Ik een engeltje met een hele grote neus.quote:Op zondag 2 december 2012 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, Oop hangt wel een Feyenoordbal in de boom hoor
Rutte?quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik een engeltje met een hele grote neus.
Da's pinokkio Coos, geen engeltje.quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 00:04 schreef Coos het volgende:
Door de overwinning van Ajax wil Oop morgen soep met lettervermicelli. Alleen de A de J en de X.
Dus oma kan beter nu beginnen met de rest van de letters eruit te sorteren.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik een engeltje met een hele grote neus.
quote:
Nog even chillen, na een enerverende dag!quote:Op zondag 2 december 2012 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is al stil op straat, de lichten zijn al bijna overal gedoofd, maar in Huize Oop geniet er iemand nog stilletjes na van de mooie dingen van deze avond...
[ afbeelding ]
Opa luistert naar de muziek die Wim op zijn stream draait, ja inderdaad van Dik Hout, het is stil in mijquote:Op zondag 2 december 2012 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is al stil op straat, de lichten zijn al bijna overal gedoofd, maar in Huize Oop geniet er iemand nog stilletjes na van de mooie dingen van deze avond...
[ afbeelding ]
ik zeg maar ff niksquote:Op zondag 2 december 2012 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
En ineens schrikt hij op en herinnert zich dat hij heeft beloofd om morgen een Feyenoordbal in de kerstboom te hangen
[ afbeelding ]
Als 1 van mijn kinderen met een mooie blijvende schoondochter aan komt zetten hang ik alles in de boom wat ze maar wilquote:Op zondag 2 december 2012 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
En ineens schrikt hij op en herinnert zich dat hij heeft beloofd om morgen een Feyenoordbal in de kerstboom te hangen
[ afbeelding ]
Vind het mooi gedaan die kerstboom, alleen de dichte ogen vind ik beetje eng!quote:
,,,,,,,quote:Op zondag 2 december 2012 09:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind het mooi gedaan die kerstboom, alleen de dichte ogen vind ik beetje eng!
komt door de strengere moderatiequote:Op zondag 2 december 2012 10:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind nog wel meer eng, er verdwijnen zo maar posten uit dit topic, gister lees je wat, s`nachts is het plof verdwenen
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.quote:
Leo levert álles.quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef Gert het volgende:
Morning, friends of the old fart.
[..]
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.
Wel jammer dat dit dan weer "eng" wordt gevonden.![]()
Zo'n kerstbal met dat prachtige logo in opa's kerstboom, wat zal het goed staan. Misschien kan er zelfs ook nog een mini-Kuipje naast.![]()
Zou me niet eens verbazen als die echt bestonden trouwens, Kuip kerstballen.
Ik vind het niet eng, vaak is het zelfs nodig, maar dan wel zonder aanziens des persoons!quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef Gert het volgende:
Morning, friends of the old fart.
[..]
Soms is de moderatie zelfs streng voor zichzelf.
Wel jammer dat dit dan weer "eng" wordt gevonden.![]()
Zo'n kerstbal met dat prachtige logo in opa's kerstboom, wat zal het goed staan. Misschien kan er zelfs ook nog een mini-Kuipje naast.![]()
Zou me niet eens verbazen als die echt bestonden trouwens, Kuip kerstballen.
Dat schreef je ook niet.quote:
Heb geen Leo wel een bas v d heijden!quote:
Ik ben un Leo ... Lomp en onbehouwenquote:Op zondag 2 december 2012 11:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb geen Leo wel een bas v d heijden!
Maar die levert niet aan huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |