abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2012 @ 17:22:02 #126
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119924261
Giant Bone Spider! Van Maexxna!

Unique Companion Nr. 434! :D
pi_119925797
Blizz Store mounts 50% off, twijfel of ik nu ff die Heart of Aspects & Winged Guardian haal :@ Met name die Heart of Aspects vind ik wel erg tof!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:02:54 #128
194233 Friday12
Originele kloon
pi_119940199
Will of the Emperor 25HC down *O*
pi_119943052
Vandaag had ik een buitenkansje om goedkoop in de brawler's guild te komen. Ticket kostte me 2k. Toch wel grappig die gevechten.

En dailies begint ook op te schieten, heb ze allemaal behalve operation shieldwall en anglers op revered en dan ook minimaal op de helft.

Wat alleen niet zo opschiet is die pet battles. Blijkbaar moet ik specifieke pets gaan lvlen om die master Payne te verslaan. Die beer krijg ik wel neer, daar heb ik een mechanical voor, maar die robot doet au. Ben maar een elemental aan het lvlen en een mechanical die plating voor 50% minder schade heeft. Voor zijn laatste pet heb ik wel een geschikte aquatic.

De darkmoon faire battle pet tamer lukte dan weer wel.
  woensdag 5 december 2012 @ 01:34:39 #130
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119944578
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben meer mensen last van wow crashes sinds de nieuwe patch? Krijg nu constant fatal errors :{
Ja, vreselijk irritant.... Constante memoryleaks lijkt het op.

Wel tof, Met wat mensen uit de trade ICC gedaan, Krijg ik een half uur later een whisper van de leader van die party, of ik zijn heb om het beginnende raid team van zijn guild te komen versterken.

Nu dus een startersplaats in een raid-team *O*

Zondag eerste raid, Tempest keep (Er zijn nog wat mensen geen 90, dus we doen wat andere dingen tot die ook klaar zijn en gear hebben)

Goeie dag overall _O_
pi_119946178
Iedere woensdag weer die anti-climax dat je vroeg opstaat om ff je standaard dingetjes te doen in WoW, en dan niet in kan loggen :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119947603
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 18:15 schreef Blistering het volgende:
Blizz Store mounts 50% off, twijfel of ik nu ff die Heart of Aspects & Winged Guardian haal :@ Met name die Heart of Aspects vind ik wel erg tof!
Cinder Kitten is ook in de petstore. geen mount maar wel awesome pet
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_119948924
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 16:53 schreef pl4kkie het volgende:
Hebben meer mensen last van wow crashes sinds de nieuwe patch? Krijg nu constant fatal errors :{
idem, hoewel het al wel weer minder wordt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_119949402
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Olment het volgende:

[..]

Owwww straks kopen als ik thuis ben :D 10 euro?
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 11:45:00 #135
159966 lifeblind
pi_119950434
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 01:34 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ja, vreselijk irritant.... Constante memoryleaks lijkt het op.

Wel tof, Met wat mensen uit de trade ICC gedaan, Krijg ik een half uur later een whisper van de leader van die party, of ik zijn heb om het beginnende raid team van zijn guild te komen versterken.

Nu dus een startersplaats in een raid-team *O*

Zondag eerste raid, Tempest keep (Er zijn nog wat mensen geen 90, dus we doen wat andere dingen tot die ook klaar zijn en gear hebben)

Goeie dag overall _O_
Mja, ik weet eerlijk gezegd niet of oude raids die je prima met een fractie van de daadwerkelijk bedoelde personen kan doen, representatief is of iemand een goede raider is (daar zeg ik niet mee dat je slecht of goed bent he, zou als raidleader dat in ieder geval niet als maatstaf gebruiken, zeker niet bij de huidige raids).
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 11:51:22 #136
159966 lifeblind
pi_119950685
Overigens begin ik nu te snappen waarom prot pallies zo'n lage dps hebben na wat artikelen gelezen te hebben gisterenavond, na hitcap en hard expertise capped zijn, is haste 't belangrijkste blijkbaar, (Omdat Sanctity Of Battle, waardoor Judgement, Crusader Strike en Hammer of Wrath daardoor een lagere cooldown en global cooldown krijgen, en je andere abilities blijkbaar meer ticks geven nu :P Laat ik nu net welgeteld 0 haste hebben :')

EDIT: In het kort kwam het er dus op neer dat je dodge en parry gewoon kan vergeten, en dat reforgen naar hit/exp/haste, omdat dat dus sneller holy power genereerd, en je daardoor je ShotR meer kan gebruiken, dus meer reduction oplevert uiteindelijk
pi_119951140
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:51 schreef lifeblind het volgende:
Overigens begin ik nu te snappen waarom prot pallies zo'n lage dps hebben na wat artikelen gelezen te hebben gisterenavond, na hitcap en hard expertise capped zijn, is haste 't belangrijkste blijkbaar, (Omdat Sanctity Of Battle, waardoor Judgement, Crusader Strike en Hammer of Wrath daardoor een lagere cooldown en global cooldown krijgen, en je andere abilities blijkbaar meer ticks geven nu :P Laat ik nu net welgeteld 0 haste hebben :')

EDIT: In het kort kwam het er dus op neer dat je dodge en parry gewoon kan vergeten, en dat reforgen naar hit/exp/haste, omdat dat dus sneller holy power genereerd, en je daardoor je ShotR meer kan gebruiken, dus meer reduction oplevert uiteindelijk
voor betrouwbare prot paladin info: het maintankadin forum en Sacred Duty (blog). Het thuis van Theck, de prot paladin goeroe. Een wiskundige die WoW speelt levert hele mooie grafiekjes op. :P
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 12:12:04 #138
159966 lifeblind
pi_119951239
Ah zal 't eens opzoeken, ik merk dat ik toch nog te veel ben blijven hangen in Cata mbt prot pallies nog, dat active mitigation is nog steeds ff wennen nog (alhoewel ik met raiden niet zo squishy ben als onze DK tank). Moet zeggen nu ik weer een beetje bezig ben met numbercrunching enzo 't toch weer begint te jeuken, de laatste keer dat ik echt (heel erg) enthousiast m'n stats tot in de puntjes perfect probeerde te krijgen was tijdens wotlk, toen ik nog retri als mainspec had.
  woensdag 5 december 2012 @ 13:02:52 #139
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119952976
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 11:45 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, ik weet eerlijk gezegd niet of oude raids die je prima met een fractie van de daadwerkelijk bedoelde personen kan doen, representatief is of iemand een goede raider is (daar zeg ik niet mee dat je slecht of goed bent he, zou als raidleader dat in ieder geval niet als maatstaf gebruiken, zeker niet bij de huidige raids).
Nee tuurlijk, heb je ook helemaal gelijk in hoor :P
Het is ook meer voor fun om de tijd te vullen tot iedereen 90 is en z'n gear op orde heeft, daarna gaan we pandaria raids proberen :)
pi_119953527
Nieuwe week, nieuwe kansen.

Hoop eindelijk eens op een sha-touched wapen op druid of priest.
pi_119954112
Mountjes maar gekocht, kon de centjes wel missen :D Straks als ik thuis ben maar even ingame checken.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 14:01:08 #142
159966 lifeblind
pi_119955083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe week, nieuwe kansen.

Hoop eindelijk eens op een sha-touched wapen op druid of priest.
Dit! Hopelijk deze week eindelijk m'n gloves en belt upgraden, die zitten nog steeds op 450 :{
  woensdag 5 december 2012 @ 14:05:54 #143
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_119955278
29 november de Winged Guardian gekocht voor 20 euro.....

Even een ticket aangemaakt met de vraag of ze 10 euro kunnen refunden en me daarmee een cinderkitten kunnen sturen :P
  woensdag 5 december 2012 @ 14:35:35 #144
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_119956337
Sinds gisteren met wat kunst en vliegwerk (lees: non-spec items in je bags) mijn raiding ilvl gehaald. Deze week nog geen tijd om te gaan, maar hopelijk volgende week eens een LFR binnenlopen met m'n guildies. Hoop dat 't goed gaat, ben natuurlijk nog niet heel ervaren met m'n DK tank, maar als DK DPS doe ik helemaal niet mee. Gisteren nog even geprobeerd om als Unholy m'n dailies te doen, maar ben maar weer snel overgeschakeld naar Blood spec. Werkt toch beter om even 3-4 mobs op te pikken en die een pak rammel te geven.

Heb vandaag maar even voor Sinterklaas gespeeld en mezelf een Cinder Kitten cadeau gedaan. Maar gelijk een mod geinstalleerd die ervoor zorgt dat ik 't beestje altijd rond heb lopen. De mounts heb ik me maar niet aan gewaagd, omdat een Draenei toch nooit heel tof uit ziet op een mount.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 14:50:44 #145
159966 lifeblind
pi_119956903
LFR tank is niet echt veel kennis vooraf van nodig als je een beetje in de gaten houd wat er gebeurt, succes!
pi_119957135
Ja meeste bazen is ook gewoon taunten wanneer andere tank een bepaalde hoeveelheid stacks heeft van een of andere debuff.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 15:19:07 #147
159966 lifeblind
pi_119958071
Of als je wat /raid of /w met TAUNT!! OMG TAUNT naar je toe krijgt O-)
pi_119959020
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef lifeblind het volgende:
Of als je wat /raid of /w met TAUNT!! OMG TAUNT naar je toe krijgt O-)
mits die zijn chat leest tijdens tanken :P
Kameraad van me leest helemaal geen chat tijdens het healen 8)7
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † woensdag 5 december 2012 @ 15:48:19 #149
159966 lifeblind
pi_119959184
Zo ken ik er ook een paar :P Zelf heb ik altijd wel m'n chat redelijk in de gaten, tenzij 't echt chaotisch wordt en ik goed moet opletten (bijvoorbeeld met opvangen van Lightning Fists op Feng ofzo).
pi_119960490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:06 schreef Olment het volgende:

[..]

Ziet er cool uit idd , en het geld gaat naar een goed doel.

Maar dan zou ik mischien nog eerder die lil'ragnaros kopen.
- Djehoetie / Jehuty -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')