Behalve je V, je Ibanez en je VW gitaar.quote:Op zondag 2 december 2012 20:29 schreef The_Dean het volgende:
Je weet wat ik altijd roep brother, alles is te koop
Juist. En mijn Lien.quote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Behalve je V, je Ibanez en je VW gitaar.
Af-fabriek is een Golf 3 niet geleverd met G60. VR6 wel. Dat is zeker lastiger, alleen ook prima te doen, zeker met het juiste onderhoud. Alleen trappen al die sjaken die blokken volledig aan gort, dus een nette, betrouwbare VR6 vinden is een heel avontuurquote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef Braddie het volgende:
Jij hebt een 4 toch?... die zijn wel rete comfortabel.
Naja, de 3 heeft het natuurlijk ook wel, maar volgens mij niet als je de meest basic uitvoering neemt, het echte gezeik begint volgens mij bij de G-60 uitvoering daarvan of niet?
Ahh VR6, ik verwarde de VR6 even met de G60 uit de polo, my bad.quote:Op zondag 2 december 2012 20:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Af-fabriek is een Golf 3 niet geleverd met G60. VR6 wel. Dat is zeker lastiger, alleen ook prima te doen, zeker met het juiste onderhoud. Alleen trappen al die sjaken die blokken volledig aan gort, dus een nette, betrouwbare VR6 vinden is een heel avontuur
Ik heb een Golf 4 ja [zie OP] heerlijke auto. Ook een lekkere basic uitvoering, ideaal.
Het zijn zeker geen mooie wagens, maar het comfort van een 190 is toch amper te overtreffen hoor, althans.. voor een auto uit de jaren 80. Zoek maar eens een andere 80s bak met dát comfort.. tenzij je naar de 300/500/560 mercedessen gaat is het er niet.quote:Op zondag 2 december 2012 20:41 schreef brother52 het volgende:
Ik zou niet dood gevonden willen worden in een mercedes of bmw.
Klopt. Die G60's ook, helft is verrot getrapt. Bij koud meteen volgas, en niet even na laten draaien, vind je het gek dat na een maand je turbo uit elkaar klaptquote:Op zondag 2 december 2012 20:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh VR6, ik verwarde de VR6 even met de G60 uit de polo, my bad.
Al die sjonnies en dat petjes volk trappen de meest fijne oude auto`s naar de pest.
Mercedes 190 bijvoorbeeld... Golfjes 1/2/3/4, BMW 3serie uit de jaren 80, hartstikke jammer, zijn stuk voor stuk fijne auto`s.. totdat de sjonnies er mee op pad gaan.
Citroën DS.quote:Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het zijn zeker geen mooie wagens, maar het comfort van een 190 is toch amper te overtreffen hoor, althans.. voor een auto uit de jaren 80. Zoek maar eens een andere 80s bak met dát comfort.. tenzij je naar de 300/500/560 mercedessen gaat is het er niet.
Een Peugeot 404, Citroën DS om maar eens een paar te noemen. Geen betere reisauto's dan een Franse.quote:Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het zijn zeker geen mooie wagens, maar het comfort van een 190 is toch amper te overtreffen hoor, althans.. voor een auto uit de jaren 80. Zoek maar eens een andere 80s bak met dát comfort.. tenzij je naar de 300/500/560 mercedessen gaat is het er niet.
Precies, ook een reden dat veel van die bakken van die sjonnies zo onregelmatig lopen, gewoon gelijk met het gas spelen, lekker hoog toeren laten draaien, bouchies niet vervangen, geen onderhoud plegen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt. Die G60's ook, helft is verrot getrapt. Bij koud meteen volgas, en niet even na laten draaien, vind je het gek dat na een maand je turbo uit elkaar klapt
Is dat een jaren `80 auto?quote:
Vooral de G-lader. Word koud vol benut, als als hij warm is word de auto zo uit gezet en kan daardoor niet fatsoenlijk afkoelen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, ook een reden dat veel van die bakken van die sjonnies zo onregelmatig lopen, gewoon gelijk met het gas spelen, lekker hoog toeren laten draaien, bouchies niet vervangen, geen onderhoud plegen.
Dan gaan ze snel naar de klote inderdaad.
Zeker die G60 blokken, die kunnen er héel slecht tegen.
Is een mooie prijs toch?quote:
Krijg je er een boek over AC/DC bij!quote:
Hier nog een.quote:Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is een mooie prijs toch?
Ik zou het er zo voor betalen.
Goede ruil!quote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Krijg je er een boek over AC/DC bij!
Haha, nee dankjequote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Krijg je er een boek over AC/DC bij!
Die van mij staat niet meer. Lig nu op de bank bas te spelenquote:
Pm ff hoe en watquote:Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef Braddie het volgende:
Ik ook wel, Hartke bas.. heeft wel werk nodig... mag weg voor 15 euro
Daar kun je gitaren in opbergen.quote:
De eerste vraag die je jezelf moet stellen is dan:quote:Op maandag 3 december 2012 14:10 schreef The_Dean het volgende:
En dan heb je ineens het debiele idee in je hoofd om een huis te kopen...
Pics! Links!quote:Op maandag 3 december 2012 14:10 schreef The_Dean het volgende:
En dan heb je ineens het debiele idee in je hoofd om een huis te kopen...
Nee, word verdubbeld, zo'n beetje. Wel ook ruimteverdubbeling in huis.quote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
De eerste vraag die je jezelf moet stellen is dan:
Is het goedkoper dan huren?
Zo nee, hoeveel scheelt het en is het verschil het waard om te gaan kopen.
Haadwei 46 lijkt me trouwens wel wat voor je
Of Doniawei 100. Kun je een hele mooie oefenruimte maken en er staat een poolbiljart. Wat wil je nog meer
I like to put speakers near my speakers. As a matter of speaking.quote:Op maandag 3 december 2012 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
De eerste vraag die je jezelf moet stellen is dan:
Is het goedkoper dan huren?
Zo nee, hoeveel scheelt het en is het verschil het waard om te gaan kopen.
Haadwei 46 lijkt me trouwens wel wat voor je
Of Doniawei 100. Kun je een hele mooie oefenruimte maken en er staat een poolbiljart. Wat wil je nog meer
Een van die huizen aan de Klokwei?quote:Op maandag 3 december 2012 14:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, word verdubbeld, zo'n beetje. Wel ook ruimteverdubbeling in huis.
Helaas tussenwoning, wat het enige nadeel oplevert: geen oprit en garage.
Ik denk dat ik wel een aardige inschatting kan doenquote:En ik heb het idee dat jij een iets te positief beeld hebt over de hoogte van mijn hypotheek
Van wat ik wil ja, niet van wat ik kan.quote:Op maandag 3 december 2012 15:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een van die huizen aan de Klokwei?
Dan is het te hopen dat die buurt een stuk verbeterd is ten opzichte van hoe ik die buurt ken.
[..]
Ik denk dat ik wel een aardige inschatting kan doen
Wattanquote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef brother52 het volgende:
Harkema?![]()
Ga eens even heel snel bij je huisarts langs....
Helaas niet, maar alsnog zeer spoedig.quote:Op maandag 3 december 2012 15:48 schreef Tchock het volgende:
Al aan verzenden toegekomen meneer Dean?
Kijk ook even naar nr. 60quote:
Meh...quote:
Zit volgens mij weinig verschil tussen beide huizen.quote:
Als je een huis koopt, moet je er sowieso zo'n 6 jaar blijven wonen wil het uit kunnen qua kosten.quote:Op maandag 3 december 2012 16:44 schreef BurnaBoy het volgende:
Huis kopen is in principe slimmer als huren.
Maar ligt inderdaad gewoon aan je vaste lasten die je nu hebt en hoe veranderen die als je een huis koopt.
Al zijn huizen nog steeds te duur vind ik zelf maargoed dat lost zich vanzelf wel iets op.
Wat je wel moet doen is een huis uitzoeken waarvan je denkt dat je er minimaal 5-10 jaar kan wonen. Anders is al het geld wat je besteed aan inrichten een beetje nutteloos omdat je het toch niet 'opgebruikt'
Waarom wil je weg uit Damwald? Vanwege werk of liefde? Of beide?quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef The_Dean het volgende:
Je koopt een huis sowieso voor de langere termijn toch. Ben dan niet van plan binnen een jaar weer te verhuizen.
Heb mijn liefde al van Kerkrade naar Damwâld verhuistquote:Op maandag 3 december 2012 19:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Waarom wil je weg uit Damwald? Vanwege werk of liefde? Of beide?
Ja, ruim is het zeker. Tof!quote:Op maandag 3 december 2012 20:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb mijn liefde al van Kerkrade naar Damwâld verhuist
Dichter bij werk is het niet, scheelt niks.
Hoef niet weg, maar vind het een leuke woning, prijs is goed, en ik ken het onderhoud, want is van collega. Ga dan naar een dubbele woonruimte ten opzichte van mijn kleine sociale huur nu.
Je weet niet wat je mist...quote:Op zondag 2 december 2012 20:41 schreef brother52 het volgende:
Ik zou niet dood gevonden willen worden in een mercedes of bmw.
Hiervoor een Daewoo inderdaad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:25 schreef brother52 het volgende:
Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk
Jullie hadden toch zo'n Japanner?
Volgens mij is het ook geen blik, maar plaatstaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef brother52 het volgende:
Ja, die dingen zijn niet kapot te krijgen.
Ooit eens een aanrijding gezien met zo'n bak en een toyota.
Die toyota kon je afschrijven, de bmw had alleen maar een klein beetje blikschade en een kapote koplamp.
Willen ze de vrijstelling van wegenbelasting af gaan schaffen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook geen blik, maar plaatstaal![]()
Dat oldtimer gebeuren nog wel even afwachten, want in potentie wordt het dan een heel duur verhaal straks.
Dat nieuws is een beetje ondergesneeuwd ten tijde van het gedoe mbt de inkomensafhankelijke zorgpremie. Maar die kant lijkt het inderdaad op te gaan...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Willen ze de vrijstelling van wegenbelasting af gaan schaffen?
Dan hoef ik straks dus eventueel ook niet naar een klassieker te gaan kijken.
Aan de ene kant wel maar om die regeling nou helemaal af te schaffen vind ik een beetje ver gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat nieuws is een beetje ondergesneeuwd ten tijde van het gedoe mbt de inkomensafhankelijke zorgpremie. Maar die kant lijkt het inderdaad op te gaan...
Ik snap het ook wel hoor, maar zou het wel jammer vinden.
Het is ook nog niet helemaal duidelijk hoe het eruit gaat zien als het doorgaat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar om die regeling nou helemaal af te schaffen vind ik een beetje ver gaan.
Zo pak je de hobbyisten die er vaak alles aan willen doen om een auto van 50 jaar oud op de weg te houden ook aan en dat zou erg jammer zijn. Dan kunnen ze beter een grens stellen en auto's van voor bijvoorbeeld 1980 belastingvrij houden.
Dat wil overigens niet zeggen dat die Toyota onveiliger is. Dat is nu juist het nadelige aan die veilige auto's van tegenwoordig, de schade wordt erdoor groter, maar de inzittende is beter beschermd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef brother52 het volgende:
Ja, die dingen zijn niet kapot te krijgen.
Ooit eens een aanrijding gezien met zo'n bak en een toyota.
Die toyota kon je afschrijven, de bmw had alleen maar een klein beetje blikschade en een kapote koplamp.
Dus eigenlijk een beetje hetzelfde als op een gitaarbeurs met 200 stratocasters.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het is ook nog niet helemaal duidelijk hoe het eruit gaat zien als het doorgaat.
Als het er helemaal af gaat hebben wij een hele zware auto die behoorlijk onzuinig rijdt
Dan moet-ie helaas wel weg denk ik. Vorig jaar nog wel naar een meeting geweest met allemaal bmw's met dezelfde voorkant
Haha, ja best kneuzig inderdaad. Toch een stuk of 500 auto's geloof ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een beetje hetzelfde als op een gitaarbeurs met 200 stratocasters.
Klopt helemaal. Zo'n bmw heeft gewoon een kreukelzone van 0 en dat gewicht duwt wel door. Elke moderne auto leg het dan gewoon af.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat wil overigens niet zeggen dat die Toyota onveiliger is. Dat is nu juist het nadelige aan die veilige auto's van tegenwoordig, de schade wordt erdoor groter, maar de inzittende is beter beschermd.
Dat moet ook wel, want ik weet vrij zeker dat er geen airbag in zitquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Zo'n bmw heeft gewoon een kreukelzone van 0 en dat gewicht duwt wel door. Elke moderne auto leg het dan gewoon af.
Nee, gaat niet meer door.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat nieuws is een beetje ondergesneeuwd ten tijde van het gedoe mbt de inkomensafhankelijke zorgpremie. Maar die kant lijkt het inderdaad op te gaan...
Ik snap het ook wel hoor, maar zou het wel jammer vinden.
Helemaal niet meer?quote:
Las laatst dat ze dat plan van tafel hebben geveegd... Ik kan je alleen geen bron gevenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Helemaal niet meer?
Ik kan nergens duidelijk vinden wat de bedoeling is.
Nouja, zou een leuke meevaller zijn.
Nee, weinig eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef Tchock het volgende:
Hebben jullie ook wel eens enorm zin om gitaar te spelen op een plek waar helemaal geen instrument in de buurt is?
Ga eens naar een VW meeting, zoveel verschilquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, ja best kneuzig inderdaad. Toch een stuk of 500 auto's geloof ik.
Ik lees tegenstrijdige dingen (lang leve Internet). Een staatssecretaris schijnt ergens in oktober inderdaad gezegd te hebben dat het niet door gaat maar in het regeerakkoord staan weer iets anders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Las laatst dat ze dat plan van tafel hebben geveegd... Ik kan je alleen geen bron geven
800 kevers en een verdwaalde buggyquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga eens naar een VW meeting, zoveel verschil
Niet waar, allemaal even lelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga eens naar een VW meeting, zoveel verschil
Klinkt lekkerquote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef guitarist het volgende:
Vanmiddag gespeeld bij RTV Rijnmond.
Dribbel, jij had daar ook ooit gespeeld toch?
Even snel mixje en clipje gemaakt:
Een setje nieuwe snaren (en evt kam, brug en stemmechanieken) kan ook schelen. Voor 350 euro kun je ook geluk hebben, en Epiphone is doorgaans zeker geen prutskwaliteit. Maar misschien heb je net een maandagochtendexemplaar...quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:27 schreef Breekfast het volgende:
Hmm heb van mijn gitaarleraar ook de bevestiging gekregen dat mijn elektrische gitaar van waardeloze kwaliteit is.![]()
Had de gitaar drie jaar geleden al gekocht bij een grote beurs in Duitsland, en ik kreeg hem nooit goed gestemd. Hij bleef maar heen en weer gaan op het stem apparaat. En als je hem eindelijk goed gestemd had dan klonk hij na 3 minuten weer zo vals als een kanarie.![]()
Had drie jaar terug dus ook korte tijd gitaarles gehad van een andere leraar, en die heeft er gewoon zijn mond over gehouden, terwijl ik aangaf dat het stemmen moeilijk ging enzo. Toen ben ik er ook mee gestopt omdat ik geen fatsoenlijk geluid uit dat ding kreeg.
Nu speel ik vooral akoestisch, maar besloot toch even een keer die gitaar aan mijn huidige gitaarleraar te laten zien. Hij zei dus dat het inderdaad een waardeloos ding was. Gitaar was ook niet heel erg duur (350 euro, Epiphone) mja. Beter had die gitaarleraar van toen eerlijk kunnen zeggen dat ik een mis aankoop had gedaan, toen dacht ik dat het vooral aan mij lag dat er geen fatsoenlijk geluid uit kwam.
wel eens op zon combo gespeeld, mooi spulquote:Op woensdag 5 december 2012 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier ervaring met de tube heads van Bugera?
Nee, Nooit last van.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef Tchock het volgende:
Hebben jullie ook wel eens enorm zin om gitaar te spelen op een plek waar helemaal geen instrument in de buurt is?
Volgens mij hun je dan beter een 6262 proberen, klinkt voor metal wat lekkerder.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Wil eens zo'n 333 aan de tand voelen inderdaad
Aangezien ik de komende paar jaar geen Mesa kan betalen
Meestal in de trein ja,quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef Tchock het volgende:
Weet je toevallig ook wanneer je tijd hebt om het pakje op de bus te doen?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Wil eens zo'n 333 aan de tand voelen inderdaad
Aangezien ik de komende paar jaar geen Mesa kan betalen
Staat ingepakt klaar, maar heb geen tijd om op tijd bij het postkantoor te komen. Als ik klaar ben met werken zijn ze al dicht! Dus ik ben bang zaterdag pasquote:Op donderdag 6 december 2012 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook wanneer je tijd hebt om het pakje op de bus te doen?
Ja, daar ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op woensdag 5 december 2012 22:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij hun je dan beter een 6262 proberen, klinkt voor metal wat lekkerder.
Wel de Infinium versie nemen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook erg benieuwd naar
Dat is handig, maar zou er persoonlijk prima zonder kunnen, er komt hier binnenkort toch een bias-setjequote:Op donderdag 6 december 2012 13:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel de Infinium versie nemen natuurlijk.
Hoef je geen matched pairs meer te gebruiken, gewoon buisje erin proppen en klaar. Dat ding regelt de rest wel. Als er een buis stuk is, geeft hij zelfs aan welke dat is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |