nou nouquote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
Mac donaldshoe snel daalt je eigenwaarde als je daar moet werken.
Je eigenwaarde daalt nog lager als je niet aangenomen wordt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
Dit.quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
kan nietquote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit.
Op m'n 18e verdiende ik trouwens zo'n ¤7,50 per uur bij een supermarkt. Hang je ook niet boven een stinkende frituurpan
Met het enige verschil dat jij het daadwerkelijk bent.quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Serieussss zou me echt super minderwaardig voelen
Vrij snel. Behalve als manager. Want dan 60 000 Euro.quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
Gelukkig is supermarktwerk een prachtbaan.quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit.
Op m'n 18e verdiende ik trouwens zo'n ¤7,50 per uur bij een supermarkt. Hang je ook niet boven een stinkende frituurpan
Wat? Neeh ik voel me altijd beter dan het macdonalds personeel.quote:Op zondag 2 december 2012 19:22 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat jij het daadwerkelijk bent.
Dit.quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
Ze hebben daar 100 soorten "managers".quote:Op zondag 2 december 2012 19:22 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Vrij snel. Behalve als manager. Want dan 60 000 Euro.
Die 2 linksonder werken tegenwoordig bij KFC en hebben hun academy niet afgemaakt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:23 schreef Aapmensch het volgende:
Je moet ook de McDonald's Academy doen!
https://werkenbijmcdonalds.nl/mcdonalds-academy.html
[ afbeelding ]
Niet echt, maar je moet toch ergens beginnen hèquote:Op zondag 2 december 2012 19:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Gelukkig is supermarktwerk een prachtbaan.
Jij zakt nog door het ijs als secretaresse. En dan heb je het over eigenwaarde?quote:Op zondag 2 december 2012 19:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat? Neeh ik voel me altijd beter dan het macdonalds personeel.
Wie zegt dat ik door het ijs zak. En ik moet eerst maar eens diploma halen.quote:Op zondag 2 december 2012 19:26 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Jij zakt nog door het ijs als secretaresse. En dan heb je het over eigenwaarde?
Helemaal mee eens. En schijnbaar verdient het meer, maar verder is het niet echt zwaarder om bij de mc te werken denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 19:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Niet echt, maar je moet toch ergens beginnen hè
Bovendien was niet erg vervelend om te doen of zo.
Beter dan je kutje te moeten scheren voor de cam.quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
welke site zit meloena?quote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Beter dan je kutje te moeten scheren voor de cam.
Waar heb je het overquote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Beter dan je kutje te moeten scheren voor de cam.
Wat een onzin.quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Serieussss zou me echt super minderwaardig voelen
Juist. Voordringende tokkies die perse een hamburger zonder augurk of cola zonder ijsblokjes willen, jankende kinderen die hun speelgoedje moeten ruilen, pittige kapsels die klagen dat hun frietjes niet warm genoeg zijn, groepjes hangbejaarden die de hele morgen met een bekertje koffie en de krant drie tafels bezet houden, brave gezinnetjes die hun smerige stinkende hond mee naar binnen nemen, en zo kan ik nog wel een hele pagina vol typen.quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef lovely_sunset het volgende:
ik zou never nooit bij de mac gaan werken
oquote:Op zondag 2 december 2012 19:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De site waar je moeder ook vertoefd![]()
Niet origineel?quote:Op zondag 2 december 2012 19:34 schreef luckass het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
haha ik ook laatst xDquote:Op zondag 2 december 2012 19:34 schreef luckass het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Daarom ook de turk/chineesquote:Op zondag 2 december 2012 19:32 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Juist. Voordringende tokkies die perse een hamburger zonder augurk of cola zonder ijsblokjes willen, jankende kinderen die hun speelgoedje moeten ruilen, pittige kapsels die klagen dat hun frietjes niet warm genoeg zijn, groepjes hangbejaarden die de hele morgen met een bekertje koffie en de krant drie tafels bezet houden, brave gezinnetjes die hun smerige stinkende hond mee naar binnen nemen, en zo kan ik nog wel een hele pagina vol typen.
Welke broodjes zijn dat dan? Noem ze alle 5 snel op.quote:Op zondag 2 december 2012 19:32 schreef dramatic het volgende:
Ik werkte ook eens een paar maanden bij de mac.. werd ik eruit geknikkerd omdat ik beter iets kon zoeken wat bij mn studie pastIk doe een technische studie en 90% van de werknemers doet of de mac opleiding of de kok opleiding
Er niet tegen kunnen dat ik die broodjes 5x zo snel uit mn hoofd ken als zij____!
Nee, dat heb ik niet over je gelezen. Wel gebeurd?quote:
Hoe is in een supermarkt werken minder kansloos dan bij de Mac?quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit.
sorry ben zenuwachtig als ik directe vragen krijgquote:Op zondag 2 december 2012 19:35 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Welke broodjes zijn dat dan? Noem ze alle 5 snel op.
Kijk maar naar dat incesthoofd van je broertjequote:Op zondag 2 december 2012 19:35 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet over je gelezen. Wel gebeurd?
Het feit dat je al vier keer gefaald hebt op mbo secretaresse en nu bij je vijfde keer een negatief advies hebt gekregen.quote:
Ow sorry om dat te moeten horen man. Hoop dat het nog verder goed gaat met je broertje?quote:Op zondag 2 december 2012 19:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kijk maar naar dat incesthoofd van je broertje
Wat is mis met de supermarkt?quote:Op zondag 2 december 2012 19:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoe is in een supermarkt werken minder kansloos dan bij de Mac?
-1 voor je zwakke reactie.quote:Op zondag 2 december 2012 19:37 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Ow sorry om dat te moeten horen man. Hoop dat het nog verder goed gaat met je broertje?
Bah. Wat een rare reacties. TS wil werken, dat is al een pluim waard, tegenwoordig.quote:Op zondag 2 december 2012 19:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat? Neeh ik voel me altijd beter dan het macdonalds personeel.
Dat is waar, mam.quote:Op zondag 2 december 2012 19:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bah. Wat een rare reacties. TS wil werken, dat is al een pluim waard, tegenwoordig.
Precies.quote:Op zondag 2 december 2012 19:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bah. Wat een rare reacties. TS wil werken, dat is al een pluim waard, tegenwoordig.
quote:Op zondag 2 december 2012 19:38 schreef dramatic het volgende:
dit had allang een McRib-appreciatietopic moeten zijn..
[ afbeelding ]
McRib![]()
Nee niet janken man.quote:Op zondag 2 december 2012 19:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
-1 voor je zwakke reactie.
-2 gewoon omdat je gedisst bent.
Jij hebt echt geen verstand man sukkel.quote:Op zondag 2 december 2012 19:28 schreef britneycheers het volgende:
haha bij de mac hier in mijn stad zit altijd die baas aan een tafeltje met ze koffie in ze hand te lachen
hij doet geen flikker.
mensen die hard werken voor hun geld en niet bij de mac gaan sollicitern als manager:')
Zei ik dat er iets mis was met werken in de Mac?quote:Op zondag 2 december 2012 19:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat is er mis met de mac in tegenstelling tot een supermarkt?
Kom dat maar eens even persoonlijk uitleggenquote:Op zondag 2 december 2012 19:40 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Nee niet janken man.
-alles in de universum gewoon omdat je een skkltje bent.
quote:Op zondag 2 december 2012 19:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kom dat maar eens even persoonlijk uitleggen
quote:Op zondag 2 december 2012 19:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kijk maar naar dat incesthoofd van je broertje
Doe jij nog wat Ambipur in je neusquote:Op zondag 2 december 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik jouw mam was, had je deze dingen niet gezegd, meisje. Wat een praatjes heb jij.
Mammquote:Op zondag 2 december 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik jouw mam was, had je deze dingen niet gezegd, meisje. Wat een praatjes heb jij.
Oquote:Op zondag 2 december 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet op reageren. 't Is 1 kneuz.quote:
Ja typen als een gek natuurlijk op zoveel mogelijk in zoveel mogelijk topics, niet slapen, niet eten en morgen naar het UWV om te laten zien dat je je echt niet lekker voelt zodat je weer leefgeld krijgt voor deze week.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 19:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja typen als een gek natuurlijk op zoveel mogelijk in zoveel mogelijk topics, niet slapen, niet eten en morgen naar het UWV om te laten zien dat je je echt niet lekker voelt zodat je weer leefgeld krijgt voor deze week.
Het is 17 cm in erecte stand. Wat lul je nou?quote:Op zondag 2 december 2012 19:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]Sorry gozer, jouw plassertje van 7 cm vind ik niet opwindend.
Wat een klasse heb jij meid.quote:Op zondag 2 december 2012 19:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]Sorry gozer, jouw plassertje van 7 cm vind ik niet opwindend.
Falende kneus is een falende kneusquote:Op zondag 2 december 2012 19:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja typen als een gek natuurlijk op zoveel mogelijk in zoveel mogelijk topics, niet slapen, niet eten en morgen naar het UWV om te laten zien dat je je echt niet lekker voelt zodat je weer leefgeld krijgt voor deze week.
zo te zien is iemand hier op zijn turkse teentjes getrapt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand man sukkel.
Ten eerste begint niemand als manager daar, en begint iedereen als crewlid, als je dat goed doet kan je crewtrainer worden, en dan pas na een paar jaar assistent manager.
En alleen de RM (restaurantmanager) zit soms in de lobby tijdens de rush, om de service tijden op te meten van het counterpersoneel. En ja, dan zit hij met een kopje koffie en een schift aan een tafel te kijken ja.
En hij kijkt of iedereen volgens de juiste procedures handelt, dus niet zo dom praten als je geen verstand ervan hebt
En de doorsnee floormanager, of assistent manager zit daar nooit, dus het slaat nergens op jou hele post
De persoon die ik had gequote wel. Daarom vond ik het raar dat je die vraag aan mij stelde.quote:Op zondag 2 december 2012 19:42 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Zei ik dat er iets mis was met werken in de Mac?
Nou knul, ik ben trots op jou dat je alle broodjes zo snel al kende!quote:Op zondag 2 december 2012 19:32 schreef dramatic het volgende:
Ik werkte ook eens een paar maanden bij de mac.. werd ik eruit geknikkerd omdat ik beter iets kon zoeken wat bij mn studie pastIk doe een technische studie en 90% van de werknemers doet of de mac opleiding of de kok opleiding
Er niet tegen kunnen dat ik die broodjes 5x zo snel uit mn hoofd ken als zij____!
Ik wilde je wat vragen, maar kan hier niet, he...quote:Op zondag 2 december 2012 19:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja ambi? sorry ik heb een ban met dm versturen
sukkelquote:Op zondag 2 december 2012 19:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja ambi? sorry ik heb een ban met dm versturen
Leer eerst maar is McDonald's spellen, en wat jij zegt bestaat helemaal niet, of heb je het over de frenchiser dom meisjequote:Op zondag 2 december 2012 19:55 schreef britneycheers het volgende:
[..]
zo te zien is iemand hier op zijn turkse teentjes getrapt.
je weet er nog al veel vanaf jij bent vast ook zo een sukkelige crewtrainer. anyways heb ik het over de bedrijfsleider die meerdere mac donald tegelijk aan het runnen is. dus hou je bek ahbi
oh shit sorryquote:Op zondag 2 december 2012 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wilde je wat vragen, maar kan hier niet, he...
waarom ken je dat woord?quote:Op zondag 2 december 2012 19:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sahbi... http://www.straatwoordenboek.nl/letter/S/sahbi
En ik dacht een nieuw woordje Turks geleerd te hebben.quote:Op zondag 2 december 2012 19:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sahbi... http://www.straatwoordenboek.nl/letter/S/sahbi
Nee, dat is niet Turks..quote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En ik dacht een nieuw woordje Turks geleerd te hebben.
stoer hoor dat jij het allemaal weet. jij hebt in je leven veel bereiktquote:Op zondag 2 december 2012 19:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Leer eerst maar is McDonald's spellen, en wat jij zegt bestaat helemaal niet, of heb je het over de frenchiser dom meisje
met die dollerteken doe ik ook altijdquote:Op zondag 2 december 2012 20:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat is niet Turks..Karde$ kun je zeggen. Heeft dezelfde betekenis.
Ja want Doner > Mcfrietquote:Op zondag 2 december 2012 20:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
stoer hoor dat jij het allemaal weet. jij hebt in je leven veel bereikt
Hij maakt zelf ook nog fouten in zijn post, dus waarom hij anderen wil gaan verbeteren.. Dat snap ik niet zo goedquote:Op zondag 2 december 2012 20:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
wat praat je dom wat heeft het met bereiken te maken man als ik jou zie op straat durf je niks meer jij bent gewoon zon standaard meisje waar geen enkele betekennis of waarde aan vast zit en dan praat je over mij wat maakt mij uit of ik wat heb bereikt als ik gewoon goed kan leven is niks aan de hand sukkelquote:Op zondag 2 december 2012 20:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij Turks bent, so what ever.quote:Op zondag 2 december 2012 20:00 schreef Gulmez het volgende:
[..]
met die dollerteken doe ik ook altijd
Jawel alleen mijn geschiedenis kan ik je wel vertellen alleen dan niet hierquote:Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij Turks bent, so what ever.
Dus jij slaat meisjes.quote:Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat praat je dom wat heeft het met bereiken te maken man als ik jou zie op straat durf je niks meer jij bent gewoon zon standaard meisje waar geen enkele betekennis of waarde aan vast zit en dan praat je over mij wat maakt mij uit of ik wat heb bereikt als ik gewoon goed kan leven is niks aan de hand sukkel
quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
neequote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus jij slaat meisjes.Typische koeltoer
ik schrijf het vanavond wel in je fotoboek is dat goed?quote:Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij Turks bent, so what ever.
en jij bent natuurlijk een jongen die anders is als alle andere jongens. van turkse afkomst werkt full time bij de mac,totaal niet doorsnee:')quote:Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat praat je dom wat heeft het met bereiken te maken man als ik jou zie op straat durf je niks meer jij bent gewoon zon standaard meisje waar geen enkele betekennis of waarde aan vast zit en dan praat je over mij wat maakt mij uit of ik wat heb bereikt als ik gewoon goed kan leven is niks aan de hand sukkel
Jij verstaat geen Turks, kleintje.. Dus dat maakt het voor mij zo helder als watquote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Jawel alleen mijn geschiedenis kan ik je wel vertellen alleen dan niet hierhet zit bij mij allemaal wat lastiger in elkaar ik wil het je best vertellen
Typische boerenopmerking.quote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ben benieuwd!quote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik schrijf het vanavond wel in je fotoboek is dat goed?
Schrijf in mijn FB ik word er opgewonden vanquote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Alsof de doorsnee Turk in een McDonalds werkt...quote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef britneycheers het volgende:
[..]
en jij bent natuurlijk een jongen die anders is als alle andere jongens. van turkse afkomst werkt full time bij de mac,totaal niet doorsnee:')
Ik ben 100% turks, en waarom zou ik erover liegen? mijn vader en moeder komen daar toch echt vandaan en als je niet eens iets wilt weten hoe mijn leven is geweest en wat er is gebeurd dan toch niet wat boeit mij hetquote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij verstaat geen Turks, kleintje.. Dus dat maakt het voor mij zo helder als wat
[..]
Typische boerenopmerking.
hahaha Turkje gespot. Waar is je jurkje?quote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij verstaat geen Turks, kleintje.. Dus dat maakt het voor mij zo helder als wat
[..]
Typische boerenopmerking.
Sakin ol....quote:Op zondag 2 december 2012 20:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben 100% turks, en waarom zou ik erover liegen? mijn vader en moeder komen daar toch echt vandaan en als je niet eens iets wilt weten hoe mijn leven is geweest en wat er is gebeurd dan toch niet wat boeit mij het
ik woon bij hollands spoor dus niet pratenquote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof de doorsnee Turk in een McDonalds werkt...Kom jij je gehucht wel eens uit, meisje.
Naast mijn burqaquote:Op zondag 2 december 2012 20:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
hahaha Turkje gespot. Waar is je jurkje?
Ik voel je man. Same.quote:Op zondag 2 december 2012 20:06 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben 100% turks, en waarom zou ik erover liegen? mijn vader en moeder komen daar toch echt vandaan en als je niet eens iets wilt weten hoe mijn leven is geweest en wat er is gebeurd dan toch niet wat boeit mij het
sukkelquote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef britneycheers het volgende:
[..]
ik woon bij hollands spoor dus niet praten
Is gebrek aan leesvaardigheden iets uit jouw cultuur?quote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
gastquote:Op zondag 2 december 2012 20:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
hahaha Turkje gespot. Waar is je jurkje?
Dat zegt dan ook wel wat over jou, pauperbuurt..quote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef britneycheers het volgende:
[..]
ik woon bij hollands spoor dus niet praten
averdomme ik had gehoopt op een grap over hollandersquote:
Het is zondag. Ik ben niet productief, heb gisteren wat cellen weggespoeld.quote:Op zondag 2 december 2012 20:08 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
averdomme ik had gehoopt op een grap over hollanders
Jij bent een baas
eet je genoeg kaas?
Zoiets
Ik ook niet.quote:Op zondag 2 december 2012 20:09 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
iederen kent die cliche grap of niet?
Rot op kutwijf!quote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Is gebrek aan leesvaardigheden iets uit jouw cultuur?
Ik ben op mijn 6'e levensjaar uit huis geplaatst, en ik heb een tijd in dag en nacht opmamen gezeten als je het echt wilt weten, mijn vader is inmiddels al een hele poos terug in Turkije, ik heb hem een keer nog tegengekomen toen ik 14 was in de tram, en hij keek me aan en negeerde me.quote:
dus?quote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is de Marokkaanse wijze. Niet de Turkse wijze.
Dat mag helemaal niet, want Turken zijn moslim en moslims mogen niet drinken.quote:Op zondag 2 december 2012 20:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is zondag. Ik ben niet productief, heb gisteren wat cellen weggespoeld.
Jij denkt dat er geen Turken zijn die Mohammed heten?quote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is de Marokkaanse wijze. Niet de Turkse wijze.
Die heten Mehmet toch?quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen Turken zijn die Mohammed heten?
Niet alle Turken zijn moslims, niet alle moslims zijn praktiserendquote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet, want Turken zijn moslim en moslims mogen niet drinken.
Het is Jan met de pet.quote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
In Nederland heet ook iedereen Jan of Piet?
quote:Op zondag 2 december 2012 20:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 6'e levensjaar uit huis geplaatst, en ik heb een tijd in dag en nacht opmamen gezeten als je het echt wilt weten, mijn vader is inmiddels al een hele poos terug in Turkije, ik heb hem een keer nog tegengekomen toen ik 14 was in de tram, en hij keek me aan en negeerde me.
ik heb echt een tyfes leven gehad en in een identiteitscrisis door alles gezeten wie ik nou echt ben, ik voelde me nooit echt zoals anderen turken, alleen iedereen zag mij wel als een turk waar ik altijd heb gezeten, inmiddels heb ik weer contact met mijn broertje mohammed mijn zusje en vader maar dat is nog steeds 1 keer per paar maanden en woon ik op mezelf
Een stuk vaker dan Jean of Pierre.quote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
In Nederland heet ook iedereen Jan of Piet?
Dus jij eet wel gewoon spareribs?quote:Op zondag 2 december 2012 20:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet alle Turken zijn moslims, niet alle moslims zijn praktiserend
Ja. Wel heten ze Muhammet/Muhammed.quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen Turken zijn die Mohammed heten?
hoe moet ik weten hoe ik het moet schrijven ik heb hem toch niet op facebookquote:Op zondag 2 december 2012 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Wel heten ze Muhammet/Muhammed.
Paas me je facebook eensquote:Op zondag 2 december 2012 20:19 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hoe moet ik weten hoe ik het moet schrijven ik heb hem toch niet op facebook
Nederlanders zijn nou eenmaal zuinig. En daar je voor sommige namen meer moet betalen bij de gemeentelijke inschrijving heten de meesten gewoon Jan of Piet.quote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Een stuk vaker dan Jean of Pierre.
[..]
Dus jij eet wel gewoon spareribs?
Blasfemie.quote:Op zondag 2 december 2012 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ooit varkensvlees gegeten, om het gelijk uit te spugen. GATVER.
Aha logisch, daarom heet ik dus C, mijn ouders hadden het niet zo breed toen ik geboren werd.quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Nederlanders zijn nou eenmaal zuinig. En daar je voor sommige namen meer moet betalen bij de gemeentelijke inschrijving heten de meesten gewoon Jan of Piet.
Nu wil ik iets voor deze uitleg.
So what?quote:Op zondag 2 december 2012 20:23 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Omdat mijn gegevens dan openbaar op fok liggen.
En nog bij een Turk ook, die zijn niet te vertrouwen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:23 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Omdat mijn gegevens dan openbaar op fok liggen.
Try me.quote:Op zondag 2 december 2012 20:25 schreef Piye het volgende:
[..]
En nog bij een Turk ook, die zijn niet te vertrouwen.
Hey ik eet shoarma dagelijks pas op je taal manquote:Op zondag 2 december 2012 20:25 schreef Piye het volgende:
[..]
En nog bij een Turk ook, die zijn niet te vertrouwen.
Shoarma is niet Turks...quote:Op zondag 2 december 2012 20:26 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Hey ik eet shoarma dagelijks pas op je taal man
Hoe was t bij suraya gulmez?quote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik vind je toon denigrerend en daar hou ik niet van. Met jouw welbevinden laat ik het dan ook na inhoudelijk te reageren.quote:Op zondag 2 december 2012 20:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat studeer je dan voor een faalrichting? Aangezien je er fulltime bij kan werken?
burgertjes flippen zodat sommige NLers nog dikker kunnen wordenquote:Op zondag 2 december 2012 20:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat studeer je dan voor een faalrichting? Aangezien je er fulltime bij kan werken?
kom nou kweek wat ballenquote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind je toon denigrerend en daar hou ik niet van. Met jouw welbevinden laat ik het dan ook na inhoudelijk te reageren.
Zegt al genoeg.quote:Op zondag 2 december 2012 20:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind je toon denigrerend en daar hou ik niet van. Met jouw welbevinden laat ik het dan ook na inhoudelijk te reageren.
Ooh, wat een lelijke reactie..Weer die typische arrogantie.. WO-er jij?quote:Op zondag 2 december 2012 20:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zegt al genoeg.
Vast zo'n mbo baantje achter een telefoon en toch proberen een HBO module communicatie te halen en elke dag bij het eten wat termen eruit gooien die je gelezen hebt?
VECHTUUUHHHH!quote:Op zondag 2 december 2012 20:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ooh, wat een lelijke reactie..Weer die typische arrogantie.. WO-er jij?
Goed, om aan jouw verwachtingspatroon te voldoen:
Ja Sahbi, vallah dat is wat ik doe. Deze meisje heeft niet de hersenen om echt te studeren, jwz. Dus dan maar een NCOI module halen enzo en dan kom ik wel verder in deze leven jwt.
Leven is zwaar amina koyim.
Niet zo schelden.quote:Op zondag 2 december 2012 20:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja Sahbi, vallah dat is wat ik doe. Deze meisje heeft niet de hersenen om echt te studeren, jwz. Dus dan maar een NCOI module halen enzo en dan kom ik wel verder in deze leven jwt.
Is niet jihad een oorlog van liefde? Liefde voor Allah.quote:Op zondag 2 december 2012 20:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou nee, ik hou niet zozeer van vechten, make love not war is meer mijn motto.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:40 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Is niet jihad een oorlog van liefde? Liefde voor Allah.
Aan je spelling te zien werk je daar ook?quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
Nog steeds antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 2 december 2012 20:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Fuk joequote:Op zondag 2 december 2012 20:42 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Aan je spelling te zien werk je daar ook?
Anyway eens met de klacht kut noob
In het Turks wel idd.. Maar zoals je kunt lezen, gebruik ik de woorden in een zin met Nederlandse woorden, waarop dus de context ook wijzigt. Ik kan het niet letterlijk vertalen, je kunt het hetzelfde beschouwen als teringzooi.quote:
Onduidelijk dit, probeer het eens nog een keer?quote:Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog steeds antwoord op mijn vraag.
Misschien moet je dat nog leren?
Ze zitten een beetje te haten vanaf hun zolder op mensen die weleens buiten komen.quote:
Het is McDonalds. En wat is er erg aan?quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
Alsof de CEO van Activision 3 ton verdient. Mongoolquote:Op zondag 2 december 2012 19:21 schreef Haantje_pappie het volgende:
ahaha Ik ben CEO Activision verdien 3 ton per jaar like a boss
Allicht meer? Lijkt mij eigenlijk geen slechte schatting 3 ton...quote:Op zondag 2 december 2012 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof de CEO van Activision 3 ton verdient. Mongool
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 2 december 2012 20:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onduidelijk dit, probeer het eens nog een keer?
Zit in mijn ubergrote woonkamer, domme Limbo.quote:Op zondag 2 december 2012 20:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze zitten een beetje te haten vanaf hun zolder op mensen die weleens buiten komen.
Laat de kneusjes maar, morgen moeten ze naar school en worden ze weer gepest
Samen staan we sterk, Limburg tegen de rest van de incestclub
Met gescheiden wand zekerquote:Op zondag 2 december 2012 20:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zit in mijn ubergrote woonkamer, domme Limbo.
Aha vandaar.quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In het Turks wel idd.. Maar zoals je kunt lezen, gebruik ik de woorden in een zin met Nederlandse woorden, waarop dus de context ook wijzigt. Ik kan het niet letterlijk vertalen, je kunt het hetzelfde beschouwen als teringzooi.
Eisen stellenquote:Op zondag 2 december 2012 20:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Dus bij deze nog een kans.
Nee niet nodig, ik geloof het allemaal welquote:Op zondag 2 december 2012 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eisen stellen![]()
Mijn antwoorden moet je even teruglezen. Doe een tweede poging, wellicht dat het dan wel overkomt?
Ik ga even een kopje thee drinken ja.quote:Op zondag 2 december 2012 20:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee niet nodig, ik geloof het allemaal wel
Om toch maar even de sfeer naar een beter niveau te krijgen.. kopje thee/koffie iemand?
Zozo, rijke stinkertquote:
Geen 500 netto verdienen met een uitkeringquote:Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Geen 30 euro per uur verdienen op zondag als vakkenvuller
Toen ik nog een student was, een paar jaar geleden, kreeg ik een dikke studiebeurs van de IB Groep, inclusief lening.quote:Op zondag 2 december 2012 20:54 schreef Smack10 het volgende:
Ik ben fulltime student en verdien 0 euro.
Vang je wel een beetje veel studiefinanciering? Zeker wel, want Polen zijn sker.quote:Op zondag 2 december 2012 20:54 schreef Smack10 het volgende:
Ik ben fulltime student en verdien 0 euro.
En waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
Die zachte g's zijn om te kotsen. Wellucht kunnen we Limbos deporteren naar Turkije in ruil voor wat doner.
Verdien ik mooi twee keer zo veel met 4 dagen werken per maand.quote:Op zondag 2 december 2012 20:54 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Geen 500 netto verdienen met een uitkering
quote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
Die zachte g's zijn om te kotsen. Wellucht kunnen we Limbos deporteren naar Turkije in ruil voor wat doner.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef Shynee het volgende:
[..]
Toen ik nog een student was, een paar jaar geleden, kreeg ik een dikke studiebeurs van de IB Groep, inclusief lening.
Ik krijg alleen OV..quote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Vang je wel een beetje veel studiefinanciering? Zeker wel, want Polen zijn sker.
Haha jij bent een halfbloed.quote:Op zondag 2 december 2012 20:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En waar kom jij vandaan?
Ik spreek trouwens geen dialect, gezien ik half niet-nederlander ben.
Nou nou drugs pushen wordt niet gezien als beroep.quote:Op zondag 2 december 2012 20:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Verdien ik mooi twee keer zo veel met 4 dagen werken per maand.
O hoezo geen studiefinanciering dan?quote:Op zondag 2 december 2012 20:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg alleen OV..
Daarnaast klus ik bij als freelancer en ontwikkel ik zelf ideeën en geef ik advies aan ondernemers.![]()
Maar niet officieel ergens in dienst, dat is niks voor mij..
vakkenvullenquote:Op zondag 2 december 2012 20:59 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Nou nou drugs pushen wordt niet gezien als beroep.
Nooit in leiden op school gezeten toevallig?quote:Op zondag 2 december 2012 20:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg alleen OV..
Daarnaast klus ik bij als freelancer en ontwikkel ik zelf ideeën en geef ik advies aan ondernemers.![]()
Maar niet officieel ergens in dienst, dat is niks voor mij..
Nope, hoezoquote:Op zondag 2 december 2012 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooit in leiden op school gezeten toevallig?
Krijg je maar 4 jaar he.quote:
Zit momenteel in Hilversum en Maastricht..quote:Op zondag 2 december 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kon zomaar een vriend van me zijn.
Oke mijn sommetje is meestal gratis = goed.quote:Op zondag 2 december 2012 21:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Krijg je maar 4 jaar he.
Daarnaast hou ik niet van lenen![]()
Doorzetten + creatief = genoeg om te bereiken wat je wilt
Niets in het leven is gratis.quote:Op zondag 2 december 2012 21:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke mijn sommetje is meestal gratis = goed.
Meestal wel ja, in dit geval ook.quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niets in het leven is gratis.
Daar komen altijd verantwoordelijkheden en plichten bij kijken.
Preciesquote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Meestal wel ja, in dit geval ook.
Maar dan kom je weer bij het doorzetten en creatief zijn.
Op dit moment laatste jaar HBO, nog wat dingen inhalen, mag straks beginnen aan mijn scriptie. En daarna ga ik het liefst Rechten studeren, ook deeltijd. Maar ik neig ook naar een baan in de Oil&Gas of Metaalbranche. Ben dus eigenlijk nog zoekende.quote:Op zondag 2 december 2012 21:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor werk en studie dan? Zware combinatie
Spreek je ook veel talen aangezien dat belangrijk is in die branche?quote:Op zondag 2 december 2012 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op dit moment laatste jaar HBO, nog wat dingen inhalen, mag straks beginnen aan mijn scriptie. En daarna ga ik het liefst Rechten studeren, ook deeltijd. Maar ik neig ook naar een baan in de Oil&Gas of Metaalbranche. Ben dus eigenlijk nog zoekende.
Het fulltime werken is normaliter idd zwaar, ware het niet, dat de branche waarin ik werkzaam ben, lijdt onder de recessie. Betaalde studie-uurtjes dus.
Voertaal is Engels, ook in het bedrijf waar ik werkzaam ben. Op welke talen doel jij?quote:Op zondag 2 december 2012 21:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Spreek je ook veel talen aangezien dat belangrijk is in die branche?
Russisch, Pools, Arabische talen?quote:Op zondag 2 december 2012 21:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voertaal is Engels, ook in het bedrijf waar ik werkzaam ben. Op welke talen doel jij?
Kun je wel capabel Engels spreken dan? Veel claimen het, maar vallen door de mand.quote:Op zondag 2 december 2012 21:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voertaal is Engels, ook in het bedrijf waar ik werkzaam ben. Op welke talen doel jij?
Nee, wij doen veel zaken in Saudi, ook daar is de voertaal Engels.quote:
Waar doel jij op met capabel?quote:Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef Shynee het volgende:
[..]
Kun je wel capabel Engels spreken dan? Veel claimen het, maar vallen door de mand.
Spreek je als Turkse geen vorm van Arabisch? Of zit ik nu iets heel raars te zeggenquote:Op zondag 2 december 2012 21:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, wij doen veel zaken in Saudi, ook daar is de voertaal Engels.
Wel vertegenwoordigers in Rusland, die de correspondentie voor ons waarneemt idd.
Dit is vloeken in de kerk, jongeman!quote:Op zondag 2 december 2012 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Spreek je als Turkse geen vorm van Arabisch? Of zit ik nu iets heel raars te zeggen
Minimumloon betekent dat je baas je zo erg waardeert dat hij je nog minder zou betalen als het wettelijk was toegestaan...quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef -supergirl- het volgende:
ik verdien ook weinig. werk dan wel niet bij de mac maar ja... minimumloon he?
Oost Europa zijn nu de groeiende economieën in Europa bijvoorbeeld. In plaats van daarover te zeuren moeten mensen daarop inspelen aangezien daar veel kansen liggenquote:Op zondag 2 december 2012 21:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, wij doen veel zaken in Saudi, ook daar is de voertaal Engels.
Wel vertegenwoordigers in Rusland, die de correspondentie voor ons waarneemt idd.
[..]
Waar doel jij op met capabel?Ik heb namelijk gemerkt, dat je dat kunt zijn in verschillende vormen van de Engelse taal..
Oost-Europa was in mijn branche enorm booming. In 2008 hadden wij daar een pracht van een opdracht binnengehaald. En toen kwam de recessie en hield het op. Nu komt het langzaam weer op gang daar. Focus ligt nu nog wel voornamelijk op India & China. Hoewel die focus wel vermindert.quote:Op zondag 2 december 2012 21:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Oost Europa zijn nu de groeiende economieën in Europa bijvoorbeeld. In plaats van daarover te zeuren moeten mensen daarop inspelen aangezien daar veel kansen liggen
De BRIC landen zijn over hun hoogtepunt heen, de toekomst zijn de CIVETS landen..quote:Op zondag 2 december 2012 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oost-Europa was in mijn branche enorm booming. In 2008 hadden wij daar een pracht van een opdracht binnengehaald. En toen kwam de recessie en hield het op. Nu komt het langzaam weer op gang daar. Focus ligt nu nog wel voornamelijk op India & China. Hoewel die focus wel vermindert.
Maar het is een enorm dynamisch wereldje.. Eigenlijk ook totaal geen vrouwenwereld, misschien dat het mij daarom allemaal zo trekt.
Ik moest even googlen op CIVETS landen... Ben benieuwd naar hoe het zal lopen, want niets zo erg als India om zaken mee te doen..quote:Op zondag 2 december 2012 21:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De BRIC landen zijn over hun hoogtepunt heen, de toekomst zijn de CIVETS landen..
Haha enne?quote:Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moest even googlen op CIVETS landen... Ben benieuwd naar hoe het zal lopen, want niets zo erg als India om zaken mee te doen..
Waar zeur je nou over? Indiërs zijn een intelligent volk.quote:Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik moest even googlen op CIVETS landen... Ben benieuwd naar hoe het zal lopen, want niets zo erg als India om zaken mee te doen..
Zou toch denken van niet? Engels als voertaal enzo. Beter dan Chinezen, die over het algemeen geen woord Engels spreken.quote:Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Excuse me?! Based on what??quote:Op zondag 2 december 2012 22:08 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Waar zeur je nou over? Indiërs zijn een intelligent volk.
Heerlijk, die mailtjes in Translate-Google English....quote:Op zondag 2 december 2012 22:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zou toch denken van niet? Engels als voertaal enzo. Beter dan Chinezen, die over het algemeen geen woord Engels spreken.
Dat wil niet zeggen dat ze irritant kunnen zijnquote:Op zondag 2 december 2012 22:08 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Waar zeur je nou over? Indiërs zijn een intelligent volk.
Ach dat zijn maar kleine culterele verschillen die ze weer ff kwijt kunnen met gewenning. De prioriteiten moeten liggen op kennis en opleiding en daar overtreffen ze ons makkelijk in met hun prestatiecultuur en opleidingsdruk.quote:Op zondag 2 december 2012 22:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze irritant kunnen zijn
Heb regelmatig discussies met jongens die uit India komen en hier studeren. Ze kijken heel anders tegen dingen aan..
Kwestie van hoe jij intelligentie interpreteert blijkbaar. Mijn ervaringen met Indiërs zijn erg slecht.quote:Op zondag 2 december 2012 22:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
IT, software, callcenters. Sowieso big on computer engineering.
Waar baseer jij dit op? Ik heb zulke andere ervaringen met ze.quote:Op zondag 2 december 2012 22:12 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ach dat zijn maar kleine culterele verschillen die ze weer ff kwijt kunnen met gewenning. De prioriteiten moeten liggen op kennis en opleiding en daar overtreffen ze ons makkelijk in met hun prestatiecultuur en opleidingsdruk.
Vreemd wezen ben je toch.quote:Op zondag 2 december 2012 22:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kwestie van hoe jij intelligentie interpreteert blijkbaar. Mijn ervaringen met Indiërs zijn erg slecht.
Ik zal mijn mening hier niet al te duidelijk ventileren, niet zo geschikt..
Dat zijn geen kleine culture verschillen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:12 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ach dat zijn maar kleine culterele verschillen die ze weer ff kwijt kunnen met gewenning. De prioriteiten moeten liggen op kennis en opleiding en daar overtreffen ze ons makkelijk in met hun prestatiecultuur en opleidingsdruk.
Uhmm nee. dat hoeft toch ook niet?quote:Op zondag 2 december 2012 22:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar baseer jij dit op? Ik heb zulke andere ervaringen met ze.
Heb jij met ze gewerkt?
Goed, dan snap ik jouw mening..quote:Op zondag 2 december 2012 22:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Uhmm nee. dat hoeft toch ook niet?
Ik ken er enkelen uit Amsterdam en Rotterdam.
De gemiddelde callcenter Indiër heeft een Ph.D en werkt 60 uur per week voor de helft van ons salaris en verschijnt netjes iedere dag op tijd op werk in een zakenpak.quote:Op zondag 2 december 2012 22:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat zijn geen kleine culture verschillen.
Dat valt wel mee hoor, relatief gezien.
In absolute getallen zeker, maar er wonen dan ook gigantisch veel mensen..
Waar heb je het over dan? Waar kijken ze anders tegenaan?quote:Op zondag 2 december 2012 22:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat zijn geen kleine culture verschillen.
Dat valt wel mee hoor, relatief gezien.
In absolute getallen zeker, maar er wonen dan ook gigantisch veel mensen..
Ontslagen worden bij de Macquote:Op zondag 2 december 2012 19:32 schreef dramatic het volgende:
Doen ze wel goedquote:Op zondag 2 december 2012 22:18 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
De gemiddelde callcenter Indiër heeft een Ph.D en werkt 60 uur per week voor de helft van ons salaris en verschijnt netjes iedere dag op tijd op werk in een zakenpak.
Terwijl dat in Nederland een MBO niveau inhoudt voor hogere loon en minder kwalitatieve prestatie.
Als je ziet hoe lui ze hun werk verrichten, vind ik die 60 uur wel aannemelijk..quote:Op zondag 2 december 2012 22:18 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
De gemiddelde callcenter Indiër heeft een Ph.D en werkt 60 uur per week voor de helft van ons salaris en verschijnt netjes iedere dag op tijd op werk in een zakenpak.
Terwijl dat in Nederland een MBO niveau inhoudt voor hogere loon en minder kwalitatieve prestatie.
op zich was het geen ontslagquote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ontslagen worden bij de Mac
Jij moet toch ook op iemand steeds afzeiken eh? Kom eens met iets nieuws....quote:Op zondag 2 december 2012 22:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je ziet hoe lui ze hun werk verrichten, vind ik die 60 uur wel aannemelijk..
quote:Op zondag 2 december 2012 22:23 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Jij miet toch ook op iemand steeds afzeiken eh? Kom eens met iets nieuwd....
Over geloof bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Waar heb je het over dan? Waar kijken ze anders tegenaan?
Hmmm, ik geef je hier dan gedeeltelijk gelijk in. Maar ik heb het gewoon niet op die mensen.quote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat doe je toch het hele topic lang beginnend met dat moeder gedoe.
Ik heb nooit problemen gehad met Indiërs of Chinezen. Wel met Marokkanen, Turken, en negers. Negersquote:Op zondag 2 december 2012 22:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm, ik geef je hier dan gedeeltelijk gelijk in. Maar ik heb het gewoon niet op die mensen.
Als je over Chinezen hebt, zal ik wat positiever zijn
Zeur es niet zoquote:Op zondag 2 december 2012 22:31 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad met Indiërs of Chinezen. Wel met Marokkanen, Turken, en negers. Negers
Mensen die dat geloven.quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef Piye het volgende:
Dat mag helemaal niet, want Turken zijn moslim en moslims mogen niet drinken.
Globalisatie voorkomt oorlogen? Das een nieuwe. Heb nooit daaraan gedacht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Over geloof bijvoorbeeld.
Verder denken zij vanuit een heel ander perspectief (heel reactief en niet confrontatie-gericht).
Denken heel naïef over bijvoorbeeld gevolgen van politiek. Laatst een discussie met zo'n iemand die zei dat er nergens op wereld oorlog is en ook niet meer voor zou komen wegens de globalisatie. Twee dagen later begon het te knallen in Israël.(dat kon volgens mij ook nooit meer gebeuren).
quote:Op zondag 2 december 2012 19:21 schreef Haantje_pappie het volgende:
ahaha Ik ben CEO Activision verdien 3 ton per jaar like a boss
Dit is de ervaring van de meeste NLers.quote:Op zondag 2 december 2012 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeur es niet zo
Kan toch, ieder heeft zo zijn eigen ervaringen.
mooi dat we ontopic zijn gebleven, toch deel ik de mening van die persoon welquote:Op zondag 2 december 2012 22:34 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Globalisatie voorkomt oorlogen? Das een nieuwe. Heb nooit daaraan gedacht eerlijk gezegd.
Maar dan moet het wel iets zijn in het kader vd nieuwe wereldorde en volk vs overheid misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |