SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is de clou uit post #291 al doorgekomen?quote:Op zondag 2 december 2012 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga waarschijnlijk komend trimester Russich leren
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Daar wonen zal altijd werken, je pikt het vanzelf opquote:Op zondag 2 december 2012 14:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg nu op school ook al Duits, maar dat valt me tegen. Vrij basic en ik kan me moeilijk concentreren op al die naamvallen enzo. Ik zoek een manier dat goed bij me past, en het gewoon veel spreken..
![]()
Jij ook?quote:Op zondag 2 december 2012 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is de clou uit post #291 al doorgekomen?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Klopt. De beste manier om het te leren is door het te sprekenquote:Op zondag 2 december 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar wonen zal altijd werken, je pikt het vanzelf op.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is zo.quote:Op zondag 2 december 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar wonen zal altijd werken, je pikt het vanzelf op.
Maar voor ik de Duitse spoorcursus ga doen, wil ik nog wel in NL blijven werken om inkomen te hebbenEn pas als ik echt goed Duits spreek, incl spoor Duits, dan pas ga ik echt settlen.
Of Duitsland, of Oostenrijk.![]()
Ik vind Belgisch of Engels bier ook wel lekker.
ik kan engels, duits (redelijkquote:Op zondag 2 december 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Belgisch of Engels ook wel lekker.
), Frans (kan ik alleen lezen
) En dan misschien vanaf volgend trimester Russich
Klinkt als een goed plan, dan kun je iig al wat kleine gesprekjes houden en naarmate je dat blijft doen groeit je woordenschat vanzelfquote:Op zondag 2 december 2012 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is zo.
Maar voor ik de Duitse spoorcursus ga doen, wil ik nog wel in NL blijven werken om inkomen te hebbenEn pas als ik echt goed Duits spreek, incl spoor Duits, dan pas ga ik echt settlen.
Of Duitsland, of Oostenrijk..
![]()
Idd. Dat is ook wel een beetje het plan. Die Duitse spoor cursus is best pittig. Voor de grensbaanvakken alleen al wordt de cursus helemaal in het Duits gegeven.quote:Op zondag 2 december 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan, dan kun je iig al wat kleine gesprekjes houden en naarmate je dat blijft doen groeit je woordenschat vanzelf.
![]()
Ik heb het over bier.quote:Op zondag 2 december 2012 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan engels, duits (redelijk), Frans (kan ik alleen lezen
) En dan misschien vanaf volgend trimester Russich
Dan lijkt het me prettig als je het al redelijk kan sprekenquote:Op zondag 2 december 2012 14:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd. Dat is ook wel een beetje het plan. Die Duitse spoor cursus is best pittig. Voor de grensbaanvakken alleen al wordt de cursus helemaal in het Duits gegeven..
Sowieso is Duits voor ons redelijk goed te doen. Nederlands, Engels en Duits hebben dezelfde oorsprong.
![]()
Engels is wel weer een schakel verder terug hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan lijkt het me prettig als je het al redelijk kan spreken.
Sowieso is Duits voor ons redelijk goed te doen. Nederlands, Engels en Duits hebben dezelfde oorsprong.
Neequote:Op zondag 2 december 2012 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Ga je dan je naam ook met 2 n'en schrijven mono?
Dat doen ze dus echt serieus met mijn voor en achternaam
Ik kan niet op een fatsoenlijke manier een hotel boeken daar![]()
![]()
Ik heb een audio bestand die Duitse les geeft in het Engelsquote:Op zondag 2 december 2012 14:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Engels is wel weer een schakel verder terug hoor.. Een aantal woorden lijken op elkaar, je hoeft vaak maar 1 string te veranderen.
![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 14:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee
Ik kan niet op een fatsoenlijke manier een hotel boeken daar
MIT EIN ZWEIBEIN AM ENDE JAAA???quote:Op zondag 2 december 2012 14:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee
Ik kan niet op een fatsoenlijke manier een hotel boeken daarBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zeg altijd maar gewoon jaquote:Op zondag 2 december 2012 14:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MIT EIN ZWEIBEIN AM ENDE JAAA???![]()
![]()
Neuh, misschien komend weekend even heen gaan als PEC langs komt. Hopen op vrij vervoer, dan koop ik online mijn ticket wel.quote:Op zondag 2 december 2012 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je trouwens al een beetje naar ado kijken?![]()
Het valt me trouwens nu pas op dat je nog steeds mod bent.quote:Op zondag 2 december 2012 14:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, misschien komend weekend even heen gaan als PEC langs komt. Hopen op vrij vervoer, dan koop ik online mijn ticket wel.
Goede zaak ofniequote:Op zondag 2 december 2012 14:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het valt me trouwens nu pas op dat je nog steeds mod bent.![]()
![]()
Ik doe daar niet aan, mijn aanwezigheid doet alles voor me.quote:Op zondag 2 december 2012 14:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel bans/notes/vaderlijke vermaningen heb je al uitgedeeld?![]()
Hallo.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 14:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan, mijn aanwezigheid doet alles voor me.Topmod
Jij je zin, ik zou niet weten wat je er mee aan moetquote:Op zondag 2 december 2012 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
krijg ik nu een treinsticker?![]()
![]()
op mijn autoraam plakkenquote:Op zondag 2 december 2012 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij je zin, ik zou niet weten wat je er mee aan moet
[ afbeelding ]
mag dat niet ?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Mensen gaan er door weg. Het verpest de sc sfeer so.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat is dan nieuw voor me. Wie zouden er weg moeten gaan?quote:Op zondag 2 december 2012 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mensen gaan er door weg. Het verpest de sc sfeer so.![]()
Moet me scheren, maar geen scheermesjes meer en geen zin om de deur uit te gaan
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Gewoon scheren met een vleeschmesquote:Op zondag 2 december 2012 15:06 schreef Spezza19 het volgende:
Moet me scheren, maar geen scheermesjes meer en geen zin om de deur uit te gaan![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mensen gaan er door weg. Het verpest de sc sfeer so.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Laat ik Tam even bijvallen...quote:
Als men gaat bivakkeren in de TC zal het hier toch minder ''druk'' worden... Vinden jullie niet erg want het is gezellig in de TC maar ik als SC fanaat mis jullie wel heel erg
Rustig aan.![]()
quote:
True tho.. Maar fair enough, niet alleen daardoor
En nu ga ik m'n eigen tijd weer invullen
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat maakt geen hol uit of je dat via DM of PM doet. Resultaat is dan hetzelfde.quote:Op zondag 2 december 2012 15:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laat ik Tam even bijvallen...
Als men gaat bivakkeren in de TC zal het hier toch minder ''druk'' worden... Vinden jullie niet erg want het is gezellig in de TC maar ik als SC fanaat mis jullie wel heel erg![]()
Het voordeel van de SC is dat ik anoniem kan masturberen terwijl ik over jullie fantaseer.
In de TC zou dat awkward zijn.![]()
Zullen vast dames (en heren) zijn die dat wel geil vinden.... het is immers fokquote:Op zondag 2 december 2012 15:21 schreef Monopoly het volgende:
Het voordeel van de SC is dat ik anoniem kan masturberen terwijl ik over jullie fantaseer.
In de TC zou dat awkward zijn.
Mijn tere ziel ziet jullie langzaam van mij wegtrekken, dat doet pijn.quote:Op zondag 2 december 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt geen hol uit of je dat via DM of PM doet. Resultaat is dan hetzelfde.
Dan liever in de illusie leven dat jullie allemaal andere dingen aan het doen zijn en geen tijd voor de SC hebben
Rustig aan.![]()
Oh geil..quote:Op zondag 2 december 2012 15:21 schreef Monopoly het volgende:
In de TC zou dat awkward zijn.Rustig aan.![]()
ik kom je wel vergezellen!quote:Op zondag 2 december 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn tere ziel ziet jullie langzaam van mij wegtrekken, dat doet pijn.
Dan liever in de illusie leven dat jullie allemaal andere dingen aan het doen zijn en geen tijd voor de SC hebbenWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik kan multitasken, ik blijf hier gewoon.quote:Op zondag 2 december 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn tere ziel ziet jullie langzaam van mij wegtrekken, dat doet pijn.
Dan liever in de illusie leven dat jullie allemaal andere dingen aan het doen zijn en geen tijd voor de SC hebben![]()
Het schijnt dat Tamashii regelmatig sopt hier opquote:Op zondag 2 december 2012 15:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zullen vast dames (en heren) zijn die dat wel geil vinden.... het is immers fok![]()
![]()
Ook tof.quote:Op zondag 2 december 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan multitasken, ik blijf hier gewoon.
Vroegah toen ik nog in de versieren slowchat poste, was er veel gezeik met de TC geweest...
Er zou een kliekje gevormd worden enzo blabla...
Rustig aan.![]()
Er worden altijd kliekjes gevormd.quote:Op zondag 2 december 2012 15:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook tof.
Vroegah toen ik nog in de versieren slowchat poste, was er veel gezeik met de TC geweest...
Er zou een kliekje gevormd worden enzo blabla...![]()
Kvind het een redelijke grijze brei in deze SC...quote:Op zondag 2 december 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er worden altijd kliekjes gevormd.Rustig aan.![]()
Dan heb ik een andere bril opquote:Op zondag 2 december 2012 15:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het een redelijke grijze brei in deze SC....
![]()
Limitless gisteren weer gekeken, blijft een topper.quote:Op zondag 2 december 2012 15:32 schreef kingtoppie het volgende:
Is er nog een film die ik moet downloaden?
/ kingtoppie streak.
Maar de beste film die ik heb gezien in hele lange tijd: Invictus.
Morgan Freeman die Nelson Mandela speelt en Matt Damon de captain van het rugby team. Geweldige film, echt een aanrader.![]()
Oki,quote:Op zondag 2 december 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Limitless gisteren weer gekeken, blijft een topper.
Maar de beste film die ik heb gezien in hele lange tijd: Invictus.
Morgan Freeman die Nelson Mandela speelt en Matt Damon de captain van het rugby team. Geweldige film, echt een aanrader.
Limitless he...
Ik ging hem kijken en dan halverwege de film wat te drinken pakken...
Ik voelde me fucking spacend door die film.![]()
Hele goede film, vooral het begin ook wel waarin hij alles in gedachte zegmaar zijn ervaringen vertelde over die pillen...
Het past eigenlijk heel erg bij me.Die hele film...
Rustig aan.![]()
kliekjes..Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat is weer iets te jaquote:Op zondag 2 december 2012 15:40 schreef kingtoppie het volgende:
Invictus, bluray... 10.8 gigabyte film.
Ik heb hem van 1,3 gb![]()
Naja ik heb de ruimte, het downloaden gaat alleen een paar dagen duren ofzo.quote:Op zondag 2 december 2012 15:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is weer iets te ja
Ik heb hem van 1,3 gb
Rustig aan.![]()
Proost! Ik ben nu erwinrommel zn bier aan het opdrinken terwijl hij staat te koken.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Invictusquote:Op zondag 2 december 2012 15:40 schreef kingtoppie het volgende:
Invictus, bluray... 10.8 gigabyte film.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Goed voor elkaarquote:Op zondag 2 december 2012 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Proost! Ik ben nu erwinrommel zn bier aan het opdrinken terwijl hij staat te koken..
![]()
Ja toch! Hij kan wel lekker koken hoor!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Geen idee, maar ik heb wel eens gelezen dat hij van koken houd, dus dat zit wel goed danquote:Op zondag 2 december 2012 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch! Hij kan wel lekker koken hoor!/.
![]()
Dat zit inderdaad wel goed. Over 2 uur hebben we voer!!quote:Op zondag 2 december 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb wel eens gelezen dat hij van koken houd, dus dat zit wel goed dan/.
[b]AirwiN schreef [/b]
Geef de terrorkatjes maar een aai van mequote:Op zondag 2 december 2012 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zit inderdaad wel goed. Over 2 uur hebben we voer!!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
En Erwin staat nu al in de keuken te rommelen?quote:Op zondag 2 december 2012 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zit inderdaad wel goed. Over 2 uur hebben we voer!!![]()
![]()
Hij ging heel wat maken geloof ik..quote:Op zondag 2 december 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En Erwin staat nu al in de keuken te rommelen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Will doquote:Op zondag 2 december 2012 16:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geef de terrorkatjes maar een aai van me![]()
HELP ERWIN VOERT ME AUBERGINEEEE
[b]AirwiN schreef [/b]
Stoofvlees. Dat duurt ff hequote:Op zondag 2 december 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En Erwin staat nu al in de keuken te rommelen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht even aan cijfertjesman toen ik dit las.quote:Op zondag 2 december 2012 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Will do![]()
HELP ERWIN VOERT ME AUBERGINEEEE[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 2 december 2012 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht even aan cijfertjesman toen ik dit las.![]()
![]()
Zuip z'n bier dan ook niet opquote:Op zondag 2 december 2012 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Will do![]()
HELP ERWIN VOERT ME AUBERGINEEEE
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hu watquote:Op zondag 2 december 2012 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht even aan cijfertjesman toen ik dit las.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik snap je, denken aan hem is goedquote:Op zondag 2 december 2012 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht even aan cijfertjesman toen ik dit las.
Het ruikt nu al zo lekker!! Ik ga moeite hebben met nog 2 uur wachtenquote:Op zondag 2 december 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, wel lekker ja.
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jep.quote:Op zondag 2 december 2012 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je, denken aan hem is goed
[..]
Het ruikt nu al zo lekker!! Ik ga moeite hebben met nog 2 uur wachten
[..]
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Heb ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heineken!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Stap ik vanmiddag in mn auto, ligt er gewoon een plas waterzet ik em aan, want ik moest toch naar huis, hoor ik de ventilator een hoop water verplaatsen
![]()
Blijkt er vannacht met een of andere hoosbui water via de overloop, door het interieurfilter in de ventilator te blijven zitten, daar zit ook een overloop, maar die kon het blijkbaar niet aan, waardoor het erin bleef staan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik ga straks aubergine etenquote:Op zondag 2 december 2012 16:59 schreef PeuRac het volgende:
Stap ik vanmiddag in mn auto, ligt er gewoon een plas waterzet ik em aan, want ik moest toch naar huis, hoor ik de ventilator een hoop water verplaatsen
![]()
Blijkt er vannacht met een of andere hoosbui water via de overloop, door het interieurfilter in de ventilator te blijven zitten, daar zit ook een overloop, maar die kon het blijkbaar niet aan, waardoor het erin bleef staan
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo, boodschappen ook weer gedaan!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oh, ik heb nu wel iemand om mee naar de Hobbit te gaan.
Alleen naar de film is niet tof.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaa moest echtquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ja hey, kom jij hier vaker?quote:Op zondag 2 december 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He KT. Wat rustig hier weer zeg.
Rustig aan.![]()
kingtoppieeeeeeeeeeWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
true thatquote:Op zondag 2 december 2012 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu hoef je in ieder geval geen boodschappen meer te doen.
kom je?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
De film moet nog 3 dagen gedownload worden.quote:Op zondag 2 december 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar al te graag. Oh wacht
.
Film is bijna af
Rustig aan.![]()
Ik ben Ken Park aan het kijken. Ik vind het.nou niet echt een boeiende film.quote:Op zondag 2 december 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De film moet nog 3 dagen gedownload worden.![]()
Twas niet op mijn aanradenquote:Op zondag 2 december 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben Ken Park aan het kijken. Ik vind het.nou niet echt een boeiende film.
Wel lekker wijfmooie naakte vrouw in die film later..Rustig aan.![]()
Niet? Ik dacht van welquote:Op zondag 2 december 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Twas niet op mijn aanraden
Wel lekker wijfmooie naakte vrouw in die film later..
Ja, diegene die met haar vader ging trouwen en in de laatste sekscene zat?![]()
![]()
Die ook, maar die moeder van zo een gast zijn vriendin zegmaar ook.quote:Op zondag 2 december 2012 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
Niet? Ik dacht van wel
Ja, diegene die met haar vader ging trouwen en in de laatste sekscene zat?
Nee ik keek hem ook op aanraden van iemand
Rustig aan.![]()
Die mag Lotussss vanavond verorberenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh die, ja ookquote:Op zondag 2 december 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die ook, maar die moeder van zo een gast zijn vriendin zegmaar ook.
Nee ik keek hem ook op aanraden van iemand![]()
![]()
misschienquote:Op zondag 2 december 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, echt harstikke ongezellig.
Hoezo? Wil je het gezellig maken ofzo?![]()
![]()
Geen idee. Ik had tot een half uurtje terug nog bezoek, dus ik denk van welquote:Op zondag 2 december 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft iedereen een leven dat het hier zo rustig is?![]()
![]()
Ik heb al mijn aandacht nodig bij al die lekkere wijven waar ik mee aan het DM'en ben. Daar besteed ik liever mijn aandacht aan dan hier.quote:Op zondag 2 december 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft iedereen een leven dat het hier zo rustig is?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
hahahahahahahah
hoiWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik zit te wachten tot ik de kookkunsten van Erwinrommel kan gaan beoordelen!!
Nog een groot kwartiertje
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan zal het wel dood zijn hier jaquote:Op zondag 2 december 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had tot een half uurtje terug nog bezoek, dus ik denk van welHehe, you wish.quote:Op zondag 2 december 2012 17:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al mijn aandacht nodig bij al die lekkere wijven waar ik mee aan het DM'en ben. Daar besteed ik liever mijn aandacht aan dan hier.![]()
Dan geloof je het toch niet.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Breng live verslag uitquote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit te wachten tot ik de kookkunsten van Erwinrommel kan gaan beoordelen!!
Nog een groot kwartiertje.
![]()
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaha sjah ik heb er geen he?!quote:Op zondag 2 december 2012 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mag Lotussss vanavond verorberen![]()
dus![]()
Super jonge, ben helemaal in mijn sasquote:Op zondag 2 december 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel lekker. Beetje moe alleen
En met jou?![]()
16 uur geslapen dus ik ben niet moe.
Rustig aan.![]()
Jouw gehaat verbaast ook mij niet meer.quote:Op zondag 2 december 2012 17:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van jou verbaast mij het dan weer niets.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
16 uur? Dan had je zeker wat in te halen!quote:Op zondag 2 december 2012 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Super jonge, ben helemaal in mijn sas![]()
16 uur geslapen dus ik ben niet moe.![]()
![]()
Gaat zijn gangetjequote:
Jij had een kerstboom versierd vannacht las ik.?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Rommel staat de hele tijd te proeven en ik en Lotusss moeten nog 7 minuten wachten
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is mooi, dan kunnen we rusten in vrede.quote:Op zondag 2 december 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw gehaat verbaast ook mij niet meer.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Gewoon al zijn bier afpakkenquote:Op zondag 2 december 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Rommel staat de hele tijd te proeven en ik en Lotusss moeten nog 7 minuten wachtenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Stopt hij de proeflepel ook weer terug in de pan?quote:Op zondag 2 december 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Rommel staat de hele tijd te proeven en ik en Lotusss moeten nog 7 minuten wachtenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Working on itquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi ik ben Lotusss en Ik heb honger.quote:Op zondag 2 december 2012 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Rommel staat de hele tijd te proeven en ik en Lotusss moeten nog 7 minuten wachten-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
Ik ook!!!quote:Op zondag 2 december 2012 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi ik ben Lotusss en Ik heb honger.
En we moeten nog snel zijn ook. De avondmis begint straks weer
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoiquote:Op zondag 2 december 2012 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi ik ben Lotusss en Ik heb honger.tijd niet gezien
Alles goed?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
O hai.quote:Op zondag 2 december 2012 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi ik ben Lotusss en Ik heb honger.Rustig aan.![]()
Dan gaat hij naar de avondmis en dan eten wij het eten wel op. En gaan we stiekem tv kijken enzo.quote:Op zondag 2 december 2012 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook!!!
En we moeten nog snel zijn ook. De avondmis begint straks weer-----------------------------------------------------
Halloquote:Op zondag 2 december 2012 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi ik ben Lotusss en Ik heb honger.![]()
![]()
Sounds like a planquote:Op zondag 2 december 2012 17:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan gaat hij naar de avondmis en dan eten wij het eten wel op. En gaan we stiekem tv kijken enzo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoiquote:
-----------------------------------------------------
Wanneer is dat eurosongfestival eigenlijk altijd?
Anouk ging dit keer meedoen dus ik vraag het me af
Rustig aan.![]()
Waaat?quote:Op zondag 2 december 2012 17:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje
Jij had een kerstboom versierd vannacht las ik.?dus![]()
Aangezien die Oostbloklanden elkaar steunen zal ook zij er snel uit liggenquote:Op zondag 2 december 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
Wanneer is dat eurosongfestival eigenlijk altijd?
Anouk ging dit keer meedoen dus ik vraag het me af
Fuck die oostbloklanden,quote:Op zondag 2 december 2012 17:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aangezien die Oostbloklanden elkaar steunen zal ook zij er snel uit liggen
Ik wil anouk gewoon een liedje zien zingen aldaar
Rustig aan.![]()
www.youtube.comquote:Op zondag 2 december 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fuck die oostbloklanden,
Ik wil anouk gewoon een liedje zien zingen aldaar![]()
![]()
Zou mooie afgang voor haar zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fuck die oostbloklanden,
Ik wil anouk gewoon een liedje zien zingen aldaar
Ze heeft best leuke nummers, maar ze is zo verrot arrogant
oooh vertelquote:Op zondag 2 december 2012 17:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah dus peu liep weer uit zijn nek te lullen![]()
![]()
Wil die barmeid best versieren anders![]()
dus![]()
Oh hij liep heel stoer te verkondigen dat ie samen met jou een barmeid versierd had.quote:Op zondag 2 december 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
oooh vertel![]()
![]()
Wil die barmeid best versieren anders![]()
Dus ik vroeg al of er nu lampjes in hangenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Alsof er een engeltje over mn tong piest
[b]AirwiN schreef [/b]
dus ik mag doorgaan?quote:Op zondag 2 december 2012 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Liefhebber van pisseksquote:Op zondag 2 december 2012 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Vind ik niet...quote:Op zondag 2 december 2012 18:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou mooie afgang voor haar zijn.
Ze heeft best leuke nummers, maar ze is zo verrot arrogant
Ken der eigenlijk niet als arrogant persoon, totaal niet.
Maar ik stalk haar ook niet zo verder dus misschien heb je gelijk...Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind ik niet...
Maar ik stalk haar ook niet zo verder dus misschien heb je gelijk...
Ik zou 't niet weten. ken haar alleen maar van interviews enzo en dat zegt meestal niet zo veelquote:Op zondag 2 december 2012 18:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind ik niet...
Maar ik stalk haar ook niet zo verder dus misschien heb je gelijk...![]()
![]()
Niet goed.quote:Op zondag 2 december 2012 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Rustig aan.![]()
Nee hoor, pies maar lekker over je eigen toiletbril heen of zoquote:Op zondag 2 december 2012 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
zal ik even over iemands tong piesen?![]()
![]()
Je was dronken en er lag een zwerver onder het viaduct waar jij wou pissen?quote:Op zondag 2 december 2012 18:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een keer over iemand heen geplast
True story.Rustig aan.![]()
lolquote:Op zondag 2 december 2012 18:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh hij liep heel stoer te verkondigen dat ie samen met jou een barmeid versierd had.
Dus ik vroeg al of er nu lampjes in hangen
dus![]()
maar ik ben een engelquote:Op zondag 2 december 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, pies maar lekker over je eigen toiletbril heen of zo
toen je dronken was aan de bar zeker?quote:Op zondag 2 december 2012 18:07 schreef Monopoly het volgende:
True story.
Je hebt iemand 'gered' die door een kwal is gestoken?quote:Op zondag 2 december 2012 18:07 schreef Monopoly het volgende:
True story.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WANNA DANCE WITH SOMEBODYWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Als je me eerst vol giet met alcohol, misschienquote:Op zondag 2 december 2012 18:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII WANNA DANCE WITH SOMEBODY.
![]()
whahhaquote:Op zondag 2 december 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je me eerst vol giet met alcohol, misschien.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik was wel dronken ja
Neefje gaf een party (poolparty). Vet relax, iedereen was welkom. Komt er zo'n onbekende aan met een fles C merk Whisky. Die begon gelijk tof te doen dat hij iedereen "er wel even uit zou drinken"!.
Schonk de helft van die fles al naast zijn beker etc etc.
Geen probleem. Ik focus mij gewoon op vrienden en bier
Begint die gozer dus mij uit te schelden uit het niets_!
Ik gewoon cool blijven, biertje drinken en hem uitlachen omdat hij tering dronken was.
De gouden regel was daar: Als je moet kotsen: stuiken genoeg (tering grote tuin). Regent wel weg toch
Dus die gozer kotst over het terras heen, en gaat op een stoel zitten. Hij schold ons nog uit. Toen was ik het zat.
Stoel en al opgetild, hem in het gras gezet, en ik heb mijn blaas geleegd over hem.Eigen schuld .
![]()
Awwww.quote:
gezelligquote:Op zondag 2 december 2012 18:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik was wel dronken ja
Neefje gaf een party (poolparty). Vet relax, iedereen was welkom. Komt er zo'n onbekende aan met een fles C merk Whisky. Die begon gelijk tof te doen dat hij iedereen "er wel even uit zou drinken"!.
Ik gewoon cool blijven, biertje drinken en hem uitlachen omdat hij tering dronken was.
De gouden regel was daar: Als je moet kotsen: stuiken genoeg (tering grote tuin). Regent wel weg toch
Dus die gozer kotst over het terras heen, en gaat op een stoel zitten. Hij schold ons nog uit. Toen was ik het zat.
Stoel en al opgetild, hem in het gras gezet, en ik heb mijn blaas geleegd over hem.Eigen schuld .
![]()
![]()
Volgens mij komt dit uit een B-Filmquote:Op zondag 2 december 2012 18:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik was wel dronken ja
Haha, geweldigquote:Op zondag 2 december 2012 18:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik was wel dronken ja
![]()
![]()
ben je nou serieus?quote:Op zondag 2 december 2012 18:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik was wel dronken ja
Het is niet mijn meest glorieuze moment, maar op dat moment was het heel logisch om te doen
Heb er overigens zeker geen spijt van.
Ik heb ook party's gecrasht. Niets mis mee, maar hoe lam je ook bent, gedraag je gewoon.![]()
Yw, hoe'st verder? Goed weekend gehad?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
ik verveel me doodWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
jupquote:gaat alleen doet het echt pijnquote:Op zondag 2 december 2012 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yw, hoe'st verder? Goed weekend gehad?.. en gaat jij?
dus![]()
what to dooooWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Alles prima. Beetje uitgekakt na een druk weekend. Vrijdag tot laat in de kroeg, zaterdag sinterklaas gevierd met familie. Vanmiddag uitgebreid wezen lunchen met vrienden. Dus het is wel mooi geweest zo voor één weekend.quote:Op zondag 2 december 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
gaat alleen doet het echt pijn.. en gaat jij?
Mono ... ik ben het met je eensquote:Op zondag 2 december 2012 18:16 schreef Monopoly het volgende:
Het is niet mijn meest glorieuze moment, maar op dat moment was het heel logisch om te doen
Heb er overigens zeker geen spijt van.
Ik heb ook party's gecrasht. Niets mis mee, maar hoe lam je ook bent, gedraag je gewoon.als je een party crasht dan doe je dat in stijl
![]()
![]()
Of niet. Gewoon gezellig bier drinken, en lekker genieten, maar gewoon gedragenquote:Op zondag 2 december 2012 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mono ... ik ben het met je eensals je een party crasht dan doe je dat in stijl
![]()
Maar wel een mooi gezellig weekendquote:Op zondag 2 december 2012 18:22 schreef AirwiN het volgende:
Alles prima. Beetje uitgekakt na een druk weekend. Vrijdag tot laat in de kroeg, zaterdag sinterklaas gevierd met familie. Vanmiddag uitgebreid wezen lunchen met vrienden. Dus het is wel mooi geweest zo voor één weekend.![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op zondag 2 december 2012 18:22 schreef Monopoly het volgende:
Of niet. Gewoon gezellig bier drinken, en lekker genieten, maar gewoon gedragen.
![]()
Dat zeker! Over mijn sociale leven heb ik geen klagen gelukkig. Daar heb ik meer een luxeprobleem dat ik meer te doen heb, dan ik er aan wil besteden. Anders ben ik nooit thuis en dat komt mijn relatie weer niet ten goede.quote:
Het is ook nooit goedquote:Op zondag 2 december 2012 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeker! Over mijn sociale leven heb ik geen klagen gelukkig. Daar heb ik meer een luxeprobleem dat ik meer te doen heb, dan ik er aan wil besteden. Anders ben ik nooit thuis en dat komt mijn relatie weer niet ten goede.![]()
![]()
![]()
Zoals ik al zei, het is een luxeprobleem.quote:Als ik sommige mensen hier zo lees, knijp ik in mijn handen met wat ik heb hoor.
Meelevend figuur ben je tochquote:Op zondag 2 december 2012 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is een luxeprobleem.Als ik sommige mensen hier zo lees, knijp ik in mijn handen met wat ik heb hoor.
![]()
Wat is je advies?
''Get the fuck out?''
Rustig aan.![]()
Ja inderdaadquote:Op zondag 2 december 2012 18:28 schreef AirwiN het volgende:
Zoals ik al zei, het is een luxeprobleem.Als ik sommige mensen hier zo lees, knijp ik in mijn handen met wat ik heb hoor.
Daar ben ik mee bezig en daarnaast wil ik ook een aantal uur besteden aan het helpen van anderen.![]()
Je mag mij wel een paar uur helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
heeft iemand van jullie windows 8?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
Je mag mij wel een paar uur helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoor iedere keer hetzelfde als er een nieuwe Windows uitkomt.quote:
Vista komt uit: 'die is kut ik blijf bij XP'
Windows 7 komt uit 'die is kut ik blijf bij Vista'
Dus hoe serieus je dat moet nemen is een tweede.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
ik heb t.. hoezo is t kut?quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Magnetronkoffie heeft het.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat is niet waar, windows 7 werd goed in gebruik genomen... XP ook.quote:Op zondag 2 december 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor iedere keer hetzelfde als er een nieuwe Windows uitkomt.
Dus hoe serieus je dat moet nemen is een tweede.Rustig aan.![]()
Dat is vaak met nieuwe software.quote:Op zondag 2 december 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoor iedere keer hetzelfde als er een nieuwe Windows uitkomt.
Dus hoe serieus je dat moet nemen is een tweede.
Zolang het nog babbelt met alles komt het wel goed
Anders zit je fijn met een dood systeem![]()
De beginversies van XP waren nogal kut en XP kreeg in die tijd veel kritiek over zich heen.quote:Op zondag 2 december 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, windows 7 werd goed in gebruik genomen... XP ook.
Windows 7 was eigenlijk gelijk al een verbetering![]()
![]()
Ze worden allemaal goed in gebruik genomen alleen de recensies zijn in het begin overwegend negatief.quote:Op zondag 2 december 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, windows 7 werd goed in gebruik genomen... XP ook.
Bij een nieuwe OSX schijten sommige mensen zich spontaan in de broek van opwinding.
C'est la vie
Sorry hoor, maar je lult een beetjequote:Op zondag 2 december 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze worden allemaal goed in gebruik genomen alleen de recensies zijn in het begin overwegend negatief.
Bij een nieuwe OSX schijten sommige mensen zich spontaan in de broek van opwinding.![]()
Hoiquote:Op zondag 2 december 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb Windows 7
Hoi trouwens!.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Is puur gebasseerd op wat ik mijn omgeving hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je lult een beetjeC'est la vie
ik vind t wel tof.. alleen sommige dingen snap ik niet helemaal
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 2 december 2012 18:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik vind t wel tof.. alleen sommige dingen snap ik niet helemaal![]()
Rustig aan.![]()
Is puur gebaseerd op wat jij jouw omgeving hoort?quote:Op zondag 2 december 2012 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Is puur gebasseerd op wat ik mijn omgeving hoor.![]()
Ik ga mn face stuffen met tartaar en friet. Ik heb fucking honger.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Haha, eet ze!quote:Op zondag 2 december 2012 18:50 schreef Raene het volgende:
Ik ga mn face stuffen met tartaar en friet. Ik heb fucking honger.![]()
![]()
Mijn dank is groot.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
eetze RaeneWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
huh watquote:Op zondag 2 december 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ook grote dank voor jullie Jaleesa en engel.![]()
Ik doe maar zonder, ik ben jaloers.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:quote:Ik zeg niet ''eet smakelijk'' omdat ik jaloers ben omdat ik geen eten heb en hongerig ben.quote:Rustig aan.![]()
Geen boodschappen gedaan?quote:Op zondag 2 december 2012 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zeg niet ''eet smakelijk'' omdat ik jaloers ben omdat ik geen eten heb en hongerig ben.![]()
Mooi...quote:Op zondag 2 december 2012 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het pruttelt wat op het vuur... Straks wel eten
Wat maak je?![]()
Aardappels koken met simpel vlees en wortelsquote:![]()
Mijn jaloersheid is niet heel onterecht ofzo, beetje karig vreten vandaag...
Rustig aan.![]()
bluuuuuhWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Je hoeft niet altijd te eten als een keizerquote:Op zondag 2 december 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aardappels koken met simpel vlees en wortels![]()
Mijn jaloersheid is niet heel onterecht ofzo, beetje karig vreten vandaag...![]()
![]()
![]()
Blaaah,
Weet iemand goede dingen om te doen met wortels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
Blaaah,
Weet iemand goede dingen om te doen met wortels?Aan de asielzoekers geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op zondag 2 december 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
Blaaah,
Weet iemand goede dingen om te doen met wortels?Stampot....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carameliseren...
Soep van maken .... mijn wortelsoep was de vorige keer echt jumjumjum![]()
WHut?quote:Op zondag 2 december 2012 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stampot....
Carameliseren...
Soep van maken .... mijn wortelsoep was de vorige keer echt jumjumjum
Rustig aan.![]()
Suiker of honing kan geloof ik ook, over de wortels in de pan.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
O ik schreef het fout >>> maar zo doe je het>>>quote:
Het is dus een soort laagje van karamel.... wortels vind ik zelf al zoet genoeg en die ik eet meestal rauw, maar sommige lui vinden dit ook lekker![]()
![]()
quote:ik weet dat je dan aan me denkt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
quote:Op zondag 2 december 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Suiker of honing kan geloof ik ook, over de wortels in de pan.klopt... die tip heb ik ook gekregen met een beetje citroen/limoen voor a bite
![]()
schroef het maar omhoog op zou ik zeggenquote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, in de afgelopen 5 jaar is ongeveer 2,3% van de vrouwen aangerand..
dus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: