SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 02-12-2012 23:12:26 ]...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sorry, ik kan alleen denken in smerighedenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik WIST dat dit de TT zou worden !
Het was ook wel een voorzet van grote klassequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ja sorry, ik kan alleen denken in smerigheden
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jedenkttochnietdatikdatgaverklappen.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
jamaardatistochjammerdan.nlquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:56 schreef sacha het volgende:
[..]
jedenkttochnietdatikdatgaverklappen.nl
[eerlijkmodus]ik deed het alleen om Soury te pesten[/eerlijk modus]quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jamaardatistochjammerdan.nl
ow... had ik geen erg inquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
[eerlijkmodus]ik deed het alleen om Soury te pesten[/eerlijk modus]
treurigheid ten topquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat betekent hij voor jou?
niet zo snelquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zullen we nooit weten
wel de sink shinen hoor!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, ben nog druk bezig.
Leuk hoor die neptieten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Telefoonsex![]()
[ afbeelding ]
Iedereen kan het
Succes ermee?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:25 schreef sacha het volgende:
[..]
pas op, of ik ga goochelen op telefoon sex
Tieten is ook niet alles hequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus jij hebt toch liever de dame links?
Is ook zo !quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:37 schreef kingtoppie het volgende:
Een leuk figuur vind ik wel een vereiste ergens...
Maar leuke figuren zijn er in allerlei soorten en maten.
Ah ! ja dan ga je toch gewoon een uurtje bijslapen, hoewel.... dan kan je vannacht weer niet slapen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
Kmoet maar gaan slapen, ik zit weer verkeerd te denken en heb geen oog dicht gedaan gisteravond dus heb wel iets in te halen...
Mja ik hoop eigenlijk dat ik weer eens wat leuks meemaak dus wil eigenlijk wel uit..quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ! ja dan ga je toch gewoon een uurtje bijslapen, hoewel.... dan kan je vannacht weer niet slapen.
Misschien moet je even de buitenlucht in en dan vanavond gewoon vroeg naar bed?
Is dat een idee?
en shalomquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tis wel berekoud buiten hoor Top !dus wel je muts op
Dan ga je vanavond gewoon lekker uit !quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik hoop eigenlijk dat ik weer eens wat leuks meemaak dus wil eigenlijk wel uit..
Hmm niks doen is ook zo... niks zegmaar.
*zucht*quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik hoop eigenlijk dat ik weer eens wat leuks meemaak dus wil eigenlijk wel uit..
Hmm niks doen is ook zo... niks zegmaar.
Daarom nu slapen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ga je vanavond gewoon lekker uit !
Nee, je doet niks fout, sommige mensen kunnen niks hebben, let maar niet op Sachaquote:
quote:
ow woooo opvoedkundige tegenstijdighedenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, je doet niks fout, sommige mensen kunnen niks hebben, let maar niet op Sacha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |