SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liefs uit Londen
Lucifer over London14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hee!quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
Liefs uit Londen
Lucifer over London
Je kent het verhaal van The Great Fire in London? Niet grappig dus
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Bommen op Blofquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
Liefs uit Londen
Lucifer over LondonC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Beide zijn uit een tekst. Het zou best kunnen dat het tweede nummer daar over gaat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee!
Je kent het verhaal van The Great Fire in London? Niet grappig dus
Ik ben voorquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Wat een kutband is dat geworden zeg.quote:C'est la vie
jij beweert dus dat die band ooit goed is geweestquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een kutband is dat geworden zeg.
14 SHADES OF GREY
Het wachten overleefd?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, hoi
Buufje![]()
![]()
Leuk gehad in Londen las ik![]()
![]()
Yeshquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, hoi
Buufje![]()
![]()
Leuk gehad in Londen las ik
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Gelukkig wel ja, nu was m'n collega aan de beurt tot 5 uurquote:Nice, M&M's world klinkt leukquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Waarop moest je wachten dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, nu was m'n collega aan de beurt tot 5 uur
[..]
Nice, M&M's world klinkt leuk![]()
![]()
Ik vond ze vroeger best goed ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij beweert dus dat die band ooit goed is geweestC'est la vie
Goedemiddag.... iemand het idee of Gelredome een beetje warm is te stoken op een koude dag als vandaag? Of moet je er als ijsbeer verkleed gaan zitten>?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hey fietsiequote:Op zaterdag 1 december 2012 14:10 schreef fietsie het volgende:
Goedemiddag.... iemand het idee of Gelredome een beetje warm is te stoken op een koude dag als vandaag? Of moet je er als ijsbeer verkleed gaan zitten>?Voor Nitro Circus?
Ik ga ook. En heb geen idee of het warm is
![]()
![]()
Op mensen uberhauptquote:![]()
Is een soort pendeldienst van parkeerplaats naar bouwplaats, maar er was genoeg plek bij de bouwplaats voor alle aanwezigen, ookal was er 1 parkeerplaats afgesloten omdat er een feestje was van een ander bedrijf..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Juistquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op mensen uberhaupt![]()
Is een soort pendeldienst van parkeerplaats naar bouwplaats, maar er was genoeg plek bij de bouwplaats voor alle aanwezigen, ookal was er 1 parkeerplaats afgesloten omdat er een feestje was van een ander bedrijf...
![]()
Inderdaad; denk dat ik er maar van uitga dat het -koud- is (ze zullen die stinkende 2taktsmoke ook weg moeten ventilerenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hey fietsieVoor Nitro Circus?
Ik ga ook. En heb geen idee of het warm is
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lekker verdienen voor de baas wel zo.. Geld krijgen voor het leveren van bus, maar geen geld kwijt zijn aan het verstoken van brandstofquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Bij MonsterJam zat het dak dicht geloof ik. Die geurquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inderdaad; denk dat ik er maar van uitga dat het -koud- is (ze zullen die stinkende 2taktsmoke ook weg moeten ventileren![]()
![]()
Lekker makkelijk jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker verdienen voor de baas wel zo.. Geld krijgen voor het leveren van bus, maar geen geld kwijt zijn aan het verstoken van brandstof.
![]()
Nou ja ze geven in die regio voor vanavond natte sneeuw / koude regen op dus dat dak zal wel dicht moeten lijkt me, anders zijn die schansen veel te glad....quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij MonsterJam zat het dak dicht geloof ik. Die geurProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Daarom ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja ze geven in die regio voor vanavond natte sneeuw / koude regen op dus dat dak zal wel dicht moeten lijkt me, anders zijn die schansen veel te glad..... En ook vanwege geluidsoverlast. Ik neem voor de zekerheid mijn oordoppen maar mee
.
Ik hoop dat er dan nog bussen terug rijden.
![]()
Daarom mocht ik ook niet wegquote:![]()
Mijn baas is echt een man van de centjes
Maar goed, ik verdien goed, het werk zelf is leuk en ik heb m'n loon altijd op tijd, dus wat zeur ik, behalve dan wanneer ik me verveel
Morgenmiddag wordt ook leuk, met 2 collega's even wat mensen wegbrengen die naar Sparta gaan kijken, weer een paar uur vervelen want voetbal vind ik
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: