SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 02-12-2012 23:12:26 ]...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sorry, ik kan alleen denken in smerighedenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik WIST dat dit de TT zou worden !
Het was ook wel een voorzet van grote klassequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ja sorry, ik kan alleen denken in smerigheden
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jedenkttochnietdatikdatgaverklappen.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
jamaardatistochjammerdan.nlquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:56 schreef sacha het volgende:
[..]
jedenkttochnietdatikdatgaverklappen.nl
[eerlijkmodus]ik deed het alleen om Soury te pesten[/eerlijk modus]quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jamaardatistochjammerdan.nl
ow... had ik geen erg inquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
[eerlijkmodus]ik deed het alleen om Soury te pesten[/eerlijk modus]
treurigheid ten topquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat betekent hij voor jou?
niet zo snelquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zullen we nooit weten
wel de sink shinen hoor!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, ben nog druk bezig.
Leuk hoor die neptieten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Telefoonsex![]()
[ afbeelding ]
Iedereen kan het
Succes ermee?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:25 schreef sacha het volgende:
[..]
pas op, of ik ga goochelen op telefoon sex
Tieten is ook niet alles hequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus jij hebt toch liever de dame links?
Is ook zo !quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:37 schreef kingtoppie het volgende:
Een leuk figuur vind ik wel een vereiste ergens...
Maar leuke figuren zijn er in allerlei soorten en maten.
Ah ! ja dan ga je toch gewoon een uurtje bijslapen, hoewel.... dan kan je vannacht weer niet slapen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:44 schreef kingtoppie het volgende:
Kmoet maar gaan slapen, ik zit weer verkeerd te denken en heb geen oog dicht gedaan gisteravond dus heb wel iets in te halen...
Mja ik hoop eigenlijk dat ik weer eens wat leuks meemaak dus wil eigenlijk wel uit..quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ! ja dan ga je toch gewoon een uurtje bijslapen, hoewel.... dan kan je vannacht weer niet slapen.
Misschien moet je even de buitenlucht in en dan vanavond gewoon vroeg naar bed?
Is dat een idee?
en shalomquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tis wel berekoud buiten hoor Top !dus wel je muts op
Dan ga je vanavond gewoon lekker uit !quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik hoop eigenlijk dat ik weer eens wat leuks meemaak dus wil eigenlijk wel uit..
Hmm niks doen is ook zo... niks zegmaar.
*zucht*quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik hoop eigenlijk dat ik weer eens wat leuks meemaak dus wil eigenlijk wel uit..
Hmm niks doen is ook zo... niks zegmaar.
Daarom nu slapen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ga je vanavond gewoon lekker uit !
Nee, je doet niks fout, sommige mensen kunnen niks hebben, let maar niet op Sachaquote:
quote:
ow woooo opvoedkundige tegenstijdighedenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, je doet niks fout, sommige mensen kunnen niks hebben, let maar niet op Sacha![]()
Dan gok ik maar dat ik veel te negatief denk dan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:54 schreef sacha het volgende:
[..]
neen, ik zit hier voor mijn ontspanning
Dus ga je nu positief denken en een uurtje pitten en dan vanavond lekker stappen !quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan gok ik maar dat ik veel te negatief denk dan.
Ill try.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus ga je nu positief denken en een uurtje pitten en dan vanavond lekker stappen !
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gaat vast lukken ! welterusten![]()
Ooooh, gelukkig, dan heb ik het gewoon verkeerd geinterpreteerd, ik dacht namelijk dat je op die persoon neerkeek. Zo klonk het. Sorry.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon Goddank omdat het niks voor MIJ is![]()
Ja, daar had diezelfde dame ook op gesolliciteerd, meerdere keren, maar ze werd te oud en te duur bevonden om achter de kassa te zitten. De supermarktmanager had namelijk ook de keus uit tientallen grietjes beneden de 20 jaar die hij bijna voor niks kon laten werken.quote:Als ik zover ben dan ga ik wel achter de kassa zitten.
Dan ga ik plee's schoonmaken daar hebben die grietjes van 20 jaar vast geen zin in,quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ooooh, gelukkig, dan heb ik het gewoon verkeerd geinterpreteerd, ik dacht namelijk dat je op die persoon neerkeek. Zo klonk het. Sorry.
[..]
Ja, daar had diezelfde dame ook op gesolliciteerd, meerdere keren, maar ze werd te oud en te duur bevonden om achter de kassa te zitten. De supermarktmanager had namelijk ook de keus uit tientallen grietjes beneden de 20 jaar die hij bijna voor niks kon laten werken.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ga ik plee's schoonmaken daar hebben die grietjes van 20 jaar vast geen zin in,
probleem ook weer opgelost
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb net mijn eerste appelflap op![]()
Dat mag, want dat is fruit![]()
Gadverdamme zeg !quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Da's ook weer waar. Maar ik heb liever te maken met lichaamssappen die zich ver van mijn persoontje uitscheiden, aan de andere kant van de foon, dan dat ik met mijn, weliswaar gehuishoudhandschoende, handen dergelijke secreties moet wegboenen. Stel je voor zegpoep in alle gradaties, pies, kots, zaad, bloed en wat mensen allemaal nog meer in plees dumpen.
Je zou verbaasd staanquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg !Nou zie ik het ook niet zo zitten ineens
![]()
Nou jah... voor een schoonmaakbedrijf op een net kantoor, dan zal de poep, pis, bloed, kots en
Zaad (?) wel niet aan de muren hangen
Moet ik ergens intrappen ofzoquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
[eerlijkmodus]ik deed het alleen om Soury te pesten[/eerlijk modus]
Dan hebben we mazzel gehad dat het een redelijk ''net''(voorzover ik kan weten danquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je zou verbaasd staanEcht waar. Vooral vrouwenplees schijnen heel erg te zijn. Maar niet qua zaad, schat ik in
nee hoor, gewoon wat gesar van mijn kantquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik ergens intrappen ofzo![]()
Geeft niet geen tijd verder
Maar ik neem aan dat je je plasje wel op een schoon toilet wilt doen mocht je je ooit eens in een kantoorgebouw bevinden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Da's ook weer waar. Maar ik heb liever te maken met lichaamssappen die zich ver van mijn persoontje uitscheiden, aan de andere kant van de foon, dan dat ik met mijn, weliswaar gehuishoudhandschoende, handen dergelijke secreties moet wegboenen. Stel je voor zegpoep in alle gradaties, pies, kots, zaad, bloed en wat mensen allemaal nog meer in plees dumpen.
Ik doe morgenochtend de mijne nog maar even voor het bezoek komtquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je je plasje wel op een schoon toilet wilt doen mocht je je ooit eens in een kantoorgebouw bevinden.
En iemand moet het toilet toch schoonmaken.
Voordat het hele huis naar stront ruikt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe morgenochtend de mijne nog maar even voor het bezoek komt
Juist, mijn huishouden is niet gewend aan gore damestoiletten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voordat het hele huis naar stront ruikt?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, mijn huishouden is niet gewend aan gore damestoiletten.
Wel aan een stinkende volgedruppelde mannentoiletvloer?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, mijn huishouden is niet gewend aan gore damestoiletten.
Wat zijn je eigen verwachtingen oftewel, waar hoop je op?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Afwachten maar wat het resultaat wordt op donderdag
Dat ie nog gewoon te gebruiken is zoals nuquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zijn je eigen verwachtingen oftewel, waar hoop je op?
ow... da's minder spannendquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ie nog gewoon te gebruiken is zoals nu
Nummer 1quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Welke foto vinden jullie het mooist?
FOT / Jouw foto op de Frontpage? Plaats je foto hier
Dezequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Welke foto vinden jullie het mooist?
FOT / Jouw foto op de Frontpage? Plaats je foto hier
Anders heb je je toilet voor niets gemaaktquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ie nog gewoon te gebruiken is zoals nu
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Op bloed zweet en tranen aan de muur !
Ja dat zou zonde van de moeite zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders heb je je toilet voor niets gemaakt
Je hebt toch wel goed onder de rand schoon gemaakt he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou zonde van de moeite zijn
Nee nog niet, ik zei toch dat ik het morgenvroeg zou doen.....quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/19[quote][img]http://i.fok
zine.net/p/0s.gif[/img] [b]Op zaterdag 1 01053/1/100#119826828]zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch wel goed onder de rand schoon gemaakt he?
Dan heb ik de helft van je post maar opgeslagen, het schoonmaakgedeelte, maar niet het tijdstipquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik zei toch dat ik het morgenvroeg zou doen.....
ik weet niet waarom maar ik word treurig van dat toepjequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit liedje van Hazes hoor moet ik elke keer weer aan DGK denken.
En nog wat leuks gekregen van de Sint?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:25 schreef just me het volgende:
Zo, het heerlijk avondje is weer voorbij
Mocht je bij de Sint op schoot?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:25 schreef just me het volgende:
Zo, het heerlijk avondje is weer voorbij
Het was een gezellige avond met kinderen en aanhang. Ik heb een houten boedha gekregen waar ik blij mee ben en een heleboel kaarsen, genoeg tot en met kerstmisquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog wat leuks gekregen van de Sint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |