PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Nee, want ik ben ook nog slimquote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha nu voel je je zeker vernederd ?
ik wens niet geassocieerd te worden met dit soort mongolen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:48 schreef pascal08 het volgende: [..] Scheelt iets meer dan 2 jaar, dat is wel "bijna".
Het IQ van "de rest" is verwaarloosbaar in verhouding tot mijn IQ.quote:Op zondag 2 december 2012 23:50 schreef BDIL het volgende:
IQ blijft dalen en leeftijd dalen in dit topicIk zie een correlatie
-_-quote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In totaal 10 miljoen. Dat is wel verdeeld over 3 delen van FIFA.
In h2h vond ik het wel een baasjequote:Op zondag 2 december 2012 23:55 schreef leoon. het volgende:
Die Helton is echt geen held. Wat een prutser met z'n pyjamabroek aan...
Ik heb afgelopen wedstrijden met hem super veel goals tegen gekregen, vooral voorzetten, corners komt hij niet eens in de buurt van de bal en van afstand heeft hij niks klem.quote:Op zondag 2 december 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In h2h vond ik het wel een baasjeNet als de rest van Porto.
R1 en Xquote:Op maandag 3 december 2012 00:04 schreef leoon. het volgende:
Drukken jullie bij corners op X, O, vierkant of driehoek om bal weg te koppen op de ps3?
Ooooh, is 'ie vet? Hij zit nog steeds in het folie gvd, alleen maar omdat ik die kutsite af wil maken.quote:
ik ga hem denk ik ook kopen.quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ooooh, is 'ie vet? Hij zit nog steeds in het folie gvd, alleen maar omdat ik die kutsite af wil maken.Morgen maar even spelen.
![]()
Ja echt 1 van de bruutste spellen die ik gespeeld heb!quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ooooh, is 'ie vet? Hij zit nog steeds in het folie gvd, alleen maar omdat ik die kutsite af wil maken.Morgen maar even spelen.
![]()
Ik wil 'm eigenlijk ook op de PC spelen, maar ik denk niet dat m'n HD7770 'm trekt op Ultra.quote:Op maandag 3 december 2012 00:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja echt 1 van de bruutste spellen die ik gespeeld heb!
Is dat de fifasite? Wat moet er dan gebeuren?quote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
![]()
Op youtube staan paar filmpjes van Farcry met die videokaart.quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil 'm eigenlijk ook op de PC spelen, maar ik denk niet dat m'n HD7770 'm trekt op Ultra.
Ja, ik wilde het zoeksysteem vandaag gaan afmaken, maar ik kwam erachter dat ik alles heel omslachtig had gedaan. Alles weer opnieuw schrijven dus.quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dat de fifasite? Wat moet er dan gebeuren?
Babel 89quote:Op maandag 3 december 2012 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die me hier kan helpen met FIFA 13?
Behalve FIFA 12 heb ik tot nu toe altijd FIFA gespeeld en sinds vandaag FIFA 13 gekregen. Nu wil ik zoals ik altijd doe coach carriere doen maar kom ik op het volgende punt. Als ik een begin ga pas ik altijd (ja zwak maar toch) de spelers aan bij MIJN FIFA 13. Nu heb ik die functie wel gevonden dus heb ik bijvoorbeeld Babel een speler van 89 gemaakt. Maar als ik nu coach doe zijn de wijzigingen niet gewijzigd! Terwijl ik het pas deed nadat ik het de spelers had aangepast. Hoe kan ik dit verhelpen?
Erg bedankt voor je medewerking. Let's go FIFA.
Je zit ook in het verkeerde topic. Dit is alleen voor Ultimate Team. Algemeen topic is hier: GAM / [FIFA 13] #7 Update kom maar hoor.quote:
Oh shit...quote:Op maandag 3 december 2012 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zit ook in het verkeerde topic. Dit is alleen voor Ultimate Team. Algemeen topic is hier: GAM / [FIFA 13] #7 Update kom maar hoor.
Het is ook verwarrendquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=805_1354431517
Dude Gets 2 Hookers to Re-enact 'Braveheart' Battle Scene![]()
![]()
Que?quote:Op maandag 3 december 2012 00:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Over 4 minuten ga ik mijn eerste IF van het jaar binnen halen
Had m zaterdag ook al...quote:Op maandag 3 december 2012 01:31 schreef Tim86 het volgende:
ah het is weer maandag, daar is de completing bug weer
quote:Op maandag 3 december 2012 07:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Farcryik liep zo bij een radiotoren, hoorde ineens gesis. Ik denk dat is vast niks. Word ik ineens aangevallen door twee komodovaranen
ik schrok me de tering
Ze is nog niet binnen vandaag, en was vrijdag vrij. Ik hoop later dezequote:Op maandag 3 december 2012 09:09 schreef Zhano het volgende:
Yo PotS, waar blijft onze (werk)dagelijkse update van het wel en wee van je collega?
quote:Op maandag 3 december 2012 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze is nog niet binnen vandaag, en was vrijdag vrij. Ik hoop later deze
Squad fitness levert nog best wat op toch? 2,5k ofzo...quote:Op maandag 3 december 2012 09:13 schreef Fuszy het volgende:
en 3x poep uit de pakjes
wel een 3-5-2, marchetti en een squad fitness. Maar zal wel niks waard zijn
quote:Op maandag 3 december 2012 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, the bitch has entered the building. Nu is het alleen nog wachten op een domme en/of genante uitspraak
Geniaaaaalquote:Op maandag 3 december 2012 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jaja, ik heb er eentje hoor. Schreeuwt ze keihard naar de collega die ze in vertrouwen heeft genomen en 10 meter verderop zit (staan 2 bureaus tussen met mensen -including me- die ook gewoon aan het werk zijn, maar die kunnen dus lekker mee genieten).
"NOU, WE GAAN ZATERDAG MET ZIJN 2-EN DUS TOCH MAAR NAAR LONDEN! HEB ER TOTAAL GEEN ZIN IN IN MAARIS GEBOEKT EN MIJN MOEDER PAST NU EENMAAL OP ...(dochter), EN IK WIL NIET DAT MIJN MOEDER HET WEET, DUS GAAN WE MAAR GEWOON DAT WEEKENDJE WEG. WORDT DUS VAST BEREGEZELLIG...NOT!"
Staat ze op, loopt alsnog naar die collega, en zegt op samenzweerderige toon dat ze vrijdagavond een gesprek met haar man heeft gehad waarin de gemoederen nogal opliepen. Ik weet niet of ik het helemaal goed verstond, maar volgens mij heeft ze met een deel van de huisraad lopen gooien
Tijd voor een real life lemming dan.quote:Op maandag 3 december 2012 10:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ergens vind ik het toch vooral om te janken hoor
Mijn oprechte excuses, ik kan er ook weinig aan doen dat sommige van mijn collega's zum kotsen zijnquote:Op maandag 3 december 2012 10:34 schreef Fuszy het volgende:
Jouw verhalen zijn veel leuker dan die van mij pride.
Dan denkt-ie nu: hey dat ben ik toch helemaal niet, want wij gaan niet naar Londen maar naar Parijsquote:Op maandag 3 december 2012 10:38 schreef Lindgren. het volgende:
Het zou wel briljant zijn als de man van die collega een FUT'er is en in dit topic gewoon stiekem alles meeleest.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan denkt-ie nu: hey dat ben ik toch helemaal niet, want wij gaan niet naar Londen maar naar Parijs
Dat niet alleen: ze hebben een zoontje, en het is haar vader die dit weekend gaat oppassenquote:
Haha, en eigenlijk is zij de man?quote:Op maandag 3 december 2012 10:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat niet alleen: ze hebben een zoontje, en het is haar vader die dit weekend gaat oppassen
Beetje jammer....quote:
Dat vroeg ik me ook echt af, maar ik heb de vraag nog niet durven stellen, bang voor schreeuwende en scheldende mensenquote:Op maandag 3 december 2012 10:54 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Beetje jammer....![]()
Ps. om met jou woorden te spreken.... hadden we alweer een nieuw Thema-Tournooi?
WAAROM STEL JE DEZE VRAAG? BEN JE SOMS TE LUI OM EVEN ZELF TE KIJKEN!?!?!quote:Op maandag 3 december 2012 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook echt af, maar ik heb de vraag nog niet durven stellen, bang voor schreeuwende en scheldende mensen
Deze jongen werkt gewoon overdag, en kan dus niet op consolequote:Op maandag 3 december 2012 10:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
WAAROM STEL JE DEZE VRAAG? BEN JE SOMS TE LUI OM EVEN ZELF TE KIJKEN!?!?!
*grapje, ik ga nu voor je kijken.*
Nog een half uur en dan begint mijn schooldag.quote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef vandermar het volgende:
Nog een half uur en dan zit de schooldag er alweer op.
ik neem vandaag maar vrij, en woensdag ook. Alleen donderdag dus 3 of 5 uur schoolquote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef vandermar het volgende:
Nog een half uur en dan zit de schooldag er alweer op.
Console mee naar het werk nemen dan.quote:Op maandag 3 december 2012 11:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze jongen werkt gewoon overdag, en kan dus niet op console![]()
Ben jij dat VDM? Ik zal bij Bosvelt altijd blijven denken aan die kansloze invalsbeurt op de EK, volgens mij was het tegen Italie?quote:
Zó herkenbaar dit.quote:Op maandag 3 december 2012 11:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik neem vandaag maar vrij, en woensdag ook. Alleen donderdag dus 3 of 5 uur school
Sinterclasiequote:
Tsjechie toch? En het was niet Bosvelt die faalde maar Dickie.quote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben jij dat VDM? Ik zal bij Bosvelt altijd blijven denken aan die kansloze invalsbeurt op de EK, volgens mij was het tegen Italie?
Dat kan. We hebben op sommige afdelingen van die huge flatscreens hangen (om werkvoorraden bij te houden), en wifi is ook aanwezig. Zit me alleen even af te vragen wat mijn leidinggevende ervan gaat vindenquote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Console mee naar het werk nemen dan.
Klopt, het lag niet aan hem. Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij moet invallenquote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsjechie toch? En het was niet Bosvelt die faalde maar Dickie.
Yoloquote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan. We hebben op sommige afdelingen van die huge flatscreens hangen (om werkvoorraden bij te houden), en wifi is ook aanwezig. Zit me alleen even af te vragen wat mijn leidinggevende ervan gaat vinden
quote:
Zeg je gewoon dat je even de beveiliging aan het testen bent van het Wifi-netwerk.quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan. We hebben op sommige afdelingen van die huge flatscreens hangen (om werkvoorraden bij te houden), en wifi is ook aanwezig. Zit me alleen even af te vragen wat mijn leidinggevende ervan gaat vinden
Ik heb nog zon mooie foto van mezelf met John de Wolf! Zal eens kijken of ik kan vinden en kan inscannen :pquote:
Sheets staan toch online.quote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga vandaag wel, maar ik vrees het ergste met die paar sneeuwvlokjes.
Ik zie er niet uit als een ICT-erquote:Op maandag 3 december 2012 11:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat je even de beveiliging aan het testen bent van het Wifi-netwerk.
Bij ons ook de colleges. Ik weet eigenlijk niet waarom ik überhaupt nog naar colleges ga... oh... wacht, dat ga ik ook niet.quote:Op maandag 3 december 2012 11:12 schreef poker4lifee het volgende:
geoden yt kanaal
[..]
Sheets staan toch online.
Ik zie er ook niet uit als van Wolfswinkel (quote:Op maandag 3 december 2012 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als een ICT-er
Te lui.... Ook....quote:Op maandag 3 december 2012 10:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
WAAROM STEL JE DEZE VRAAG? BEN JE SOMS TE LUI OM EVEN ZELF TE KIJKEN!?!?!
*grapje, ik ga nu voor je kijken.*
quote:Op maandag 3 december 2012 11:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij ons ook de colleges. Ik weet eigenlijk niet waarom ik überhaupt nog naar colleges ga... oh... wacht, dat ga ik ook niet.Nja, zo nu het hele college lang lullen over voetbal met studiegenoten is wel lachen.
Hier vooral sneeuw. Denk dat ik vanmiddag maar eens op tijd huiswaarts ga, ivm filesquote:Op maandag 3 december 2012 11:19 schreef BDIL het volgende:
Het is wel pauper weer hier, alleen maar regengelukkig moet ik pas half 7 naar school
Wij kunnen in ieder geval mooie verhalen vertellen later over onze studietijd.quote:Op maandag 3 december 2012 11:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Dat doe ik wel op de ene dag dat ik op school ben voor werkgroepen.
Oeh ik zie nu dat van het ene vak waar ik normaal wel naar toe ga er zelfs mp4tjes zijn om terug te kijken met geluid en beeld van het college.
Vanaf volgend blok nog minder naar school dus.
iddquote:Op maandag 3 december 2012 11:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wij kunnen in ieder geval mooie verhalen vertellen later over onze studietijd.![]()
Bosvelt was mijn buurman toen hij nog in barendrecht woonde!quote:
Heb gister toevallig ook 1 blessure gehad...voor het eerst dit jaar...maar werd er gelijk voor afgebrand aangezien iedereen hier dacht dat ik verkoop doeleinden voor ogen hadquote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef DutchSL het volgende:
Zijn blessures terug? Ik verkoop plots 3 injury kaarten voor 400..
Ik hoop elke keer dat ze terug zijn maar dat zal wel niet zo zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef DutchSL het volgende:
Zijn blessures terug? Ik verkoop plots 3 injury kaarten voor 400..
Ik hoop het ook.... Heb er nog 500 in me watchlistquote:Op maandag 3 december 2012 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer dat ze terug zijn maar dat zal wel niet zo zijn.
Nu al?quote:Op maandag 3 december 2012 12:33 schreef Maver24 het volgende:
Zometeen Farcry 3 uitspelen, zit al bijna het einde, echt geniaal goed spel zeg,
Ja man, gister en eergister heel de dag lopen spelen, echt supermooi spel en zoveel dingen om te ontdekken en te zien, echt vetquote:
ik weet het, heb hem ook sinds zaterdag, maar ik ben pas bij die missie met de Medusaquote:Op maandag 3 december 2012 12:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja man, gister en eergister heel de dag lopen spelen, echt supermooi spel en zoveel dingen om te ontdekken en te zien, echt vet
Die was serieus best klote, wist helemaal niet wat is moest doen en toen uiteindelijk even youtube erbij gepakt en toen wist ik het, hahahquote:Op maandag 3 december 2012 12:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet het, heb hem ook sinds zaterdag, maar ik ben pas bij die missie met de Medusa
Wat is er dan zo goed aan? Ik hoor verschillende verhalen over dat spel.quote:Op maandag 3 december 2012 12:33 schreef Maver24 het volgende:
Zometeen Farcry 3 uitspelen, zit al bijna het einde, echt geniaal goed spel zeg,
De hele insteek van het spel, cutscenes zien er zo ontzettend goed uit. De omgeving waar het zich afspeelt is heel goed gemaakt, dus hoever je kan kijken, de weersveranderingen, dag en nacht cyclus, verschillende voertuigen , heel veel dieren die heel goed zijn gemaakt waar je op kunt jagen, wel oppassen voor beren en tijgers en consorten, die jagen op jou en dat is levensgevaarlijk. Het eiland is ook enorm groot en zeer uitdagendquote:Op maandag 3 december 2012 12:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is er dan zo goed aan? Ik hoor verschillende verhalen over dat spel.
Far Cry 2 was wel erg matig toen. Typisch Ubisoft spelletje waar je steeds hetzelfde moest doen en steeds dezelfde kruispunt tegen kwam.quote:Op maandag 3 december 2012 12:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De hele insteek van het spel, cutscenes zien er zo ontzettend goed uit. De omgeving waar het zich afspeelt is heel goed gemaakt, dus hoever je kan kijken, de weersveranderingen, dag en nacht cyclus, verschillende voertuigen , heel veel dieren die heel goed zijn gemaakt waar je op kunt jagen, wel oppassen voor beren en tijgers en consorten, die jagen op jou en dat is levensgevaarlijk. Het eiland is ook enorm groot en zeer uitdagend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |