Mooiiiiiquote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag een taartmaak dag gehad met mn zus, Ik ben weer erg blij met het resultaat
Heel mooi, subtiel!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag een taartmaak dag gehad met mn zus, Ik ben weer erg blij met het resultaat
Dank je welquote:Op donderdag 6 december 2012 18:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Zeker een week, als je ze in een trommeltje bewaart. Algemene tip om koekjes lekker knapperig te houden: beetje ongekookte rijst in het trommeltje doen, stuk bakpapier op maat knippen en erop leggen en dan de koekjes erin en deksel erop.
Oh die is mooiquote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vulling van bananenbavarois en aardbeien vlaaifruit, en dit alles afgesmeerd met citroen botercreme! Erg lekkere combi!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooiiiii![]()
zit er nog een vulling in?
goed gelukt zeg!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef Poftoffel het volgende:
Na alle tips, hier zijn ze dan
[ afbeelding ]
Ik ben heel blij met het resultaat!
en in kleurtjes is het iedere keer weer andersquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
goed gelukt zeg!
wat zijn het toch toffe vormpjes
Wow mooi winters taartje!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Zeker een week, als je ze in een trommeltje bewaart. Algemene tip om koekjes lekker knapperig te houden: beetje ongekookte rijst in het trommeltje doen, stuk bakpapier op maat knippen en erop leggen en dan de koekjes erin en deksel erop.
ik kom ook niet verder bij het zoeken dan dat het een grof gekarteld spuitmondje moet zijn.quote:Op zondag 9 december 2012 18:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ben op zoek naar een (de grootste)? spuitmond om toeven mee te spuiten.
Ik wil dit jaar voor de kerst pommes duchesse maken!
Vorig jaar heb ik dat ook gedaan, maar toen had ik de spullen van mijn buurvrouw te leen en die heeft het pas weggegooid, omdat het spuitmondje kapot is gegaan!
Helaas weet ze niet meer welke maat dat spuitmondje was.
Ik heb al diverse sites afgezocht, maar ik kan nergens het formaat vinden wat ik nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |