quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:29 schreef Jahr00n het volgende:
D of t heeft niks met dyslexie te maken vriend. Je had gewoon beter op moeten letten op de basisschool.
Zou kunnen...ik ben in ieder geval wel dyslectisch.ik werd onderzocht.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:29 schreef Jahr00n het volgende:
D of t heeft niks met dyslexie te maken vriend. Je had gewoon beter op moeten letten op de basisschool.
Ohh,vergeten thnx schatquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:30 schreef mega-worstje het volgende:
Je moet je naam wel met een hoofdletter schrijven schat.
Deze zag ik al aankomen, standaard kansloos smoesje voor mensen die nooit hun best hebben gedaan om dat soort dingen te begrijpen, omdat ze dyslectisch zijn. Verhaal van het kip en het ei.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:27 schreef Cremetje het volgende:
Dat komt voornamelijk doordat ik licht dyslectisch ben
quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:33 schreef Shynee het volgende:
Ook klachtwaardig zijn die nerdjes die wat geven om spelling ik wil ze allemaal klappen
Je vergat een punt kerel.quote:
Dit. Ik heb ook dyslexie maar ik maak vrijwel nooit fouten als het gaat om werkwoorden vervoegen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:29 schreef Jahr00n het volgende:
jA he hep ik O0k zoOn tiefuShekul aAn He.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:33 schreef Shynee het volgende:
Ook klachtwaardig zijn die nerdjes die wat geven om spelling ik wil ze allemaal klappen
Wrm pics?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kom je wel even corrigeren hoor![]()
pics mogen per DM
Je kan ook normaal typen he kerel? Als je maar je best doet is het goed, ik heb een hekel aan mensen die mij corrisjeren op mijn degelijke spelling terwijl het uiterst goed te lezen isquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef H4ppy het volgende:
[..]
jA he hep ik O0k zoOn tiefuShekul aAn He.
Doe je het weer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Achter een afbeelding hoeft geen punt
Kijken of je werkgever daar ook zo over zal denken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:38 schreef Shynee het volgende:
[..]
Je kan ook normaal typen he kerel? Als je maar je best doet is het goed, ik heb een hekel aan mensen die mij corrisjeren op mijn degelijke spelling terwijl het uiterst goed te lezen is
Ja maar dat is helaas niet het enige probleem.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:38 schreef Dimens het volgende:
Gewoon het werkwoord vervangen door lopen. Dan kan er niets mis gaan.
Als je lopen kunt vervoegen, moet de rest ook kunnen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:40 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Ja maar dat is helaas niet het enige probleem.
ehm...quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef beerten het volgende:
Zoiets onbeschrijflijk eenvoudigs als een t of d.
Hele werkwoord - 'n'
Werken - 'en' = werk
ik werk
jij werkt
hij werkt
wij werken
jullie werken
zij werken
Branden - en = brand
ik brand
jij brandt
hij brandt
wij branden
jullie branden
zij branden
En op die regel is geen enkele uitzondering. Er is ook niet zoiets als 'dt'
Gebruik eens een punt aan het einde van de zin.quote:
Dan krijg je dit:quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:38 schreef Dimens het volgende:
Gewoon het werkwoord vervangen door lopen. Dan kan er niets mis gaan.
Laten we het even makkelijk houden voor de TS en de onregelmatige werkwoorden erbuiten laten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:42 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ehm...
er zijn wel uitzonderingen...
hij wil
hij kan
hij mag
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je er "een keer" kunt plaatsen, dan gebruik je "eens". Anders is het "is".
Ja maar hoe vaak je niet "hij wilt" leest hier...quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laten we het even makkelijk houden voor de TS en de onregelmatige werkwoorden erbuiten laten.
Maar de v.t. tijd van 'willen' is toch 'wilden' en 'wouden'? Werd in groep 5 tegen me gezegd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laten we het even makkelijk houden voor de TS en de onregelmatige werkwoorden erbuiten laten.
het is waldenquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:48 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Maar de v.t. tijd van 'willen' is toch 'wilden' en 'wouden'? Werd in groep 5 tegen me gezegd.
En dan heb je ook nog leuk dan en als. Als "dan" in de zin niet klinkt, gebruik je "als". Tevens gebruik je altijd "dan" wanneer het meer of minder is. Wanneer het gelijk is, gebruik je "als"quote:
Minder erg dan "ik wordt".quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:47 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak je niet "hij wilt" leest hier...
Ja maar je moet naar de tegenwoordige tijd kijken. Zorg eerst maar dat je die goed kunt vervoegen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:48 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Maar de v.t. tijd van 'willen' is toch 'wilden' en 'wouden'? Werd in groep 5 tegen me gezegd.
Hoezo? Het ene is de beklemtoonde vorm, het andere niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:50 schreef Cremetje het volgende:
Uuh..met mij of me heb ik ook moeite.
Als het bezittelijk is, gebruik je "mijn". In de andere gevallen me of mij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:50 schreef Cremetje het volgende:
Uuh..met mij of me heb ik ook moeite.
thumbs up voor 'enige' goed te spellen!quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:40 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Ja maar dat is helaas niet het enige probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |