dank jequote:
quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef Daph_ het volgende:
Don't Cha.. Toepasselijke liedjeskeuze in deze soap
Nou inderdaad!quote:
verstond ik het toch goedquote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef WillemijnB het volgende:
"Als ik 'm sla gaat ie nog meer inzakken" Ehm Kalila, jij mept je vriendjes als ze niet meewerken?
quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Zou leuk zijn als ze straks kritiek krijgen over het gebrek aan chemie.
Hahahahahaha!!quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Zou leuk zijn als ze straks kritiek krijgen over het gebrek aan chemie.
quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Het laatste stukje van d'r Victoriaanse jurk die tussen de taxideur is blijven hangen.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zag een bak met van die elastiek-froezels en dacht "why not?"
nu ben ik helemal confusedquote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Het laatste stukje van d'r Victoriaanse jurk die tussen de taxideur is blijven hangen.
pieten kraagquote:
Mannen hebben daar inderdaad meer last vanquote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Delano heeft te hard liggen neuken denk ik
Als er één ding duidelijk is geworden nu over dat 'iets', dan is het dat deze 2 duidelijk nog geen sex hebben gehadquote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef iFok. het volgende:
'Ik speel een klein meisje'.
Je bent een klein meisje.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef iFok. het volgende:
'Ik speel een klein meisje'.
Je bent een klein meisje.
ah neequote:
ik eerst!quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Op zich zou ik Denden ook wel eens uit willen pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:24 schreef jcdragon het volgende:
53% kiest voor dans met meisjes en dit![]()
Die foto had ik idd op facebook gezien van de weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scoort niet genoeg om in de finale te komen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:26 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Scoort wel weer bij het grote publiek
Nou, dat moet ik nog zien gebeuren...quote:Op zondag 2 december 2012 20:26 schreef iFok. het volgende:
[..]
Scoort niet genoeg om in de finale te komen.die ligt er na vanavond uit.
Niet als papa en mama weer nieuwe beltegoedkaarten hebben uitgedeeld hoor!quote:Op zondag 2 december 2012 20:26 schreef iFok. het volgende:
[..]
Scoort niet genoeg om in de finale te komen.die ligt er na vanavond uit.
Hmm, Is Delano nou of heeft ie een slappe LUL. Die jongen moet in de hoek staan. Met zo'n talent, in de halve finale staan, en dan zo'n wanker instelling. Die Lonny moet gewoon bloedhete sambal in zijn reet krijgen. Dan danst en neukt hij de sterren van de hemel.quote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh, je hebt ook nog papa en mama he.quote:Op zondag 2 december 2012 20:28 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Niet als papa en mama weer nieuwe beltegoedkaarten hebben uitgedeeld hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Neukfoutjequote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef WillemijnB het volgende:
Heeft ze nou een piercing of een moedervlek?!
moedervlekquote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef WillemijnB het volgende:
Heeft ze nou een piercing of een moedervlek?!
zijn ouders moesten niks van dansen hebbenquote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef JaneDoe het volgende:
maar wat is dan die moeilijke jeugd van fred geweest??
Z'n ouders kwamen niet naar hem kijkenquote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef JaneDoe het volgende:
Ouders waren er nooit oid, was twee (?) weken geleden in de show maar werd verder niet echt duidelijk wat er precies is gebeurdquote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zijn ouders moesten niks van dansen hebben
ik had iets heftigers verwachtquote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef F_JD het volgende:
[..]
Z'n ouders kwamen niet naar hem kijken
Niet gek als ze je zo over de grond trekkenquote:Op zondag 2 december 2012 20:33 schreef jcdragon het volgende:
zijn dat blauwe plekken op Davinia's arm?
Jongste danser die met de week beter wordt. Why not?quote:Op zondag 2 december 2012 20:40 schreef leilab het volgende:
Frederiqe mag van mij ook wel winnen volgende week.
van mij ook welquote:Op zondag 2 december 2012 20:40 schreef leilab het volgende:
in het begin vond ik fredje helemaal niks maar elke week wordt hij steeds beterquote:Op zondag 2 december 2012 20:40 schreef leilab het volgende:
ik denk dat hij de grootste vooruitgang heeft gemaakt van allemaalquote:Op zondag 2 december 2012 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in het begin vond ik fredje helemaal niks maar elke week wordt hij steeds beter
Qua choreo niet echt hoogstaand neequote:Op zondag 2 december 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Ik vind het slordig. Leuk dingetje met die verpakking maar verder is er niks van het concept terug te zien. Ze dansen het leuk maar de choreo doet me niets. Jammer.
Ish en Dan zijn helemaal gek van Dendenquote:Op zondag 2 december 2012 20:49 schreef F_JD het volgende:
Dandan kan gewoon niks negatiefs zeggen over Denden.
Ninja-edit!quote:Op zondag 2 december 2012 20:49 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ish en Dan zijn helemaal gek van Dendenen terecht.
Ik wilde net zeggenquote:Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef WillemijnB het volgende:
Jeej, weer een waar diepteinterview van Dennis!
Beetje kleurloos meisje dan ook.quote:Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef WillemijnB het volgende:
Jeej, weer een waar diepteinterview van Dennis!
Ik zag die lift en moest weer denken aan de britse versie van Dancing with the Stars, paar weken geleden.quote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef HalloLobbes het volgende:
Okay, dat wordt straks een Dirty Dancing, Weense Wals, Breek Dans Routine. Spannend.....
Hopen dat Denden de Break Dance routine moet doenquote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef HalloLobbes het volgende:
Okay, dat wordt straks een Dirty Dancing, Weense Wals, Breek Dans Routine. Spannend.....
Mooie tegenhanger voor de drama-dans van Tissuebelle.quote:Op zondag 2 december 2012 21:04 schreef iFok. het volgende:
Een weense wans is geen dans waarmee je de finale haalt of wint.
Ik denk het ook ja... ik hoop alleen dan wel met Vivian...quote:
Davinia nietquote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Van mij mogen ze allebei naar de finale
quote:Op zondag 2 december 2012 21:15 schreef iFok. het volgende:
Heeft zij nou een piercing of een moedervlek?
quote:Op zondag 2 december 2012 21:17 schreef WillemijnB het volgende:
Hahahaha, volgens mij had ie dat niet bij Vivian moeten doen, die was omgelazerd.
Ik ookquote:Op zondag 2 december 2012 21:17 schreef WillemijnB het volgende:
Meh, voor modern heb ik toch liever Tissuebelle, ondanks alle drama-dingen.
Ze gaan straks gewoon dat hele item vergeten en over een week zijn ze terug en komen ze erachter dat Antje nog steeds op die zitzak zit te wachten.quote:Op zondag 2 december 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Jezus kunnen ze die dooie doos van een Antje niet gewoon afzinken
wquote:Op zondag 2 december 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaan straks gewoon dat hele item vergeten en over een week zijn ze terug en komen ze erachter dat Antje nog steeds op die zitzak zit te wachten.
ehehehehequote:Op zondag 2 december 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaan straks gewoon dat hele item vergeten en over een week zijn ze terug en komen ze erachter dat Antje nog steeds op die zitzak zit te wachten.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Isabelle en Conny pluggen hun nieuwe show... Laurent plugged IKEA
Mwihihiquote:Op zondag 2 december 2012 21:24 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2012 21:24 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Laurent zou het liefst DenDen op een poefje leggen en zijn billetjes spreiden
"stoelendans"quote:Op zondag 2 december 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
Het lijkt alsof ze op een heel ander nummer dansen.
Ondanks dat de voorbereidingen volgens de filmpjes standaard dramatisch gaan. Knap he?quote:Op zondag 2 december 2012 21:33 schreef ZaZoe het volgende:
Eigenlijk gaat er niet veel mis tijdens de liveshows
je hoort mij niet klagenquote:Op zondag 2 december 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt weer een beroep op het ondergoed van Viv gedaan. DenDen doet dat altijd weer zo, die lift.
Gesponsord door HEMAquote:Op zondag 2 december 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt weer een beroep op het ondergoed van Viv gedaan.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
Euv, gewoon door blijven tanken, die pure wodka vlak voor de show.
chicken skinquote:Op zondag 2 december 2012 21:38 schreef WillemijnB het volgende:
Hahahahaha, die kan zo in: "I will always get my sin"
Jij weet ook niet wat je wilt.quote:Op zondag 2 december 2012 21:38 schreef Symphonic het volgende:
wordt toch afscheid nemen van davinia denk ik
denk het nietquote:Op zondag 2 december 2012 21:38 schreef Symphonic het volgende:
wordt toch afscheid nemen van davinia denk ik
Hij gooide er net geen "talk to the hand"- handje tegenaanquote:
het gaat niet om wat ik wil. Van mij mag ze nog steeds naar de finale met Vivianquote:
Het scheelde niet veel nee!quote:Op zondag 2 december 2012 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gooide er net geen "talk to the hand"- handje tegenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |