En dan ben je nog zo'n lul om dat geld rechtstreeks de plee in te smijten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:16 schreef Quit het volgende:
[..]
Zoals je kan lezen heb ik die vier keer moeten doen. Omdat ik geen bijbaantje ofzo heb was ik toen blut en omdat het zonde zou zijn als mn theorie zou verlopen, hebben mn ouders besloten de lessen te betalen.
Dan ga je toch werken? VWO is klaar dus tijd zat om te werken. Of doe je nu HBO?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:16 schreef Quit het volgende:
[..]
Zoals je kan lezen heb ik die vier keer moeten doen. Omdat ik geen bijbaantje ofzo heb was ik toen blut en omdat het zonde zou zijn als mn theorie zou verlopen, hebben mn ouders besloten de lessen te betalen.
WO vriend. En nee, is crisis en alles dus solliciteren is sowieos zinloosquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ga je toch werken? VWO is klaar dus tijd zat om te werken. Of doe je nu HBO?
Da's te abstract. Ik snap het voertuig vrachtwagen, en dat mijn auto het daar niet van gaat winnen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het concept vrachtwagen, lieve Light.
Zo bijzonder rijk zijn we niet hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
Over hoeveel posts gaat TS vertellen dat zijn vader een hoge functie binnen een belangrijk bedrijf of hoog in de politiek/ambtenarenmolen is?
royal sadness muchquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:18 schreef Quit het volgende:
[..]
WO vriend. En nee, is crisis en alles dus solliciteren is sowieos zinloos
arme mensen.... kost ze klauwen vol met geld, en voor wat? Een eigenwijze kutpuber waarvan net zijn balletjes zijn ingedaald, die na +30 uur autorijles nog steeds meerdere ingrepen per les heeft én nog steeds niet kan spiegelen (dat is geen vakken vullen bij de AH, ik help je een beetje) én als een rechtgeaarde kutsnotneus een volwassen instructeur 'wel eventjes heeft verteld hoe hij moet lesgeven met zijn pedante toontje'.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:16 schreef Quit het volgende:
[..]
Als je niets te bieden heb wordt je niet aangenomen nee.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:18 schreef Quit het volgende:
[..]
WO vriend. En nee, is crisis en alles dus solliciteren is sowieos zinloos
Als je alles op je eigen manier wil doen neemt niemand je aanquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je niets te bieden heb wordt je niet aangenomen nee.
Toch grappig, ik kreeg het zonder moeite voor elkaar om in het midden van de crisis een vast contract te krijgen.
Niemand wilt ts aannemen. Hij is te eigenwijs om ergens tussen normale weldenkende mensen te functioneren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je alles op je eigen manier wil doen neemt niemand je aan
jamaar ik denk ik help hem door alvast te verklappen dat 'spiegelen' tijdens autorijden wat anders is als vakkenvullenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
Vakkenvullen in de AH is hem te min. Hij heeft immers vwo afgeroomd.
Voor zo'n hongerloon ga ik inderdaad mn bed niet uit nee. Als ze goede salarissen bieden ga ik erover denken. En zolang mn ouders mn rijlessen en iPhone betalen is dat ook niet nodig. Zo kan ik me op school richten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
Vakkenvullen in de AH is hem te min. Hij heeft immers vwo afgeroomd.
Heerlijk jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:21 schreef motorbloempje het volgende:
_!
Bedankt voor dit zaterdagavondvermaak, TS.
Backefiretopics.
trollpost dit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Voor zo'n hongerloon ga ik inderdaad mn bed niet uit nee. Als ze goede salarissen bieden ga ik erover denken. En zolang mn ouders mn rijlessen en iPhone betalen is dat ook niet nodig. Zo kan ik me op school richten.
Gast. Ga eens werken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:21 schreef Quit het volgende:
[..]
Voor zo'n hongerloon ga ik inderdaad mn bed niet uit nee. Als ze goede salarissen bieden ga ik erover denken. En zolang mn ouders mn rijlessen en iPhone betalen is dat ook niet nodig. Zo kan ik me op school richten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |