Zie mijn vorige bericht, ik heb hem nog even aangepast:quote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef Broertie het volgende:
Metallic zwart. Hij heeft op de rechterkant gelegen, dus de rechterkap van de "cockpit" en de buitenste plaat van de treeplank....
[ afbeelding ]
De pijlen geven aan welke kappen beschadigd zijn.
Die hoge beschadiging gaat je sowieso een hele nieuwe voorkap kosten, of opnieuw overspuiten, of bijwerken met een stift. Zou ik gewoon een tweedehands erbij kopenquote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef Blester het volgende:
Wat ik zou doen als ik jou was, een exacte kopie van jouw nieuwe scooter op Marktplaats zoeken en bijvoorbeeld zulke bekijken:http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=1(even in jouw kleur zoeken natuurlijk). Deze dan voor ¤150,- ophalen (gewoon een kiezen die niet loopt of met mankementen e.d.). Heb je een leuke kappenset + allemaal andere onderdelen voor de Vivacy voor ¤150. Voor als je in de toekomst nog wat onderdelen nodig hebt.Een nieuwe kappenset voor de Vivacity betaal je namelijk ook alweer snel ¤200 - ¤300 voor.
Oh, maar is het echt zo erg dat je het met een stift niet bij kunt werken? Of je koopt een bus van diezelfde lak.quote:Op maandag 3 december 2012 18:33 schreef Broertie het volgende:
Denk dat jij de Vivacity 1 bedoelt voor 400 euro, ik heb een new-vivacity en die kom je nog niet tegen voor ¤150, ze zijn pas sinds een jaar of 2 á 3 uit in Nederland...Je kunt het verschil het makkelijkst zien aan de andere koplamp.... Maar toch bedankt voor de moeite!
Dan moet je even op MP zoeken voor een nieuwe, hoeft niet duur te zijn denk ik zo. Ben nu wel benieuwd geworden naar de schade eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 18:40 schreef Broertie het volgende:
De voorste kap zou ik misschien nog kunnen bijwerken, maar de kap bij de treeplank is gewoon een stuk uit geknapt, dus dat zal ik niet mooi kunnen bijwerken. Polyester gaat niet werken, de kappen zijn van plastic, dus...
Laten we het maar houden op een combinatie van een iets té gezellige avond, een hoosbui, een fietser die niet aan de kant wou en een remactie op een doorweekte berm......quote:Hoe krijg je het voor elkaar hem op zijn zij te leggen?
Je staat erinquote:Op maandag 3 december 2012 18:54 schreef -niemand- het volgende:
ik heb nog een leuke foto gevonden van mijn brommer, deze mag wel in de OP.
[ afbeelding ]
ook hou ik ervan om te experimenteren met de brommer, zo ben ik nog opzoek naar een goedkoper alternatief voor benzine en heb ik een uitlaatje omgelast.
deze mt5 uitlaat
[ afbeelding ]
en een uitlaat had geen demper, daar direct maar een beun uitlaat van gemaakt.
demper gemaakt van een bus remmenreiniger en de uitlaat ''geverfd'' met teer
[ afbeelding ]
Twijfel hier nog een beetje over, denk dat ik vreemde blikken krijg (als is het onder de helm).quote:Op maandag 3 december 2012 18:08 schreef Blester het volgende:
Iemand ervaring met zo'n ding voor onder je helm?
[ afbeelding ]
Vooral voor in de wintermaanden lijkt mij dit verdomde fijn, ze hebben hem ook nog meer afgesloten:
[ afbeelding ]
Maar krijg je dan geen vreemde blikken e.d.?En zitten ze een beetje fatsoenlijk onder een helm (heb je nog steeds goed zicht ook)? Kost maar 3 euro
Ben het een beetje zat om doorlopend verkouden te zijn als ik op de brommer heb gezeten.
Welke heb je?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:07 schreef Haasbeuntje het volgende:
* Haasbeuntje doorgewinterd brommer-rijder meld zich
CPI SX50, is een Taiwanees maar heb er al zo'n 15.000 km mee gereden zonder (grote) problemen.quote:
Hij komt uit 2007 en hij gaat nu zo'n 75 km/u, ik heb er een (te) klein voortandwiel op (11/53) waardoor hij snel optrekt maar de top niet zo hoog ligt.quote:
Precies in de omgeving waar je het best met zo'n ding kan rijdenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:23 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Hij komt uit 2007 en hij gaat nu zo'n 75 km/u, ik heb er een (te) klein voortandwiel op (11/53) waardoor hij snel optrekt maar de top niet zo hoog ligt.
Foto's zal ik wel eens posten, kan ze nu niet zo gauw vinden
EDIT:
Hier een fotootje:
[ afbeelding ]
Ja idd, ik rijd zelf ook liever off-road dan "on-road"quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:35 schreef Blester het volgende:
[..]
Precies in de omgeving waar je het best met zo'n ding kan rijdenAltijd zo jammer als je die dingen op straat ziet rijden, ik vind dat model niet op straat horen.
Lijkt me dat je daarvoor ook zo'n model koopt. Voor de "on-road" heb je tig aantal andere modellen die qua prestaties op de weg ook veel beter liggen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:15 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Ja idd, ik rijd zelf ook liever off-road dan "on-road"altijd handig om ff een stukje bos mee te pakken
Uit 2010? Kunnen we beter hier doorgaan, beter subforum, uitgebreidere OP etc.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef Anne het volgende:
Beetje laat, maar eigenlijk bestaat er al een dergelijke reeks zoals deze. Voel je vrij daar (ook) te posten:
JNG / Brommertopic # Tomos!
Dan heeft het al 140 delen in de verkeerde subforum gezeten.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:22 schreef Anne het volgende:
Voel je vrij daar (ook) te posten.
Die reeks bestaat daar immers al uit 140 delen.
Ik zou daarnaast niet weten wat er mis is met het forum Jong!
Net of alleen jonge mensen op een bromfiets rijden? Statistisch gezien zijn het juist meer oudere die een bromfiets hebben dan jongeren (mede dankzij rijbewijs tegenwoordig e.d.). Tenslotte gaat het hier om de voertuigen, hier is ook een motortopic, autotopics e.d.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:22 schreef Anne het volgende:
Voel je vrij daar (ook) te posten.
Die reeks bestaat daar immers al uit 140 delen.
Ik zou daarnaast niet weten wat er mis is met het forum Jong!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |