Ja, vreselijk irritant.... Constante memoryleaks lijkt het op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben meer mensen last van wow crashes sinds de nieuwe patch? Krijg nu constant fatal errors
Cinder Kitten is ook in de petstore. geen mount maar wel awesome petquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:15 schreef Blistering het volgende:
Blizz Store mounts 50% off, twijfel of ik nu ff die Heart of Aspects & Winged Guardian haalMet name die Heart of Aspects vind ik wel erg tof!
idem, hoewel het al wel weer minder wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben meer mensen last van wow crashes sinds de nieuwe patch? Krijg nu constant fatal errors
Owwww straks kopen als ik thuis benquote:Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Cinder Kitten is ook in de petstore. geen mount maar wel awesome pet
Mja, ik weet eerlijk gezegd niet of oude raids die je prima met een fractie van de daadwerkelijk bedoelde personen kan doen, representatief is of iemand een goede raider is (daar zeg ik niet mee dat je slecht of goed bent he, zou als raidleader dat in ieder geval niet als maatstaf gebruiken, zeker niet bij de huidige raids).quote:Op woensdag 5 december 2012 01:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja, vreselijk irritant.... Constante memoryleaks lijkt het op.
Wel tof, Met wat mensen uit de trade ICC gedaan, Krijg ik een half uur later een whisper van de leader van die party, of ik zijn heb om het beginnende raid team van zijn guild te komen versterken.
Nu dus een startersplaats in een raid-team![]()
Zondag eerste raid, Tempest keep (Er zijn nog wat mensen geen 90, dus we doen wat andere dingen tot die ook klaar zijn en gear hebben)
Goeie dag overall
voor betrouwbare prot paladin info: het maintankadin forum en Sacred Duty (blog). Het thuis van Theck, de prot paladin goeroe. Een wiskundige die WoW speelt levert hele mooie grafiekjes op.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:51 schreef lifeblind het volgende:
Overigens begin ik nu te snappen waarom prot pallies zo'n lage dps hebben na wat artikelen gelezen te hebben gisterenavond, na hitcap en hard expertise capped zijn, is haste 't belangrijkste blijkbaar, (Omdat Sanctity Of Battle, waardoor Judgement, Crusader Strike en Hammer of Wrath daardoor een lagere cooldown en global cooldown krijgen, en je andere abilities blijkbaar meer ticks geven nuLaat ik nu net welgeteld 0 haste hebben
EDIT: In het kort kwam het er dus op neer dat je dodge en parry gewoon kan vergeten, en dat reforgen naar hit/exp/haste, omdat dat dus sneller holy power genereerd, en je daardoor je ShotR meer kan gebruiken, dus meer reduction oplevert uiteindelijk
Nee tuurlijk, heb je ook helemaal gelijk in hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 11:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, ik weet eerlijk gezegd niet of oude raids die je prima met een fractie van de daadwerkelijk bedoelde personen kan doen, representatief is of iemand een goede raider is (daar zeg ik niet mee dat je slecht of goed bent he, zou als raidleader dat in ieder geval niet als maatstaf gebruiken, zeker niet bij de huidige raids).
Dit! Hopelijk deze week eindelijk m'n gloves en belt upgraden, die zitten nog steeds op 450quote:Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen.
Hoop eindelijk eens op een sha-touched wapen op druid of priest.
mits die zijn chat leest tijdens tankenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef lifeblind het volgende:
Of als je wat /raid of /w met TAUNT!! OMG TAUNT naar je toe krijgt
Ziet er cool uit idd , en het geld gaat naar een goed doel.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Cinder Kitten is ook in de petstore. geen mount maar wel awesome pet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |