pieten kraagquote:
Mannen hebben daar inderdaad meer last vanquote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Delano heeft te hard liggen neuken denk ik
Als er één ding duidelijk is geworden nu over dat 'iets', dan is het dat deze 2 duidelijk nog geen sex hebben gehadquote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef iFok. het volgende:
'Ik speel een klein meisje'.
Je bent een klein meisje.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef iFok. het volgende:
'Ik speel een klein meisje'.
Je bent een klein meisje.
ah neequote:
ik eerst!quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Op zich zou ik Denden ook wel eens uit willen pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:24 schreef jcdragon het volgende:
53% kiest voor dans met meisjes en dit![]()
Die foto had ik idd op facebook gezien van de weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scoort niet genoeg om in de finale te komen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:26 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Scoort wel weer bij het grote publiek
Nou, dat moet ik nog zien gebeuren...quote:Op zondag 2 december 2012 20:26 schreef iFok. het volgende:
[..]
Scoort niet genoeg om in de finale te komen.die ligt er na vanavond uit.
Niet als papa en mama weer nieuwe beltegoedkaarten hebben uitgedeeld hoor!quote:Op zondag 2 december 2012 20:26 schreef iFok. het volgende:
[..]
Scoort niet genoeg om in de finale te komen.die ligt er na vanavond uit.
Hmm, Is Delano nou of heeft ie een slappe LUL. Die jongen moet in de hoek staan. Met zo'n talent, in de halve finale staan, en dan zo'n wanker instelling. Die Lonny moet gewoon bloedhete sambal in zijn reet krijgen. Dan danst en neukt hij de sterren van de hemel.quote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh, je hebt ook nog papa en mama he.quote:Op zondag 2 december 2012 20:28 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Niet als papa en mama weer nieuwe beltegoedkaarten hebben uitgedeeld hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Neukfoutjequote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef WillemijnB het volgende:
Heeft ze nou een piercing of een moedervlek?!
moedervlekquote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef WillemijnB het volgende:
Heeft ze nou een piercing of een moedervlek?!
zijn ouders moesten niks van dansen hebbenquote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef JaneDoe het volgende:
maar wat is dan die moeilijke jeugd van fred geweest??
Z'n ouders kwamen niet naar hem kijkenquote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef JaneDoe het volgende:
Ouders waren er nooit oid, was twee (?) weken geleden in de show maar werd verder niet echt duidelijk wat er precies is gebeurdquote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zijn ouders moesten niks van dansen hebben
ik had iets heftigers verwachtquote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef F_JD het volgende:
[..]
Z'n ouders kwamen niet naar hem kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |