Ik ben ook niet wagenziek als ik voorin de auto zit. Op de achterbank of in een busquote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Joooo-pi het volgende:
barbara is niet wagenziek in de auto???
Dat zijn ook haar stemmers.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Die mag blij zijn dat ze zoveel weken mocht blijven.
Maar ze heeft al eens voor 6000 man op de Nasi eilanden gezongen, dus tja, kapsones hoertje
groot gelijk heeftie, is toch een onwijze beauty Eyelarquote:
Ik vond Eyelaar erg goed samen met Ed. Heeft absoluut meegespeeld.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Zou de invloed van Ed nog doorgewerkt hebben op de hoeveelheid stemmen voor Eyelar?
Ed vond haar wel hot.
Ik zie toch vaak die Iraanse neusquote:Op woensdag 5 december 2012 21:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
groot gelijk heeftie, is toch een onwijze beauty Eyelar
Ik vond Eyelar de hele avond goed, vooral haar solo dingquote:Op woensdag 5 december 2012 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond Eyelaar erg goed samen met Ed. Heeft absoluut meegespeeld.
Ja, die blauwe m&m's, aardbeien uit Tajikistan in de kleedkamer doen er dan echt niet meer toe.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
groot gelijk heeftie, is toch een onwijze beauty Eyelar
die heeft ze inderdaad wel ja. Herken zo'n neus meteenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie toch vaak die Iraanse neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
die heeft ze inderdaad wel ja. Herken zo'n neus meteenWhehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
en voorin de bus dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet wagenziek als ik voorin de auto zit. Op de achterbank of in een busben ik ook heel snel beroerd.
oh nee, ga ik zo even kijkenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
MissJ, heb je dat filmpje van Eyelar bij X-factor gezien, van 2 jaar terug? Ze is ook qua uiterlijk wel de verbeterde versie nu
En de dames daar krijgen op latere leeftijd vaak snorretjes en worden echt dik.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie toch vaak die Iraanse neus
dus dat. Ik denk dat erg weinig mannen haar uit bed zouden schoppen. Sterker nog, ik zou haar ook doenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, die blauwe m&m's, aardbeien uit Tajikistan in de kleedkamer doen er dan echt niet meer toe.
ik ook!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens verkies ik ook Afrosjek boven Ed
Ze is ook beperkend. Doutzen is bijvoorbeeld niet beperkend.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
'Bepaald type' is wel echt te beperkend.
Die heeft het Sunnerytje al in huis.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is ook beperkend. Doutzen is bijvoorbeeld niet beperkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |