quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:16 schreef Keshet het volgende:
De baby kan als 't moet ook wel in dat bad hoor.
Absoluut, hebben gezegd dat we om 21:45 weer weg gaan. En daarna linea direct weer mijn bedje in!quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:01 schreef OooLizaooO het volgende:
En voorzichtig zijn hé Logi, ik weet niet of ik het risico zou durven nemen, zou eerder verder rusten in jouw geval, ook al is dat niet fijn. Maar liever dat dan morgen weer kreupel van de pijn.
flink!quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:39 schreef Logician het volgende:
[..]
Absoluut, hebben gezegd dat we om 21:45 weer weg gaan. En daarna linea direct weer mijn bedje in!
Ken datquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:45 schreef Estrys het volgende:
Veel plezier ook Logi!
Ik heb zojuist 15 kilo slapend kind naar boven moeten tillen. Eerst uit de auto, toen naar zijn bed. Ben er nu nog van aan het bijkomen. Maar ja er is niemand anders en hem wakker maken vond ik ook geen optie.
Idem! Vervelend hé!quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:11 schreef nytar het volgende:
Ik de eerste keer ook niet. Nu word ik ermee overspoelt... Iedere keer denk ik, nu gaat het beginnen! En dan zet het niet door
Herkenbaar hoor. Ik voel me op zich prima, maar als ik een tijd gezeten of gelegen heb kom ik echt als een bejaarde op gang. Mijn heupen lijken dan wel vast te zitten en alles knakt en kraaktquote:Op zondag 2 december 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
Hier vrijdag de mijlpaal van 18 weken bereikt. De tijd vliegt echt zo snel voorbijAan de ene kant fijn, aan de andere kant toch ook wel jammer. Voel de kleine nu steeds meer bewegen en merk ook steeds meer de beperkingen op. Dat je denkt: "ooohhh dat kan nog wel!!" en de volgende dag "ooohh dat kon toch echt NIET"
Stomme vraag misschien, maar je bent 1 dag eerder uitgerekend dan ik, en je bent vandaag 18 weken. Volgens mijn telling was ik vrijdag 18 weken rond... Zou jij nu niet dan al halverwege week 19 moeten zitten?quote:Op zondag 2 december 2012 19:03 schreef vencodark het volgende:
Vandaag 18 weken![]()
Gister met mijn ouders en vriend naar Babydump geweest en geslaagd voor commode, grote kast, ledikantje, autostoeltje, box + boxkleed en een kinderwagen.
Kinderwagen van mijn ouders gehad.![]()
Dan zou ze nu 18 weken en 3 dagen moeten zijn, toch?quote:Op zondag 2 december 2012 19:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar je bent 1 dag eerder uitgerekend dan ik, en je bent vandaag 18 weken. Volgens mijn telling was ik vrijdag 18 weken rond... Zou jij nu niet dan al halverwege week 19 moeten zitten?(ik tel dmv een app vanaf de uitgerekende datum terug naar nu, dus neem aan dat die goed telt)
Haha nee ik ben blij dat ik al een hele tijd een dagboek bij hieldquote:Op zondag 2 december 2012 19:17 schreef OooLizaooO het volgende:
Kan je je voorstellen dat ik dat zelf niet meer precies weet?![]()
Ik denk ergens rond week 22.
't Was al iets eerder voelbaar, maar dan moest je geluk hebben (op de juiste moment met je hand op de juiste plaats zijn). En dat was daarvoor nog niet echt goed gelukt
We lopen heel gelijk op! Hier ook echt hele duidelijke ploppen tegenwoordigquote:Op zondag 2 december 2012 19:03 schreef Ereshkigal het volgende:
Leuk he jongere zusjes !
Mijn zusje en ik schelen dan maar 2 en een half jaar
maar mijn jongste schoonzusje is net 16 geworden
Vindt het zo leuk nu ze wat ouder is en heerlijke meiden dingen wilt doen
Mijn vriend en zijn zusje zijn ook nog eens 2 handen op 1 buik en ze wil nog graag met haar grote broer mee op stap. Toen ik net zwanger was en zij het ook wist zijn we nog naar een festival gegaan bij ons in de buurt. Ik dacht dat ik gillend gek werd van mijn schoonzusje omdat ze steeds vroeg "Mijke wil je nog iets hebben? iets eten iets te drinken?? je moet nu wel goed voor jezelf zorgen he? want nu heb je een baby in je buik dus moet je extra goed op jezelf letten" die preek heb ik niet 1x gehad die dag...maar ongeveer 1x per half uur![]()
![]()
En het 1e wat ze riep toen we vertelde dat we zwanger waren was : YEAH nu kan ik weer een kadootjes mand maken !!! tis toch zo'n schatje haha
Hier verder alles goed ... 21 weken en 3 dagen alweer...tijd gaat ineens snel !
de zachte kriebeltjes in mijn buik hebben plaats gemaakt voor overduidelijke plopjes ! wat was dat de 1e keer raar toen ik dat voelde... Vind het alleen zo jammer dat mijn vriend nog niets voelt...
vanaf wanneer konden jullie wederhelften de kleine ook voelen ???
Idd, mijn broeken zijn nog best hip, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 2 december 2012 21:49 schreef pessie het volgende:
Maar eresh,positiebroeken zijn toch geen tenten? Althans die van mij zien er heel normaal uit behalve het buikstuk.
Yup! Er gebeurt nog niks hier! Ik hoop dat dat ook zo blijft tot E. Weer beter is!quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef LeNeHe het volgende:
Kwam nog ff jompelen voor Inca haar 36 weken!!
Dan blijf je lekker binnen, warm bij de kachel onder de kerstboom kijken naar de sneeuwquote:Op maandag 3 december 2012 08:15 schreef nytar het volgende:
Ik vond hoogzwanger in de zomer heerlijk! Weinig kleding om je buik en idd veel in een badje zitten...nu denk ik iedere keer, al die kleding...jas kan niet meer dicht...straks gaat het sneeuwen en kan ik niet lekker buiten lopen...
(*hart onder de riem nodig*)
quote:Op zondag 2 december 2012 22:39 schreef mignonne het volgende:
Kijk eens wat mijn oudste gehengeld heeft in de Efteling vandaag?
T is vast een tekenze hadden gelukkig geen Rick Nieman variant
[ afbeelding ]
Mijn uitgerekende datum was eerst 3 mei maar werd later 5 mei. Dat is in de OP alleen nog niet aangepast. Ik schijn elke zondag een nieuwe week te beginnen.quote:Op zondag 2 december 2012 19:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar je bent 1 dag eerder uitgerekend dan ik, en je bent vandaag 18 weken. Volgens mijn telling was ik vrijdag 18 weken rond... Zou jij nu niet dan al halverwege week 19 moeten zitten?(ik tel dmv een app vanaf de uitgerekende datum terug naar nu, dus neem aan dat die goed telt)
quote:Op zondag 2 december 2012 22:39 schreef mignonne het volgende:
Kijk eens wat mijn oudste gehengeld heeft in de Efteling vandaag?
T is vast een tekenze hadden gelukkig geen Rick Nieman variant
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |