SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Collega heeft een simpele doos, altijd als ik down ben ga ik daar smullen van haar updatesquote:Op zondag 2 december 2012 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe ik ook bij de meeste. Sommige mensen zijn grappig, maar op een gegeven moment krijg je alleen nog maar van die statussen van 'met m'n liefje naar de markt geweest love you <3'
quote:Op zondag 2 december 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Collega heeft een simpele doos, altijd als ik down ben ga ik daar smullen van haar updates.
Gast, als je haar simpele leventje leest word je gewoon weer superblij. Wetende dat zij niet naast je op de bank ploft elke avondquote:Op zondag 2 december 2012 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]Als ik down ben stop ik met down zijn en word ik gewoon weer awesome.
Dat deed mijn zusje toen ik mijn ex dumptequote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Status updates van in een relatie naar vrijgezel zijn wel tof. Helemaal als ze ook nog geliked worden
quote:liefje je bent echt heel belangrijk voor mij kan niet uitleggen hoeveel schatje maar hoop dat je snapt wat ik bedoel wil je niet kwijt en je zeker niet delen..... laat je niet meer gaan Xjemeisje
quote:schatje ik hou met heel mijn hardje van je ik hoop dat alles weer zo word als dat het was en dat we samen gelukkig worden want ik wil echt niets liever dan dat geef echt zo veel om jou en dat moet je echt weten mijn hart klopt voor jou en dat zal die ook altijd blijven doen goede en slechte tijden maar wij komen samen overal doorheen geloof me maar 14-09-2012 staat voor altijd in mijn hart geschreven en die gaat er echt nooit meer uit dat moet je geloven en weten dikks kus van je meisje X
Aids leidt niet meer tot een pijnlijke dood. Dit is kanker.quote:
Dit is Choleraquote:Op zondag 2 december 2012 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aids leidt niet meer tot een pijnlijke dood. Dit is kanker.
MohMi jaquote:Op zondag 2 december 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
En irritant en vervelend.
Mijn facebook updates vallen nog mee, ik heb 1 kind wat elke scheet upload. De rest is eigenlijk wel relaxed en post af en toe wat. Oja en MohMi met haar 9gag.
Ik post zelden wat. Ik word wel regelmatig getagt omdat mensen hun shizzle uploaden en mij erbij pleurenquote:Op zondag 2 december 2012 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MohMi jaEn ik doe soms wat vaker een update en soms een tijd niet
Toen jij dit postte zat ik al in de treinquote:
quote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Status updates van in een relatie naar vrijgezel zijn wel tof. Helemaal als ze ook nog geliked worden
quote:
Dit dusquote:Op zondag 2 december 2012 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
En die hebbenn pas 2,5 maanden wat pffft
Dat van die supersaaie dingen posten als zijnde leuk vind ik veel ergerquote:
quote:[19:40:19] michel1337: mja ik zag geen vuur ofzo
[19:40:25] michel1337: dus of het was al uit zonder veel schade
[19:40:29] michel1337: of kat in boom achtig iets
Shifto niet kennenquote:Op maandag 3 december 2012 19:53 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto wat ben jij er voor een. Niet eens even foto's maken of een live verslag geven
Ik ben niet shifto zijn taartenbakster hoorquote:Op maandag 3 december 2012 19:56 schreef muhahaha het volgende:
Beter ga je nu een taart voor hem bakken om het goed te maken.
Tjah wat heb ik hier nog op aan te merkenquote:Op maandag 3 december 2012 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat heb ik goed te maken? Hij ja
Een taart?quote:Op maandag 3 december 2012 20:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah wat heb ik hier nog op aan te merken.
Ik zal wel jokken dat de jouwe beter smaakquote:Op maandag 3 december 2012 20:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jantje kan dat beter denk ik.
Ik hou niet zo van liegenquote:Op maandag 3 december 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal wel jokken dat de jouwe beter smaak.
quote:Op maandag 3 december 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zou ik willen zien als een leugentje om bestwil.
quote:Op maandag 3 december 2012 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een leugentje die wel zou mogen.
Spacebollen of wa?quote:Op maandag 3 december 2012 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ging zowat denken aan andere bollen
Welke?quote:Op maandag 3 december 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
Die kerel lust wel wat Bossche Bollen.
Lekker heurquote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die je als laatste linked, je ziet die onderkinnen gewoon meebewegen.
Trekdrop moet je lostrekkenquote:Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dan moet je eraan zuigen toch
Ja en dan die sliertjes naar binnen zuigenquote:
Ja, of die poppetjes die je dan uit elkaar moet trekken. Middeleeuwse praktijken in de snoepwinkelquote:Op maandag 3 december 2012 22:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dan die sliertjes naar binnen zuigen
Ik vind het tijd worden om die praktijken weer in te voerenquote:Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, of die poppetjes die je dan uit elkaar moet trekken. Middeleeuwse praktijken in de snoepwinkel.
Ze kunnen hendig sjiek wat martelwerktuigen bij stadions neerzetten. Hop meteen erin als je je misdraagtquote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik vind het tijd worden om die praktijken weer in te voeren
Gewoon op de marktquote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kunnen hendig sjiek wat martelwerktuigen bij stadions neerzetten. Hop meteen erin als je je misdraagt.
En dan stoeltjes eromheen, kun je even zitten om te kijken naar het schouwspelquote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon op de marktStoeltje erbij, bol met witte en rode garen en gaan met die banaan
![]()
Ja juistem, oh men dat zou ik tof vindenquote:Op maandag 3 december 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dan stoeltjes eromheen, kun je even zitten om te kijken naar het schouwspel.
Ik zie nu al iedereen met hun mobieltjes alles filmenquote:Op maandag 3 december 2012 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja juistem, oh men dat zou ik tof vinden
Of we sturen ze mee met sinterklaasquote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie nu al iedereen met hun mobieltjes alles filmen. Handig, dat internet.
Je weet dat die niet bestaat hequote:Op maandag 3 december 2012 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of we sturen ze mee met sinterklaas
WAT MAAK JE ME NU KLAARquote:Op maandag 3 december 2012 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet dat die niet bestaat he.
Als het van die simpele zielen zijn dan is dat juist leukquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:54 schreef Muisraket het volgende:
Even ook mijn gal spuien.
@ stelletjes:
1. Stelletjes die kleffe berichten plaatsen, ongeacht relatieduur.
Dan moet je de hint snappenquote:2. Mensen die écht opeens voor niemand meer tijd hebben als ze een relatie hebben.(Vooral in combinatie met jaloerse claim-vriendjes die je echt niet mag)
Dan is er vaak meer aan de hand.quote:3. Mensen die stellen (of singles met een veranderde situatie) beschuldigen van opeens geen tijd meer hebben/veranderen terwijl dat niet zo is, of aan totaal andere of aan veel meer dingen ligt.
Hoeft geen hint te zijn als het hele jonge meisjes zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:13 schreef bijdehand het volgende:
Moggel
[..]
Als het van die simpele zielen zijn dan is dat juist leuk
[..]
Dan moet je de hint snappenOp de middelbare school was er een jongen in onze vriendengroep die alleen maar bij ons kwam zitten als hij geen vriendin had
[..]
Dan is er vaak meer aan de hand.
Wat is heel jong?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoeft geen hint te zijn als het hele jonge meisjes zijn.
Zulke dingen komen meestal van 2 kanten denk ik.quote:Meer aan de hand bij de persoon die degene beschuldigd of degene die beschuldigd wordt?
14 en een mega jaloers vriendje + heel lief zijn maar 0,0 ruggengraat hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is heel jong?
[..]
Zulke dingen komen meestal van 2 kanten denk ik.
Ik praat over mensen van mijn leeftijd die dat doen, toen ik 14 was boeide me dat nog niet. Ook van die mensen die plots niet mee uit willen gaan omdat vriend(in)lief liever een avondje alleen heeft terwijl ze eerst altijd vooraan stonden om mee uit te gaan. Jammer is dat dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
14 en een mega jaloers vriendje + heel lief zijn maar 0,0 ruggengraat hebben.
Jammer ja. Bij zo'n iemand die ik ken heeft dat 1 simpele reden, de angst om anders vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik praat over mensen van mijn leeftijd die dat doen, toen ik 14 was boeide me dat nog niet. Ook van die mensen die plots niet mee uit willen gaan omdat vriend(in)lief liever een avondje alleen heeft terwijl ze eerst altijd vooraan stonden om mee uit te gaan. Jammer is dat dan.
Sowieso op die leeftijd relaties/vriend(jes/innetjes) hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
14 en een mega jaloers vriendje + heel lief zijn maar 0,0 ruggengraat hebben.
QFT!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sowieso op die leeftijd relaties/vriend(jes/innetjes) hebben
Pft kansloos. Ergens is het wel echt uberschattig als ze dan 20 zijn en al 5 jaar hebben ofzo. Maar dat komt volgens mij echt fucking weinig voor. Laat staan als ze 50 zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
QFT!Man wat een drama altijd met zulke relaties. Alhoewel, soms ook wel lachen, jongens die als ze 3 dagen een vriendin hebben al gaan sparen voor hun huis samen.
Royal sadness.
Uhu, precies. Lol als ik kijk op welke jongens ik vroeger viel ben ik echt blij dat ik nu pas een vriendje heb, zou anders scarred for life zijn. Wel stom van opmerkingen als 'zo, dat werd tijd.'quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pft kansloos. Ergens is het wel echt uberschattig als ze dan 20 zijn en al 5 jaar hebben ofzo. Maar dat komt volgens mij echt fucking weinig voor. Laat staan als ze 50 zijn
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, precies. Lol als ik kijk op welke jongens ik vroeger viel ben ik echt blij dat ik nu pas een vriendje heb, zou anders scarred for life zijn. Wel stom van opmerkingen als 'zo, dat werd tijd.'
Dat was mijn moeder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |