SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
godverdomme wat is deze gozer lekker[ afbeelding ]Heeft hij ook een blonde broer?
dus![]()
Hoe kom jij aan mijn foto?quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
godverdomme wat is deze gozer lekker[ afbeelding ]Oke.quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, in de afgelopen 5 jaar is ongeveer 2,3% van de vrouwen aangerand..Klopt. Vond het wel apart, maar zal het niet vaak gaan maken ofzo.quote:Op zondag 2 december 2012 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]klopt... die tip heb ik ook gekregen met een beetje citroen/limoen voor a bite
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ehh hij heeft wel broers, maar allemaal donker haarquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik zal je wel even fijn te grazen nemen Evie, omdat je het zo lief vraagt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
schroef het maar omhoog op zou ik zeggen
Maar ehm, ik las het verkeerd... 0.25% komt meer overeen... 1 / 450 dus.
80% van de ''seksuele delicten'' is gewoon wat funzige taal dus blijkbaar(Kan ook beangstigend zijn...)
Rustig aan.![]()
Ik ook niet.... te veel suikers.... maar af en toe moet je eens gek doen hequote:Op zondag 2 december 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt. Vond het wel apart, maar zal het niet vaak gaan maken ofzo.![]()
![]()
Lastig, klant van me verkondigde vrijdag dat hij de dag ervoor een appartement verhuurd hadquote:Op zondag 2 december 2012 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
He Peu
Hoe gaat het met je zoektocht?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Hmm.... ik vraag me af.. hoe ze dat nu meten...quote:Op zondag 2 december 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal je wel even fijn te grazen nemen Evie, omdat je het zo lief vraagt.
80% van de ''seksuele delicten'' is gewoon wat funzige taal dus blijkbaar(Kan ook beangstigend zijn...)
![]()
Blauwe ogen?quote:Op zondag 2 december 2012 19:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ehh hij heeft wel broers, maar allemaal donker haarMwoah waar haal je je cijfers vandaan?quote:Op zondag 2 december 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal je wel even fijn te grazen nemen Evie, omdat je het zo lief vraagt.
33% van de vrouwen is wel eens aangerand las ik ooit in een rapport... en denk dat je heel erg zorgvuldig moet kijken naar de manier waarop het onderzoek is verricht. Niet iedereen wil dat leuk toegeven
dus![]()
O bagger....quote:Op zondag 2 december 2012 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lastig, klant van me verkondigde vrijdag dat hij de dag ervoor een appartement verhuurd had![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lastig, klant van me verkondigde vrijdag dat hij de dag ervoor een appartement verhuurd hadahhhh
dus![]()
Ja inderdaad...quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef -Engel- het volgende:
Hmm.... ik vraag me af.. hoe ze dat nu meten...
CBS, dus ehm waarschijnlijk alleen de opgegeven misdaden.. Vertekent wel het beeld natuurlijk.Rustig aan.![]()
quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
In de afgelopen 5 jaar he, staat er...quote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Blauwe ogen?
[..]
Mwoah waar haal je je cijfers vandaan?
33% van de vrouwen is wel eens aangerand las ik ooit in een rapport... en denk dat je heel erg zorgvuldig moet kijken naar de manier waarop het onderzoek is verricht. Niet iedereen wil dat leuk toegeven
Dus dit loopt wat korter dan een hele leven.Rustig aan.![]()
Zelfs met al die mannenfoto's in de eerste 10 posts? Wil je ons iets vertellen vanuit die kast?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Maar 30% (dat is een zeer omhoog opgewaardeerd percentage) doet aangifte of melding van verkrachting.. dan weet je ook weer hoe betrouwbaar dergelijk onderzoek isquote:Op zondag 2 december 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja inderdaad...
CBS, dus ehm waarschijnlijk alleen de opgegeven misdaden.. Vertekent wel het beeld natuurlijk.
dus![]()
Jeps, was in het centrum van Hilversum, met parkeerplaats, etc.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Het gaat om de TT, niet om die fucking foto'squote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs met al die mannenfoto's in de eerste 10 posts? Wil je ons iets vertellen vanuit die kast?![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar 30% (dat is een zeer omhoog opgewaardeerd percentage) doet aangifte of melding van verkrachting.. dan weet je ook weer hoe betrouwbaar dergelijk onderzoek isquote:De Integrale Veiligheidsmonitor (i vm) is een jaarlijks steekproefonderzoek onder de bevolking
van 15 jaar en ouder en vormt de voortzetting van de Veiligheidsmonitor Rijk (vmr 20052008).
De ivm is voor het eerst uitgevoerd in de periode medio september- december 2008.Rustig aan.![]()
Jammer.... maar mocht je toch stiekem in Centrum Hilversum gaan wonen... dan gaan we daar een kroegentocht houden....quote:Op zondag 2 december 2012 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeps, was in het centrum van Hilversum, met parkeerplaats, etc.![]()
![]()
niet?? godverdomme ik vind dit echt de meest sexy man ooitquote:Op zondag 2 december 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik glij nog niet van mijn stoel
Hoe oud is deze eigenlijk?
Ik heb een beetje een pedo-gevoel
hij is ehh.. 23 ofzo?
ff opzoekenWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Goed dat je het nog even benadrukt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
Het gaat om de TT, niet om die fucking foto's
Top! Vooralsnog heeft Utrecht mijn voorkeur.quote:Op zondag 2 december 2012 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jammer.... maar mocht je toch stiekem in Centrum Hilversum gaan wonen... dan gaan we daar een kroegentocht houden...."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Redelijk valide denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 19:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Vraag me dan nog steeds af hoe valide die vragenlijst is
Aanranding zou ik ook niet zo snel melden bij politie.. Ah ze zouden met uitlachen denk ik zelfs.![]()
Maar ehh, in zo een onderzoekje zou ik dan wel eerlijk zijn.Rustig aan.![]()
Daar geldt hetzelfde voor... als je dan in het centrum woont...quote:Op zondag 2 december 2012 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Top! Vooralsnog heeft Utrecht mijn voorkeur.![]()
![]()
Het ligt ook aan de definitie van het begrip Aanranding.....quote:Op zondag 2 december 2012 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Redelijk valide denk ik.
Aanranding zou ik ook niet zo snel melden bij politie.. Ah ze zouden met uitlachen denk ik zelfs.![]()
Maar ehh, in zo een onderzoekje zou ik dan wel eerlijk zijn.![]()
23 is een beetje te jong voor mijquote:Op zondag 2 december 2012 19:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
niet?? godverdomme ik vind dit echt de meest sexy man ooit
hij is ehh.. 23 ofzo?
ff opzoeken![]()
![]()
hahaquote:Op zondag 2 december 2012 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar geldt hetzelfde voor... als je dan in het centrum woont...![]()
Je kunt er van alles bij bedenken. Zou me niks verbazen als een term als aanranding in andere landen een ietswat andere definitie hebben dan in Nederland, om maar wat te zeggen.quote:Op zondag 2 december 2012 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de definitie van het begrip Aanranding.....![]()
Nee johquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ja dat is wel zoquote:Op zondag 2 december 2012 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de definitie van het begrip Aanranding.....![]()
Je hoeft er geen diepzinnige gesprekken mee te voeren. Hooguit door het matras heen trekken hoor.quote:
matrassen zijn duur.quote:Op zondag 2 december 2012 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft er geen diepzinnige gesprekken mee te voeren. Hooguit door het matras heen trekken hoor.![]()
![]()
Lekker energiek johquote:
haha, is goedquote:Op zondag 2 december 2012 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar geldt hetzelfde voor... als je dan in het centrum woont...
Dat bedoel ikquote:Op zondag 2 december 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt er van alles bij bedenken. Zou me niks verbazen als een term als aanranding in andere landen een ietswat andere definitie hebben dan in Nederland, om maar wat te zeggen.![]()
Vrouwen ook. Dus vertel mij maar waar je liever je pik insteekt.quote:
Vrouwen hoeven niet duur te zijn bro, maar dan moet je er een beetje moeite in steken.quote:Op zondag 2 december 2012 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen ook. Dus vertel mij maar waar je liever je pik insteekt.
hihi in steken.![]()
OMFGROFLMAOquote:Op zondag 2 december 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Huppel... hoe was die rekensom ook alweer?
Dan mocht ik geloof ik nog tot 20 gaan he
OMG ....![]()
oh 22 zelfs.. perfect voor mij.. beetje jammer alleen dat ie in LA woontquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
jij zoekt een boytoy?quote:Op zondag 2 december 2012 19:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
oh 22 zelfs.. perfect voor mij.. beetje jammer alleen dat ie in LA woont![]()
Dienen de spanbanden om mijn bed toch nog ergens voorquote:Op zondag 2 december 2012 19:26 schreef AirwiN het volgende:
Je hoeft er geen diepzinnige gesprekken mee te voeren. Hooguit door het matras heen trekken hoor.![]()
![]()
Leeftijd gedeeld door 2 + 7quote:Op zondag 2 december 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Huppel... hoe was die rekensom ook alweer?
Dan mocht ik geloof ik nog tot 20 gaan he
OMG ....If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik wist niet dat jij je bedpartners bij voorkeur vastgebonden tot je beschikking hebt?quote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef -Engel- het volgende:
Dienen de spanbanden om mijn bed toch nog ergens voor
nee... hij is een schatjequote:
en kan ook goed zingen
Lastig, ik heb eigenlijk geen favo stad.quote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke stad heeft jouw voorkeur dan?
Utrecht, amsterdam, rotterdam. Allemaal hetzelfde zooitje.
Utrecht vind ik wel mooier qua vormgeving.![]()
Ben jij niet veel te oud voor hem?quote:Op zondag 2 december 2012 19:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nee... hij is een schatje
en kan ook goed zingen![]()
![]()
HOOOOOOOOOOOOIquote:Op zondag 2 december 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging me al bijna afvragen of ik onzichtbaar was ja![]()
Hoi lolaquote:Op zondag 2 december 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging me al bijna afvragen of ik onzichtbaar was ja![]()
![]()
Ik zou zeggen Als je WAAROM groot genoeg is... dan fix je dat....quote:Op zondag 2 december 2012 19:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
oh 22 zelfs.. perfect voor mij.. beetje jammer alleen dat ie in LA woont
ticket LA is zo geregeld![]()
![]()
je WAAROM?quote:Op zondag 2 december 2012 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Als je WAAROM groot genoeg is... dan fix je dat....
ticket LA is zo geregeld![]()
Veel later mag ik hopenquote:Op zondag 2 december 2012 19:28 schreef Murdera het volgende:
En een beeeeetje in je botten, maar dat is later pas een probleem.![]()
![]()
hoezo..we zijn allebei 22quote:
Is goed joh, doe ik dat ook, die van gisterenquote:
Nou liever niet... maar soms is dat gewoon ff nodigquote:Op zondag 2 december 2012 19:29 schreef AirwiN het volgende:
Ik wist niet dat jij je bedpartners bij voorkeur vastgebonden tot je beschikking hebt?![]()
![]()
loooooooolquote:Op zondag 2 december 2012 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een veel oudere molf was.
My bad.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Haha GL daarmee.. denk dat ik meer kans maakquote:Op zondag 2 december 2012 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed joh, doe ik dat ook, die van gisteren
dus![]()
Altijd onze hossels afpakken.quote:Op zondag 2 december 2012 19:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha GL daarmee.. denk dat ik meer kans maakGij secreet.
![]()
Ik heb niet de illusie dat ik een kans maak, maar we hadden wel een leuk gesprek gisteren.quote:Op zondag 2 december 2012 19:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha GL daarmee.. denk dat ik meer kans maak"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Utrecht kom ik het vaakst, maar A'dam en Rotterdan doe ik ook wel eens aan.....quote:Op zondag 2 december 2012 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lastig, ik heb eigenlijk geen favo stad.
Utrecht, amsterdam, rotterdam. Allemaal hetzelfde zooitje.
Utrecht vind ik wel mooier qua vormgeving.![]()
Ik zie je hoorquote:Op zondag 2 december 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging me al bijna afvragen of ik onzichtbaar was jaen ik ken het
![]()
![]()
Kader.quote:Op zondag 2 december 2012 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
Deze cijfers
Zeker op een vmbo school ''onderzocht''![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
waarom je interesse in deze dingen?quote:Op zondag 2 december 2012 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
O wacht, verkeerd gelezen...
Naja nog steeds: Cijfers.
[ afbeelding ]dus![]()
Het komt uit TEDtalksquote:
Sommige dingen doen mensen niet omdat ze het moeten maar omdat ze het graag willen... hoe je het doet wordt vervolgens ondergeschikt gemaakt aan het feit waarom je het eigenlijk wilt.....
Kortom.... als ik echt heel graag iets wil, maar ik doe het niet dan moet ik mij afvragen waarom.. niet..
Het is een theorie.... en ik merk best vaak dat het klopt...![]()
Vertel es waarom?quote:Op zondag 2 december 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
Nou liever niet... maar soms is dat gewoon ff nodig
Vrouwen die niet op mannen tussen de leeftijden van Mur en mij vallen.quote:
Heb je de link naar de TEDtalk waar je dit uit hebt? Klinkt interessant.quote:Op zondag 2 december 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het komt uit TEDtalks
Sommige dingen doen mensen niet omdat ze het moeten maar omdat ze het graag willen... hoe je het doet wordt vervolgens ondergeschikt gemaakt aan het feit waarom je het eigenlijk wilt.....
Kortom.... als ik echt heel graag iets wil, maar ik doe het niet dan moet ik mij afvragen waarom.. niet..
Het is een theorie.... en ik merk best vaak dat het klopt..."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
ah zo.quote:Op zondag 2 december 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het komt uit TEDtalks
Het is een theorie.... en ik merk best vaak dat het klopt...
als ik iets graag wil en ik doe het niet is het altijd gewoon omdat ik het te veel moeite vind, dus zo veel hoef ik daar nooit over na te denken.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen die niet op mannen tussen de leeftijden van Mur en mij vallen.
Die moeten nu allemaal hun wensenlijst een tandje opschroeven.
Feliciteer me of ik doe het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:Op zondag 2 december 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen die niet op mannen tussen de leeftijden van Mur en mij vallen.dus![]()
Teveel mensen die zichzelf helemaal je van het vinden maar ondertussen al zo lang droogstaan dat de sahara er een waterpark bij lijkt
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 2 december 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Teveel mensen die zichzelf helemaal je van het vinden maar ondertussen al zo lang droogstaan dat de sahara er een waterpark bij lijkthihihi hierom houd ik van je
dus![]()
Oke, en nu?quote:Op zondag 2 december 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Teveel mensen die zichzelf helemaal je van het vinden maar ondertussen al zo lang droogstaan dat de sahara er een waterpark bij lijkt![]()
![]()
Over wie heb je het?quote:Op zondag 2 december 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Teveel mensen die zichzelf helemaal je van het vinden maar ondertussen al zo lang droogstaan dat de sahara er een waterpark bij lijkt![]()
![]()
jezus ik ben echt verliefd op die gozer...heerlijk dingWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die moeten nu allemaal hun wensenlijst een tandje opschroeven.
Feliciteer me of ik doe het.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn...quote:Op zondag 2 december 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen die niet op mannen tussen de leeftijden van Mur en mij vallen.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dankje. Kadootjes?
![]()
![]()
![]()
8 ongeveer. Volgens mijn vorige post over leeftijden.quote:Op zondag 2 december 2012 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn...![]()
![]()
Niemand specifiek hoor. Als je je aangesproken voelt dan is dat jouw probleemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geeft ook niet. Zolang je maar op mur of mij valt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn...quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat een zwakzinnige post.quote:Op zondag 2 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand specifiek hoor. Als je je aangesproken voelt dan is dat jouw probleem
"Laat ik eens een compleet random post maken die op een hoop mensen kan slaan, zonder enige vorm van referentie."![]()
![]()
Deze wil ik.quote:Op zondag 2 december 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft ook niet. Zolang je maar op mur of mij valt.
[..]
![]()
De reacties op zo'n post als die van jou, kan een psycholoog helemaal op los gaan schat ik zo in. Prachtig!quote:Op zondag 2 december 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand specifiek hoor. Als je je aangesproken voelt dan is dat jouw probleem
Dat Nederlandse accent.quote:
Hoezo? Zo boeiend is mijn vraag over wie het gaat niet.quote:Op zondag 2 december 2012 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reacties op zo'n post als die van jou, kan een psycholoog helemaal op los gaan schat ik zo in. Prachtig!![]()
![]()
En hij heeft er ook nog een over waarom en vertrouwenquote:Op zondag 2 december 2012 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je de link naar de TEDtalk waar je dit uit hebt? Klinkt interessant.![]()
Als je van die keuze om het niet te doen geen spijt hebt, hoef je er ook niet over na te denkenquote:Op zondag 2 december 2012 19:40 schreef Murdera het volgende:
ah zo.
als ik iets graag wil en ik doe het niet is het altijd gewoon omdat ik het te veel moeite vind, dus zo veel hoef ik daar nooit over na te denken.![]()
![]()
Het probleem lost zichzelf dan altijd op.quote:Op zondag 2 december 2012 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je van die keuze om het niet te doen geen spijt hebt, hoef je er ook niet over na te denken![]()
![]()
interessantquote:Op zondag 2 december 2012 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hij heeft er ook nog een over waarom en vertrouwen
dus![]()
Heerlijk tochquote:Op zondag 2 december 2012 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reacties op zo'n post als die van jou, kan een psycholoog helemaal op los gaan schat ik zo in. Prachtig!
[b]AirwiN schreef [/b]
Stil maarquote:Op zondag 2 december 2012 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een zwakzinnige post.
"Laat ik eens een compleet random post maken die op een hoop mensen kan slaan, zonder enige vorm van referentie."
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind dit goed geschrevenquote:Op zondag 2 december 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Thanksquote:Op zondag 2 december 2012 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hij heeft er ook nog een over waarom en vertrouwen"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik wil bier verdomme
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik snap die hele post niet als ze vervolgens zegt dat ze er niks mee bedoelt. Zo komt die post namelijk helemaal niet over.quote:![]()
Yup, je hebt absoluut een talent voor op-de-kast posts.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik snap die post ook niet.quote:Op zondag 2 december 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap die hele post niet als ze vervolgens zegt dat ze er niks mee bedoelt. Zo komt die post namelijk helemaal niet over.![]()
![]()
Mensen die dadelijk niet aan de whisky gaanquote:Op zondag 2 december 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
Mensen die geen backup kratjes hebben staan.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, je hebt absoluut een talent voor op-de-kast posts.Mensen die gewoon random op-de-kast-jaag posts postenquote:![]()
![]()
Ik doe het..quote:Op zondag 2 december 2012 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen die dadelijk niet aan de whisky gaan![]()
![]()
Ja ehh...quote:Op zondag 2 december 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
Mensen die geen backup kratjes hebben staan.
Die is ook op.
Rustig aan.![]()
Heb je dan geen backup-backup kratje staan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zei ik niet!!quote:Op zondag 2 december 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap die hele post niet als ze vervolgens zegt dat ze er niks mee bedoelt. Zo komt die post namelijk helemaal niet over.
Ik zei dat ik niet specifiek 1 iemand ermee bedoelde!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De discussie die volgt is echt een pareltjequote:Op zondag 2 december 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, je hebt absoluut een talent voor op-de-kast posts.
[b]AirwiN schreef [/b]
The plot thickensquote:Op zondag 2 december 2012 19:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
zijn.
Die zijn ook op.
Zit huppel bij jou?![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je dan geen backup-backup kratje staan?Natuurlijk wel, 2 lege kratjes, ik heb nog 2 backup back up la choufjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Huppel zit gewoon thuis hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou goed, je bedoelde er dus meerdere specifieke mensen mee? Om vervolgens te zeggen dat je er niets mee bedoelde?quote:Op zondag 2 december 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik niet!!
Ik zei dat ik niet specifiek 1 iemand ermee bedoelde!!
Ik snap die hele post van jou nog steeds niet en nog minder snap ik dan de reden dat je heb überhaubt gepost hebt.![]()
Ja ech welquote:Op zondag 2 december 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De discussie die volgt is echt een pareltje![]()
![]()
Leuke poging, maar oefen wat meer. zie bijvoorbeeld de discussie in KPD, de S_H discussie of dergelijke zooi.quote:Op zondag 2 december 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De discussie die volgt is echt een pareltje![]()
oases?quote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De sahara is zonder meer erg droog.![]()
Figuurlijk gesproken danquote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De sahara is zonder meer erg droog.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leuke poging, maar oefen wat meer. zie bijvoorbeeld de discussie in KPD, de S_H discussie of dergelijke zooi.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik er niks mee bedoelde. dat speelt zich allemaal af in jouw belevingswereld!!quote:Op zondag 2 december 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou goed, je bedoelde er dus meerdere specifieke mensen mee? Om vervolgens te zeggen dat je er niets mee bedoelde?
Ik snap die hele post van jou nog steeds niet en nog minder snap ik dan de reden dat je heb überhaubt gepost hebt.
Ik bedoel er heel simpel mee dat al die mensen die overal op het internet doen alsof ze gods gift to women zijn al langer droog staan dan de sahara.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
I knowquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
KENNISquote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ook in de sahara heb je grondwater![]()
![]()
Oh, ik doe het soms andersom, werkt ook niet echtquote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik er niks mee bedoelde. dat speelt zich allemaal af in jouw belevingswereld!!
Ik bedoel er heel simpel mee dat al die mensen die overal op het internet doen alsof ze gods gift to women zijn al langer droog staan dan de sahara.29.4 jezus mina...quote:Vrouwen hebben kinderen krijgen in de loop der tijd
steeds verder uitgesteld. Dit uitstel lijkt nu een grens te hebben bereikt: de gemiddelde
leeftijd waarop vrouwen hun eerste kind krijgen ligt al enkele jaren op 29,4 jaar.
Rustig aan.![]()
Maar ik geloof helemaal niet in een god.quote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel er heel simpel mee dat al die mensen die overal op het internet doen alsof ze gods gift to women zijn al langer droog staan dan de sahara.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wil jij nu zeggen dat ik niet gods gift to women ben?quote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik er niks mee bedoelde. dat speelt zich allemaal af in jouw belevingswereld!!
Ik bedoel er heel simpel mee dat al die mensen die overal op het internet doen alsof ze gods gift to women zijn al langer droog staan dan de sahara.![]()
Geloof je ook niet op een bijna religieuze manier in de string theory?quote:Op zondag 2 december 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik geloof helemaal niet in een god.![]()
Ach ja, sommigen van ons hebben nou eenmaal principes.quote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel er heel simpel mee dat al die mensen die overal op het internet doen alsof ze gods gift to women zijn al langer droog staan dan de sahara.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die harde return in het midden van de eerste zin gooide mijn parser helemaal overhoop.quote:
Wat zich in mijn belevingswereld afspeelde heb ik duidelijk gemaakt in mijn voorgaande posts.quote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel er heel simpel mee dat al die mensen die overal op het internet doen alsof ze gods gift to women zijn al langer droog staan dan de sahara.
Zoals jij mijn posts interpreteert, speelt het zich allemaal af in jouw belevingswereld
En jouw laatste zin is al heel anders, anders houd je de volgende keer meer rekening met de context waarin je je post plaatst? Scheelt een hoop....discussie![]()
![]()
Maar dan klopt die niet eensquote:Op zondag 2 december 2012 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard ging het om de letterlijke betekenis.![]()
![]()
Alleen op 1 april ben jij dat schatquote:Op zondag 2 december 2012 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil jij nu zeggen dat ik niet gods gift to women ben?
[b]AirwiN schreef [/b]
Leugens broeder, alsjeblieft, laat je niet opfokken.quote:Op zondag 2 december 2012 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil jij nu zeggen dat ik niet gods gift to women ben?
Laat de voorspellingen niet uitkomen.![]()
![]()
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 2 december 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geeft ook niet. Zolang je maar op mur of mij valt.![]()
HÈ, ZIE DE GEIN ER NU EENS VAN IN!quote:Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan klopt die niet eens
quote:Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja, sommigen van ons hebben nou eenmaal principes.![]()
Jongens, wees eens niet zo entertaining, ik moet nog wat dingen voor mn werk afmaken
Dit gaat raar klinken met mijn achtergrond, maar ik heb eigenlijk geen idee/helder beeld wat die string theory moet inhouden en ik ben er ook niet eens remotely interested in.quote:Op zondag 2 december 2012 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geloof je ook niet op een bijna religieuze manier in de string theory?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Roy!!!!
5 Januari is er ook een kart meet (in de maak) dus uhm geloof niet dat ik dan in Gorinchem ben
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat sowieso.... een probleem die niet als zodanig gezien wordt, is per definitie geen probleem meerquote:Op zondag 2 december 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het probleem lost zichzelf dan altijd op.![]()
Omdat wij 2 samen alles bezitten wat een vrouw nodig kan hebben.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar huppels post (want daar gaat het nog steeds over he?) was helemaal niet zo geinig. Die leek nergens op te slaan. Vandaarquote:Op zondag 2 december 2012 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HÈ, ZIE DE GEIN ER NU EENS VAN IN!![]()
![]()
you can do it!quote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef PeuRac het volgende:
Jongens, wees eens niet zo entertaining, ik moet nog wat dingen voor mn werk afmakendus![]()
Tsss, net of jij me de rest van het jaar nietwilquote:Op zondag 2 december 2012 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen op 1 april ben jij dat schat![]()
Pfff waar een mens zich druk om kan maken op de zondagavond zegquote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar huppels post (want daar gaat het nog steeds over he?) was helemaal niet zo geinig. Die leek nergens op te slaan. Vandaar
[b]AirwiN schreef [/b]
T is saai, product presentatie voor intern bij een klant. Om nieuwe producten helder te maken voor hun medewerkers.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Not reallyquote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, net of jij me de rest van het jaar nietwil
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoeft niet. Anders zou je gewoon kunnen zeggen dat een probleem eigenlijk geen probleem meer is en dan *POEF* weg is het!quote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat sowieso.... een probleem die niet als zodanig gezien wordt, is per definitie geen probleem meer![]()
![]()
Nou, het was een grapje dus die goed aansloot bij de tekst in huppels post, dus vond ik dat erg gepast. Het was niet bedoeld ter verduidelijking van haar post ofzo.quote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar huppels post (want daar gaat het nog steeds over he?) was helemaal niet zo geinig. Die leek nergens op te slaan. VandaarBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Weet ik al.quote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!
5 Januari is er ook een kart meet (in de maak) dus uhm geloof niet dat ik dan in Gorinchem ben![]()
Ik dacht dat je de discussie die jouw posts los maakten juist leuk vond?quote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pfff waar een mens zich druk om kan maken op de zondagavond zeg
Pfff...zo tegenstrijdig dat vrouwenvolk![]()
![]()
Hoe weet jij datquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hebben jullie daar geen standaard dingetje voor? Dat je wat producten kan aanklikken enzo? Eventueel nog in een iPhone appje gepleurd enzo?quote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is saai, product presentatie voor intern bij een klant. Om nieuwe producten helder te maken voor hun medewerkers.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
het komt neer op een verklaring voor the big bang.quote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit gaat raar klinken met mijn achtergrond, maar ik heb eigenlijk geen idee/helder beeld wat die string theory moet inhouden en ik ben er ook niet eens remotely interested in.![]()
![]()
Zelfs de hele big bang theorie veeg ik mijn kont mee af.quote:Op zondag 2 december 2012 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
het komt neer op een verklaring voor the big bang.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Een grapje dat nergens op leek te slaan jaquote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, het was een grapje dus die goed aansloot bij de tekst in huppels post, dus vond ik dat erg gepast. Het was niet bedoeld ter verduidelijking van haar post ofzo.
Niks gepasts aan aan zoiets![]()
![]()
Duidelijkquote:Op zondag 2 december 2012 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een engeltje fluisterde me dat in mijn oor
[b]AirwiN schreef [/b]
als in "het boeit me niet, het kan me aan mijn anus oxideren" of als in "ik geloof er geen slappe scrotum van" ?quote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs de hele big bang theorie veeg ik mijn kont mee af.![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Het eerste.quote:Op zondag 2 december 2012 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
als in "het boeit me niet, het kan me aan mijn anus oxideren" of als in "ik geloof er geen slappe scrotum van" ?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Over een kleine 2 weken naar War of the Worlds
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat Engeltjes tegen je praten? Of dat iets je duidelijk is?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee joh, we zijn hardstikke klein en onze klanten liggen veel te ver uiteen om dat te standaardiseren. Plus dat je het in de kleuren en huisstijl van de klant wilt doen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen standaard dingetje voor? Dat je wat producten kan aanklikken enzo? Eventueel nog in een iPhone appje gepleurd enzo?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Tof, twee keer gezien nu. Twee keer de moeite waard en ongetwijfeld hebben ze het nu weer een stukje leuker gemaakt.quote:Op zondag 2 december 2012 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Over een kleine 2 weken naar War of the Worlds
Een keer gedaan, nou nooit meer. Al die schilfers komen onder je voorhuid en JEUKEN dat dat doet man.quote:Op zondag 2 december 2012 20:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik inkomen.
(het gebrek aan interesse, niet de oxiderende anus)
Justin Hayward is er nu niet bij hequote:Op zondag 2 december 2012 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof, twee keer gezien nu. Twee keer de moeite waard en ongetwijfeld hebben ze het nu weer een stukje leuker gemaakt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt je anus gebleekt?quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een keer gedaan, nou nooit meer. Al die schilfers komen onder je voorhuid en JEUKEN dat dat doet man."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Oooh, dat is wel leuk zo persoonlijk!quote:Op zondag 2 december 2012 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn hardstikke klein en onze klanten liggen veel te ver uiteen om dat te standaardiseren. Plus dat je het in de kleuren en huisstijl van de klant wilt doen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
en om je leuter daarna een dag in cola te hangen is ook niet zo fijn.quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een keer gedaan, nou nooit meer. Al die schilfers komen onder je voorhuid en JEUKEN dat dat doet man.![]()
![]()
Tof.quote:Op zondag 2 december 2012 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Over een kleine 2 weken naar War of the Worlds[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Klopt, maar een hoop werk en niet bepaald werk op hoogstaand niveau, helaas geen secretaresse oid waar ik het aan uit kan besteden.quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel leuk zo persoonlijk!"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Oh, dat vond ik eigenlijk wel plezant met die bubbels. Volgende keer wil ik champagne proberen.quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
en om je leuter daarna een dag in cola te hangen is ook niet zo fijn.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Da's dan wel een beetje jammer. Het is toch het leukst als het vergelijkbaar met de oorspronkelijke versie is. Daarom vind ik het sowieso jammer dat Julie Covington niet mee doet. Die stem.quote:
Zeker als je het typografisch nog een beetje fatsoenlijk wil laten smoelen gaat er wel wat tiujd inzitten ja.quote:Op zondag 2 december 2012 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar een hoop werk en niet bepaald werk op hoogstaand niveau, helaas geen secretaresse oid waar ik het aan uit kan besteden.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Je mag wel een avondje bij mij inwonen als je wilt?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Mjah ik baal er ook wel een beetje van maar desalniettemin WotWquote:Op zondag 2 december 2012 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's dan wel een beetje jammer. Het is toch het leukst als het vergelijkbaar met de oorspronkelijke versie is. Daarom vind ik het sowieso jammer dat Julie Covington niet mee doet. Die stem.
[b]AirwiN schreef [/b]
Altijd vertederend als een overijverig bedrijf een logootje en wat kleuren van internet heeft afgeplukt onder het mom 'kijk, in uw huisstijl'. Helaas klopt er vervolgens zelden wat van en oogt het voornamelijk amateuristisch.quote:Op zondag 2 december 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
Oooh, dat is wel leuk zo persoonlijk!
quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag wel een avondje bij mij inwonen als je wilt?SmoothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor wat het waard is, ik vond het niet de ster van de show.quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik baal er ook wel een beetje van maar desalniettemin WotW
Dat komt omdat het gros van de werknemers geen oog voor detail heeft en het verder ook niet interessant vindt onder het mom van geen tijd, geen tijd.quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd vertederend als een overijverig bedrijf een logootje en wat kleuren van internet heeft afgeplukt onder het mom 'kijk, in uw huisstijl'. Helaas klopt er vervolgens zelden wat van en oogt het voornamelijk amateuristisch.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Krijg ik dan 2 mannen i.p.v. 1quote:Op zondag 2 december 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat wij 2 samen alles bezitten wat een vrouw nodig kan hebben.![]()
![]()
idd... soms werkt dat ook nog eens echtquote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeft niet. Anders zou je gewoon kunnen zeggen dat een probleem eigenlijk geen probleem meer is en dan *POEF* weg is het!![]()
Dat vind ik een prima reden om het niet te doen overigens. Ik heb liever een briljante presentatie van een bedrijf in hun eigen huisstijl dan iets dat uit goede motieven in elkaar is gekleuterd maar niet fijn oogt.quote:Op zondag 2 december 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
Dat komt omdat het gros van de werknemers geen oog voor detail heeft en het verder ook niet interessant vindt onder het mom van geen tijd, geen tijd.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Als het werkt, was het geen probleem.quote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeft niet. Anders zou je gewoon kunnen zeggen dat een probleem eigenlijk geen probleem meer is en dan *POEF* weg is het!
En anders pak je een pen en los je het probleem op, ook al wil je dat soms niet onder ogen zien en ontwijk je het lekker, dat kan ook...
Dan kan je je bedenken waarom je het ontwijkt en of je dat wel wilt..Rustig aan.![]()
lol?quote:Op zondag 2 december 2012 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
idd... soms werkt dat ook nog eens echt
Tuurlijk werkt het niet zo
Das onzin![]()
Doet Chris Thompson nog wel mee?quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik baal er ook wel een beetje van maar desalniettemin WotWI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Geen ideequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sommige mensen zien problemen die er niet zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
lol?
Tuurlijk werkt het niet zo
Das onzin
Of je iets een probleem vindt is subjectief... Dus ja... Je kunt door je visie aan te passen een probleem ''oplossen''Rustig aan.![]()
Die kerel van Thunderchild. Die kan best een nummertje wegzingen live. Onverwacht indrukwekkend vond ik.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zondag 2 december 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kerel van Thunderchild. Die kan best een nummertje wegzingen live. Onverwacht indrukwekkend vond ik.quote:Een van de meest succesvolle shows van de laatste tijd, Jeff Wayne’s The War of the Worlds, keert terug met een nieuwe internationale ster en bovendien een flinke technologische sprong voorwaarts.
Niemand minder dan Hollywood acteur Liam Neeson zal schitteren in deze live on stage versie. Hij is op drie manieren in de show te zien: Als full body hologram óp het podium, zodat interactie met de 'echte' acteurs mogelijk is, daarnaast zal hij als 11 foot hoog hologram met hoofd en schouders boven het publiek zweven en zal hij verschijnen in de 2 uur durende CGI film welke geprojecteerd wordt op de enorme 'animation wall'. En ook Kaiser Chiefs' leadzanger Ricky Wilson en Wicked’s Kerry Ellis gaan mee op de Arena Tour van The War of the Worlds.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had het over problemen die er zijn. Niet over problemen die er lijken te zijnquote:Op zondag 2 december 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sommige mensen zien problemen die er niet zijn.
Of je iets een probleem vindt is subjectief... Dus ja... Je kunt door je visie aan te passen een probleem ''oplossen''
Maar ik snap wel wat je bedoelt![]()
![]()
quote:Zit ff te kijken op de website. allemaal nieuwe voice actors zie ik. Vandaar 'the new generation'.quote:
Tjah...quote:Op zondag 2 december 2012 20:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het over problemen die er zijn. Niet over problemen die er lijken te zijn
Maar ik snap wel wat je bedoelt
Als jij een man op je ziet afkomen met zijn vuist in de aanslag kan je dat een probleem vinden...
Als je badr heet dan zet je nog even koffie ofzo....
Rustig aan.![]()
Je kunt het ook als een potentieel probleem zien, maar das nog wat anders dan een scheinbaar probleemquote:Op zondag 2 december 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah...
Als jij een man op je ziet afkomen met zijn vuist in de aanslag kan je dat een probleem vinden...
Als je badr heet dan zet je nog even koffie ofzo....![]()
![]()
Ja. Maar toch zin inquote:Op zondag 2 december 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Zit ff te kijken op de website. allemaal nieuwe voice actors zie ik. Vandaar 'the new generation'.
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen schijnbaar probleem?quote:Op zondag 2 december 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt het ook als een potentieel probleem zien, maar das nog wat anders dan een scheinbaar probleemIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En terecht. De muziek is briljant en ze zoeken er echt de beste zangers en zangeressen voor uit.quote:
Ik zal het de 19de gaan zienquote:Op zondag 2 december 2012 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht. De muziek is briljant en ze zoeken er echt de beste zangers en zangeressen voor uit.
[b]AirwiN schreef [/b]
Veel plezier alvast!quote:
Het is bei mai.quote:Op zondag 2 december 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die kut eij altijd bij mij weer heRustig aan.![]()
Komt vast wel goedquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
GoedenavondProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier nog spannende ontwikkelingen, zo op de zondagsavond vroeg in December ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nahquote:Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef fietsie het volgende:
Hier nog spannende ontwikkelingen, zo op de zondagsavond vroeg in December ?![]()
Ey LoLaquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zit ook maar een beetje te loungen in mijn pyama, met als smoes dat het gisteravond zo laat geworden is
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, echt totaal nietquote:Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef fietsie het volgende:
Hier nog spannende ontwikkelingen, zo op de zondagsavond vroeg in December ?![]()
Van ellende ben ik hier maar eens begonnen aan het reclamedrukwerk van de afgelopen week
Niet veel. Wel een leuk weekend gehad, maar verveel me nu een beetje en geen zin er wat aan te doenquote:![]()
![]()
Vervelen, kom Quake Warsquote:Op zondag 2 december 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet veel. Wel een leuk weekend gehad, maar verveel me nu een beetje en geen zin er wat aan te doen.
![]()
maar dan moet ik punkbuster updaten en zulksquote:
En ik meen me te herinneren dat ik dat al geprobeerd had -_-![]()
Ga googelen danquote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
maar dan moet ik punkbuster updaten en zulks
En ik meen me te herinneren dat ik dat al geprobeerd had -_-. Je hebt toch niks te doen.
![]()
Lekkere warme staaf met slagroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
Lekkere warme staaf met slagroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekkere warme staaf met slagroomWarme staaf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.![]()
Lekkere warme staaf met slagroomToen ik de spoiler opende kreeg ik een MISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekkere warme staaf met slagroomOp zondagavond had ik daar toch een andere invulling aan gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit wat?quote:Op zondag 2 december 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
maar dan moet ik punkbuster updaten en zulks
En ik meen me te herinneren dat ik dat al geprobeerd had -_-
Totaal ander genre dan dat ik normaal post maarja, leuke lyrics.Rustig aan.![]()
Aan de staaf ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tjah...quote:Op zondag 2 december 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik voel genoeg, maak je maar geen zorgen
Rustig aan.![]()
Hoi kater.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
*grinnik* dit is een heul foute zins uitwisseling aan het worden...quote:Op zondag 2 december 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik voel genoeg, maak je maar geen zorgen
Maar jij hebt dus ook geen input LoLa om ons uit de sleur van de saaie zondagavond te doen ontkomen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Het is een figuurlijke kater ... Niet van de alcohol.quote:Op zondag 2 december 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey FeraEen kater is niet zo mooi
Oh. Dat scheelt nog, denk ikquote:Op zondag 2 december 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Het is een figuurlijke kater ... Niet van de alcohol.. How come?
![]()
Het (geweldige) weekend is voorbij.quote:Op zondag 2 december 2012 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Dat scheelt nog, denk ik. How come?
![]()
Als je een feestje wil moet je zelf de slingers ophangen he?quote:Op zondag 2 december 2012 21:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* dit is een heul foute zins uitwisseling aan het worden...
Maar jij hebt dus ook geen input LoLa om ons uit de sleur van de saaie zondagavond te doen ontkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm en wat is dat dan?quote:Op zondag 2 december 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
Het is een figuurlijke kater ... Niet van de alcohol.![]()
Ik ben nu op marktplaats aan het bladerenquote:Op zondag 2 december 2012 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga googelen dan. Je hebt toch niks te doen.
![]()
![]()
Kan niet iedere dag van iedereen verlangd worden he...quote:Op zondag 2 december 2012 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee sorry ik ben zelf totally not in the moodProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is niet het ergste, dankzij school vliegt de week wel om. Maar het afscheid is altijd zo pijnlijk. Ik dacht dat het wel zou wennen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik me wel voorstellen ja. Nu weer een week wachten.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nu op marktplaats aan het bladeren
Dag leven![]()
![]()
Hey dat ga ik ook maar eens doenquote:Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nu op marktplaats aan het bladerenAfscheid went nooit, en dat hoort het imo ook nietquote:Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet het ergste, dankzij school vliegt de week wel om. Maar het afscheid is altijd zo pijnlijk. Ik dacht dat het wel zou wennen..
![]()
tuurlijk wel.. das toch normaalquote:Op zondag 2 december 2012 21:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan niet iedere dag van iedereen verlangd worden he...![]()
Foldersquote:Op zondag 2 december 2012 20:52 schreef fietsie het volgende:
Van ellende ben ik hier maar eens begonnen aan het reclamedrukwerk van de afgelopen week![]()
![]()
Neuh lijkt me nie...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
True. Maar elke keer als een zombie in de bus / trein zitten achteraf is het ook niet.quote:Op zondag 2 december 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey dat ga ik ook maar eens doen
[..]
Afscheid went nooit, en dat hoort het imo ook niet.
Nee oke, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 2 december 2012 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Maar elke keer als een zombie in de bus / trein zitten achteraf is het ook niet..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: