SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oona & Hasse..quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:07 schreef Beregd het volgende:
Hey, we zijn weer op zoek, maar komen er niet uit. Welke meisjesnamen passen mooi bij Hasse? dus ook een beetje scandinavische naam, maar toch wat verschillend.
Onze buurjongen uit Ijsland heet Bjerke.quote:Op zaterdag 1 december 2012 07:43 schreef Kleurdoos het volgende:
zo nog maar ff geplakt.. en Lijnloos.. Berk, Bengt en Boet zijn echt namen hoor, check SVB. Elin heeft zelfs 3 Boet-exemplaren op t kdv!
Ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 08:12 schreef Suikertante het volgende:
En ik ken een snoepje van een jochie dat Bent heet
Why????quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:02 schreef Saffier het volgende:
Gister op het werk: ch insaine lly
Serieus. Wtf??
Joke is ook een meisjesnaam in belgië en het verkleinwoord van jo, een jongensnaam. Hoeft daarom de grens niet over te gaan, hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hasse is in Scandinavië de afkorting van Hans. Een jongensnaam dus. En ik begrijp dat Rune in Nederland ook een naam voor meisjes is. Dat is in het Noorden ook een man. Apart dat zulke namen van geslacht kunnen veranderen zodra ze de grens overgaan. Kim is ook zo'n voorbeeld daarvan.
ik zou zeggen... Insanely, met tj- ervoor.quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:02 schreef Saffier het volgende:
Gister op het werk: ch insaine lly
Serieus. Wtf??
Ik bedoelde het iets anders. Het ging niet om de verkleining.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:56 schreef Beregd het volgende:
[..]
Joke is ook een meisjesnaam in belgië en het verkleinwoord van jo, een jongensnaam. Hoeft daarom de grens niet over te gaan, hoor.
Geen idee, ik vond het graveren al lastig zatquote:Op zaterdag 1 december 2012 09:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Saffier, hoe spreek je dat uit?
Aan Bent kan ik niet wennen, mist iets, alhoewel mijn jongste met zijn splaakgeblek dat de hele dag loopt te roepen <3
Ik kwam een keer een Runa tegen. Dat was een vrouw.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik bedoelde het iets anders. Het ging niet om de verkleining.
Hasse en Rune zijn jongensnamen in Scandinavië en voornamelijk meisjesnamen in Nederland of België.
Het zou, tot voor kort, dan ook niet in mij zijn opgekomen dat dat ook meisjesnamen zouden kunnen zijn.
Ik zat er echt TO-TAAL naast PJquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:51 schreef Poppejans het volgende:
Supernamenlijst KD!Ik zie dat onze jongensnaam er ook tussen staat
Wat leuk, een jongetje Twentemeisje! Zat jij even fout met je voorgevoel![]()
Ben erg benieuwd voor welke naam jullie zullen gaan
ah, ok, wist ik zelfs nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik bedoelde het iets anders. Het ging niet om de verkleining.
Hasse en Rune zijn jongensnamen in Scandinavië en voornamelijk meisjesnamen in Nederland of België.
Het zou, tot voor kort, dan ook niet in mij zijn opgekomen dat dat ook meisjesnamen zouden kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |