Misschien kan hij dat ook nog niet goed, omdat hij de instructies niet opvolgt.......quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:33 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Hopeloos geval hij zal nooit slagen mits hij pijpt om het te halen
vriendin van mij heeft er 60+ op zitten, (plus dus, ik weet niet meer hoe veel precies maar veuuul) en kwam hier langs, en belt aan dat dr auto niet in de parkeerplaats past..quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:30 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Voor een vrouw valt dat reuze mee 40 lessen had er bij jou eerder 80 verwacht
dafuqquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vriendin van mij heeft er 60+ op zitten, (plus dus, ik weet niet meer hoe veel precies maar veuuul) en kwam hier langs, en belt aan dat dr auto niet in de parkeerplaats past..die zijn namelijk al extra groot hier en mevrouw rijd een twingo oid
wat was het probleem: ze snapte het vooruit links = achteruit links niet
moest ik voor dr inparkeren en ik heb heul geen autorijbewijs
wauw ,Ik heb heel hard moeten lachen door jou. en jij hebt niet eens een rijbewijs gewoon wauw kan ze niet beter de trein/bus pakken ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vriendin van mij heeft er 60+ op zitten, (plus dus, ik weet niet meer hoe veel precies maar veuuul) en kwam hier langs, en belt aan dat dr auto niet in de parkeerplaats past..die zijn namelijk al extra groot hier en mevrouw rijd een twingo oid
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan raakt ze de weg kwijt, ze heeft een tomtom om dagelijks thuis te komenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:38 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
wauw ,Ik heb heel hard moeten lachen door jou. en jij hebt niet eens een rijbewijs gewoon wauw kan ze niet beter de trein/bus pakken ?![]()
Ik refereerde aan de TS die boos was dat hij alles wel ziet. Maar dat blijkt uit de resultaten van zijn rijden. De TS moet laten zien of hij spiegelt om de instructeur ervan te overtuigen dat de TS genoeg in de spiegels kijkt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt hopelijk geen rijbewijs ?
ernstigquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan raakt ze de weg kwijt, ze heeft een tomtom om dagelijks thuis te komen
Maar ze is wel heul liev hoor
Is het jouw vriendin of gewoon een vriendin en ze is zeker blond of niet ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan raakt ze de weg kwijt, ze heeft een tomtom om dagelijks thuis te komen
Maar ze is wel heul liev hoor
Turkiye.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:42 schreef Gulmez het volgende:
zeik niet man doe gewoon ff tot je je rijbewijs hebt en doe dan op je eigen manier wat maakt het uit lessen zijn toch niet voor de lol doe wat gevraagd word man zo heb je 0 dicipline bouw je om kom keertje in turkse leger en maak van jou een echte man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
Hij heeft geQuit.Goeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Denken dat je niet om de zoveel seconden je spiegels even moet checkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:08 schreef Quit het volgende:
[..]
Alsof jij nog spiegelt
Grootst mogelijke onzin om dat continu te moeten doen. Maar die vent denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft ofzo.
Nee, das onzinquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denken dat je niet om de zoveel seconden je spiegels even moet checken
Gewoon zelf oprichten. Dan kun je toch gewoon je eigen ding doen manquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef Quit het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst weer een rijschool hebben
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Quit het volgende:
[..]
Omdat je ook wel veilig kan rijden zonder hele tijd te weten wat er achter je zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |