Het is minder dan vorig jaar. Maar het verschil met vorige seizoenen is dat er nu geen programma tussen de liveshow en de resultshow zit. Dit aantal is dus een gemiddelde van 2,5 uur, waar dat bij vorige seizoenen om een kleine 2 uur ging.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit nog minder dan vorig seizoen of juist meer?
Ik vind dat Tessa ook beter gezongen heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:02 schreef Anonymousz het volgende:
Ik keek nogmaals naar de optreden van tessa
Ik vond haar beter zingen dan sandra![]()
stiekum vond ik wel jammer dat zij niet door ging en sandra wel
Dat sprak boekdelen, volgens mij had ie haar liever zien gaan ofzoquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:13 schreef iBenny het volgende:
Roels hoofd als Eyelar de meeste stemmen blijkt te hebben
Ik vind eyelar beter dan floortjequote:Op zaterdag 1 december 2012 18:13 schreef iBenny het volgende:
Roels hoofd als Eyelar de meeste stemmen blijkt te hebben
Ik zag het een tijd niet, maar ja... Floortje is nepquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik vind eyelar beter dan floortje
eens of niet benny?
Huh, meen je dat nou? Die indruk heb ik oprecht niet. Wel dat ze onwijs onzeker is over zichzelf en zoekt naar een houding die 'werkt'...quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag het een tijd niet, maar ja... Floortje is nep
Je vindt je stadsgenoot nep?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag het een tijd niet, maar ja... Floortje is nep
Juist ook omdat ze zo aan het zoeken is lijkt ze nep over te komen. Het komt op mij over alsof ze een act neerzet waarin ze acteert.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh, meen je dat nou? Die indruk heb ik oprecht niet. Wel dat ze onwijs onzeker is over zichzelf en zoekt naar een houding die 'werkt'...
Yup. Ali B woont aan de andere kantquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:17 schreef Anonymousz het volgende:
benny
is floortje je buurmeisje want ze woont in dezelfde stad waar jij woont?
Oh, nee, die indruk heb ik niet... ik heb op een bepaalde manier wel medelijden met haar, zo jammer dat ze het niet voor de lol doet, zoals een Johannes....quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Juist ook omdat ze zo aan het zoeken is lijkt ze nep over te komen. Het komt op mij over alsof ze een act neerzet waarin ze acteert.
Om het in beeldspraak uit te drukken... Neem haar reactie bij de uitslag. De gemiddelde Marley uit GTST acteert nog overtuigender dan dat Floortje dat deed bij de bekendmaking van de uitslag. Als je dat anderhalve minuut lang achter elkaar hebt dan heb je de act van Floortje.
Vroeger was ze leuker. Het komt nu niet meer gemeend op mij over.
je ziet hem regelmatigquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Ali B woont aan de andere kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |