SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
HM ik hou wel van pindakaas en chocolade pasta jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb smaak en ik weet dat jij dat ook hebt.![]()
![]()
Dat kan ik me goed voorstellen, maar hij voldoet volledig aan wat ik in een telefoon zoek dus daar betaal ik graag wat meer voor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:54 schreef twi het volgende:
[..]
Blij te horen. Ik had er bijna ook één gekocht, al vond ik het de meerprijs niet waard. Kortom, jij hebt gewoon een duurdere telefoon dan ik.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Hipsterquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, maar hij voldoet volledig aan wat ik in een telefoon zoek dus daar betaal ik graag wat meer voor.![]()
Wat leuk de TT gaat over mij.C'est la vie
Ehm, okee.quote:C'est la vie
Nee.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Nee hoor, ik heb wel een iPad, maar dat is alleen omdat die gratis was.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent toch ook één en al iPad en iPhone?
Al moet ik wel zeggen dat ik de producten wel fijn vind, alleen het gesloten zijn staat me tegen.
En ik vind ze wel overpriced.
Al zeg ik geen nee als er nu iemand mij een iMac 27" komt brengen hoor.![]()
Welke telefoon gebruik jij dan, als expert?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel een iPad, maar dat is alleen omdat die gratis was.
Al moet ik wel zeggen dat ik de producten wel fijn vind, alleen het gesloten zijn staat me tegen.
Al zeg ik geen nee als er nu iemand mij een iMac 27" komt brengen hoor.![]()
![]()
Ik ga morgen maar eens een pot chokopasta halen...om het uit te proberenquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HM ik hou wel van pindakaas en chocolade pasta ja![]()
![]()
Ik heb een 27" imacquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb wel een iPad, maar dat is alleen omdat die gratis was.
Al zeg ik geen nee als er nu iemand mij een iMac 27" komt brengen hoor.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Wel van die duo penottiquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar eens een pot chokopasta halen...om het uit te proberen![]()
![]()
Ik had bij C_M speculoos op... dat was lekker spul zegquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar eens een pot chokopasta halen...om het uit te proberen![]()
![]()
Amateur. Gewoon echte speculaasjes op je brood doen. Omnomnomnom.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had bij C_M speculoos op... dat was lekker spul zeg![]()
Ik heb nog de Galaxy S2quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef twi het volgende:
[..]
Welke telefoon gebruik jij dan, als expert?
Fijn toestel, en heb een hele tijd de iPhone 4 gehad, was ook erg fijn.
En als ik nu op basis van de reviews voor een nieuw toestel ga dan gaat het de lumia 920 worden.![]()
Vies patrick...quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:01 schreef twi het volgende:
[..]
Nutella. Maar Pindakaas + Hagelslag Puur > Pindakaas + Nutella.Hm die koop ik lieverquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Morgen ga ik wel ijs halen...voor zelfgemaakte milkshakes![]()
![]()
Ik ben celibitair, heus.quote:C'est la vie
Ik vind ze qua design echt geweldig.quote:
En heb op zich voor het bedrijf Apple/Steve Jobs wel heel veel bewondering![]()
Mijn S2 werd ziek vanmiddag, ineens een geel beeld bij whats appquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb nog de Galaxy S2
Fijn toestel, en heb een hele tijd de iPhone 4 gehad, was ook erg fijn.
En als ik nu op basis van de reviews voor een nieuw toestel ga dan gaat het de lumia 920 worden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: