Als ze van jonge jongetjes houden is dat een optie. Denk alleen niet dat mensen daar mee tekoop lopen.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik ben 18, en dan wil netto 10 euro ofzo.
Zeg ik niet, ik heb in JONG! gelezen dat je dit soort dingen niet moet vertellen op het internet want mensen kunnen het dan tegen je gebruikenquote:
Ik was eerderquote:
Pffquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg ik niet, ik heb in JONG! gelezen dat je dit soort dingen niet moet vertellen op het internet want mensen kunnen het dan tegen je gebruiken
maak je geen zorgen. Een 18-jarige met alleen maar een vwo papiertje en nog nooit een dag van zijn leven gewerkt én deze attitude krijgt nog niet eens ¤10,-- brutoquote:
Tussen de 18 en 30.quote:
1 uur per maand werkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef Light het volgende:
[..]
Als je weinig verdient, is bruto (bijna) gelijk aan netto. Dan is het nog wel mogelijk.
daar zeg je het juiste, als je weinig verdient.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef Light het volgende:
[..]
Als je weinig verdient, is bruto (bijna) gelijk aan netto. Dan is het nog wel mogelijk.
Ja, wat wil je nou? Ik ga hier niet mijn leeftijd online kwakken. Dan krijg ik allerlei huwlijksaanzoeken enzo via dm/pm van gewillige dames. Het is me 1 keer gebeurd en dat was genoeg.quote:
ik ben er ook blij meequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
maak je geen zorgen. Een 18-jarige met alleen maar een vwo papiertje en nog nooit een dag van zijn leven gewerkt én deze attitude krijgt nog niet eens ¤10,-- bruto.
Met een zeer specifiek baantje wel. Maar aangezien TS te achterlijk is om zijn reet af te kunnen vegen verwacht ik niet al teveel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar zeg je het juiste, als je weinig verdient.
een 18-jarige zoals hij gaat nooit 10 euro netto verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |