PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Nee, want ik ben ook nog slimquote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha nu voel je je zeker vernederd ?
ik wens niet geassocieerd te worden met dit soort mongolen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:48 schreef pascal08 het volgende: [..] Scheelt iets meer dan 2 jaar, dat is wel "bijna".
Het IQ van "de rest" is verwaarloosbaar in verhouding tot mijn IQ.quote:Op zondag 2 december 2012 23:50 schreef BDIL het volgende:
IQ blijft dalen en leeftijd dalen in dit topicIk zie een correlatie
-_-quote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In totaal 10 miljoen. Dat is wel verdeeld over 3 delen van FIFA.
In h2h vond ik het wel een baasjequote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef leoon. het volgende:
Die Helton is echt geen held. Wat een prutser met z'n pyjamabroek aan...
Ik heb afgelopen wedstrijden met hem super veel goals tegen gekregen, vooral voorzetten, corners komt hij niet eens in de buurt van de bal en van afstand heeft hij niks klem.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In h2h vond ik het wel een baasjeNet als de rest van Porto.
R1 en Xquote:Op maandag 3 december 2012 00:04 schreef leoon. het volgende:
Drukken jullie bij corners op X, O, vierkant of driehoek om bal weg te koppen op de ps3?
Ooooh, is 'ie vet? Hij zit nog steeds in het folie gvd, alleen maar omdat ik die kutsite af wil maken.quote:
ik ga hem denk ik ook kopen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ooooh, is 'ie vet? Hij zit nog steeds in het folie gvd, alleen maar omdat ik die kutsite af wil maken.Morgen maar even spelen.
![]()
Ja echt 1 van de bruutste spellen die ik gespeeld heb!quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ooooh, is 'ie vet? Hij zit nog steeds in het folie gvd, alleen maar omdat ik die kutsite af wil maken.Morgen maar even spelen.
![]()
Ik wil 'm eigenlijk ook op de PC spelen, maar ik denk niet dat m'n HD7770 'm trekt op Ultra.quote:Op maandag 3 december 2012 00:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja echt 1 van de bruutste spellen die ik gespeeld heb!
Is dat de fifasite? Wat moet er dan gebeuren?quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
![]()
Op youtube staan paar filmpjes van Farcry met die videokaart.quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil 'm eigenlijk ook op de PC spelen, maar ik denk niet dat m'n HD7770 'm trekt op Ultra.
Ja, ik wilde het zoeksysteem vandaag gaan afmaken, maar ik kwam erachter dat ik alles heel omslachtig had gedaan. Alles weer opnieuw schrijven dus.quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dat de fifasite? Wat moet er dan gebeuren?
Babel 89quote:Op maandag 3 december 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die me hier kan helpen met FIFA 13?
Behalve FIFA 12 heb ik tot nu toe altijd FIFA gespeeld en sinds vandaag FIFA 13 gekregen. Nu wil ik zoals ik altijd doe coach carriere doen maar kom ik op het volgende punt. Als ik een begin ga pas ik altijd (ja zwak maar toch) de spelers aan bij MIJN FIFA 13. Nu heb ik die functie wel gevonden dus heb ik bijvoorbeeld Babel een speler van 89 gemaakt. Maar als ik nu coach doe zijn de wijzigingen niet gewijzigd! Terwijl ik het pas deed nadat ik het de spelers had aangepast. Hoe kan ik dit verhelpen?
Erg bedankt voor je medewerking. Let's go FIFA.
Je zit ook in het verkeerde topic. Dit is alleen voor Ultimate Team. Algemeen topic is hier: GAM / [FIFA 13] #7 Update kom maar hoor.quote:
Oh shit...quote:Op maandag 3 december 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zit ook in het verkeerde topic. Dit is alleen voor Ultimate Team. Algemeen topic is hier: GAM / [FIFA 13] #7 Update kom maar hoor.
Het is ook verwarrendquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=805_1354431517
Dude Gets 2 Hookers to Re-enact 'Braveheart' Battle Scene![]()
![]()
Que?quote:Op maandag 3 december 2012 00:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Over 4 minuten ga ik mijn eerste IF van het jaar binnen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |