SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
HM ik hou wel van pindakaas en chocolade pasta jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb smaak en ik weet dat jij dat ook hebt.![]()
![]()
Dat kan ik me goed voorstellen, maar hij voldoet volledig aan wat ik in een telefoon zoek dus daar betaal ik graag wat meer voor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:54 schreef twi het volgende:
[..]
Blij te horen. Ik had er bijna ook één gekocht, al vond ik het de meerprijs niet waard. Kortom, jij hebt gewoon een duurdere telefoon dan ik.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Hipsterquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, maar hij voldoet volledig aan wat ik in een telefoon zoek dus daar betaal ik graag wat meer voor.![]()
Wat leuk de TT gaat over mij.C'est la vie
Ehm, okee.quote:C'est la vie
Nee.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee hoor, ik heb wel een iPad, maar dat is alleen omdat die gratis was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent toch ook één en al iPad en iPhone?
Al moet ik wel zeggen dat ik de producten wel fijn vind, alleen het gesloten zijn staat me tegen.
En ik vind ze wel overpriced.
Al zeg ik geen nee als er nu iemand mij een iMac 27" komt brengen hoor.![]()
Welke telefoon gebruik jij dan, als expert?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel een iPad, maar dat is alleen omdat die gratis was.
Al moet ik wel zeggen dat ik de producten wel fijn vind, alleen het gesloten zijn staat me tegen.
Al zeg ik geen nee als er nu iemand mij een iMac 27" komt brengen hoor.![]()
![]()
Ik ga morgen maar eens een pot chokopasta halen...om het uit te proberenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HM ik hou wel van pindakaas en chocolade pasta ja![]()
![]()
Ik heb een 27" imacquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel een iPad, maar dat is alleen omdat die gratis was.
Al zeg ik geen nee als er nu iemand mij een iMac 27" komt brengen hoor.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wel van die duo penottiquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar eens een pot chokopasta halen...om het uit te proberen![]()
![]()
Ik had bij C_M speculoos op... dat was lekker spul zegquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar eens een pot chokopasta halen...om het uit te proberen![]()
![]()
Amateur. Gewoon echte speculaasjes op je brood doen. Omnomnomnom.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had bij C_M speculoos op... dat was lekker spul zeg![]()
Ik heb nog de Galaxy S2quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef twi het volgende:
[..]
Welke telefoon gebruik jij dan, als expert?
Fijn toestel, en heb een hele tijd de iPhone 4 gehad, was ook erg fijn.
En als ik nu op basis van de reviews voor een nieuw toestel ga dan gaat het de lumia 920 worden.![]()
Vies patrick...quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:01 schreef twi het volgende:
[..]
Nutella. Maar Pindakaas + Hagelslag Puur > Pindakaas + Nutella.Hm die koop ik lieverquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Morgen ga ik wel ijs halen...voor zelfgemaakte milkshakes![]()
![]()
Ik ben celibitair, heus.quote:C'est la vie
Ik vind ze qua design echt geweldig.quote:
En heb op zich voor het bedrijf Apple/Steve Jobs wel heel veel bewondering![]()
Mijn S2 werd ziek vanmiddag, ineens een geel beeld bij whats appquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog de Galaxy S2
En als ik nu op basis van de reviews voor een nieuw toestel ga dan gaat het de lumia 920 worden.![]()
![]()
Wilde ik ook op wachten, qua basisfeatures lijkt íe me het fijnste in gebruik. Maar ik denk niet dat ik met mijn OCD'tjes aan afgehakte titels kan wennen, en dat de eerste twee jaar de third party Apps nog wel achter zullen blijven op Android en iOS. Dus toch nog maar een Galaxy SIII genomen. Kijk het nog wel even aan met WP8.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog de Galaxy S2
Ben een paar jaar geleden overgestapt op apple. Wil nooit meer anders als ze zo blijven.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind ze qua design echt geweldig.
En heb op zich voor het bedrijf Apple/Steve Jobs wel heel veel bewondering
Heb nu een samsung galaxy s3 maar das echt niks. Morgen maar te koop aanbieden en terug naar mijn iphoneDit account is niet meer in gebruik.![]()
Had ik maar zo een kansquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij de kans had een leuk meisje te neuken zou je 't doen.![]()
![]()
Jawel, Sony Xperia.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
D'r worden niet echt slechte telefoons meer gemaakt denk ik...![]()
De galaxy s3quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
D'r worden niet echt slechte telefoons meer gemaakt denk ik...
Software update is geen succesDit account is niet meer in gebruik.![]()
apple.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Via Kies zeker?quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De galaxy s3
Software update is geen succes![]()
Toch is het soms wel een ramp hoor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben een paar jaar geleden overgestapt op apple. Wil nooit meer anders als ze zo blijven.
Heb nu een samsung galaxy s3 maar das echt niks. Morgen maar te koop aanbieden en terug naar mijn iphone
Ik ben voor Yuki een hele tijd terug bezig geweest om een backup terug te zetten op haar iPhone die encrypted was en waar ze niet meer bij kon komen.
Op een pc een fluitje van een cent, helaas had zij de backup op haar Macbook staan.![]()
Hoezo dat? Weinig problemen hier, maar ik heb 'm pas sinds die update.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De galaxy s3
Software update is geen succes![]()
Ligt er aan hoeveel moeite ik moet doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij de kans had een leuk meisje te neuken zou je 't doen.C'est la vie
Ze komt zo nakend je kamer binnen lopen en gaat met haar benen gespreid op je bed liggen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel moeite ik moet doen natuurlijk.
Neuk je haar of neuk je haar niet?![]()
Dit, een nog groter drama dan iTunes,quote:C'est la vie
Mee eensquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit, een nog groter drama dan iTunes,![]()
Zal ze zelf.iets fout gedaan hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het soms wel een ramp hoor.
Ik ben voor Yuki een hele tijd terug bezig geweest om een backup terug te zetten op haar iPhone die encrypted was en waar ze niet meer bij kon komen.
Op een pc een fluitje van een cent, helaas had zij de backup op haar Macbook staan.
Hier geen problemen met iphone backups.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Kies is inderdaad echt verschrikkelijk. Al was ik wel blij dat ik gewoon al m'n Contacts, SMS'jes e.d. via Kies over kon zetten.![]()
Geen verstand van haha.quote:
Maar ik doe hem weg. Apple kan je vinden wat je wilt, maar werkt altijd.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee is een bekende fout, komt vaker voor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal ze zelf.iets fout gedaan hebben.
Hier geen problemen met iphone backups.
En op de pc is het niet zo'n probleem om dat ik dan het register in kan duiken.
Maar ome Steve vind het niet leuk als ik die dingen op een Mac doe.![]()
Ik ben geen apple hater. Ik gebruik alleen iets anders.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen verstand van haha.
Maar ik doe hem weg. Apple kan je vinden wat je wilt, maar werkt altijd.![]()
Oh, en Sony maakt inderdaad niet zulke bijzondere telefoons. Het is dat je in dat lage segment kijkt, Faxie, en dat is wel logisch voor een eerste smartphone. Maar als het aanslaat ga je na een jaar toch wel naar een beter toestel zoeken, lijkt me.![]()
Toch is de laatste Xperia lijn goed hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:10 schreef twi het volgende:
Oh, en Sony maakt inderdaad niet zulke bijzondere telefoons. Het is dat je in dat lage segment kijkt, Faxie, en dat is wel logisch voor een eerste smartphone. Maar als het aanslaat ga je na een jaar toch wel naar een beter toestel zoeken, lijkt me.![]()
Nadat ik mijn riem niet open krijg, met moeite een condoom om doe en 20 seconden op zoek ben naar haar vagina.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ze komt zo nakend je kamer binnen lopen en gaat met haar benen gespreid op je bed liggen.
Neuk je haar of neuk je haar niet?
Tuurlijk neuk ik haar.C'est la vie
Hij kan beter meteen een goed toestel halen, heb ik ook gedaan en geen moment spijt van. Ik heb de S2, mijn zusje had een budget Gio gehaald, dat ding van haar is zo traag als de netenquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:10 schreef twi het volgende:
Oh, en Sony maakt inderdaad niet zulke bijzondere telefoons. Het is dat je in dat lage segment kijkt, Faxie, en dat is wel logisch voor een eerste smartphone. Maar als het aanslaat ga je na een jaar toch wel naar een beter toestel zoeken, lijkt me.. Die van mij draait lekker vlotjes.
![]()
Zie je, toch een grote penerquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nadat ik mijn riem niet open krijg, met moeite een condoom om doe en 20 seconden op zoek ben naar haar vagina.
Tuurlijk neuk ik haar.. Ik heb alles in 2 sseconde uit
![]()
![]()
Ja dat is ook niet echt te vergelijken he, zit 350 euro verschil tussenquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan beter meteen een goed toestel halen, heb ik ook gedaan en geen moment spijt van. Ik heb de S2, mijn zusje had een budget Gio gehaald, dat ding van haar is zo traag als de neten. Die van mij draait lekker vlotjes.
![]()
Dat het ook waard isquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet echt te vergelijken he, zit 350 euro verschil tussen![]()
![]()
Oh mijn opmerking was algemeen bedoeldquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben geen apple hater. Ik gebruik alleen iets anders.
Wat zou ik dan nog meer willen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:10 schreef twi het volgende:
Oh, en Sony maakt inderdaad niet zulke bijzondere telefoons. Het is dat je in dat lage segment kijkt, Faxie, en dat is wel logisch voor een eerste smartphone. Maar als het aanslaat ga je na een jaar toch wel naar een beter toestel zoeken, lijkt me.
Ik wil 'm omdat het een smartphone is, en ik 'm mooi en vooral klein vind. Verder zal het me een worst wezen![]()
![]()
Ik wou er gewoon mijn onhandigheid mee verwoorden maar goed.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie je, toch een grote pener. Ik heb alles in 2 sseconde uit
C'est la vie
Je wil goede specs omdat je fatsoenlijk wil whatsappen en misschien wel mobiel fokkenquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zou ik dan nog meer willen?
Ik wil 'm omdat het een smartphone is, en ik 'm mooi en vooral klein vind. Verder zal het me een worst wezen.
Dual core 1ghz, geheugen, storage etc.![]()
Zou ik ook zijn met een paardenpenis tussen mijn benenquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou er gewoon mijn onhandigheid mee verwoorden maar goed..
![]()
Voor mij was het met name van belang dat er gewoon twee jaar support op zou blijven zitten, qua updates. En een goede camera, en als het even kan een HD-scherm. Sony en met name HTC schijnen wat langzaam daarin te zijn.quote:
Het is zó jammer dat LG de Google Nexus 4 (nog) niet in Nederland uit gaat brengen, dat zou een redelijk betaalbare high-end telefoon zijn.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn met een paardenpenis tussen mijn benen.
C'est la vie
Volgens mij kan elke nieuwe telefoon zoiets wel fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil goede specs omdat je fatsoenlijk wil whatsappen en misschien wel mobiel fokken.
Dual core 1ghz, geheugen, storage etc.![]()
Overigens zou ik dan wel weer een Sony Xperia S kopen, die begint nu redelijk waar voor 't geld te worden. Een soort van basis-high end telefoon.![]()
Geloof me, bekijk die specs, check tweakers op comments, lees je in voordat je dat ding haalt. 2 jarig abonnement hequote:Op zaterdag 1 december 2012 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij kan elke nieuwe telefoon zoiets wel fatsoenlijk.. Je moet er redelijk lang mee doen.
![]()
Ja maar jij hebt myraela alquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:19 schreef twi het volgende:
Maar ik ben het allerdichtbijst! muhahaha!.
![]()
Jij zit in Katwijk toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:20 schreef twi het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik het allerdichtbijst ben.Hm ja dat leg ik wel af jaquote:![]()
![]()
Tja, d'r zit gewoon Android op. Het zal allemaal wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geloof me, bekijk die specs, check tweakers op comments, lees je in voordat je dat ding haalt. 2 jarig abonnement he. Je moet er redelijk lang mee doen.
Camera's zullen me een worst wezen. Heb nooit zo'n fotografeer behoefte. En ik vind 'm mooi, en hij's snel zat.
Ik hoef niet het beste van het beste. Die drang heb ik al 10 jaar niet meer.![]()
Oók 200 meter van zeefje wonend?quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:20 schreef twi het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik het allerdichtbijst ben.![]()
![]()
Dat is het punt niet. Als je het apparaat redelijk intensief gaat gebruiken met bv surfen dan heb je een dual core nodig wil je alles redelijk kunnen inladenquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, d'r zit gewoon Android op. Het zal allemaal wel.
Camera's zullen me een worst wezen. Heb nooit zo'n fotografeer behoefte. En ik vind 'm mooi, en hij's snel zat.
Ik hoef niet het beste van het beste. Die drang heb ik al 10 jaar niet meer.. Anders zit je constant naar een draaiend rondje te turen
.
![]()
't Is een dualcore.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Als je het apparaat redelijk intensief gaat gebruiken met bv surfen dan heb je een dual core nodig wil je alles redelijk kunnen inladen. Anders zit je constant naar een draaiend rondje te turen
.
En komop zeg, paar internetpagina'sDaar heb je geen processorkracht voor nodig.
![]()
Dat denk jijquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is een dualcore.
En komop zeg, paar internetpagina'sDaar heb je geen processorkracht voor nodig.
. Mijn zusje heeft een enkel core en die klaagt steen en been.
Jij hebt dus een dualcore, dan zal het wel goedkomen.
![]()
Oke, dan maak je een goede keuzequote:Op zaterdag 1 december 2012 01:28 schreef Faxie het volgende:
Ik gebruik een mobiel niet zo intensief.
![]()
Mijn S2 was binnen 8 uur leegquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:27 schreef Vinniiee het volgende:
Regel ook een accu ter grote van een vrachtwagenaccu2 uurtjes internetten en je accu is leeg.
. Beetje whatsappen, nouja heel veel
![]()
![]()
Bij intensief internetten is mijn S2 (met andere ROM) binnen 2 uur leegquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn S2 was binnen 8 uur leeg. Beetje whatsappen, nouja heel veel
.
![]()
Ja, dat sowiesoquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij intensief internetten is mijn S2 (met andere ROM) binnen 2 uur leeg.
.
Internet op de achtergrond laten staan is ook een drain kwam ik achter.
![]()
bwaaahWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Klopt, best irritantquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso.
Internet op de achtergrond laten staan is ook een drain kwam ik achter.
.
![]()
Ik heb ook standaard een oplader meequote:Op zaterdag 1 december 2012 01:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, dan maar whatsappen. Ik heb al een lader in de auto liggen
![]()
![]()
Een autolader bedoel ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ook standaard een oplader mee.
![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb geen auto.
. Ik gebruik dat apparaat ook voor navigatie
![]()
![]()
Dan is een lader wel handig jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik. Ik gebruik dat apparaat ook voor navigatie
![]()
![]()
Apart wel. Ik heb een 12V aansluiting op mijn motor en daar laadt hij met navigatie ook gewoon bijquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Helaas maar 12 volt, gaat niet zo rap. Trekt ie hem iig niet leeg he
.
![]()
Ja? Ik had het idee dat het echt heel langzaam ging. Misschien moet ik gewoon ff een andere autolader halenquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apart wel. Ik heb een 12V aansluiting op mijn motor en daar laadt hij met navigatie ook gewoon bij.
.
![]()
Kan wel aan de maximale laadstroom liggen natuurlijk (de milli-amperes dus).quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja? Ik had het idee dat het echt heel langzaam ging. Misschien moet ik gewoon ff een andere autolader halen.
![]()
![]()
Uhu, die van mij is zo een stekkerdoosje met 2 sloten voor autoladers en een usb aansluiting.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan wel aan de maximale laadstroom liggen natuurlijk (de milli-amperes dus).![]()
Ik snap wat je bedoeldquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, die van mij is zo een stekkerdoosje met 2 sloten voor autoladers en een usb aansluiting.. Maar ik heb geen idee wat de laadstroom van zoiets is.
![]()
Ik ook niet, ik wil sowieso een simpelere want dat blok is te lompquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Maar ik heb geen idee wat de laadstroom van zoiets is.
![]()
![]()
Hehehequote:Op zaterdag 1 december 2012 01:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil sowieso een simpelere want dat blok is te lomp![]()
![]()
De motorrijlessen gaan steeds beter trouwens, ik kon dit keer binnen het achtje blijven en bij de langzame slalom wist ik een paar keer de pylonnetjes te laten staanquote:(die tik ik om met mijn voeten
).
![]()
Nice, goed bezigquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De motorrijlessen gaan steeds beter trouwens, ik kon dit keer binnen het achtje blijven en bij de langzame slalom wist ik een paar keer de pylonnetjes te laten staan(die tik ik om met mijn voeten
).
. Oefening baart kunst
Laadstroom is 0,7A van een normale lader![]()
![]()
Ja, ik was wel opgelucht dat het eindelijk lukte alhoewel hij wel stond te roepen dat ik mijn heupen moest gebruikenquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, goed bezig. Oefening baart kunst
. De halve draai ging ook beter alleen rechtsom kost me nog veeeel moeite
. Linksom gaat echt goed vind ik.
![]()
Ik las dit en ik dacht.. Waar gaat dit over?!quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik was wel opgelucht dat het eindelijk lukte alhoewel hij wel stond te roepen dat ik mijn heupen moest gebruiken. De halve draai ging ook beter alleen rechtsom kost me nog veeeel moeite
Tot ik naar boven scrollde.![]()
Motorrijdenquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik las dit en ik dacht.. Waar gaat dit over?!
Tot ik naar boven scrollde.![]()
![]()
Ik dacht salsaquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik las dit en ik dacht.. Waar gaat dit over?!
Tot ik naar boven scrollde.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nice, goed bezigquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik was wel opgelucht dat het eindelijk lukte alhoewel hij wel stond te roepen dat ik mijn heupen moest gebruiken. De halve draai ging ook beter alleen rechtsom kost me nog veeeel moeite
.
![]()
In het motortopic zit een gast die leste bij een vriendin zijn vader. En die vader zei dat hij maar wat meer moest neuken om zijn heupen los te krijgen (oid). Had die gast die avond er voor nog die chick liggen krikken![]()
![]()
Blacklining ja, sterkte verhalenquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:54 schreef Vinniiee het volgende:
In het motortopic zit een gast die leste bij een vriendin zijn vader. En die vader zei dat hij maar wat meer moest neuken om zijn heupen los te krijgen (oid). Had die gast die avond er voor nog die chick liggen krikken![]()
![]()
god wat is boswandeling toch heerlijkWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Hij jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blacklining ja, sterkte verhalen![]()
![]()
Zo laat nog?quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
god wat is boswandeling toch heerlijk![]()
exactly!quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
je ziet er ook uit alsof je elk moment in slaap kan vallenquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Mwoa, valt wel mee hoor. Komt door hoe ik erbij ligquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
je ziet er ook uit alsof je elk moment in slaap kan vallen.
![]()
Nog steeds wakker.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jep. Ga maar even een sigaretje doen en dan slapen. Denk ik.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Rookse en slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Ga maar even een sigaretje doen en dan slapen. Denk ik.![]()
![]()
Truste kerelquote:Op zaterdag 1 december 2012 03:17 schreef Vinniiee het volgende:
Hier ook slapen.
Trusten Koen, Faxie
Slaap lekker Joia![]()
![]()
Truste Jaleesa![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mogguh, ben je op tijd, kun je je werk niet doen omdat een stel sukkels van de beveiliging het hek nog niet open willen maken..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mogguh, het is vroeeeeg
. Op en werken maar weer..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Mede slachtofferquote:Op zaterdag 1 december 2012 05:52 schreef DaMook het volgende:
Mogguh, het is vroeeeeg
. Op en werken maar weer..
Je wil de hele dag op onmogelijke plekken slapen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 07:44 schreef LovelyLady het volgende:
In mijn volgende leven word ik een kat.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja .....quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wil de hele dag op onmogelijke plekken slapen?
Hoe dichter bij woensdag hoe drukker![]()
Zal ik je schoppen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiemorgen
Over een kwartiertje bij de kapper zijn, ik lig nu nog in bed![]()
Owquote:Op zaterdag 1 december 2012 08:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom?Ik hoef alleen mijn haar te wassen en het is 1 minuut fietsen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OwHeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Have fun.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:09 schreef Koen66 het volgende:
Goedemorgen!!!
Aankleden en naarr werk, euhhh sinterklaas![]()
![]()
whiskey bedoel jequote:Op zaterdag 1 december 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bloemetjes jurkje, fatsig, laarzen...
Mis alleen de sigaar en de fles wijn.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
kom je het brengen? Ben benieuwd naar jou in jurkjequote:Op zaterdag 1 december 2012 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]e
Same difference...
Koffie dan maar
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Celibaat; een weekend geen seks
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Waquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
kom je het brengen? Ben benieuwd naar jou in jurkje![]()
![]()
Leuk, nu weet ik hoe het is om Vin z'n werk te doen, ik moet hier blijven van de baas, ookal doe ik geen klote.. "Lekker niet weggaan en geld verdienen met niks doen.."
Hij weet dat ik een hekel heb aan niks doen
Ah joh zal toch wel meevallenquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bloemetjes jurkje, fatsig, laarzen...
Mis alleen de sigaar en de fles wijn..
![]()
Kut is dat hequote:Op zaterdag 1 december 2012 09:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Leuk, nu weet ik hoe het is om Vin z'n werk te doen, ik moet hier blijven van de baas, ookal doe ik geen klote.. "Lekker niet weggaan en geld verdienen met niks doen.."
Hij weet dat ik een hekel heb aan niks doen.
![]()
Ik ben gewoon te lui om naar de kapper te gaan.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
toedelsquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga afsluiten. Ex staat straks vd deur...
En mijn stiefmama is jarig dus op visite![]()
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Succesquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga afsluiten. Ex staat straks vd deur...
En mijn stiefmama is jarig dus op visiteEn gefeliciteerd
![]()
![]()
De 13de.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk!
Wanneer ga je er heen?Jajaquote:
Nu maar hopen dat ze mee wil.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ze wilt je, let maar opquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De 13de.
[..]
Jaja
Nu maar hopen dat ze mee wil.![]()
![]()
Ik durf haar nu niet te sms'en om te vragen.quote:Ik hoop het.quote:Altijd.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gewoon doen, anders doe ik het voor je, dan voeg ik d'r gewoon toe op FBquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf haar nu niet te sms'en om te vragen.
[..]
Ik hoop het.
[..]
Altijd.![]()
![]()
Oh jezus fuck, grow a pair.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf haar nu niet te sms'en om te vragen.
[..]
Ik hoop het.
[..]
Altijd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hehehehe. Denkt ze ineens: Wie is die knappe man?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon doen, anders doe ik het voor je, dan voeg ik d'r gewoon toe op FBIk ga het ook wel doen, maar het is wel eng.quote:
Komop vent... niet geschoten is altijd misquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Denkt ze ineens: Wie is die knappe man?
[..]
Ik ga het ook wel doen, maar het is wel eng.![]()
Tja dat vraag ik aan jouquote:![]()
Dingen die je onder invloed gedaan hebt waar je later spijt van krijgt enzo![]()
![]()
Nee, joh. Was een leuke avond. Gezellig gegeten, gedronken en gekletstquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat vraag ik aan jou![]()
Dingen die je onder invloed gedaan hebt waar je later spijt van krijgt enzo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hey Samzz, hoe is 't met je knie?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, joh. Was een leuke avond. Gezellig gegeten, gedronken en gekletst.
![]()
![]()
Succes! En wel winnen he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:50 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga weer vertrekken zo toernooitje...![]()
![]()
Wel goedquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Samzz, hoe is 't met je knie?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gaat niet gebeuren, moet op tijd weer weg daarquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Succes! En wel winnen he?![]()
![]()
Mooi zo!quote:Je bent maar een druk mannetje he?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, moet op tijd weer weg daar![]()
![]()
Stomme kou...straks heel snel boodschapjes doen en cadeau voor mijn vader halen en dan weer lekker binnen zitten.
Wel snel doen dan, want vanmiddag zou het gaan regenen in die kouquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:07 schreef Spezza19 het volgende:
Stomme kou...straks heel snel boodschapjes doen en cadeau voor mijn vader halen en dan weer lekker binnen zitten.![]()
![]()
Dankjequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heel goed jongen, ik ben trots op je!.
![]()
Kan me echt helemaal niet ertoe zetten om te gaan studerenVeel te goede zin enzo
kutuni
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat zuigt want ik moet nog naar een verjaardag. Hopen dat het niet glad wordt danquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel snel doen dan, want vanmiddag zou het gaan regenen in die kou
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
M&M's worldquote:Op woensdag 28 november 2012 02:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel plezier meid, als je iets ziet wat ik moet zien moet je het zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Veel. Maar vooral weer andere dingen, omdat ik er al eerder ben geweest.quote:
Ik ben naar een rain room geweest, dat is letterlijk een kamer waarin het regent. Het mooie is alleen, dat er door camera's in het plafond en in de grond wordt gezien waar jij loopt, dáár regent het dan niet. Dus je loopt door de regen zonder nat te worden![]()
Camden Market, grote markt met allemaal leuke dingetjes. Vorige keer ook geweest overigens.
Oxford Street en Bond Street voor onze shopdagDus Primark, Victoria's Secret, New Look etc.
Museum of London, welke echt zo indrukwekkend en groot was, dat we werden weggestuurd omdat het dicht ging en we een dag later terug zijn gegaan om de rest te zien.
Monument zijn we op geweest. Buckingham Palace bij de wachtwisseling.
En last but absolutely not least; M&M's world![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt als een leuk uitje. Vooral die rainroom klinkt tof. Daar zou ik uren door kunnen brengen denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat heb je allemaal gezien?
Veel. Maar vooral weer andere dingen, omdat ik er al eerder ben geweest.
Ik ben naar een rain room geweest, dat is letterlijk een kamer waarin het regent. Het mooie is alleen, dat er door camera's in het plafond en in de grond wordt gezien waar jij loopt, dáár regent het dan niet. Dus je loopt door de regen zonder nat te worden
Camden Market, grote markt met allemaal leuke dingetjes. Vorige keer ook geweest overigens.
Oxford Street en Bond Street voor onze shopdag Dus Primark, Victoria's Secret, New Look etc.
Museum of London, welke echt zo indrukwekkend en groot was, dat we werden weggestuurd omdat het dicht ging en we een dag later terug zijn gegaan om de rest te zien.
Monument zijn we op geweest. Buckingham Palace bij de wachtwisseling.
En last but absolutely not least; M&M's world
Het probleem is dat je er in groepjes in word gestuurd en er maximaal 15 minuten mag zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuk uitje. Vooral die rainroom klinkt tof. Daar zou ik uren door kunnen brengen denk ik![]()
Wij hebben het uiteraard ook zo lang mogelijk proberen te rekken, maar het mocht niet baten![]()
Het is gratis, dus iedereen komt erop af. Ook een uur voor in de rij gestaan ofzo. Maar het was het waard
Hee!quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
Hey Buurmeisje
Klinkt erg goed allemaal
Yesh. Wel af en toe last gehad, vooral aan het einde van de dagen, want veel lopen enzo. Maar moet zeggen dat het wel steeds minder wordtquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hello
Alles goed gegaan met je voet?
Oké, gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh. Wel af en toe last gehad, vooral aan het einde van de dagen, want veel lopen enzo. Maar moet zeggen dat het wel steeds minder wordt. Hehe, je zal wel veel gelopen hebben, ja.
Had ik met mijn rug in Barcelona.![]()
Dat is wel kort zeg, ik ben wel benieuwd naar die rainroomquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er in groepjes in word gestuurd en er maximaal 15 minuten mag zijn![]()
Wij hebben het uiteraard ook zo lang mogelijk proberen te rekken, maar het mocht niet baten![]()
Het is gratis, dus iedereen komt erop af. Ook een uur voor in de rij gestaan ofzo. Maar het was het waard.
![]()
Heeeeeeeeel klein gedeelte van die mega M&M's world
Geen eigen foto, maar kan het niet laten dit even met jullie te delen
Ja, maarja, als iedereen daar zo lang zou blijven als die zou willen, zou het echt voor geen meter doorlopenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel kort zeg, ik ben wel benieuwd naar die rainroom.
Nog een kamer erbij makenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maarja, als iedereen daar zo lang zou blijven als die zou willen, zou het echt voor geen meter doorlopen. Of groter.
![]()
Er is een M&M world?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Heaven![]()
![]()
Die heb ik eens gezien op foto, dat lijkt me zo gaafquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Geen eigen foto, maar kan het niet laten dit even met jullie te delen![]()
![]()
I wantquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Stuur een mail naar ze, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog een kamer erbij maken. Of groter.
quote:quote:quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik eens gezien op foto, dat lijkt me zo gaafJe ziek eten = je bankrekening dun vreten. Je moet alles gewoon betalen en het is wel echt superduur. Voor 100 gram moest je 2 pond betalen. 100 gram heb je zo met M&M's en 1 pond = 1,25 euro dus 2,50 per 100 gram. Gewoon duur dus.quote:
Ik heb daar wel een t-shirt en oordopjes gekocht![]()
Nu heb ik M&M's in mijn oren als ik muziek luister
Dat is wel een beetje duur jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je ziek eten = je bankrekening dun vreten. Je moet alles gewoon betalen en het is wel echt superduur. Voor 100 gram moest je 2 pond betalen. 100 gram heb je zo met M&M's en 1 pond = 1,25 euro dus 2,50 per 100 gram. Gewoon duur dus.
Nu heb ik M&M's in mijn oren als ik muziek luister.
![]()
Baasquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stuur een mail naar ze, zou ik zeggen
[..]
[..]
[..]
[..]
Je ziek eten = je bankrekening dun vreten. Je moet alles gewoon betalen en het is wel echt superduur. Voor 100 gram moest je 2 pond betalen. 100 gram heb je zo met M&M's en 1 pond = 1,25 euro dus 2,50 per 100 gram. Gewoon duur dus.
Maar wel duur inderdaad![]()
![]()
Hoe duur zijn m&m's in de winkel dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stuur een mail naar ze, zou ik zeggen
[..]
[..]
[..]
[..]
Of zijn dit speciale m&m's?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Indeedquote:Ja, zeker duur. Heb er dan ook geen chocolade gekochtquote:![]()
Mijn oordopjes zijn dus rode M&M'sEn op mijn t-shirt staat een tekst; 'You wanna piece of me?' en de 'o' van 'of' is een vrouwelijke M&M die er sexy bij staat
![]()
Ennnnn de hele winkel ruikt naar chocolade, en toen wij gisteravond op onze hotelkamer kwamen, roken we nog helemaal naar chocolade
Geen speciale M&M's, maar M&M's world - dus duurder. En de pond is duur tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe duur zijn m&m's in de winkel dan?
Of zijn dit speciale m&m's?
Dat is nou een plek waar ik rustig zou kunnen sterven.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Geen eigen foto, maar kan het niet laten dit even met jullie te delenC'est la vie
Samen celibaat zijnquote:
14 SHADES OF GREY
Ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is nou een plek waar ik rustig zou kunnen sterven.
En dan het liefst in de auto van de blauwe M&M
Tussen het bruine goed, ja verbaasd me niksquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is nou een plek waar ik rustig zou kunnen sterven.![]()
![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Indeed
[..]
Ja, zeker duur. Heb er dan ook geen chocolade gekocht![]()
Mijn oordopjes zijn dus rode M&M'sEn op mijn t-shirt staat een tekst; 'You wanna piece of me?' en de 'o' van 'of' is een vrouwelijke M&M die er sexy bij staat
![]()
Ennnnn de hele winkel ruikt naar chocolade, en toen wij gisteravond op onze hotelkamer kwamen, roken we nog helemaal naar chocolade.
Damn, dat is wel cool. Ook van dat shirt
Omnomnom, nu heb ik zin in M&M's![]()
![]()
celibatair zijn ftwquote:gelukkig niet idd...quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor... je voelt er niks vandus![]()
Juistquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook
En dan het liefst in de auto van de blauwe M&M
C'est la vie
TR VOOR RACISMEquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tussen het bruine goed, ja verbaasd me niksC'est la vie
gotta love it!quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan lijkt het me niet fijn, eerder neutraal.
Ja, het ontbreken van gezeik, DAT is fijn.
dus![]()
Apart. Maar het werkt dus kennelijk wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen speciale M&M's, maar M&M's world - dus duurder. En de pond is duur tegenwoordigHe broeder. Hoe was je radio gister?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Leuke autoquote:
14 SHADES OF GREY
Prima, alleen een beetje chaotisch.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He broeder. Hoe was je radio gister?C'est la vie
Lolquote:
Je weet dat ik van je hou.Ja, er valt wat voor te zeggen maar ik wil toch liever iemandquote:![]()
![]()
En er zijn maar 4 van over de hele wereld. 3 in Amerika, en sinds kort deze in Londen, de eerste in Europa![]()
Geniaal wat voor dingen hebben ze nog meer naast shirts en oordopjes?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En er zijn maar 4 van over de hele wereld. 3 in Amerika, en sinds kort deze in Londen, de eerste in Europa
14 SHADES OF GREY
Grapje toch, kusjekroelquote:
C'est la vie
De volgende keer dat ik in Londen ben, moet ik er heenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En er zijn maar 4 van over de hele wereld. 3 in Amerika, en sinds kort deze in Londen, de eerste in Europa![]()
.
![]()
Ik moet sowieso nog een keer naar Londen toequote:Op zaterdag 1 december 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik in Londen ben, moet ik er heen.
14 SHADES OF GREY
Ik ben er een keer geweest, maar dat was in de derde of vierde klas van het vmbo. Dus dat is al zo'n 5/6 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet sowieso nog een keer naar Londen toe![]()
Alles wat je je maar kan bedenken. Echt. Zelfs een M&M's schaakbord.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geniaal wat voor dingen hebben ze nog meer naast shirts en oordopjes?What you forget, you are gonna repeat.
M&M tandenborstel?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles wat je je maar kan bedenken. Echt. Zelfs een M&M's schaakbord.![]()
![]()
Oh, en er is een Mix Lab. Daar kan je je eigen M&M samenstellen en laten maken.
Ik heb geen idee hoe dat in zijn werk ging, niet geprobeerd namelijk, maar zag er wel heel cool uit
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: