jongen, jij bent zo achterlijk eigenwijs, dat ze je zelfs op sint eustasius, waar je niet harder kan dan 10km per uur je nog geen rijbewijs durven geven na 100 lessen, laat staan bij een pakje boter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:06 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja je kan wel een auto hebben, maar heb je ook een rijbewijs? Of gekregen bij een pakje boter?
Ja, ik zit in groep 8 en heb mijn rijbewijs.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik stel toch als vraag of je een rijbewijs hebt?
Zit je in groep 8 ofzo?
nee hij rijdt zonder rijbewijs en dus onverzekerd rondt, like a bawsquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik stel toch als vraag of je een rijbewijs hebt?
Zit je in groep 8 ofzo?
Ik heb mn vwo alquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik zit in groep 8 en heb mijn rijbewijs.
Godverdomme en jij zit op het VWO? Zelfs toen ik van het VMBO afkwam wist ik dat je in groep 8 geen rijbewijs kon halen omdat je daar dan te jong voor was.
Rustig maar.. ik schat nog een paar uur en dan kan ik hem wel halen denk ik.quote:
Nou een woord vergeten, 't is wat meid.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Nederlands is verplicht op 't vwo.
Wil je het even melden als je de weg op gaat? dan blijf ik thuis namelijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:10 schreef Quit het volgende:
[..]
Rustig maar.. ik schat nog een paar uur en dan kan ik hem wel halen denk ik.
Dit keer met een goede instructeur.
Nog erger!quote:
Leukquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wil je het even melden als je de weg op gaat? dan blijf ik thuis namelijk
Die geven ze tegenwoordig ook weg, die vwo-diploma's. Bij pakjes boter. Iedereen 'hoogopgeleid', jeweettoch.quote:
Zeg maar waar je woont en dan vertel ik wel of je veilig bentquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
welke regio woon je? Welke omgeving heb je je lessen?
ik ben erg gesteld op mijn veiligheid, zo'n wegpiraat als jij hoef ik dan niet tegen te komenquote:
Op een nieuwe rijschool ga je minimaal weer 10/15 lessen doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:10 schreef Quit het volgende:
[..]
Nee, hooggeleid Gquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die geven ze tegenwoordig ook weg, die vwo-diploma's. Bij pakjes boter. Iedereen 'hoogopgeleid', jeweettoch.
Na een paar uur snap je het spiegelen nog niet, en dus is er geen enkele examinator die jou zal laten slagen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:10 schreef Quit het volgende:
[..]
oudersquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, hooggeleid G
En weet je ik van die shit vind? Focked OP G!
Ts is wel een rijke tatta met zijn 34 lessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |