Waar wil je een reactie op?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ok, dus nu ga je selectief lezen? Als je dat kan, kan je ook wel spiegelen.
Het is ook beter om die volbeladen vrachtwagen niet aan te zien komen. Dat scheelt weer stress zo vlak voor je dood.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Quit het volgende:
[..]
Omdat je ook wel veilig kan rijden zonder hele tijd te weten wat er achter je zit
Op de snelweg kun je gewoon invoegen. Anderen gaan (vaak) wel naar de linkerbaan om ruimte te maken. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:55 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Als hij dat op de snelweg doet "niet achterom kijken" is hij zo dood![]()
Ik zie behoorlijk veel reacties waar je totaal niet op ingaat. Maar begin voor de grap eens met deze;quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee kerel, jij moet die dingen voortaan anders aanpakken. Ik zie het zo gebeuren dat je volgende instructeur exact het zelfde reageert. Je moet gewoon volgens het boekje werken. Die vent probeert je simpelweg te leren het zo te doen, omdat ze daar bij het cbr streng op controleren. Dat jij het straks na het behalen van je rijbewijs niet doet, prima joh. Maar het cbr eist dit gewoon, en daarom leert hij het je aan.
Ik kan niet begrijpen dat jij de hulp van zo'n instructeur niet gewoon accepteert, en er helemaal niks mee doet. Onbegrijpelijk.
Fout.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:56 schreef Quit het volgende:
[..]
Op de snelweg kun je gewoon invoegen. Anderen gaan (vaak) wel naar de linkerbaan om ruimte te maken. Zoals het hoort.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Quit het volgende:
[..]
Omdat je ook wel veilig kan rijden zonder hele tijd te weten wat er achter je zit
Kommop, ga die jongen nou niets bijbrengen. Straks overleeft hij het nog.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij denkt het beter te weten als je instructeur?
Wat nou als er opeens een motor of auto met 200+ langs komt scheuren terwijl jij niet op zit te letten. Sorry, ik bedoel naar voren zitten kijken? Of wat als je naar iemand anders wilt inhalen en je weet niet wat er aankomt?
er zijn meer aso's dan je denktquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:56 schreef Quit het volgende:
[..]
Op de snelweg kun je gewoon invoegen. Anderen gaan (vaak) wel naar de linkerbaan om ruimte te maken. Zoals het hoort.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:56 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja, ik word gewoon schijtziek van dat CBR met hun regels. Ik rij zoals ik rij en dat hebben ze maar te accepteren. Ga niet als een marionet van het plaatelijke CBR continu zitten kijken. Wat een onzin.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie behoorlijk veel reacties waar je totaal niet op ingaat. Maar begin voor de grap eens met deze;
[..]
Ik vind de ontwetenheid vertederend. Vandaar dat ik een beetje moeite doe.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kommop, ga die jongen nou niets bijbrengen. Straks overleeft hij het nog.
Ik zeg ook niet dat je NOOIT hoeft te kijkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jij denkt het beter te weten als je instructeur?
Wat nou als er opeens een motor of auto met 200+ langs komt scheuren terwijl jij niet op zit te letten. Sorry, ik bedoel naar voren zitten kijken? Of wat als je naar iemand anders wilt inhalen en je weet niet wat er aankomt?
ik hoop zo dat je niet bij me in de buurt woontquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja, ik word gewoon schijtziek van dat CBR met hun regels. Ik rij zoals ik rij en dat hebben ze maar te accepteren. Ga niet als een marionet van het plaatelijke CBR continu zitten kijken. Wat een onzin.
Doodsverwensing, ban jezelf aubquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kommop, ga die jongen nou niets bijbrengen. Straks overleeft hij het nog.
Hoe vaak moet je dan kijken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je NOOIT hoeft te kijken
Bron.quote:Geen voorrang geven bij bijzondere manoeuvres (achteruitrijden, wegrijden, invoegen op de snelweg): ¤ 220,-.
1) Ze kan niet bannen, dus ook zichzelf nietquote:
Hartstikke leuk dat jij dat onzin vindt, maar zo ga jij je rijbewijs nooit halen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Ja, ik word gewoon schijtziek van dat CBR met hun regels. Ik rij zoals ik rij en dat hebben ze maar te accepteren. Ga niet als een marionet van het plaatelijke CBR continu zitten kijken. Wat een onzin.
+t.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1) Ze kan niet bannen, dus ook zichzelf niet
2) Hoezo is het een doodverwensing? Zegt ze: Ik hoop dat je jezelf doodrijd?
Wat ben je voor achterlijke klapdebiel? Je rijd straks niet in je eentje op de weg. Die regels zijn er om ervoor te zorgen dat je jezelf en andere niet doorrijd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit over 4 weken kom je met een topic : Ben voor de 2 keer gezakt voor praktijk blabala het was de schuld van de Rabobank/CBRquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Quit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |