abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119885927
quote:
3s.gif Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Re het volgende:
Lijkt me dat als je gegronde redenen hebt je dat toch met je partner zelf moet zien te regelen?
en dan liegt hij/ij glashard.

Ook lekker, kun je nog aan jezelf gaan twijfelen ook.

Ik vind er lang iet altijd iets mis mee, met controleren.
compact en kleverig.
  maandag 3 december 2012 @ 17:17:39 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119885988
Waarom blijf je nou zo doorgaan over die 100% vertrouwen? Daar was bij TS toch al geen sprake meer van?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 december 2012 @ 17:20:00 #153
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119886076
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Waarom blijf je nou zo doorgaan over die 100% vertrouwen? Daar was bij TS toch al geen sprake meer van?
Nee maar bij de rest wel. Als je controleert op wat voor manier dan ook is dat schadelijk voor je relatie omdat je elkaar dan niet meer 100% vertrouwt terwijl dat de basis van de relatie is. Dat is de strekking van de meeste posts die ik hier gelezen heb. Ik reageerde ook op dat gedeelte eerst dus denk dat ik het daarom er nog over heb. Weet ook niet zeker waar het gesprek anders heen verschoven is? Ging nog over of het goed is of niet toch om te controleren? En vertrouwen hoort daarbij...

Het grootste deel van het topic gaat erover dat als je controleert je de ander niet 100% vertrouwt volgens mij dus ja...
we dan
  maandag 3 december 2012 @ 17:22:31 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119886185
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee maar bij de rest wel. Als je controleert op wat voor manier dan ook is dat schadelijk voor je relatie omdat je elkaar dan niet meer 100% vertrouwt terwijl dat de basis van de relatie is. Dat is de strekking van de meeste posts die ik hier gelezen heb. Ik reageerde ook op dat gedeelte eerst dus denk dat ik het daarom er nog over heb. Weet ook niet zeker waar het gesprek anders heen verschoven is? Ging nog over of het goed is of niet toch om te controleren? En vertrouwen hoort daarbij...
Ik volg jou geloof ik echt niet. Als je iemand 100% vertrouwt, waarom zou je dan überhaupt gaan controleren? Ben je zo achterdochtig?
pi_119886283
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Het grootste deel van het topic gaat erover dat als je controleert je de ander niet 100% vertrouwt volgens mij dus ja...
ik vind 100% vertrouwen ook wat gemakkelijk/snel gezegd eigenlijk, alsof je nooit eens een keer mag/kan twijfelen.
compact en kleverig.
  maandag 3 december 2012 @ 17:24:59 #156
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119886295
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik volg jou geloof ik echt niet. Als je iemand 100% vertrouwt, waarom zou je dan überhaupt gaan controleren? Ben je zo achterdochtig?
Nee het gaat er toch om dat als je iemand controleert je iemand niet 100% vertrouwt. TS controleerde en vertrouwde haar dus niet. Ongeacht dat het terecht is en ze vreemdging lijkt men toch het erg te vinden van TS omdat hij handelde naar het gegeven dat hij haar niet helemaal vertrouwde. Ik vind dat raar. Mensen doen alsof je iemand 100% moet vertrouwen en alsof het iets is wat niet kan veranderen en je zeker niet naar hoort te handelen terwijl TS nu juist 'gered' is omdat hij wel iets deed met zijn gevoel hierover..
we dan
  maandag 3 december 2012 @ 17:25:38 #157
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_119886321
Als ik een "gegronde reden" zou hebben of denken te hebben dan zou ik daar een normaal gesprek over voeren en zonodig een stevig gesprek over voeren, maar ik zou zeker niet gaan bespioneren oid. :D
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  maandag 3 december 2012 @ 17:26:08 #158
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119886343
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind 100% vertrouwen ook wat gemakkelijk/snel gezegd eigenlijk, alsof je nooit eens een keer mag/kan twijfelen.
Kort en bondig ook wat ik bedoel ja. Maar toch mag je niet handelen daarnaar alsof je elkaar wel 100% moet vertrouwen en er nooit reden is om ook maar even te controleren... dat vind ik raar. Bedoel op die manier geloof je iemand echt blind en dat is niet goed
we dan
  maandag 3 december 2012 @ 17:28:34 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119886437
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Kort en bondig ook wat ik bedoel ja. Maar toch mag je niet handelen daarnaar alsof je elkaar wel 100% moet vertrouwen en er nooit reden is om ook maar even te controleren... dat vind ik raar. Bedoel op die manier geloof je iemand echt blind en dat is niet goed
Het gaat er toch om HOE je daar naar handelt? Wat ik al eerder zei, als je achter zijn of haar rug om van alles gaat lopen checken, stop dan direct maar met die relatie.
pi_119886461
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 17:25 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Als ik een "gegronde reden" zou hebben of denken te hebben dan zou ik daar een normaal gesprek over voeren en zonodig een stevig gesprek over voeren, maar ik zou zeker niet gaan bespioneren oid. :D
ja, en dan liegt je partner je voor en blijf je dat gevoel hebben dat het niet klopt, er blijven rare dingen gebeuren en hij/zij blijft liegen.

Dat heb ik dus ooit gehad, hij deed zo raar en anders tegen me dat ik gewoon WIST dat r iets niet klopt, en maar liegen.
Ik heb hem nooit bespioneerd of gecontroleerd, maar het heeft daardoor dus maanden geduurd voor ik erachter kwam dat hij zijn schoonzus neukte.
Als ik hem gecontroleerd had, had ik dat veel eerder geweten en mezelf de vermoedens richting hem minder kwalijk genomen. ( ik voelde me schuldig dat ik zo acterdochtig was 8)7 )
compact en kleverig.
pi_119886527
Je kan toch ook gewoon zeggen dat je hemhaar niet vertrouwt en dat je daarom zelf wel op onderzoek uitgaat? Hoe dan ook, je hoeft het niet stiekem te doen.. dan ben je niet veel beter bezig dan die ander.
  maandag 3 december 2012 @ 17:31:00 #162
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_119886529
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, en dan liegt je partner je voor en blijf je dat gevoel hebben dat het niet klopt, er blijven rare dingen gebeuren en hij/zij blijft liegen.

Dat heb ik dus ooit gehad, hij deed zo raar en anders tegen me dat ik gewoon WIST dat r iets niet klopt, en maar liegen.
Ik heb hem nooit bespioneerd of gecontroleerd, maar het heeft daardoor dus maanden geduurd voor ik erachter kwam dat hij zijn schoonzus neukte.
Als ik hem gecontroleerd had, had ik dat veel eerder geweten en mezelf de vermoedens richting hem minder kwalijk genomen. ( ik voelde me schuldig dat ik zo acterdochtig was 8)7 )
Ik geloof er niet zo in dat dat soort dingen geheim blijven als je een goede relatie hebt.
Je merkt het toch gelijk als iemand allerlei dingen niet kan verklaren of tegenstrijdigheden vertelt..
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
  maandag 3 december 2012 @ 17:31:49 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119886563
En draai het nou eens om. Je komt erachter dat je vriend je heeft gecontroleerd terwijl er niets aan de hand was. Dat schaadt de relatie toch?
pi_119886628
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:31 schreef Lienekien het volgende:
En draai het nou eens om. Je komt erachter dat je vriend je heeft gecontroleerd terwijl er niets aan de hand was. Dat schaadt de relatie toch?
Zoals ik al zei: ik zou wegzijn als mijn partner mij zoiets flikte.
  maandag 3 december 2012 @ 17:33:32 #165
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119886641
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het gaat er toch om HOE je daar naar handelt? Wat ik al eerder zei, als je achter zijn of haar rug om van alles gaat lopen checken, stop dan direct maar met die relatie.
Nou ja ik kan me voorstellen dat je niet direct een relatie wil stoppen op basis van grote twijfel. Het is niet de mooiste oplossing maar ik kan me er in sommige situaties wel in vinden. Liever een keer iets controleren en dat het vertrouwen als het ware op 90% ligt dan het uitmaken op een groot vermoeden terwijl het misschien niet zo is. Bedoel wat is nou eerlijker?
we dan
  maandag 3 december 2012 @ 17:34:10 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119886661
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:33 schreef MarMar het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: ik zou wegzijn als mijn partner mij zoiets flikte.
Ik kan me dan ook goed vinden in jouw visie.
pi_119886722
quote:
15s.gif Op maandag 3 december 2012 17:31 schreef Jackie-Treehorn het volgende:

[..]

Ik geloof er niet zo in dat dat soort dingen geheim blijven als je een goede relatie hebt.
Je merkt het toch gelijk als iemand allerlei dingen niet kan verklaren of tegenstrijdigheden vertelt..
dat zeg ik toch ook :')

Alleen WIL je die leugens graag geloven als je verliefd bent en ga je daardoor aan jezelf twijfelen.
compact en kleverig.
  maandag 3 december 2012 @ 17:35:54 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119886737
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 17:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja ik kan me voorstellen dat je niet direct een relatie wil stoppen op basis van grote twijfel. Het is niet de mooiste oplossing maar ik kan me er in sommige situaties wel in vinden. Liever een keer iets controleren en dat het vertrouwen als het ware op 90% ligt dan het uitmaken op een groot vermoeden terwijl het misschien niet zo is. Bedoel wat is nou eerlijker?
Eerlijker is je partner met je twijfels confronteren.
  maandag 3 december 2012 @ 17:36:07 #169
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119886747
quote:
Ja maar ja niet controleren kan jezelf soms schaden. Is een afweging die je maakt. Als ik signalen af gaf dat er iets raars aan de hand is dan kan ik mijn vriendin geen ongelijk geven als ze me tijdelijk niet helemaal vertrouwt en ook niet als ze onderzoek doet. Maar als er niks is dan ziet ze bij het controleren ook niks dus niks aan de hand. Ik vind dat beter dan een vriendin te hebben die me blindelings maar volgt en gelooft ook al zou ik nog met 3 andere meiden vreemdgaan.
we dan
pi_119886807
quote:
nee, ik zou dat begrijpen, als ik kan beredeneren waarom hij dat heeft gedaan.
Als ik onduidelijk ben geweest, of ineens drie avonden in de week weg zou zijn, als ik geen verklaring heb voor afstandelijk gedrag tegen hem oid, als hij uit kan leggen waar zijn onzekerheid vandaan komt dus.

Mijn huidige vriend zou er trouwens wel moeite mee hebben als ik hem zou controleren :+
compact en kleverig.
  maandag 3 december 2012 @ 17:39:49 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119886855
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja maar ja niet controleren kan jezelf soms schaden. Is een afweging die je maakt. Als ik signalen af gaf dat er iets raars aan de hand is dan kan ik mijn vriendin geen ongelijk geven als ze me tijdelijk niet helemaal vertrouwt en ook niet als ze onderzoek doet. Maar als er niks is dan ziet ze bij het controleren ook niks dus niks aan de hand. Ik vind dat beter dan een vriendin te hebben die me blindelings maar volgt en gelooft ook al zou ik nog met 3 andere meiden vreemdgaan.
En je vriendin gaat je dat allemaal opbiechten? Dat ze een tijdlang stelselmatig je privéberichten heeft gelezen? Je hebt er geen moeite mee dat je vriendin zo weinig respect voor je privacy heeft?

Het kan, hoor. Maar ik vind het eng en ik wil geen relatie waarin je zo met elkaar omgaat.
  maandag 3 december 2012 @ 17:41:13 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119886903
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, ik zou dat begrijpen, als ik kan beredeneren waarom hij dat heeft gedaan.
Als ik onduidelijk ben geweest, of ineens drie avonden in de week weg zou zijn, als ik geen verklaring heb voor afstandelijk gedrag tegen hem oid, als hij uit kan leggen waar zijn onzekerheid vandaan komt dus.

Mijn huidige vriend zou er trouwens wel moeite mee hebben als ik hem zou controleren :+
Waarom wordt daar niet eerder over gepraat?
pi_119887095
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom wordt daar niet eerder over gepraat?
want het een sluit het ander uit? Natuurlijk wordt daarover gepraat.
compact en kleverig.
  maandag 3 december 2012 @ 17:47:43 #174
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119887147
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En je vriendin gaat je dat allemaal opbiechten? Dat ze een tijdlang stelselmatig je privéberichten heeft gelezen? Je hebt er geen moeite mee dat je vriendin zo weinig respect voor je privacy heeft?

Het kan, hoor. Maar ik vind het eng en ik wil geen relatie waarin je zo met elkaar omgaat.
Weet niet of ze dat op zou biechten. (bedoel een vriendin in het algemeen). Maar als ze het op zou biechten dan zou ik er minder problemen mee hebben dan de meesten hier denk ik gezien de reacties. Als er aanleiding was kan ik het begrijpen en vind ik het goed van haar dat ze niet zomaar mensen (en dus ook mij ja) vertrouwt. Ze heeft dan geen respect voor mijn privacy omdat ze redenen heeft om te vermoeden dat ik de boel helemaal zit te verneuken. Respect moet je verdienen en behouden.. is ook niet (net als vertrouwen) dat je dat automatisch blijft hebben. En ja ik vind het misschien niet leuk maar als ik me kan vinden in haar reden om het te doen dan zou ik me er nog best oke onder voelen.

Als ze het doet zonder goede redenen is het een heel ander verhaal trouwens.. dan zou ik wel pissig worden. En als ze het niet opbiecht dat ze heeft gecontroleert vind ik dat erg slecht van haar (als er niks uit is gekomen als dat ik vreemd zou gaan ofzo) en dat wel flink kwalijk nemen als ik daar alsnog achter zou komen.
we dan
pi_119887249
Zo ver komt het ook niet, je vroeg wat ik ervan zou vinden.
Mijn partner is zeker genoeg van mij en van zichzelf om niet te gaan twijfelen, maar als die twijfel er was en hij onzeker werd over mijn gevoelens voor hem en/of een eventuele dubbele agenda, dan zou hij daar een reden voor hebben. En ik zou hem zijn gemoedsrust gunnen, dus als hij dan mijn telefoon zou willen onderzoeken, vind ik hem en zijn gevoel op dat moment belangrijker dan mijn privacy.
compact en kleverig.
  maandag 3 december 2012 @ 17:54:14 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119887388
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Weet niet of ze dat op zou biechten. (bedoel een vriendin in het algemeen). Maar als ze het op zou biechten dan zou ik er minder problemen mee hebben dan de meesten hier denk ik gezien de reacties. Als er aanleiding was kan ik het begrijpen en vind ik het goed van haar dat ze niet zomaar mensen (en dus ook mij ja) vertrouwt. Ze heeft dan geen respect voor mijn privacy omdat ze redenen heeft om te vermoeden dat ik de boel helemaal zit te verneuken. Respect moet je verdienen en behouden.. is ook niet (net als vertrouwen) dat je dat automatisch blijft hebben. En ja ik vind het misschien niet leuk maar als ik me kan vinden in haar reden om het te doen dan zou ik me er nog best oke onder voelen.

Als ze het doet zonder goede redenen is het een heel ander verhaal trouwens.. dan zou ik wel pissig worden. En als ze het niet opbiecht dat ze heeft gecontroleert vind ik dat erg slecht van haar (als er niks uit is gekomen als dat ik vreemd zou gaan ofzo) en dat wel flink kwalijk nemen als ik daar alsnog achter zou komen.
Ik sta er dan duidelijk anders in dan jij. Als ik in een serieuze relatie stap, dan ga ik uit van vertrouwen en respect, niet dat de ander dat nog moet verdienen. Start als you mean to go on.
  maandag 3 december 2012 @ 17:57:33 #177
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119887488
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik sta er dan duidelijk anders in dan jij. Als ik in een serieuze relatie stap, dan ga ik uit van vertrouwen en respect, niet dat de ander dat nog moet verdienen. Start als you mean to go on.
Ik begrijp die laatste zin niet. Maar ik zei in een eerdere post dat je vertrouwen geeft als een vote of confidence aan de ander. Dus ja in het begin heb je dat in een relatie (100% vertrouwen wat niet verdient hoeft te worden). In dit geval gaat het erom als er signalen af zijn gegeven die het vertrouwen van de ander schaden.. dan gaat het respect voor privacy bij sommigen ook omlaag aangezien het goed kan zijn dat de ander hen zit te verneuken. Dat over respect en vertrouwen verdienen heeft betrekking op de situatie waarin allerlei signalen afgegeven worden die zeggen van 'ik doe iets wat niet pluis is en jij mag niet weten wat het is'.
we dan
  maandag 3 december 2012 @ 18:03:26 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_119887690
quote:
Interesseert me geen reet, in tegenstelling tot veel anderen schijnbaar heb ik heel bewust voor haar gekozen. Wat is je relatie waard als je moeilijk gaat doen over dat je partner privedingen van je weet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 december 2012 @ 18:06:42 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_119887789
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 17:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

M.i. is je basis er een van achterdocht als je privacygrenzen aan je partner stelt alsware het een sociaal contract. Zo sta je in relatie met de overheid, niet een serieuze liefdesrelatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 december 2012 @ 18:08:15 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119887846
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 18:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Interesseert me geen reet, in tegenstelling tot veel anderen schijnbaar heb ik heel bewust voor haar gekozen. Wat is je relatie waard als je moeilijk gaat doen over dat je partner privedingen van je weet.
Dat is toch heel wat anders. Dan heb je daar een goede verstandhouding over. Dat is heel wat anders dan wanneer iemand zonder dat je het weet en zonder dat je het daar over eens bent in je privézaken kijkt.
  maandag 3 december 2012 @ 18:10:41 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119887931
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik begrijp die laatste zin niet. Maar ik zei in een eerdere post dat je vertrouwen geeft als een vote of confidence aan de ander. Dus ja in het begin heb je dat in een relatie (100% vertrouwen wat niet verdient hoeft te worden). In dit geval gaat het erom als er signalen af zijn gegeven die het vertrouwen van de ander schaden.. dan gaat het respect voor privacy bij sommigen ook omlaag aangezien het goed kan zijn dat de ander hen zit te verneuken. Dat over respect en vertrouwen verdienen heeft betrekking op de situatie waarin allerlei signalen afgegeven worden die zeggen van 'ik doe iets wat niet pluis is en jij mag niet weten wat het is'.
Ok, dus nu bedoel je de situatie dat iemand signalen afgeeft en daar geen goede verklaring voor kan geven en de ander dan besluit om te gaan controleren. Jeetje, wat een gedoe.
pi_119887949
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 18:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok, dus nu bedoel je de situatie dat iemand signalen afgeeft en daar geen goede verklaring voor kan geven en de ander dan besluit om te gaan controleren. Jeetje, wat een gedoe.
Zo is menig verrassingsfeestje verknald denk ik zomaar :P
  maandag 3 december 2012 @ 18:12:03 #183
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119887980
quote:

[..]

Hoezo jeetje wat een gedoe? Ik was duidelijk vanaf mijn eerste post hierover hoor... Is niet plotseling nu dat ik iets bedoel wat ik eerst de hele tijd niet zei ofzo.
we dan
  maandag 3 december 2012 @ 18:12:58 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119888014
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef speknek het volgende:

[..]

M.i. is je basis er een van achterdocht als je privacygrenzen aan je partner stelt alsware het een sociaal contract. Zo sta je in relatie met de overheid, niet een serieuze liefdesrelatie.
Welke privacygrenzen bedoel je?
  maandag 3 december 2012 @ 18:15:12 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119888085
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo jeetje wat een gedoe? Ik was duidelijk vanaf mijn eerste post hierover hoor... Is niet plotseling nu dat ik iets bedoel wat ik eerst de hele tijd niet zei ofzo.
Jij haalt erbij dat je respect weer moet verdienen en behouden, ik probeer te snappen in welke context dat dan het geval is.
  maandag 3 december 2012 @ 18:17:58 #186
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119888190
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 18:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij haalt erbij dat je respect weer moet verdienen en behouden, ik probeer te snappen in welke context dat dan het geval is.
Nou volgens mij lees je vooral sommige regels heel erg en ga je voorbij aan de uitleg die ik verder telkens geef aan alles. Respect verdienen en behouden heb ik ook al aangegeven. Je kan me niet vertellen dat aan de hand van mijn laatste 10 posts niet te zien is waarover het nou eigenlijk gaat hoor.

Gaat erover dat als je partner signalen afgeeft dat ze misschien vreemdgaat je daar dan ook naar handelt (controleert). En dat dat niet in alle situaties slecht is om te doen. Verschil in meningen zijn hierover maar mijn mening (en context waarbinnen dit geldt) heb ik nogal vaak herhaalt..
we dan
pi_119888282
quote:

[..]

daar ging het toch al over? Een reden hebben om hem/haar niet te vertrouwen? Niet om controleren omdat het kan, of omdat je ff niet zo zeker bent.
compact en kleverig.
  maandag 3 december 2012 @ 18:22:01 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119888321
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou volgens mij lees je vooral sommige regels heel erg en ga je voorbij aan de uitleg die ik verder telkens geef aan alles. Respect verdienen en behouden heb ik ook al aangegeven. Je kan me niet vertellen dat aan de hand van mijn laatste 10 posts niet te zien is waarover het nou eigenlijk gaat hoor.

Gaat erover dat als je partner signalen afgeeft dat ze misschien vreemdgaat je daar dan ook naar handelt (controleert). En dat dat niet in alle situaties slecht is om te doen. Verschil in meningen zijn hierover maar mijn mening (en context waarbinnen dit geldt) heb ik nogal vaak herhaalt..
Ja, en ik heb gezegd wat ik ervan vind. Dan zijn we blijkbaar klaar. :)
  maandag 3 december 2012 @ 18:25:08 #189
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119888436
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, en ik heb gezegd wat ik ervan vind. Dan zijn we blijkbaar klaar. :)
Nou ben nog lang niet klaar met jou >:) c_/ Maar ja dit is toch iets wat gewoon erg meninggevoelig is. Waar je extra waarde aan hecht e.d. en de redenaties die je aanhangt en gradaties binnen dit alles. Zolang je me nu maar niet ziet als een altijd op de lookout, altijd alert emailcheckend-monster ofzo vind ik het goed :P
we dan
  maandag 3 december 2012 @ 18:25:35 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119888452
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

daar ging het toch al over? Een reden hebben om hem/haar niet te vertrouwen? Niet om controleren omdat het kan, of omdat je ff niet zo zeker bent.
Ik zie meerder scenario's voorbijtrekken, met wel of niet bespreekbaar maken, meerdere of mindere mate van vertrouwen en verschillende opties van controleren. Bepaalde scenario's lijken mij potentieel fataal voor het vertrouwen in de relatie en dus voor de relatie zelf.
  maandag 3 december 2012 @ 18:28:41 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119888577
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ben nog lang niet klaar met jou >:) c_/ Maar ja dit is toch iets wat gewoon erg meninggevoelig is. Waar je extra waarde aan hecht e.d. en de redenaties die je aanhangt en gradaties binnen dit alles. Zolang je me nu maar niet ziet als een altijd op de lookout, altijd alert emailcheckend-monster ofzo vind ik het goed :P
Ik heb het idee dat jij nog best toekomst ziet voor de relatie als de een de ander stiekem heeft gecontroleerd omdat voor het uitgesproken wantrouwen geen goede verklaring kwam. Zelf heb ik daar mijn twijfels bij.
  maandag 3 december 2012 @ 18:36:55 #192
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119888897
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jij nog best toekomst ziet voor de relatie als de een de ander stiekem heeft gecontroleerd omdat voor het uitgesproken wantrouwen geen goede verklaring kwam. Zelf heb ik daar mijn twijfels bij.
Van mijn kant zou er nog best toekomst kunnen zijn ja. Maar als de ander zo twijfelt over mij (door signalen die ik stuur dan) tjah.. dan kan het einde relatie zijn. Is een hellend vlak en kan verkeerd aflopen. Maar in sommige gevallen kan ik me ook voorstellen dat het niet zo erg schaadt. Maar ja het is van geen kant positief te noemen dat niet. Maar kan het wel begrijpen in sommige situaties en ook (afhankelijk van welke signalen ik gaf, haar verklaring e.d.) ook wel gewoon door met de relatie.
we dan
  maandag 3 december 2012 @ 18:38:28 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_119888960
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Ik zelf vind het niet erg wanneer mijn vriend mijn telefoon zou bekijken of doorlezen, zelfde geldt voor mijn mail en PM/DM's. Ik heb niks te verbergen. Hij wil dit echter niet en dat vind ik ergens ook wel fijn.

Als hij een keylogger op mijn computer zou zetten en ik zou erachter komen is het wel stante pede einde verhaal. Dat gaat heel erg veel over de privacygrens, veel meer dan bijvoorbeeld een keer de telefoon checken :). Of er nu een reden is voor argwaan of niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 3 december 2012 @ 18:41:39 #194
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119889095
Ja oke maar toch hé. Kan er niks aan doen. Maar mijn gevoel vertelt me dat een keylogger te ver ging maar toch blijkt die meid dus gewoon sex te hebben met die ander (OP). Je betrekt nu een keylogger op jouw situatie (niks te verbergen) terwijl TS zijn vriendin dus wel helemaal de boel fleste. Zeg niet dat het goed is maar extremere methoden in extremere situaties vind ik begrijpelijker dan in minder extreme situaties. En door een extreme methode in jouw minder extreme situatie te plaatsen lijkt het ook extremer dan het is (ook al gaat het bijvoorbeeld nog te ver, het lijkt wel erger nog door zulke vergelijkingen ;) )
we dan
  maandag 3 december 2012 @ 18:46:45 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_119889311
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja oke maar toch hé. Kan er niks aan doen. Maar mijn gevoel vertelt me dat een keylogger te ver ging maar toch blijkt die meid dus gewoon sex te hebben met die ander (OP). Je betrekt nu een keylogger op jouw situatie (niks te verbergen) terwijl TS zijn vriendin dus wel helemaal de boel fleste. Zeg niet dat het goed is maar extremere methoden in extremere situaties vind ik begrijpelijker dan in minder extreme situaties. En door een extreme methode in jouw minder extreme situatie te plaatsen lijkt het ook extremer dan het is (ook al gaat het bijvoorbeeld nog te ver, het lijkt wel erger nog door zulke vergelijkingen ;) )
Ja, ik snap je.

Maar ook als ik wel wat te verbergen zou hebben gaat een keylogger veel en veel te ver... Je hebt gewoon toegang tot alles. Echt alles wat een persoon op de computer doet kan je nagaan. Ik vind het een beangstigende gedachte dat een persoon puur uit onzekerheid een dergelijke privacy inbreuk pleegt. En dan doet het er even niet toe of de verkregen informatie de vermoedens bevestigt.

Dan heb ik liever dat hij haar telefoon jat, of andersom uiteraard. Al is dat wat mij betreft ook al een no-go als daar geen toestemming voor gegeven is.
  maandag 3 december 2012 @ 18:49:06 #196
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119889404
Ja ze zou me in ieder geval alleen aan moeten spreken op hetgeen waarop ze zocht/ me niet vertrouwde en niet op alle pornosites bijvoorbeeld die je dan bezoekt. En ja gaat eigenlijk ook wel aardig wat te ver misschien. Maar ja als er uitkomt wat je vermoedt dan zal me dat een worst wezen. Maar als het er niet uitkomt ben je eigenlijk zelf een onbetrouwbare eikel.
we dan
  maandag 3 december 2012 @ 18:51:21 #197
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_119889496
quote:
7s.gif Op maandag 3 december 2012 18:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja ze zou me in ieder geval alleen aan moeten spreken op hetgeen waarop ze zocht/ me niet vertrouwde en niet op alle pornosites bijvoorbeeld die je dan bezoekt. En ja gaat eigenlijk ook wel aardig wat te ver misschien. Maar ja als er uitkomt wat je vermoedt dan zal me dat een worst wezen. Maar als het er niet uitkomt ben je eigenlijk zelf een onbetrouwbare eikel.
En zit je dus in die vicieuze cirkel ;).

Voor wat betreft TS snap ik wel dat hij verder ging zoeken, praten leverde immers niks op. Maar dan nog, jat haar telefoon uit haar handen en sluit jezelf op in de plee of zo :+.
  maandag 3 december 2012 @ 18:53:43 #198
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119889581
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

En zit je dus in die vicieuze cirkel ;).

Voor wat betreft TS snap ik wel dat hij verder ging zoeken, praten leverde immers niks op. Maar dan nog, jat haar telefoon uit haar handen en sluit jezelf op in de plee of zo :+.
Oke ja ik begrijp je :P en begrijp Lienekien trouwens ook. Beide hebben jullie gelijk. Maar ik ook want het blijft een mening met eigen waardegradaties hé O-)
we dan
  maandag 3 december 2012 @ 18:55:50 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_119889678
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke ja ik begrijp je :P en begrijp Lienekien trouwens ook. Beide hebben jullie gelijk. Maar ik ook want het blijft een mening met eigen waardegradaties hé O-)
Nou ja, het is maar net tot welk niveau je jezelf wilt verlagen :).
  maandag 3 december 2012 @ 19:02:30 #200
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119889963
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou ja, het is maar net tot welk niveau je jezelf wilt verlagen :).
Denk meer dat het ermee te maken heeft ook hoe graag je niet je relatie uitmaakt voor een vermoeden maar toch jezelf wil beschermen voor het geval je wel verneukt wordt. Maar goed kan je van beide kanten (en vast wel meer nog) zien ja.
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')