SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liefs uit Londen
Lucifer over London14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hee!quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
Liefs uit Londen
Lucifer over London
Je kent het verhaal van The Great Fire in London? Niet grappig dus
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Bommen op Blofquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
Liefs uit Londen
Lucifer over LondonC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Beide zijn uit een tekst. Het zou best kunnen dat het tweede nummer daar over gaat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee!
Je kent het verhaal van The Great Fire in London? Niet grappig dus
Ik ben voorquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat een kutband is dat geworden zeg.quote:C'est la vie
jij beweert dus dat die band ooit goed is geweestquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een kutband is dat geworden zeg.
14 SHADES OF GREY
Het wachten overleefd?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, hoi
Buufje![]()
![]()
Leuk gehad in Londen las ik![]()
![]()
Yeshquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, hoi
Buufje![]()
![]()
Leuk gehad in Londen las ik
Gelukkig wel ja, nu was m'n collega aan de beurt tot 5 uurquote:Nice, M&M's world klinkt leukquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Waarop moest je wachten dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, nu was m'n collega aan de beurt tot 5 uur
[..]
Nice, M&M's world klinkt leuk![]()
![]()
Ik vond ze vroeger best goed ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij beweert dus dat die band ooit goed is geweestC'est la vie
Goedemiddag.... iemand het idee of Gelredome een beetje warm is te stoken op een koude dag als vandaag? Of moet je er als ijsbeer verkleed gaan zitten>?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hey fietsiequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:10 schreef fietsie het volgende:
Goedemiddag.... iemand het idee of Gelredome een beetje warm is te stoken op een koude dag als vandaag? Of moet je er als ijsbeer verkleed gaan zitten>?Voor Nitro Circus?
Ik ga ook. En heb geen idee of het warm is
![]()
![]()
Op mensen uberhauptquote:![]()
Is een soort pendeldienst van parkeerplaats naar bouwplaats, maar er was genoeg plek bij de bouwplaats voor alle aanwezigen, ookal was er 1 parkeerplaats afgesloten omdat er een feestje was van een ander bedrijf..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Juistquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op mensen uberhaupt![]()
Is een soort pendeldienst van parkeerplaats naar bouwplaats, maar er was genoeg plek bij de bouwplaats voor alle aanwezigen, ookal was er 1 parkeerplaats afgesloten omdat er een feestje was van een ander bedrijf...
![]()
Inderdaad; denk dat ik er maar van uitga dat het -koud- is (ze zullen die stinkende 2taktsmoke ook weg moeten ventilerenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey fietsieVoor Nitro Circus?
Ik ga ook. En heb geen idee of het warm is
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker verdienen voor de baas wel zo.. Geld krijgen voor het leveren van bus, maar geen geld kwijt zijn aan het verstoken van brandstofquote:
Bij MonsterJam zat het dak dicht geloof ik. Die geurquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inderdaad; denk dat ik er maar van uitga dat het -koud- is (ze zullen die stinkende 2taktsmoke ook weg moeten ventileren![]()
![]()
Lekker makkelijk jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker verdienen voor de baas wel zo.. Geld krijgen voor het leveren van bus, maar geen geld kwijt zijn aan het verstoken van brandstof.
![]()
Nou ja ze geven in die regio voor vanavond natte sneeuw / koude regen op dus dat dak zal wel dicht moeten lijkt me, anders zijn die schansen veel te glad....quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij MonsterJam zat het dak dicht geloof ik. Die geurProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daarom ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja ze geven in die regio voor vanavond natte sneeuw / koude regen op dus dat dak zal wel dicht moeten lijkt me, anders zijn die schansen veel te glad..... En ook vanwege geluidsoverlast. Ik neem voor de zekerheid mijn oordoppen maar mee
.
Ik hoop dat er dan nog bussen terug rijden.
![]()
Daarom mocht ik ook niet wegquote:![]()
Mijn baas is echt een man van de centjes
Maar goed, ik verdien goed, het werk zelf is leuk en ik heb m'n loon altijd op tijd, dus wat zeur ik, behalve dan wanneer ik me verveel
Morgenmiddag wordt ook leuk, met 2 collega's even wat mensen wegbrengen die naar Sparta gaan kijken, weer een paar uur vervelen want voetbal vind ik
Zo gaat mijn werk ook, behalve dat ik het leuk vindquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom mocht ik ook niet weg![]()
Mijn baas is echt een man van de centjes
Maar goed, ik verdien goed, het werk zelf is leuk en ik heb m'n loon altijd op tijd, dus wat zeur ik, behalve dan wanneer ik me verveel
Morgenmiddag wordt ook leuk, met 2 collega's even wat mensen wegbrengen die naar Sparta gaan kijken, weer een paar uur vervelen want voetbal vind ik.
![]()
Oow ik heb heel decadent P-Premium parkeerticket; parkeren voor de deur waar je stoeltje ook is zegmaar.... op een gereserveerd plekkie....quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hoop dat er dan nog bussen terug rijden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh dat is wel chill. Maar ik ga met de bus naar mijn neef toe, die woont op loopafstandquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb heel decadent P-Premium parkeerticket; parkeren voor de deur waar je stoeltje ook is zegmaar.... op een gereserveerd plekkie.....
![]()
Toe maar, toen ik met Symphonica een vip parkeerticket had stond ik alsnog bijna in de buurt van de Macquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb heel decadent P-Premium parkeerticket; parkeren voor de deur waar je stoeltje ook is zegmaar.... op een gereserveerd plekkie....
Dat valt reuze mee. Als je een gewone jas aan hebt is het goed te doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:10 schreef fietsie het volgende:
Goedemiddag.... iemand het idee of Gelredome een beetje warm is te stoken op een koude dag als vandaag? Of moet je er als ijsbeer verkleed gaan zitten>?14 SHADES OF GREY
Hehe, mjah, we hebben nou eenmaal ook mindere opdrachten, maar over het algemeen vind ik de meeste dingen die we doen wel leukquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo gaat mijn werk ook, behalve dat ik het leuk vind.
Kijk, dat scheeltquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hehe, mjah, we hebben nou eenmaal ook mindere opdrachten, maar over het algemeen vind ik de meeste dingen die we doen wel leuk.
Van de week was ik ineens een paar uurtjes heel druk, heerlijk gevoel is dat ineens![]()
![]()
Ik had het meegekregen jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, dat scheelt.
Van de week was ik ineens een paar uurtjes heel druk, heerlijk gevoel is dat ineens
Jammer dat het wel steeds van korte duur is, dat dan weer wel..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja, en nu ben ik helemaal klaar met die klus. Dus dat wordt weer full-time FOK!enquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het meegekregen ja
Jammer dat het wel steeds van korte duur is, dat dan weer wel...
![]()
Ik kreeg e.e.a. van iemand die iets goed te maken hadquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toe maar, toen ik met Symphonica een vip parkeerticket had stond ik alsnog bijna in de buurt van de MacEn die heeft het goed geregeld....
Hoezeequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en nu ben ik helemaal klaar met die klus. Dus dat wordt weer full-time FOK!en.
Nicequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg e.e.a. van iemand die iets goed te maken hadEn die heeft het goed geregeld....
Dan ben ik liever een redder van iets, ik hou niet zo van dood en verderfquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jofunu-kun, killer of topics!
It's your destiny!quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben ik liever een redder van iets, ik hou niet zo van dood en verderf![]()
![]()
I will never turn to the dark side, I am a Jedi, like my father before me!quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
You can't outrun it, you can't outsmart it. Your only option is to embrace your destiny or destiny will find and embrace you!quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I will never turn to the dark side, I am a Jedi, like my father before me!![]()
![]()
“Destiny is not a matter of chance; it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for, it is a thing to be achieved.”quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
You can't outrun it, you can't outsmart it. Your only option is to embrace your destiny or destiny will find and embrace you!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
goedemorgen!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik kan trouwens dinsdagavond, ik vergat dat ik die dag vrij ben omdat ik naar 't ziekenhuis moet etcquote:![]()
ok nice!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Nouja, nice..quote:
Nice dat ik dan kan ja, niet zo nice dat ik de hele freaking middag in 't ziekenhuis zit![]()
Maar goed, wat moet dat moet..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
voor wat moet je ?quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, nice..
Nice dat ik dan kan ja, niet zo nice dat ik de hele freaking middag in 't ziekenhuis zit![]()
Maar goed, wat moet dat moet..
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik mag naar de internist, onderzoekjes en testjes doen ivm diabetes..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ohhquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag naar de internist, onderzoekjes en testjes doen ivm diabetes..dat is niet leuk
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
haaaaaaaiquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Been there, done that, maar vorige huisarts heeft niks opgeslagen, dus kan ik nu mooi weerquote:
ahh well.. waar je je al niet druk om maaktWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
ahh well.. waar je je al niet druk om maakt![]()
Dat is dom van hem.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that, maar vorige huisarts heeft niks opgeslagen, dus kan ik nu mooi weer“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Yup.quote:
Huidige huisarts had wel doorgekregen dat ik de diagnose heb staan, maar in welke mate en welke medicijnen en welke internist en ziekenhuis kon hij nergens terugvinden..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
lekker handigquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.
Huidige huisarts had wel doorgekregen dat ik de diagnose heb staan, maar in welke mate en welke medicijnen en welke internist en ziekenhuis kon hij nergens terugvinden..
Wat een aap. Nou, succes, lijkt me niet fijn om weer opnieuw te beginnen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.
Huidige huisarts had wel doorgekregen dat ik de diagnose heb staan, maar in welke mate en welke medicijnen en welke internist en ziekenhuis kon hij nergens terugvinden..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Enorm ja. geweldige arts ook.quote:
Ben blij dat ik weer terug bij deze ben..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mjah, geen idee wat ik kan verwachten eigenlijk, ik weet niet of ik meteen weer bloed mag laten prikken (yay fijn, vorige keer zijn er 4 van de buisjes afgetapt, dat voelde niet fijn..)quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een aap. Nou, succes, lijkt me niet fijn om weer opnieuw te beginnen.
Of dat ik alleen een gesprek krijg of wat dan ook..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ohh, dat Gelredome gedoetje is vandaag?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik moet om 5 uur de bus hebben.
Jep, Nitro Circusquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, dat Gelredome gedoetje is vandaag?.
![]()
Zoiets jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh Tis die show van Pastrana!.
![]()
Tofquote:
Zeker jij als motorrijder gaat er lol hebben denk ik
Sowieso welquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tof
Zeker jij als motorrijder gaat er lol hebben denk ik. Ben benieuwd waar ik zit, want hij zijn gratis kaarten
.
![]()
Nicequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sowieso wel. Ben benieuwd waar ik zit, want hij zijn gratis kaarten
.
Zekerquote:. Mijn neef is medewerker bij het Gelredome als Vitesse speelt, dus hij heeft heel vaak van die kaartjes. MonsterJam had hij ook kaartjes
.
![]()
Ah zo, das best cool jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker. Mijn neef is medewerker bij het Gelredome als Vitesse speelt, dus hij heeft heel vaak van die kaartjes. MonsterJam had hij ook kaartjes
.
Laatste keer dat ik bij Gelredome was is Symphonica geweest met Doe Maar, keer daarvoor was Vitesse - Feijenoord
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah zo, das best cool ja
Laatste keer dat ik bij Gelredome was is Symphonica geweest met Doe Maar, keer daarvoor was Vitesse - Feijenoord. En nog als chauffeur ook nog
.
![]()
Beide keren ja, sowieso maak je mij niet blij met voetbal, en jammer dat er geen extra kaartje was voor Symphonica..quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahahahahaha. En nog als chauffeur ook nog
.
Dat is wel balen jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beide keren ja, sowieso maak je mij niet blij met voetbal, en jammer dat er geen extra kaartje was voor Symphonica..![]()
![]()
Many many eons ago...quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
Hoi, ik heb geen oog dicht gedaan sinds.... lang geleden...![]()
3x hetzelfde mailtje naar fok gestuurd.
Krijg de neiging om die hele mailbox onder te spammen.Rustig aan.![]()
Ik denk dat dat averechts werktquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
3x hetzelfde mailtje naar fok gestuurd.
Krijg de neiging om die hele mailbox onder te spammen.![]()
Zou kunnenquote:Vraag het zequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zie politie en ambulance staan voor...
Vraag me af waar dat voor is....
![]()
Iets te ver weg om naartoe te lopen...
Maar ik heb al enkele keren gevraagd of ze die ban er eens af kunnen halen maar krijg gewoon 0.0 antwoord.Rustig aan.![]()
Waarschijnlijk is dat dan een neequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
Iets te ver weg om naartoe te lopen...
Maar ik heb al enkele keren gevraagd of ze die ban er eens af kunnen halen maar krijg gewoon 0.0 antwoord..
![]()
Hoe moet ik dan wel antwoord krijgen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat dan een nee.
Rustig aan.![]()
Ik zou het werkelijk waar niet weten. Yvonne PM'en oid?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan wel antwoord krijgen?![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk waar niet weten. Yvonne PM'en oid?
Godverdomme
Rustig aan.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan wel antwoord krijgen?Heeft geen nut, die gaat er niet af als je er om vraagtquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk waar niet weten. Yvonne PM'en oid?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk waar niet weten. Yvonne PM'en oid?![]()
![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Heeft geen nut, die gaat er niet af als je er om vraagtRustig aan.![]()
nou, ik ga me maar eens klaarmaken voor werkWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hoiquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
nou, ik ga me maar eens klaarmaken voor werk. Werkse vanavond
![]()
.
![]()
Ja tuurlijk, het boeit hen geen flikker...quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ze het wel best vinden zoRustig aan.![]()
thanks honquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
oww bah, succes!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
nou, ik ga me maar eens klaarmaken voor werkDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
De pizza gaat hard man! Jonguh!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
O jezus, die ging hard..
Maar goed dat ik ging checken.![]()
Als dat geen neuken wordquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je van suiker of zo?
Ik ga er zo ook even uit, moet iemand van de trein ophalen
Ben ik goed in de laatste tijdquote:.
Nee, een zoetjequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je van suiker of zo?
Ik ga er zo ook even uit, moet iemand van de trein ophalen.
![]()
Hadden we afgesproken dan? Shit, ik ben er helemaal nog niet dan!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry, maar ben geen homo
Wil je een afspraakje met me dan?![]()
![]()
lol
Anyway, tot later!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Haha!quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry, maar ben geen homo
Wil je een afspraakje met me dan?![]()
![]()
lol
Anyway, tot later!
Later![]()
![]()
Binnenkort weer eens langs de tattooshop, ideetje laten uitwerken
Denk aan je portomoneequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Binnenkort weer eens langs de tattooshop, ideetje laten uitwerken.
Lekker warm in de bus.
![]()
Ja paquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk aan je portomonee.
Lekker warm in de bus.
Ik verveel me!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Live vanuit haar badkuip. Hier is CHARMEDDDDDDDDDDDDDquote:![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Heb ik niet en kan nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoek je vriend/scharrel op, ga een film kijken.
[b]AirwiN schreef [/b]
uhuhquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Live vanuit haar badkuip. Hier is CHARMEDDDDDDDDDDDDD![]()
Blikje raz up erbij.... Straks lekker naar de kuip en dan lossssssssssss![]()
Ik ga straks slapen denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhuh
Blikje raz up erbij.... Straks lekker naar de kuip en dan lossssssssssss
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen ruimte op harde schijf voor filmquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, balen. Waarom kan je geen film kijken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Feyenoord.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja kwart voor 6 moet ik weg
Rustig aan.![]()
Ik verveel me en dan ga ik meestal slapen.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kan ook online films kijken kwam ik laatst achter. Alleen weet ik niet precies hoe het werkt, maar ik kan je de site wel geven.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen ruimte op harde schijf voor film![]()
Dan ben ik vast wel weer wakkerquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
Slapen is ook lekkerdat ga ik pas om 5-6 uur morgenochtend
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe eensquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook online films kijken kwam ik laatst achter. Alleen weet ik niet precies hoe het werkt, maar ik kan je de site wel geven.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik vast wel weer wakkerkunnen we Appen
![]()
![]()
Als ik wakker ben app ik jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar het is net 5 uur geweest!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verveel me en dan ga ik meestal slapen.
Kun je niet met Y naar de bios ofzo?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hij heeft wel een leven, is nu met vrienden op padquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar het is net 5 uur geweest!
Kun je niet met Y naar de bios ofzo?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus nu is met mama naar de bios opeens taboe?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft wel een leven, is nu met vrienden op padDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Daar scoor je geen chickies mee hequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus nu is met mama naar de bios opeens taboe?![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus nu is met mama naar de bios opeens taboe?![]()
Hij gaat graag met mama op pad
Alleen nu nietIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn zoon wil niet scorenquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar scoor je geen chickies mee he
[b]AirwiN schreef [/b]
Stil jijquote:![]()
En waar blijft mn uitnodiging voor je wild birthday party?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze was ook 14quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had ie toch al, met die 17 jarige chick?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh? Hij had toch ook sjans met een oudere meid een tijdje terug? Of lag dat toch anders?quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Daar had hij een date mee jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh? Hij had toch ook sjans met een oudere meid een tijdje terug? Of lag dat toch anders?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb geen wild birthday partyquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stil jij![]()
En waar blijft mn uitnodiging voor je wild birthday party?![]()
En nu houden we op over mijn zoon
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgende week ook niet?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Volgens mij houd jij je party een dag voor je verjaardag, zodat je kan vieren dat je nog géén jaar ouder bent.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Lamequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog een jaar en dan ben ik bejaardquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij houd jij je party een dag voor je verjaardag, zodat je kan vieren dat je nog géén jaar ouder bent.![]()
![]()
En bedanktquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog een jaar en dan ben ik bejaard
[b]AirwiN schreef [/b]
Mjah ik ga maar even wat doen ofzo. Jullie zijn ook niet echt entertainingIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Net of jij het zonnetje in het topic bentquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga maar even wat doen ofzo. Jullie zijn ook niet echt entertaining![]()
![]()
Waarom zou je dat willen dan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wou dat ik redelijk kon tekenenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Nooit geweestquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net of jij het zonnetje in het topic bent![]()
Wat is nou een leuk autootje voor uhm le moi?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bentleyquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit geweest![]()
Wat is nou een leuk autootje voor uhm le moi?![]()
Dan kon ik m'n tattoo idee zelf een beetje uitwerken..quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen dan.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wel met chauffeur, anders krijgt ze 'm nooit geparkeerd..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Maar is pietertje dood dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit geweest![]()
Wat is nou een leuk autootje voor uhm le moi?![]()
Ja behoorlijk doodquote:![]()
Had ik jou dat nog niet verteld dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee had je mij niet verteldquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja behoorlijk dood![]()
Had ik jou dat nog niet verteld dan?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, R.I.P. dan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja behoorlijk dood![]()
Had ik jou dat nog niet verteld dan?
Is een Mercedes W201 190D niets voor jou?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Sorry maar hij is niet meer nee.quote:
Moest gekeurd worden en daar kwam ie met geen mogelijkheid doorheen. Gordels, uitlaat, banden, remmen, voorruit, ruitenwissers<< en dat was nog niet eens alles wat er mis mee wasIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, R.I.P. dan.
Is een Mercedes W201 190D niets voor jou?
[b]AirwiN schreef [/b]
En nu? Heb je hem in de fik gestoken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry maar hij is niet meer nee.
Moest gekeurd worden en daar kwam ie met geen mogelijkheid doorheen. Gordels, uitlaat, banden, remmen, voorruit, ruitenwissers<< en dat was nog niet eens alles wat er mis mee was![]()
Hij staat bij de sloop en ik mag met de trein op en neer naar Zoetermeer voor mijn werkquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nu? Heb je hem in de fik gestoken?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het meer een Bertje..quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
EEN GEORGEEEEEEEE
http://www.autokopen.nl/t(...)e1034a319362a&page=1Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Arme pietertjequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij staat bij de sloop en ik mag met de trein op en neer naar Zoetermeer voor mijn werk
Heb je wel een vrijwaring gekregen?![]()
Ja die heb ik!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme pietertje
Heb je wel een vrijwaring gekregen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben klaar met zwarte pieten voor vandaag.. Gillend naar huis!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:34 schreef Raene het volgende:
Snel douchen en op de bank ploffen
Hoe was het vandaag?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:34 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij ben ik een katten-magneetBen bij iemand met katten en gelijk binnen een minuut zo'n beest op schoot
Dat beest zit me te spinnen, jezus![]()
![]()
Kut.. allemaal aso's en chagerijnige eikels..quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Meh, dat is wel stomquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Kut.. allemaal aso's en chagerijnige eikels... Ik zou lekker gaan douchen als ik jou was
.
![]()
I told ya dude, youre a pussy magnet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij ben ik een katten-magneetBen bij iemand met katten en gelijk binnen een minuut zo'n beest op schoot
Dat beest zit me te spinnen, jezusRustig aan.![]()
Zoiets jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I told ya dude, youre a pussy magnet.. Alleen dan letterlijk
.
![]()
Ik moet straks eerat naar huis nog een halfuur in de auto zitten..quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is wel stom. Ik zou lekker gaan douchen als ik jou was
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Meh stomquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet straks eerat naar huis nog een halfuur in de auto zitten..
Bleh, hoe lang moet je nog wachten dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet straks eerat naar huis nog een halfuur in de auto zitten..![]()
![]()
Bij een pieten feest? Ik snap he tniet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Kut.. allemaal aso's en chagerijnige eikels..Rustig aan.![]()
Geen feest volgensmij, gewoon piet spelen in t winkelcentrum geloof ik..quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij een pieten feest? Ik snap he tniet.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Een hele?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:09 schreef Samzz het volgende:
Ik eet straks lekker een hartige taart.
Hier is het rijst met zelfgemaakte ragout![]()
![]()
Zo'n kleintje, he.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een hele?
Hier is het rijst met zelfgemaakte ragout“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ohhhquote:
Have fun *winkwink*nudgenudge*quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2012 18:16:12 ]![]()
Hehequote:Op zaterdag 1 december 2012 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohhh
[..]
Have fun *winkwink*nudgenudge*![]()
Dankje
![]()
![]()
![]()
effe een pauze van een paar dagen intensief gamen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
kindje van mn vriendin... keihard zn pener gestoten.. wuuuuuuu kusjeee! kusje geven... nee daar *wijst naar piemel* Nou zullen we dat maar niet doen
?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:26 schreef Raene het volgende:
kindje van mn vriendin... keihard zn pener gestoten.. wuuuuuuu kusjeee! kusje geven... nee daar *wijst naar piemel* Nou zullen we dat maar niet doen
?
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:26 schreef Raene het volgende:
?
En dan maandag op school als de juf vraagt hoe z'n weekend was heftig uitleggen dat mama's vriendin hem een kusje op z'n zere plek gaf, waarna mama mooi op gesprek mag komen
Ja en ik meteen mn rechten als DA kwijt ben en een geregistreerd pedofiel benquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dan maandag op school als de juf vraagt hoe z'n weekend was heftig uitleggen dat mama's vriendin hem een kusje op z'n zere plek gaf, waarna mama mooi op gesprek mag komen.
Vermaak voor de jongensquote:(En mama
)
Ja datquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja en ik meteen mn rechten als DA kwijt ben en een geregistreerd pedofiel ben.
Je huis beklad omdat je aan kleine kinderen zit ditdat alles..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Alleen mama en J dusquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
Sander is bij zijn pa,
Koen ligt voor pampus op de bank... gaat zo maar richting bedVerder is er toch weinig op tv..
Ja heerlijk avondje lui op de bank... enzoquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen mama en J dusVerder is er toch weinig op tv..
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2012 18:41:10 ]![]()
quote:![]()
maar zit junior masterchef te kijkenVanavond wel Sint van Dick Maas op tv kijken, ben benieuwd.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hmm denk niet dat ik het een toffe film vind....quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:42 schreef Toekito het volgende:
[..]![]()
maar zit junior masterchef te kijkenVanavond wel Sint van Dick Maas op tv kijken, ben benieuwd.
![]()
Zo. Ongepland, terwijl ik eigenlijk wilde slapen, een surprise in elkaar geflanst.What you forget, you are gonna repeat.
Je hebt een steen geknutseldquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo. Ongepland, terwijl ik eigenlijk wilde slapen, een surprise in elkaar geflanst.![]()
![]()
Er zat vlees in mijn turkse pizza, terwijl ik een gewone met kaas had gevraagd. Vreemd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Top kebab?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zat vlees in mijn turkse pizza, terwijl ik een gewone met kaas had gevraagd. Vreemd.
Rustig aan.![]()
Straks Wall-Equote:Op zaterdag 1 december 2012 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heerlijk avondje lui op de bank... enzo
quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jum jum, wat zal jij nat worden.hey lekkerding!
Zeker... dat is goed toch?
dus![]()
Nou ja, je kunt een paraplu gebruiken maar eenmaal binnen zit dat dan weer in de weg.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:24 schreef Evie het volgende:
[..]hey lekkerding!
Zeker... dat is goed toch?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
mm ik ga wel zonder pluquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt een paraplu gebruiken maar eenmaal binnen zit dat dan weer in de weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
ik ben benieuwd door alle ophef er omheenquote:Op zaterdag 1 december 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm denk niet dat ik het een toffe film vind....PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
He WT. We hadden een deal toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jum jum, wat zal jij nat worden.
Ik heb me er aan gehouden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Enenenenenenenenenen????quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He WT. We hadden een deal toch?
Ik heb me er aan gehouden.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Is dat trouwens een kapsalon in je UI?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben benieuwd door alle ophef er omheenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Het was wel te voorspellen he?quote:
Nu maar hopen dat het deze week niet al te awkward wordt dan op werk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Whatskebeurt?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was wel te voorspellen he?
Nu maar hopen dat het deze week niet al te awkward wordt dan op werk.dus![]()
Ik voorspel dat je ze alleen het broodnodige contact met je onderhoudt, voor de rest negeert ze je, maar niet te "naar" en voor de rest is er "niets aan de hand".quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was wel te voorspellen he?
Nu maar hopen dat het deze week niet al te awkward wordt dan op werk.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
yesquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat trouwens een kapsalon in je UI?
Sporten voor Sophia![]()
Gister werkte ik met het meisje dat ik leuk vind en omdat we aan het einde van de avond met zijn 2'en op het station werden afgezet, zag ik de perfecte opening. Ik twijfelde 1 seconde en ze reed snel weg.quote:
Daarna smsje gestuurd over vandaag (over wat ze nu gaat doen en over docu die straks op tv komt over haar zus). Om 12 uur vandaag een smsje gestuurd of ze met me mee wil naar de Hobbit. Sindsdien niks gehoord. Wel fb updates.
Waarom dwong je het me dan te doen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je ze alleen het broodnodige contact met je onderhoudt, voor de rest negeert ze je, maar niet te "naar" en voor de rest is er "niets aan de hand".
Wel, eigenlijk heb ik niets gedwongen om te doen (ja, in absolute zin wel) maar ik heb je eigen belofte "vastgezet". Ikzelf heb geen suggesties of bepaalde handelingen opgedragen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom dwong je het me dan te doen?
En voor de rest vind ik het gewoon leuk om andermans leven zuurder te maken natuurlijk.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Lul.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel, eigenlijk heb ik niets gedwongen om te doen (ja, in absolute zin wel) maar ik heb je eigen belofte "vastgezet". Ikzelf heb geen suggesties of bepaalde handelingen opgedragen.
En voor de rest vind ik het gewoon leuk om andermans leven zuurder te maken natuurlijk.
nooit geschoten altijd mis?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom dwong je het me dan te doen?dus![]()
Maar misschien is haar mobieltje nu zonder batterij. Of hij is net in het water gevallen. Of hij ligt nog bij haar fuckbuddy.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik moest heel hard lachen. Sorry.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister werkte ik met het meisje dat ik leuk vind en omdat we aan het einde van de avond met zijn 2'en op het station werden afgezet, zag ik de perfecte opening. Ik twijfelde 1 seconde en ze reed snel weg.
Daarna smsje gestuurd over vandaag (over wat ze nu gaat doen en over docu die straks op tv komt over haar zus). Om 12 uur vandaag een smsje gestuurd of ze met me mee wil naar de Hobbit. Sindsdien niks gehoord. Wel fb updates.![]()
![]()
Of bij dr vriendinquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar misschien is haar mobieltje nu zonder batterij. Of hij is net in het water gevallen. Of hij ligt nog bij haar fuckbuddy.![]()
dus![]()
Als je dochter thuiskomt met een marokkaan . . . sequote:
dan heb je dubbel pech.
Ik weet vandaag waar en bij wie ze is, dus probeer maar een ander onzeker te maken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar misschien is haar mobieltje nu zonder batterij. Of hij is net in het water gevallen. Of hij ligt nog bij haar fuckbuddy.Zij waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:44 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen. Sorry.
Maar goed, toen ze snel wegreed van het station was het toch al duidelijk dat ze je niet moet? Even heel hard gezegd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet vandaag waar en bij wie ze is, dus probeer maar een ander onzeker te maken.
[..]
Zij waarschijnlijk ook.![]()
Ik had toen niks gezegd ofzo hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:48 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Maar goed, toen ze snel wegreed van het station was het toch al duidelijk dat ze je niet moet? Even heel hard gezegd.
Maar blijkbaar had ze ook geen behoefte om langer samen met je te zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had toen niks gezegd ofzo hoor.![]()
Hè, ik kon het toch proberen!quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet vandaag waar en bij wie ze is, dus probeer maar een ander onzeker te maken.
[..]
Zou dat zijn waarom ze wel eerder met me naar de film ging en wat ging drinken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:50 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Maar blijkbaar had ze ook geen behoefte om langer samen met je te zijn.Volgende keer beter, het was een goede poging.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hè, ik kon het toch proberen!
alles komt goed. Het is beetje nat in De Kuip.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dat idd..quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen feest volgensmij, gewoon piet spelen in t winkelcentrum geloof ik..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wat een plonsveld inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
alles komt goed. Het is beetje nat in De Kuip.
Nou, ik ga mijn eenzaamheid maar verbergen in de kroeg dan.
Ik ben nog aan het twijfelen tussen vodka en jenever.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ik ga mijn eenzaamheid maar verbergen in de kroeg dan.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Proost.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ik ga mijn eenzaamheid maar verbergen in de kroeg dan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gossiequote:.
Ik ben niet zielig hoor. Integendeel.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat is deze adoratie opeens, die film is toch al een jaar oud ofzo?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zie Wall-E staan, en ik vind Wall-E leuk, dus dat deel ik met jullie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is deze adoratie opeens, die film is toch al een jaar oud ofzo?
Verder, ja. Al ouders zelfs
Ik heb trek. Wie gaat er ff voor mij en mn nichtje naar Mc?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dat ligt eraan hoe je nichtje eruitziet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:49 schreef Toekito het volgende:
Ik heb trek. Wie gaat er ff voor mij en mn nichtje naar Mc?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hij blijft leukquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie Wall-E staan, en ik vind Wall-E leuk, dus dat deel ik met jullie.
Verder, ja. Al ouders zelfsDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ze is al bezetquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je nichtje eruitziet.
Sporten voor Sophia![]()
dan stuur ik haar zo zelf wel naar buitenquote:
Sporten voor Sophia![]()
ga lekker op de fiets door de drive zou ik zeggen.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
dat mag niet....heb ik al x gedaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:01 schreef Raene het volgende:
[..]
ga lekker op de fiets door de drive zou ik zeggen.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Forum Opties Forumhop: Hop naar: