Tip tijdens het richten; Goed spiegelen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Voor zo'n hongerloon ga ik inderdaad mn bed niet uit nee. Als ze goede salarissen bieden ga ik erover denken. En zolang mn ouders mn rijlessen en iPhone betalen is dat ook niet nodig. Zo kan ik me op school richten.
Nee, bij de bedrand van pappie, vertellend hoe wij hem pesten en dat hij de intructeur ontslagen moet krijgen!quote:
werkgroep bedoel je?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
Een wo-opleiding doen en het 'school' noemen. Heb je leuke klasgenootjes?
arme ts, hij zal nooit werk vindenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:21 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Niemand wilt ts aannemen. Hij is te eigenwijs om ergens tussen normale weldenkende mensen te functioneren.
Met een woordenboek in de hand, want hij moet ergens de woorden pedant en demagogisch vandaan halenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee, bij de bedrand van pappie, vertellend hoe wij hem pesten en dat hij de intructeur ontslagen moet krijgen!
Defineer goed salaris?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Voor zo'n hongerloon ga ik inderdaad mn bed niet uit nee. Als ze goede salarissen bieden ga ik erover denken. En zolang mn ouders mn rijlessen en iPhone betalen is dat ook niet nodig. Zo kan ik me op school richten.
Moeilijk woord, ken ik niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:22 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onder de indruk voor die demagogische teksten van jullie
Werkgroep bedoel jij?quote:
Ik vind het niet leuk dat je loopt af te geven op sociale werkplaatsen. Die mensen doen belangrijk werk....quote:
Ik ben 18, en dan wil netto 10 euro ofzo.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Defineer goed salaris?
Wat ben je voor skeer kereltje dat je op je ouders teertDe klap is straks hard hoor, als je op kamers gaat of op jezelf. Dan is het opeens duur.
Iedereen, maar dan ook iedereen, die ik ken die wo gedaan heeft, had/heeft daarnaast een bijbaan om de kost te verdienen. Welke studie doe je?
En hongerloon? Ik kreeg op mijn 20/21ste zo'n 8 euro per uur. Das niet verkeerd.
Jij met je moderatorkundequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Pff, jij hebt dan ook geen vwo gedaan
Ik denk dat hij wat anders in de hand heeftquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Met een woordenboek in de hand, want hij moet ergens de woorden pedant en demagogisch vandaan halen
Bij mij zat de B van Baas erbijquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Pff, jij hebt dan ook geen vwo gedaan
De was ophangen zonder knijpers is lastig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je loopt af te geven op sociale werkplaatsen. Die mensen doen belangrijk werk....
Heul wel echt op huishoudschoolniveau hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij met je moderatorkunde![]()
_!
Dan weet ik een baan voor je. Ben je bereid om hard te werken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik ben 18, en dan wil netto 10 euro ofzo.
Zeg het maar?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan weet ik een baan voor je. Ben je bereid om hard te werken?
Nou, ze kunnen ook in een tehuis gaan wegkwijlen maar dat kost meer geld. En in zo'n werkplaats maken ze geld en zijn ze hartstikke blij dat ze wat kunnen doen. Dus win-win situatie!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De was ophangen zonder knijpers is lastig.
Hard. Hihi!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan weet ik een baan voor je. Ben je bereid om hard te werken?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:24 schreef Quit het volgende:
[..]
Ik ben 18, en dan wil netto 10 euro ofzo.
Gigolo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |