Das morgen pas.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:20 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Logisch, er zijn betere wedstrijden om naar toe te gaan.
Wat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
BAAMMMMM STOND ERBIJ EN IK KEEK ERNAAR
Ik quote mezelf maar even.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ajax scoort 60 minuten te vroeg. Nu gaat PSV voetballen.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Arrogante neuzen meteen deksel op de...neus.
Dat dacht niemandquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:22 schreef Breekfast het volgende:
HAHA AJAX DIE AL DACHT GEWONNEN TE HEBBEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Deden niets fout, Ajax had allang die tweede moeten maken, als je dat nalaat help je PSV in de wedstrijdquote:
Ik genietquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:16 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
subsidieclub word helemaal zoek gespeeld door AJAX, geweldig dit.
ons ajax ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
psv wint toch niet, ons aller AJAX gaat dit gewoon afmaken.
Ze hebben even niet alle neuzen dezelfde kant op staan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef Elusive het volgende:
[..]
ons ajax ?
je hebt het over een bv... een bedrijf.. praat je ook zo over je telefoon en je TV ?
Nee wel over AJAX.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef Elusive het volgende:
[..]
ons ajax ?
je hebt het over een bv... een bedrijf.. praat je ook zo over je telefoon en je TV ?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef Elusive het volgende:
[..]
ons ajax ?
mijn tv heeft gisteren net zijn eenmansonderneming geregistreerd ja, hoe wist je dat?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef Elusive het volgende:
[..]
ons ajax ?
Als hij een Apple heeft wel jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:23 schreef Elusive het volgende:
[..]
ons ajax ?
quote:Tot nu toe, Ajax heerst maar verzaakt in het afmaken. psv doolt rond als kip zonder kop, maar zondagsschot brengt ze op gelijke hoogte.
dat is wel een goede vergelijking jaquote:
IK ga met je meequote:Op zaterdag 1 december 2012 21:27 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
3-1 strakjes gewoon, appeltje eitje!
inderdaad, dat boerenclubje.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer kunnen we dat gehucht PSV opheffen?
Waarom dat nou weer?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:27 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
3-1 strakjes gewoon, appeltje eitje!
Als Philips niet meer sponsort blijft er een soort Roda over.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |