De radio staat net iets te zacht om er ook maar iets van mee te krijgen... Kutquote:Op zondag 2 december 2012 21:50 schreef CindieY het volgende:
Ah, het zogenaamde mysterie om vrouwen (meerdere keren) te laten klaarkomen is ontrafeld.
Een neukmachine is het deviesquote:Op zondag 2 december 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
De radio staat net iets te zacht om er ook maar iets van mee te krijgen... Kut
Oh, zo'n hele dure zekerquote:
Ze hadden het nog over zelfgefabriceerde dingen in schuurtjes. Ik heb alleen de website gemist waar je die kon vinden.quote:Op zondag 2 december 2012 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo'n hele dure zeker![]()
Neu, laat maar. Doe mij maar een toffe kerel
Dat is zo terug te luisteren, moet je even aan hole vragen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze hadden het nog over zelfgefabriceerde dingen in schuurtjes. Ik heb alleen de website gemist waar je die kon vinden.
Dat kan natuurlijk ook gewoon op de website. Niet dat ik zo'n ding hoef, ik ben het met minthy eens, doe mij maar gewoon een toffe kerelquote:Op zondag 2 december 2012 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is zo terug te luisteren, moet je even aan hole vragen.
Duurt nog even hoor.quote:
Komt niet in aanmerking voor een red dot awardquote:Op zondag 2 december 2012 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk lelijk apparaat is het toch.
quote:Op zondag 2 december 2012 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk lelijk apparaat is het toch.
Ik heb een aantal van die filmpjes gezien van Howard Stern, maar het trekt me niet zoquote:
Nee dat is Klaas aan het Kruis-tumquote:Op zondag 2 december 2012 22:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Is die Klaas van Kluistrum ook presentator?
Ja.quote:Op zondag 2 december 2012 22:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Is die Klaas van Kluistrum ook presentator?
Hier ook vrij, al heb ik aangeboden wel naar een bijeenkomst van een werkgroep te willen. Life is a bitch. Of eigenlijk ikzelfquote:Op zondag 2 december 2012 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
Lekker hoor morgen weer maandag, want ik heb zomaar vrij.
Tijd voor tijd schrijven is een bitch.Maandag
Oh, zijn die te gast? Dat had ik nog helemaal niet meegekregenquote:Op maandag 3 december 2012 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat is idd een goede titel, passend bij OSL.
Mijn plaatje niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 3 december 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, zijn die te gast? Dat had ik nog helemaal niet meegekregen
Ik zit niet zo op te lettenquote:Op maandag 3 december 2012 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn plaatje niet duidelijk genoeg?
Zo zou je het kunnen stellenquote:Op maandag 3 december 2012 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit je met je hoofd ergens anders?
Zat weer naar d'r UI te starenquote:
Zij welquote:
Het is echt een fluitje wolfrolf. Laat ze maarquote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom heb ik in diverse topiqs de vraag gekregen waarom ik een gagball in mijn mond heb, terwijl het toch echt een fluitje is
Hahaquote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom heb ik in diverse topiqs de vraag gekregen waarom ik een gagball in mijn mond heb, terwijl het toch echt een fluitje is
Dat begrijp ik ook niet...quote:Op maandag 3 december 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
Suggereren dat je een gagball in je mond hebt is inderdaad ongehoord. Aanpakken die smeerlappenquote:Op maandag 3 december 2012 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan het effe niet vinden henkz. Maar ik vind het maar een smerige vraag.
Slaap lekker, met je cadquote:Op maandag 3 december 2012 00:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen.![]()
.
Groetjes aan je nieuwe vriend Cin. En ook aan zijn hont.
Lekker om op te kauwen, qadquote:
Straks wel een keertje ja, heb ook geen zin meer in schoolwerkquote:Op maandag 3 december 2012 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zou jij niet gewoon es effe gigantisch gaan slapen jij
Neu, ik hou het wel bij een peuk op z'n tijd... Ben zeer verslavingsgevoelig, meer hoeft er niet bijquote:
Ik heb geen vriend, dus weinig om de groetjes aan te doenquote:Op maandag 3 december 2012 00:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of heeft hij geen hont? Omdat je niet antwoordt..
quote:Op maandag 3 december 2012 09:28 schreef Pino112 het volgende:
Domien gaat zometeen Winter draaien. Held.
Bon Joviquote:
Bon Jovi (oude zooi dan)quote:
Wat een week, hij zei het nog echt ookquote:Op maandag 3 december 2012 10:14 schreef themauster het volgende:
WAT EEN WEEKEND, WAT EEN WEEK. NEW YORK.
Ach hij heeft elke maandag hetzelfde repetoire dus het was niet zo moeilijk te raden wat hij nu weer ging zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een week, hij zei het nog echt ook.
Moguh Cos!quote:
Kan beter ja!quote:Op maandag 3 december 2012 10:24 schreef henkde_j het volgende:
Mogguh,
WAT EEN WEEKEND!
Edit: niet bijster creatief![]()
Hier nog dikke vlokken.quote:Op maandag 3 december 2012 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
December, de leukste maand van het jaar(wat feestdagen, etentjes e.d. betreft
).
Sfeervol sneeuwtje erbij momenteel, alehoewel het hier zojuist in regen is veranderd)...
Tja, ik ben blij dat ik aan de kust woon, maar dit is helaas een van de nadelenquote:
twitter:WoutSnl twitterde op maandag 03-12-2012 om 10:17:18@Domien Moeten we nou weer heel de week aanhoren dat je naar New-York bent geweest? Draai gewoon platen en hou je mond.. #3FM reageer retweet
twitter:Domien twitterde op maandag 03-12-2012 om 10:16:23@WoutSnl Heeee, goedemorgen! Lekker weekend gehad? Leuk dat je luistert! reageer retweet
Inderdaad, er zit een knop op zijn radio.quote:Op maandag 3 december 2012 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:WoutSnl twitterde op maandag 03-12-2012 om 10:17:18@Domien Moeten we nou weer heel de week aanhoren dat je naar New-York bent geweest? Draai gewoon platen en hou je mond.. #3FM reageer retweet
twitter:Domien twitterde op maandag 03-12-2012 om 10:16:23@WoutSnl Heeee, goedemorgen! Lekker weekend gehad? Leuk dat je luistert! reageer retweet
quote:In Zuid-Holland, met name in de regio Rotterdam, rijden maandagochtend minder treinen. De Nederlandse Spoorwegen en ProRail hebben de dienstregeling vanwege het winterse weer 'preventief aangepast'. Dat meldde ProRail.
'Het gaat om een voorzorgsmaatregel', benadrukt een woordvoerder. 'Het geeft ons de ruimte om problemen, zoals wisselstoringen, snel en goed op te lossen.'
Maandag rijden in elk geval de hele ochtend minder treinen tussen Den Haag en Dordrecht, tussen Rotterdam en Gouda en tussen Rotterdam en Utrecht. 'Het komt globaal neer op een halvering van het aantal sprinters en intercity's.'
Mocht het winterweer daartoe aanleiding geven dan voert ProRail de winterdienstregeling ook op andere plaatsen in het land in. Het KNMI verwacht lichte sneeuw in het noordoosten en in het oosten van het land. Onder meer in het zuidwesten viel maandagochtend natte sneeuw.
ProRail en NS kondigden eerder aan dat ze de dienstregeling aanpassen bij winters weer: wanneer er kans is op minstens 3 centimeter sneeuw of 10 graden vorst.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ege-winterweer.dhtml
CHOOCHOO MOTHAFUCKER!!!quote:
Congratsquote:
Toch moet ik grinniken om Domien zijn tweetquote:Op maandag 3 december 2012 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog 22 minuten wachtenquote:
Wel twee sterke lunchboxen! Maar duidelijk 1, want Learnalilgivinanlovinquote:Op maandag 3 december 2012 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1, want geen Little Lion Man
Hey vreemdgangsterquote:
Ja ik had liever de Beach Boys gehad dan Joe Jackson, maar jaquote:Op maandag 3 december 2012 12:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wel twee sterke lunchboxen! Maar duidelijk 1, want Learnalilgivinanlovin![]()
Ik weet wel een manier waarop je het goed kan makenquote:
Dat mag vast niet van je broerquote:Op maandag 3 december 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet wel een manier waarop je het goed kan maken
584 Carly Rae Jepsen - Call me maybequote:
Voor ROelquote:Op maandag 3 december 2012 12:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
584 Carly Rae Jepsen - Call me maybe
989 Michel Telo - Ai se eu te pego
Daarentegen wel twee platen van Faithless in de lijst
Ik heb ook totaal geen autoriteit hierquote:Op maandag 3 december 2012 12:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Even allemaal stemmen op Lunchbox 1!!
Had argumenten aangedragenquote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen autoriteit hier
quote:Op maandag 3 december 2012 12:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarentegen wel twee platen van Faithless in de lijst
Ik heb op 1 gestemdquote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen autoriteit hier
quote:Op maandag 3 december 2012 13:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had argumenten aangedragen![]()
Ik heb gestemd op 1.
Velen dank! Het is toch vaak zo dat de minderheid de waarheid in pacht heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb op 1 gestemd
Mocht niet baten
Nice. Zanger is niet zo stemvast, maar dat heeft ook wel weer zijn charme.quote:Op maandag 3 december 2012 14:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar ga ik gewoon heen in februari.
De discotheek? Kom je daar nog? Of ga je via de tijdmachine?quote:Op maandag 3 december 2012 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
Deze shit is zo overgeproduceerd dat het gewoon vet is geworden
Lekker voor in de discotheek
Nee kom er nooitquote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
De discotheek? Kom je daar nog? Of ga je via de tijdmachine?.
Je bent toch al ouder dan 12?quote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee kom er nooitof als grote zeldzaamheid...
Maar als ik er ben, en ik zou dit horen, dan zou ik het wel kunnen waarderen
28quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
28
Maar er zijn wel tenten in DH waar je tot je 25ste nog wel heen kan. En voor 25 kan ik best door
En er is niks mis met vrouwen van begin 20quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En er is niks mis met vrouwen van begin 20![]()
![]()
Naar Kodaline luisteren...quote:Op maandag 3 december 2012 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
In de trein naar A'dam Ziggo Dome! The Black Keys en wat doen jullie vandaag?
Kersthitje SC!quote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
Dat was idd een vrij duidelijke...
Maar draai dan The Clash
Flaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-aaaaaaaa-aaaaaaaa-aaaaaaaaaaaa-mesquote:
Ja, erg he. Dat zo'n groep zo populair is met die middelmatige rommel.quote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Nou die UJDT hebben we nu wel nodig na dit vehikel...
Niet te hard zeggen, zo'n 90% van het topic is coldplayfanquote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, erg he. Dat zo'n groep zo populair is met die middelmatige rommel.
quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, ik zeik?![]()
Moet je even op een ander moment terugkomen dan. Als bijv Coldplay MH is oid.
Dit is voor mij wat Coldplay voor jou isquote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Playmate of the year
Highschool poppunk
Tja ik was ook puber toen dit uitkwamquote:Op maandag 3 december 2012 15:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit is voor mij wat Coldplay voor jou is
Recalcitrante pubermuziek
quote:
Dit moet je ook wel aansprekenquote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja ik was ook puber toen dit uitkwamMuzikaal niet het beste, beetje niveautje (nieuwe) Coldplay, maar het is tenminste wel muziek waar je wakker van blijft
Neequote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit moet je ook wel aanspreken
[ afbeelding ]
Ok, goede onderbouwingquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben nu 28 jaar oud, dus ben daar niet meer vatbaar voor, maar die oude meuk brengt herinneringen naar boven
Overigens vind ik hun te gemaakt overkomen t.o.v. de Amerikaanse band uit de eind jaren '90... maar dat zal wel meer liggen aan mij aangezien ik daar toen niet van op de hoogte was
Heb ik geen problemen mee.quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat dit volgende week MH is, of dat het te pas en te onpas gedraaid gaat worden tijdens SR
quote:
En Krezip uiteraard.quote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ff stuiteren nu...
ook weer zoiets![]()
Maar goed, ik heb het lang volgehouden niet te zeiken, dus vanaf nu zal ik het ook weer beperken tot het absoluut noodzakelijke (zoals de nieuwe Coldplay)
Misschien draaien ze deze ook wel eensquote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ff stuiteren nu...
ook weer zoiets![]()
Maar goed, ik heb het lang volgehouden niet te zeiken, dus vanaf nu zal ik het ook weer beperken tot het absoluut noodzakelijke (zoals de nieuwe Coldplay)
Is dat absoluut noodzakelijk dan? Kan je dat onderbouwen?quote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dus vanaf nu zal ik het ook weer beperken tot het absoluut noodzakelijke (zoals de nieuwe Coldplay)
Pinootje, besteed nou gewoon je aandacht en energie aan leuke dingen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee.
En ja, dat zal ik dan elke keer laten merken, net zoals dat er elke keer wordt ge![]()
't.
Doe dan het origineel....quote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien draaien ze deze ook wel eens![]()
Datquote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pinootje, besteed nou gewoon je aandacht en energie aan leuke dingen.
Doe ik ook wel.quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pinootje, besteed nou gewoon je aandacht en energie aan leuke dingen.
Da's ook een manierquote:Op maandag 3 december 2012 15:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe ik ook wel.![]()
Vanaf nu dus ook weer lekker zeiken op iedereen dus![]()
Ze zullen wel een moeilijke jeugd gehad hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
Het is toch niet normaal dat die gasten niet voor hun hele leven geschorst worden...
Serieus, wat heb je aan dit soort gastjes in de maatschappij die op 16 jarige leeftijd een volwassen vent in coma schoppen/slaan?
Lijkt me wel als je in Almere woontquote:Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze zullen wel een moeilijke jeugd gehad hebben
Bah, overleden inmiddelsquote:Op maandag 3 december 2012 16:03 schreef SilentChaos het volgende:
Het is toch niet normaal dat die gasten niet voor hun hele leven geschorst worden...
Serieus, wat heb je aan dit soort gastjes in de maatschappij die op 16 jarige leeftijd een volwassen vent in coma schoppen/slaan?
Bahquote:
Ze komen uit Amsterdam...quote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lijkt me wel als je in Almere woont
Jijquote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef alors het volgende:
Die kinderachtige sneertjesBedoelt ie verder niks mee hoor
Mja, ik heb wel even genoeg radio-gerelateerde dingen gezien & gehoord voor vandaag. Iets met een Top 2000-lijst live zetten...quote:
Dan heb je leuk zitten trollen met die lijstquote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel even genoeg radio-gerelateerde dingen gezien & gehoord voor vandaag. Iets met een Top 2000-lijst live zetten...
quote:Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan heb je leuk zitten trollen met die lijst[ afbeelding ]
Jelmer had toch een stadionverbod gekregen om z'n streak actie?quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee, Jelmer vanavond in het PowNews als onderzoeksjournalist.
Ja hij gaat kijken of ie binnen kan komen, vroeg me al af waarom hij een stadionverbod heeft. Wanneer is dat geweest?quote:Op maandag 3 december 2012 22:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jelmer had toch een stadionverbod gekregen om z'n streak actie?
Nee, wat loos topics aan het lezenquote:Op maandag 3 december 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
.
Waar is Cin dan? Druk bezig met haar vrient en zijn hont?
R&P en JNG?quote:Op maandag 3 december 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, wat loos topics aan het lezen
Ik heb weinig problemen en oplossingen heb ik ook al niet nodigquote:Op maandag 3 december 2012 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, voor problemen die je hebt of een oplossing zoekt voor iets anders?
Ook niet voor je vrient?quote:Op maandag 3 december 2012 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen en oplossingen heb ik ook al niet nodigZeker niet van een puber
D'r zit een knop op je radio!quote:
Zeg, ik zit jou toch ook niet uit te horen over de vrouwen in je leven?quote:
hoj cindie jng is hele gezellg hoor... ik zit daar mt al mn vrieintjes een beetje te chillen haha nouja ik vreveel me n beetje dus dan ga ik maar even aan mn piemel sjorren... of missgien wil papa dat wel doen haha die vint dat alteit wel spannend daar krjigt hij alteid een stijfje van... oke nou ik ga weer doei cindie en pino en hnekde=j kusquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoj cindie jng is hele gezellg hoor... ik zit daar mt al mn vrieintjes een beetje te chillen haha nouja ik vreveel me n beetje dus dan ga ik maar even aan mn piemel sjorren... of missgien wil papa dat wel doen haha die vint dat alteit wel spannend daar krjigt hij alteid een stijfje van... oke nou ik ga weer doei cindie en pino en hnekde=j kus
Hoe krijg je dat in hemelsnaam uit je toetsenbordquote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoj cindie jng is hele gezellg hoor... ik zit daar mt al mn vrieintjes een beetje te chillen haha nouja ik vreveel me n beetje dus dan ga ik maar even aan mn piemel sjorren... of missgien wil papa dat wel doen haha die vint dat alteit wel spannend daar krjigt hij alteid een stijfje van... oke nou ik ga weer doei cindie en pino en hnekde=j kus
Brand maar los, wat wil je weten?quote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, ik zit jou toch ook niet uit te horen over de vrouwen in je leven?
Oh, ik wel hoor! Dagelijksquote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, ik zit jou toch ook niet uit te horen over de vrouwen in je leven?
Jaquote:Op maandag 3 december 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je een leuk meisje in je leven?
Het moet nog wat worden?quote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja. Of naja, soort van in mijn leven.
Het kost me wel wat denkvermogenquote:Op maandag 3 december 2012 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in hemelsnaam uit je toetsenbord![]()
Nee, dat dan weer niet. Iets te privéquote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, maar niet in het topic neem ik aan
Pinootje, lees je dit?quote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Iets te privé
Bioscoop marathonquote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ROLFJEN>!
Waar was je vandaag man, hele dag vrij en dan ben je hier niet.
Kick jezelf maar naar R&Pquote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef henkde_j het volgende:
Kan dit topic een kickje krijgen naar R&P
Oh dus als ik jou iets vraag is het dus ook te privé?quote:
Okquote:
Dat geef ik nog toe. Meer nietquote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dus als ik jou iets vraag is het dus ook te privé?
Je gaf het gisteren zelf toe. Eigen schuld.
quote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bioscoop marathon!!!!!!!!! Taken 2, Rise of the guardians, Skyfall
Jawel. Taken 1 is wel beter maar wel aardig vermaak. ROTG isquote:Op maandag 3 december 2012 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Wel leuken filmen dan?
Alles is familie al gezien?
Hoe vaak heb je Skyfall inmiddels al gezien?quote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel. Taken 1 is wel beter maar wel aardig vermaak. ROTG isen James Bond is een eindbaas
2xquote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je Skyfall inmiddels al gezien?
En wie had jou iets gevraagd?!quote:Op maandag 3 december 2012 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je weer lekker ja?
Er zit een knop... oh wacht
Oh, die zie ik nu pasquote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik insinueer te veel zeker?
Reageer je daarom niet op mn DM?
Ik kijk veel verder dan dat dat object lang isquote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg er zit een neus op je gezicht he
Nu volg ik je even nietquote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Rolfjen, er zit een kaleidoscoop in je oogs.
quote:Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Busted, je lurkt zonder te luisteren
Smoesjes!quote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, die zie ik nu pasZal wel zijn verstuurd toen FOK! kapot was gisteravond.
Ik ook, maar dat zal ik nimmer toegevenquote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vergeet soms dat dit topic in wezen over de radiozender gaatIk kom gewoon ouwehoeren
![]()
Welnee joh, dit topic is een combi van R&P, JNG, SEX, KLB en ONZ.quote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vergeet soms dat dit topic in wezen over de radiozender gaatIk kom gewoon ouwehoeren
![]()
Geen onderwerp is te gek, daarom hou ik er zo vanquote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welnee joh, dit topic is een combi van R&P, JNG, SEX, KLB en ONZ.
quote:Op maandag 3 december 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welnee joh, dit topic is een combi van R&P, JNG, SEX, KLB en ONZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |