Dat is ook best een knappe jongen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft het Sunnerytje al in huis.
Oeh!quote:
Woh, ik miste dat, welk product Dushk?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier is wat protection, ik zag het in het schap bij de Action.
doe maar Eyelar. Leuk talent. Floortje laat niets nieuws zien, hoewel ze wel geweldig kan zingen.quote:
Geen idee, leek zoiets voor San.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woh, ik miste dat, welk product Dushk?
Behoorlijk mannelijk, idd.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Leona is zonder make-up een beetje de vrouwelijke Regi Blinker.
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef MissJ het volgende:
ik zie dus nog alleen maar octomom als ik Anja zie he. Komt door jouw opmerking Pisces![]()
[ afbeelding ]
quote:
dus datquote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaEn ook allebei zo'n Goofy koppie, dat mondje, die ogen, altijd zo kwekkwek
best wel jaquote:
Die is ook wel leuk!quote:
Dit met een bloemtje rechts? Nee?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil je tegenspreken Pisc. Floortje zonder pony zie ik niet zitten.
Nee, ze is geen bloemenmeisje meer. Te fel daarvoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit met een bloemtje rechts? Nee?
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat google ook andere foto's geeft en daar is het ineens wel veul voorhoofd. Hmm.
Ze is zo ontzettend musical nu, ik zou haar ZO graag ontspannen zien. Wie weet mag ze dan door op de plek van Eyelar.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, ze is geen bloemenmeisje meer. Te fel daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |