Maar gewoon af en toe is voldoende? Waar rijdt ts? Kom ik even zn papa's spiegel eraf trappen, mag je sowieso nooit meer in de autoquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je NOOIT hoeft te kijken
Nou ja, in Duitsland tussen 03.00 en 05.00 dan gaarne. Overdag op de A12 lijkt me dat geen strak plan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:01 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit over 4 weken kom je met een topic : Ben voor de 2 keer gezakt voor praktijk blabala het was de schuld van de Rabobank/CBR![]()
Ga gewoon normaal doen en rij fatsoenlijk wanneer jij je rijbewijs hebt mag je doen wat je wilt al rij je 300 op de snelweg we dont care
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja, ik word gewoon schijtziek van dat CBR met hun regels. Ik rij zoals ik rij en dat hebben ze maar te accepteren. Ga niet als een marionet van het plaatelijke CBR continu zitten kijken. Wat een onzin.
Doe maar niet zo bijdehand, je hebt zelf geeneens een rijbewijs.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar gewoon af en toe is voldoende? Waar rijdt ts? Kom ik even zn papa's spiegel eraf trappen, mag je sowieso nooit meer in de auto
Gewoon, paar keer meestalquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind de ontwetenheid vertederend. Vandaar dat ik een beetje moeite doe.
TS, hoe vaak grijpt je instructeur in per les?
Een paar keer per les pakt hij het stuur over, remt of geeft gas bij of schakelt voor je?quote:
Rustig maar mensen, rustig maar. TS zal nooit z'n rijbewijs halen. Maak je niet drukquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja, ik word gewoon schijtziek van dat CBR met hun regels. Ik rij zoals ik rij en dat hebben ze maar te accepteren. Ga niet als een marionet van het plaatelijke CBR continu zitten kijken. Wat een onzin.
Na +30 uur les nog steedsquote:
Ik heb nog geen rijbewijs dus ik rij daar niet inquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar gewoon af en toe is voldoende? Waar rijdt ts? Kom ik even zn papa's spiegel eraf trappen, mag je sowieso nooit meer in de auto
Alsof een instructeur gas kan gevenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een paar keer per les pakt hij het stuur over, remt of geeft gas bij of schakelt voor je?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rustig maar mensen, rustig maar. TS zal nooit z'n rijbewijs halen. Maak je niet druk_! Move along, nothing to see here!
Waarschijnlijk is dat pas over een paar jaar als TS zo koppig blijft doen.En tegen die tijd heb je misschien een auto in plaats van motorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, in Duitsland tussen 03.00 en 05.00 dan gaarne. Overdag op de A12 lijkt me dat geen strak plan.
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:04 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rijbewijs dus ik rij daar niet in
Like a baws. Jij dan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Hij heeft exact de zelfde methode toegepast bij z'n theorie blijkt wel;
KLB / Voor de derde keer gezakt voor auto-theorie
Ik heb gister nog een andere mod naar huis gereden in zijn auto na een meet. Ik rij een prachtige citroen Saxo.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:05 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof een instructeur gas kan gevenJe zit hier wel wijs te doen maar het wordt pijnlijk duidelijk dat je zelf nog geen rijles gehad hebt
Ja je kan wel een auto hebben, maar heb je ook een rijbewijs? Of gekregen bij een pakje boter?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een andere mod naar huis gereden in zijn auto na een meet. Ik rij een prachtige citroen Saxo.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Hij heeft exact de zelfde methode toegepast bij z'n theorie blijkt wel;
KLB / Voor de derde keer gezakt voor auto-theorie
vooral deze twee punten maken mij erg angstigquote:Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. M'n vwo heb ik wel in één keer gehaald, maar dit lukt me gewoon niet. Vooral de voorrangsregels is wartaal voor mij, met trams enzo. Daarnaast ben ik zowat door m'n geld heen en moet ik ook nog de reguliere praktijklessen betalen en m'n ouders willen niet meebetalen.
Klacht: CBR maakt te moeilijke toetsen.
Het rijbewijs gekregen bij een pakje boter terwijl ik geen rijbewijs gekregen heb? Je bent niet duidelijk vriend. Eerst zeg je dat ik geen rijbewijs heb en nu haal ik 'm bij de boter?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:06 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja je kan wel een auto hebben, maar heb je ook een rijbewijs? Of gekregen bij een pakje boter?
Ik stel toch als vraag of je een rijbewijs hebt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het rijbewijs gekregen bij een pakje boter terwijl ik geen rijbewijs gekregen heb? Je bent niet duidelijk vriend. Eerst zeg je dat ik geen rijbewijs heb en nu haal ik 'm bij de boter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |