nou nouquote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
Mac donaldshoe snel daalt je eigenwaarde als je daar moet werken.
Je eigenwaarde daalt nog lager als je niet aangenomen wordt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
Dit.quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
kan nietquote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit.
Op m'n 18e verdiende ik trouwens zo'n ¤7,50 per uur bij een supermarkt. Hang je ook niet boven een stinkende frituurpan
Met het enige verschil dat jij het daadwerkelijk bent.quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Serieussss zou me echt super minderwaardig voelen
Vrij snel. Behalve als manager. Want dan 60 000 Euro.quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
Gelukkig is supermarktwerk een prachtbaan.quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit.
Op m'n 18e verdiende ik trouwens zo'n ¤7,50 per uur bij een supermarkt. Hang je ook niet boven een stinkende frituurpan
Wat? Neeh ik voel me altijd beter dan het macdonalds personeel.quote:Op zondag 2 december 2012 19:22 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Met het enige verschil dat jij het daadwerkelijk bent.
Dit.quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
Ze hebben daar 100 soorten "managers".quote:Op zondag 2 december 2012 19:22 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Vrij snel. Behalve als manager. Want dan 60 000 Euro.
Die 2 linksonder werken tegenwoordig bij KFC en hebben hun academy niet afgemaakt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:23 schreef Aapmensch het volgende:
Je moet ook de McDonald's Academy doen!
https://werkenbijmcdonalds.nl/mcdonalds-academy.html
[ afbeelding ]
Niet echt, maar je moet toch ergens beginnen hèquote:Op zondag 2 december 2012 19:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Gelukkig is supermarktwerk een prachtbaan.
Jij zakt nog door het ijs als secretaresse. En dan heb je het over eigenwaarde?quote:Op zondag 2 december 2012 19:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat? Neeh ik voel me altijd beter dan het macdonalds personeel.
Wie zegt dat ik door het ijs zak. En ik moet eerst maar eens diploma halen.quote:Op zondag 2 december 2012 19:26 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Jij zakt nog door het ijs als secretaresse. En dan heb je het over eigenwaarde?
Helemaal mee eens. En schijnbaar verdient het meer, maar verder is het niet echt zwaarder om bij de mc te werken denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 19:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Niet echt, maar je moet toch ergens beginnen hè
Bovendien was niet erg vervelend om te doen of zo.
Beter dan je kutje te moeten scheren voor de cam.quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Meloewa het volgende:
welke site zit meloena?quote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Beter dan je kutje te moeten scheren voor de cam.
Waar heb je het overquote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Beter dan je kutje te moeten scheren voor de cam.
Wat een onzin.quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Serieussss zou me echt super minderwaardig voelen
Juist. Voordringende tokkies die perse een hamburger zonder augurk of cola zonder ijsblokjes willen, jankende kinderen die hun speelgoedje moeten ruilen, pittige kapsels die klagen dat hun frietjes niet warm genoeg zijn, groepjes hangbejaarden die de hele morgen met een bekertje koffie en de krant drie tafels bezet houden, brave gezinnetjes die hun smerige stinkende hond mee naar binnen nemen, en zo kan ik nog wel een hele pagina vol typen.quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef lovely_sunset het volgende:
ik zou never nooit bij de mac gaan werken
oquote:Op zondag 2 december 2012 19:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De site waar je moeder ook vertoefd![]()
Niet origineel?quote:Op zondag 2 december 2012 19:34 schreef luckass het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |