Jamie Mackie, Scotland, STR, 67, BPL, QPR, NON RARE, 78 pace, 69 agility, 79 balance, 65 jumping and short pass, 74 reactions, 87 stamina, 68 strength, aggression and vision, 72 positioning and tact awareness, 70 ball control and dribbling, 71 finishing, 63 long shot, 67 shot power, 3* skill+3* WF and H/H WR and most importantly ultimate proffessional.......HE IA AN ULTIMATE PROFFESSIONAL NUFF SAID!!
NPower Championship
Thomas Ince, England, RW, 72, NPower Champ, Blackpool, NON RARE, 80 pace(82 acceleration), 81 agility and balance, 70 reactions and crossing, 74 positioning and ball control, 65 durve, 76 dribbling, 69 finising, 65 long shot, 64 short pass, 63 shot power, 4* skill + 3* WF, M/M WR, technical dribbler, selfish, fflair and takes finesse style freekicks and left footed.......THIS GUY IS A TANK, GREAT AND DRIBBLING
Steven Davies, England, STR, 69, NPower Champ, Bristol City, NON RARE, 76 pace, 72 agility, 74 jumping, 67 strength, 65 aggression, 69 positioning and finishing, 70 curve and shot power, 71 dribbling, long shot and FK *, 67 volleys, 4* skill+ 3* WF, M/M WR, technical dribbler, fail and finesse shot
Chris O'Grady, England, STR, 65, NPower Champ, Sheffield Wed, NON RARE, 74 pace, 65 agilty and volleys, 71 jumping and heading *, 82 strength, 63 aggression and positioning, 67 finishing, 69 shot power, 3* skill+ 3* WF, M/M WR.....THIS GUY IA AN ABSOLUTE MONSTER, HE IS SOOO TALL, STRONG AND DOMINANT!!
Liga Portuguesa
Cristiano, Brazil, CAM, 71, Liga Portuguesa, Vitoria Setubal, NON RARE, 78 pace(80 sprint speed), 78 agility, 75 balance, 73 jumping, 66 reactions, 72 positioning, 63 tact awareness, 69 vision, 72 ball control, long shots and dribbling, 70 crossing and curve, 68 finishing and short pass, 65 long passing, 79 shot power, H/H WR, 4* Skill + WF, counter attacker, technical dribbler...SERIOUSLY TIS GUY IS AMAZING!!!! THE BEST BRAZILVER IN EXCEPTION OF TERRA NO DOUBT!!
Eder, Guinea bissau, STR, 74, Liga Portuguesa, Braga, NON RARE, 78 pace, 83 agility, 74 jumping and heading *, 76 reactions and positioning, 80 strength, 82 aggression, 71 tact awareness, 69 vision, 77 dribbling, shot power and finishing, 65 long shot, 3* skill + 3* WF, M/M WR and tries to beat defensive line
K League
Alex Terra, Brazil, STR, 65, K league, Deajon Citizen, 81 pace(84 acceleration and sprint speed ), 93 agility, 90 balance, 68 jumping, and reactions 62 tact awareness and ball control, 65 vision and curve, 60 crossing, 72 dribbling, 65 finishing, 69 shot power, 68 volleys, 71 penalties, 4* skill + 3* WF, tries to beat defensive line....BEST BRAZILVER STRIKER EASILY, DRIBBLING AND SHOTS ARE INSANE!!
Liga MX
Luis Garcia, Spain, CF, 71, Liga MX, U.N.A.M, NON RARE, 73 pace, 73 agility, short pass and long pass, 72 balance, shot power, long shot, dribbling and vision, 71 jumping and reactions, 74 strength and positioning, 64 aggression, 78 ball control, 70 crossing and curve, 66 finishing, 79 penalties, 66 volleys, 4* skill + 5* WF, diver, flair and powerful driven freekicks
Serie A
Monolo Gabbiadini, Italy, STR, 73, Serie A, Bologna, NON RARE, 83 pace(85 sprint speed), 69 agility, Dribbling and tact awareness, 77 jumping, 71 reactions, 77 strength, 75 aggression and finishing, 71 postioning, 79 ball control and shot power, 73 volleys, 3* skill + WF, H/L WR, ambition, avoids weaker foot(right) and flexibility
Eredivisie
Danny Hoesen, Netherlands, STR, 65, Eredivisie, Ajax, NON RARE, 77 pace and agility, 68 balance and volleys, 69 jumping and curve, 64 reactions and short pass, 70 ball control, 76 dribbling, 72 finishing, 63 long shot, 67 shot power 3* skill + WF, M/M WR, Technical dribbler, flair and 1-2 passer
A.Bundesliga
Alan, brazil, STR, 72, A.bundeslga, Red Bull Salzburg, NON RARE, 82 pace, 85 agilty, 75 balance and ball control, 80 jumping, 73 reactions and finishing, 76 positioning, 64 curve, 66 heading *, 65 long shot, 66 short pass, 70 * power, 69 volleys, 3* skill+ WF and technical dribbler....THIS GUYS SEEMS LIKE MY LATEST GEM, LOOKS AWESOME...I MAY EVEN SWAP HIM FOR NETO BEROLA
Artjoms Rudnevs, Latvia, STR, 74, Bundesliga, Hamburger SV, 79 pace, , 69 agility and long shot, 76 balance, 79 jumping and positioning, 75 reactions, 77, shot power, strength, penalties and finishing, 68 ball control, 78 heading *, 69 long shot, 78 volleys, 5* WF, power header, selfish and long shot taker
Niko Bungert, Germany, CB, 73, Bundesliga, Mainz 05, NON RARE, 74 pace, 74 reactions and strength, 68 aggression, 70 tact awareness, 76 heading *, 77 marking, 70 shot power, 75 slide tackle, 80 stand tackle and injury free
Liga Adelante
Rafinha, Brazil, CF, 70, Liga Adelante, Barca B, NON RARE, 76 pace(83 acceleration), 81 agility, 72 balance and agility, 78 jumping, 74 reactions, 66 strength, 73 positionin and finishing, 69 vision, 76 ball control, 64 long shot, 64 short pass, 62 shot power, 3* skill + 4* WF, H/M WR, flair and finesse shot
Bronzes
NPower Championship
Nathan Eccleston, England, STR, 64, NPower Champ, NON RARE, 75 pace, 82 agility, 77 balance, 63 jumping, 66 positioning, 62 ball control, 66 dribbling and finishing, 59 heading *, 57 long shots, 71 shot power, 56 volleys, 3* skill + WF, M/M WR, speed dribbler and tries to beat defensive line....HE HAS BEEN GREAT FOR ME, GOOD PARTNER FOR McGOLDRICK!!
Scott Robertson, Scotland, CM, 64, NPower Champ, NON RARE, 73 pace, 80 agility and stamina, 64 balance, ball control and finishing, 66 jumping, 69 reactions, 74 strength, 68 aggression and short pass, 63 tact awareness, dribbling, stand tackle and long pass, 67 vision, 62 heading *, 61 marking and shot power, 3* skill + WF, H/M WR, 1-2 passer and outside passer....THIS GUY HAS HAS THE STATS OF A SILVER, I HAVE TO TRY HIM!
Matt Whichelow, England, CAM, 60, NPower Champ, Watford, NON RARE, 77 pace, 76 agility, 81 balance, 74 jumping, 65 reactions, 64 strength and shot power, 62 positioning and dribbling, 71 long shot, 3* WF, H/M WR, 1-2 passer and finesse shot.....THIS GUY IS PRETTY GREAT!
Scott Wiseman, England, RB, 62, NPower Champ, 76 pace, 67 agility, 68 balance, 73 jumping, 66 strength, 65 dribbling and marking, 65 stand tackle, 63 slide tackle, 3* WF, M/M WR and flexibility
NPower 1
Ian Henderson, England, RW, 63, NPower 1, Chesterfield, NON RARE , 65 pace(67 acceleration), 74 balance, 60 shootng, 64 long shot, 65 shot power, 71 positioning, 66 ball control, 72 penalties, 64 finishing, 3* skill + WF, M/M WR and HAS THAT SOMETHING SPECIAL TRUST ME!
David McGoldrick, England, STR, 63, Npower 1, Coventry, NON RARE, 76 Pace, 60 Shooting, 65 longshots, 62 Strength, 72, Jumping, 64 Positioning and Finishing, Tries to beat Line of defense, 3* WF, M/M WR
Laim Palmer, Scotland, 63, NPower 1, Tranmere Rovers, NON RARE, 77 pace(81 sprint speed), 73 agility, 71 jumping and positioning, 65 ball control, 58 long shots(much better than this believe me), 60 short pass, 3* skill + WF, M/M WR, early crosser and playmaker
Damien Mozika, France, CM, 63, NPower 1, Scunthorpe, NON RARE, 74 pace(79 acceleration), 76 strength, 70 aggression, 68 Ball control, 65 dribbling, 75 heading *, 64 long pass, 69 short passing, 61 slide tackling, 3* WF, M/M WR, injury free, power header, selfish(dunno how this effects gameplay exactly)
Jimmy Smith, England, RM, 63, NPower 1, Leyton Orient, NON RARE, 69 pace, 77 acceleration, 72 agility, 65 balance, 64 reactions, 67 strength, 64 ball control, 69 long shot, 68 short pass, 66 shot power, 63 long pass, H/M WR, club ID - high, injury free, power header, 3* skill + WF, H/M WR AND WHITE BOOTS
Josh Simpson, England, CM, 60, NPower 1, Crawley Town, NON RARE, 73 pace(74 sprint speed), 65 agility, 69 balance, 64 reactions, 64 strength, 65 positioning, 62 dribbling, 64 short pass, 58 long shot, 3* skill + WF, M/M WR, flair, flexibility, finesse shot and super sub
Nicky Ajose, England, STR, 62, NPower 1, Crawley Town NON RARE, 77 pace(81 acceleration and 79 sprint speed), 74 agility, 70 balance, 65 heading, 64 long shot, 67 shot power, 3* skill + WF, M/M WR, speed dribblier and tries to beat defensive line......THIS GUY LOOKS THE GREAT IMO!
Eunan O'kane, Republic of Ireland, CM, NPower 1, 62, NON RARE, 77 pace(80 sprint speed), 81 agility, 82 balance, 65 reactions, 67 vision, 63 ball control and long pass, 61 crossing, 66 short pass, 3* skill + WF, M/M WR and wing player
Carl Regan, England, RB, 59, NPower 1, NON RARE, 76 pace, 64 agility, 66 jumping, 71 strength, 65 marking, 69 slide tackle, 72 stand tackle, 4* WF, M/M WR, adaptibility and fexibility.....THIS IS WHAT YOU LOOK FOR IN A PLAYER, BEING GOOD AT WHAT YOU NEED TO E AND NOTHING ELSE!
NPower 2
Charlie Barnett, England, CM, 57,Npower 2, Accrington Stanley, NON RARE, 75 pace(80 sprint speed), 62 longshot, 73 agility and balance, M/M WR, Corner specialist, specialist through ball, long shot taker, finesse style freekicks
Liam Sercombe, England, CM, 62, NPower 2, Exeter City, NON RARE, 76 Pace(77 sprint speed), 73 agility, 74 Balance, 66 Strength, 65 Dribbling, 65 Long Pass, 68 Short Pass, 64 Long Shot, Shot Power 67, M/M WR, Club ID - High, Fan Favourite, Switches ball to other flank, Long Shot taker
Jon Nurse, Barbados, STR, 58, NPower 2, Barnet, 77 pace, 71 agility and strength, 74 balance, 72 jumping and reactions, 73 stamina, 62 dribbling, 64 shot power, 3* WF, M/M WR and counter attacker.....THIS GUY LOOKS AMAZING, HOW IS HE 58 WHEN HE HAS ALL ESSENTIAL STATS ABOVE 70!!
Deane Smalley, England, RM, 60, NPower 2, Oxford, 77 pace(82 sprint speed), 77 agility, 71 balance, 82 stamina, 62 strength and finishing, 63 dribbling and short pass, 61 long pass, 3* skill + WF, H/M WR,
Dale Bennett, England, CB, 62, NPower 2, Wimbledon, NON RARE, 70 pace(75 acceleration), 64 agility, 61 balance and marking,65 jumping, 63 reactions, 74 stamina and aggression, 77 strength, 60 slide tackle, 64 stand tackle and M/H WR...THIS GUY IS TRUELLY AMAZING, INSANE STRENGTH AND JUMPING!
MLS
Paulo Nagamura, Brazil, CM, 62, MLS, Sporting KC, NON RARE, 70 pace(one of those which seems much more than that), 68 agility, 81 balance, 70 strength, 70 aggression, 64 positioning, 68 tac awereness, 65 vision, 64 ball control, 60 long pass, 62 long shot, 65 short pass, 72 shot power, H/H WR, 3* skill + WF AND THE BEST AND MOST ALLROUND BRONZE CM IV USED THS YEAR
Amobi Okugo, United States, CB, 64, MLS, Philidelphia, NON RARE, 77 pace(79 sprint speed), 71 strength, 77 agility, 71 balance, 81 jumping, 74 aggression, 64 tact awereness and marking, 68 shot power, Dives into Tackles(sometimes good mostly bad) and 3* skill + WF(not that it maters)
Liga Portuguesa
Temitope Obadeyi, England, STR, 64, Liga Portuguesa, Rio Ave, 77 pace, 76 agility and strength, 63 jumping, heading * and curve, 65 ball control, 66 dribbling, 62 finishing, 61 long shot, 70 shot power, 3* skill + WF, M/M WR....LOOKS PRETTY AWESOME FOR A BRONZE!!
Ligue 2
Lindsay Rose, France, CB, 63, Ligue 2, Stade Lavallois, 77 pace(81 sprint speed), 76 jumping, 81 stamina, 71 strength, 64 ball control, 63 crossing and marking, 64 slide tackle, 65 stand tackle, 3* skill + WF, M/M WR and long throw.....THIS GUY IS GREAT, GOOD ENOUGH FOR GOLD AND SILVER TEAMS!
Naingolan die Belg in de Serie A ook een baas. Ilkay Gundogan is er ook zo een.quote:Op maandag 3 december 2012 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Ja zo herkenbaar.quote:Op maandag 3 december 2012 11:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik neem vandaag maar vrij, en woensdag ook. Alleen donderdag dus 3 of 5 uur school
Ja dit dus ook.quote:
Ik twijfel of ik mijn high value silvers moet verkopen.. De gold market gaat crashen, maar kan me niet herinneren hoe de silver market reageert..quote:Op maandag 3 december 2012 14:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Na het Fifpro gala, want het TOTY is gewoon een kopie van het Fifpro team.
Volgens mij is dat medio januari.
edit. op 7 januari
Ik niet, maar hij gaat een IF krijgen deze week en dan ga ik misschien wel iets proberen.quote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Maver24 het volgende:
ik hoor hier niemand over Witsel praten, niemand die nog geprobeerd ?,
Ik wel in mijn RPL team, maar heb me er heel vaak aan geërgerd. Kan geen duel winnen en ligt na elk duel op de grond. Heeft een goed lichaam, maar is gewoon zwak in de duels. Voor de rest was hij niet heel opvallend bezig.quote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Maver24 het volgende:
Dit jaar niet nee, vorig jaar echt een geweldige speler, waarschijnlijk krijgt hij komende woensdag een IF en dan ga ik wel weer een team met hem maken.quote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef Maver24 het volgende:
Welliton-Emenikequote:Op maandag 3 december 2012 14:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil ook wel een team gaan maken met Witsel, wordt dan anders Belgisch of gewoon Russische league
quote:Op maandag 3 december 2012 14:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil ook wel een team gaan maken met Witsel, wordt dan anders Belgisch of gewoon Russische league
Dan zou je Hulk nog op RM kunnen zetten.quote:
Muah beetje cliche maarja begin zelf nu niks meer aan TWD te vinden, gaat nergens meer overquote:
Dat stukje met Johan Derksen was echt fa2quote:Op maandag 3 december 2012 14:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Muah beetje cliche maarja begin zelf nu niks meer aan TWD te vinden, gaat nergens meer over
hoe bevalt 451 jou nou eigenlijk?quote:Op maandag 3 december 2012 14:36 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb bijna mijn non rare teampje af, kom ik niet uit met me LB, dan maar 7 chem hoor
Ik nam jullie voor het eerst op sleeptouw.quote:Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
Black ops met een fokparty is best leuk. Gister met 5en, alleen SnD is lastig tegen van die diehards
ben overgestapt naar 433, bevalt me veel meerquote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe bevalt 451 jou nou eigenlijk?
Kwam je counterstrike verleden even naar bovenquote:Op maandag 3 december 2012 14:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik nam jullie voor het eerst op sleeptouw.
ik vind Plaza sowieso een fijne map om in te spelenquote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kwam je counterstrike verleden even naar boven
puush is down, doe even uploaden op imgurquote:Op maandag 3 december 2012 14:51 schreef Maver24 het volgende:
me eerste poging tot een non rare team, niet iedereen heeft 9 chem maar daar kan ik mee leven,
[ afbeelding ]
Ik zie hem gewoon.quote:Op maandag 3 december 2012 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
puush is down, doe even uploaden op imgur
quote:Op maandag 3 december 2012 14:34 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een nieuwe pack glitch![]()
Marcus Bergquote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef StijnDa het volgende:
Mlapa gaat eruit bij mij. 1m93 spits, 84 pace, prima dribbling enzo, maar houdt nooit een bal vast, veel te houterig. Even kijken voor een alternatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaa ksifanboyquote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Niemand thuis.... Get Hyper op zijn allerhardst
Hij had een rare 74 IF Silver met goeie stats. Net als die Jappaner destijds, Okazaki volgens mij. Die NIF Okazaki was echt een goeie alround spits, nu is hij volgens mij 75 goldquote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef StijnDa het volgende:
Waarom was Pukki zo'n FUT held vorig jaar? Wil hem denk ik halenOf Son (van HSV).
Ah okequote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij had een rare 74 IF Silver met goeie stats. Net als die Jappaner destijds, Okazaki volgens mij. Die NIF Okazaki was echt een goeie alround spits, nu is hij volgens mij 75 gold
Jezus, die lijkt me fucking lastigquote:Op maandag 3 december 2012 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als dit een WR is dan zit ik er niet ver vanaf met mijn 27.844Ik kan de leaderboards nu niet checken omdat mijn Xbox Live weer raar doet.
Alleen die lange verdediger is soms irritant. Af en toe doet die keeper ook wel vreemd als je over die stokjes moet.quote:
Echt 400k op die gast verdiend in 1 salequote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef StijnDa het volgende:
Waarom was Pukki zo'n FUT held vorig jaar? Wil hem denk ik halenOf Son (van HSV).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |