Ik was er de dag ervoor, ook heel mooi was datquote:Op zondag 8 september 2013 12:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Overmorgen al weer 4 jaar geleden sinds het mooiste concert dat ik ooit heb bijgewoond.
10-09-2009
Goffertpark
Mooie dag was dat
Wie van jullie waren daar ook bij?
10-09-2009quote:Op zondag 8 september 2013 12:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Overmorgen al weer 4 jaar geleden sinds het mooiste concert dat ik ooit heb bijgewoond.
10-09-2009
Goffertpark
Mooie dag was dat
Wie van jullie waren daar ook bij?
Qua datum staat het wel leuker jaquote:
Vind het slaapverwekkend.quote:Op zondag 8 september 2013 15:03 schreef CoExist het volgende:
Vind het nummer niet zo bijzonder. Net als de Hunger Games films trouwens.
Volledig mee eens, trouwens. Hun meest consistente album.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef CoExist het volgende:
X&Y maar weer eens opgezet. Klinkt 8 jaar na dato steeds goed. Toch wel het Coldplay album waarmee ik het meeste heb.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb kennelijk iets gemist, maar ik zie tot mijn verbazing dat "Fix You" deze week een re-entry in de Single Top 100 heeft, op #57.
Iemand enig idee wat de reden hiervan is?
[..]
Volledig mee eens, trouwens. Hun meest consistente album.
Vanwege een menneke dat het liedje zong bij The Voice Kidsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mij ook onbekend waarom dat is, maar het is een geweldig nummer, en zodoende dus wel begrijpelijk
X&Y is inderdaad hun beste album wat mij betreft
Ah ok, verklaart meteen waarom ik de reden niet wist. Bedankt voor je reactie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
[..]
Vanwege een menneke dat het liedje zong bij The Voice KidsEn eerlijk is eerlijk, hij zong het prachtig
twitter:coldplay twitterde op woensdag 19-02-2014 om 15:30:40Coldplay will play at the @iTunesFestival at SXSW in Austin on 11 March. The show will stream worldwide via iTunes. http://t.co/HGF6drNZar A reageer retweet
Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zat net deze te luisteren en het topic in MyAT staan. Ik wil hem jullie niet onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |