SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm ja ik zie mijzelf alleen niet tussen de lijst met aanmeldingen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:17 schreef janatwork het volgende:
Ik ook alleen van de creditcard. Denk niet dat de database tijd heeft om mail te versturen...
Komt nog volgende week.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:16 schreef Pritt het volgende:
Ik heb alleen geen bevestigingsmail van die Sportcommunication. Wel van Creditcard. Jullie ook?
Dat is bij mij 1 grote database fout.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:19 schreef Pritt het volgende:
Deze dus: http://www.sportcommunica(...)ription.php?langue=1
Hij heeft 't een beetje zwaar zo te zien. Ik had weinig problemen. Ik stond nog in hun database dus hoefde alleen mijn adres te wijzigen want verhuisd.quote:
Aantal keer refreshen krijg je hem wel. Zoals alles daar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef janatwork het volgende:
[..]
Dat is bij mij 1 grote database fout.
Yup dat moet tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef Patroon het volgende:
Fuck, ik heb creditcard van mijn schoonpa. Heb alle codes maar geen pincode, nu vraagt de rabobank random reader om de pincode..wist niet dat een creditcard een pincode had.
Oh dat is balen, ik moest dat ww ook even opnieuw instellen, gebruik dat nooit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:21 schreef Patroon het volgende:
Fuck, ik heb creditcard van mijn schoonpa. Heb alle codes maar geen pincode, nu vraagt de rabobank random reader om de pincode..wist niet dat een creditcard een pincode had.
Misschien heeft iemand anders voor je betaaldquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:22 schreef Patroon het volgende:
Ik heb een mail met ticket binnen. Alleen moet nog betalen.
Maak het anders gewoon over en stuur hen een mail.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:22 schreef Patroon het volgende:
Ik heb een mail met ticket binnen. Alleen moet nog betalen.
Ja maar inschrijving gaat op binnenkomst van betaling. Dan ben ik zeker te laat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maak het anders gewoon over en stuur hen een mail.
Wel even je naam vermelden en dat het gaat om inschrijving Marmot.
Virement bancaire international à l’ordre de : TOP CLUB FRANCE BRAVILL - IBAN N° FR76 1046 8025 1013 9205 0020 017 - BIC N° RALPFR2Gquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja maar inschrijving gaat op binnenkomst van betaling. Dan ben ik zeker te laat.
En hoe maak je per bank over? Ik zie alleen creditcard mogelijkheid.
Maar dat komt na het weekend aan, dan ben ik zeker te laat. Gaat op volgorde van betaling.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Virement bancaire international à l’ordre de : TOP CLUB FRANCE BRAVILL - IBAN N° FR76 1046 8025 1013 9205 0020 017 - BIC N° RALPFR2G
bron:
http://www.sportcommunication.info/web2010/pdf/bulletin2013.pdf
Nee 't zijn Fransen hé?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:35 schreef eentwee het volgende:
Ik kan uberhaupt niet met cc betalen. Kan het niet met paypal ofzo?
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:38 schreef Pritt het volgende:
Als het echt niet anders kan wil ik wel ff een bro zijn en mijn CC gebruiken voor jullie.
http://www.sportcommunica(...)ription.php?langue=1quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
Wat is uberhaupt de site waar je kan inschrijven?
Jij al ingeschreven?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:40 schreef No-P het volgende:
Stelletje pannenkoeken. Al 3 maanden naar dit moment toe aan het leven.
Je bent zelf een pannenkoek. Ik mag morgen niet fietsen van mijn vriendin en daarom ga ik nu proberen in te schrijven voor de marmotte (terwijl ze de boel bij elkaar aan het snurken is!).quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:40 schreef No-P het volgende:
Leuke vriendin dan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:42 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Je bent zelf een pannenkoek. Ik mag morgen niet fietsen van mijn vriendin en daarom ga ik nu proberen in te schrijven voor de marmotte (terwijl ze de boel bij elkaar aan het snurken is!).
Neh, datum komt me sowieso niet uit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jij al ingeschreven?
Je kan ook gewoon die pdf invullen mailen en per bank betalen.
http://www.sportcommunication.info/web2010/pdf/bulletin2013.pdf
En 't gaat nu al helemaal mis hé? Ik houd mijn hart vast..quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:40 schreef No-P het volgende:
Heeft Gripper voor je ingeschreven?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:47 schreef Patroon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GRIPPER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Votre paiement a été effectué.
Sport Communication en a été informé.
Ik heb zijn creditcard gebruikt voor de betaling, zal zo gelijk ff geld naar zijn rekening overmaken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heeft Gripper voor je ingeschreven?
Nice, ik vind dat wel een beetje dangerous, heb je dat gedmmed?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:48 schreef Patroon het volgende:
Ik heb zijn creditcard gebruikt voor de betaling, zal zo gelijk ff geld naar zijn rekening overmaken.
Ja ik verwijder het gelijk en adviseer grip wel ff om code te wijzigen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nice, ik vind dat wel een beetje dangerous, heb je dat gedmmed?
Of op zeker spelen en de kaart laten blokkeren, dat kan 24 uur per dag. Die paar euro die dat kost zijn het risico dat er een op 1 van beide pc's spyware zit niet waard.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik verwijder het gelijk en adviseer grip wel ff om code te wijzigen.
Ben het helemaal met je eens!
Je had hem gewoon zijn schoonpa moeten laten wakker maken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:53 schreef Gripper het volgende:
Bonjour,
Nous vous informons que votre carte bancaire a été acceptée.
Le paiement concerne la société Sport Communication (Identifiant commerçant : 0283543).
hehe,. gelukt. kostte nog wel even wat moeite. ik heb zelfs in al mn naïviteit patroon nog mn creditcard nummer gegeven omdat die held de pincode niet bij de hand had.
Naar die 72 ¤ kan ik vast fluiten
Ik ben dit jaar jou waterdrager!quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:53 schreef Gripper het volgende:
Bonjour,
Le paiement concerne la société Sport Communication (Identifiant commerçant : 0283543).
hehe,. gelukt. kostte nog wel even wat moeite. ik heb zelfs in al mn naïviteit patroon nog mn creditcard nummer gegeven omdat die held de pincode niet bij de hand had.
Naar die 72 ¤ kan ik vast fluiten
Ik stond op het punt om hem te bellen. Dan maar wat minder goed in de familiequote:Op zaterdag 1 december 2012 00:54 schreef No-P het volgende:
[..]
Je had hem gewoon zijn schoonpa moeten laten wakker maken.
Maar mooi dat t gelukt is.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:02 schreef the_critic het volgende:
mijn betalingsbevestiging is ook binnen!happy!!
Nu lekker oogjes toe! Succes voor diegene die nog in de wacht staat!
Ja Patroon, je bent me nu wel je integere toewijding schuldig ja.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja Patroon, je bent me nu wel je integere toewijding schuldig ja.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:32 schreef nogeenmaarten het volgende:
Echec ! La transaction n'a pu être effectuée.
Fuck it!
Er zijn zat cyclo's in Frankrijk, bijna ieder weekend is er eentje, vaak met de naam van een bekende wielrenner eraan verbonden. Maar de Marmotte is in Nederland de populairste.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:57 schreef No-P het volgende:
Is er ook zoiets eerste week van augustus? Krijg hier wel de kriebels van.
Geen tijd gisteren?quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:51 schreef Tommeke het volgende:
Ik koop wel een kaart via Marktplaats
Dat komt nog wel. Er staan er wel een pak meer in dan gisteren. Ze hebben er wel even voor nodig alles te controleren denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:48 schreef eentwee het volgende:
Site doet het nog steeds nietSta ook niet tussen de ingeschrevenen, maar zie ook kaas, grip, patroon daar niet staan.
Klopt. Maar ik bedoelde of hij met ons gaat of op eigen initiatief.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jouw Frans is niet zo best hé?
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:15 schreef kaasplankje het volgende:
http://translate.google.n(...)-8&hl=nl&sa=N&tab=wT
Ken ik, maat zit op mobiel internet, ben aan het werk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:15 schreef kaasplankje het volgende:
http://translate.google.n(...)-8&hl=nl&sa=N&tab=wT
Wij hebben nog niets definitief. Je optie kunnen we wel ff bekijken. Hangt er ff vanaf hoeveel er mee gaan. Grip weet wat meer over de appartementen. Volgens mij hebben we nu 5 renners die mee willen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:18 schreef Pritt het volgende:
Patroon hoe zit dat precies met het appartement?
Als je nog niets geregeld heb weet ik in de buurt wel heel goedkope en best goede blokhutten te huur.
Ik wil igg graag ook in het app.
Ik houd het huisje nog even open als optie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wij hebben nog niets definitief. Je optie kunnen we wel ff bekijken. Hangt er ff vanaf hoeveel er mee gaan. Grip weet wat meer over de appartementen. Volgens mij hebben we nu 5 renners die mee willen.
Wist niet dat je een creditcard nodig hebtquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En die heeft alleen zwartwit televisie ofwa? Wat een excuus weer.
Jij hebt ook altijd een positieve instelling hè?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:44 schreef Patroon het volgende:
Misschien hebben ze onze betaling wel ontvangen, maar door de foutmelding op de site niet onze gegevens en worden we niet ingeschreven.
Iets zegt mij dat door het F5en iets niet goed is gegaan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd een positieve instelling hè?
Net eindelijk bij EP bikes in Zeist een goede FSA bottom bracket gevonden. M'n oude was te los (speling) en mantel had me een verkeerde aangesmeerd, dus m'n crankstel liep stroef. Lagers werden teveel samengeknepen. Goeie training natuurlijk, maar niet zo best voor de crank en lagers...
Iedereen heeft dat. Dus no worries, betaling is afgeschreven en je hebt referentienummer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:44 schreef Patroon het volgende:
Misschien hebben ze onze betaling wel ontvangen, maar door de foutmelding op de site niet onze gegevens en worden we niet ingeschreven.
Ik hoefde niet te F5en, ik had 'm binnen 40 sec. klaar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat door het F5en iets niet goed is gegaan.
Hé stresskip..... Ik heb er geen goed gevoel over dat dit gaat goedkomen, die Fransen kennende..quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:26 schreef Patroon het volgende:
Ik had:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hé stresskip..... Ik heb er geen goed gevoel over dat dit gaat goedkomen, die Fransen kennende..
Kan wel zijn, maar als je niet staat geregistreerd, schrijven anderen zich in en staan wij er niet bij. Vol is dan vol en geld terug.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:58 schreef Pritt het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat. Dus no worries, betaling is afgeschreven en je hebt referentienummer.
Dan kunnen ze je niet meer weigeren.
Welke heeft Eric je nu aangesmeerd?quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd een positieve instelling hè?
Net eindelijk bij EP bikes in Zeist een goede FSA bottom bracket gevonden. M'n oude was te los (speling) en mantel had me een verkeerde aangesmeerd, dus m'n crankstel liep stroef. Lagers werden teveel samengeknepen. Goeie training natuurlijk, maar niet zo best voor de crank en lagers...
quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:51 schreef kaasplankje het volgende:
Dees vond jij toch mooi Knut?
http://www.bikeparts4u.nl(...)-frameset-road-logic
Vanaf april 2013 leverbaar.
Bij mijn FSA crank speelt dat ene wat ik je al eens heb laten zien ook weer opquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef eentwee het volgende:
[..]
Welke heeft Eric je nu aangesmeerd?Blijft een zorgenkindje bij die FSA crankstellen. Zie regelmatig mooie carbon cranks voorbij komen met aantrekkelijke kortingen maar dat gezeur met die eigen lagers zie ik niet zitten. Mijn Hope doen het al bijna 20000km zonder een enkel kraakje, fit-and-forget. Maar daar passen alleen Shimano cranks in
Als het je om gewicht te doen is kun je makkelijk besparen met Vittoria's ofzo (175g). Groen vloekt wel met blauw he..quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:40 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga de Lorini dit voorjaar tunen voor de cyclo's.
Nieuwe banden, die heb ik al. Kermitgroene Fortezza's
Nieuw Fizik stuurlint tevens groen
Fizik testzadel, ook groen, licht ding met titaan rails
Als ik geld genoeg heb nog nieuwe wielset, ik denk:
Eurus, Shamals of Gripper klimwielen met Stan's notubes
Ja dat is ook lastig iets. Blijft de crankarm wel goed zitten? Als het alleen de bout is kun je hem wel met loctite vastzetten ofzo.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mijn FSA crank speelt dat ene wat ik je al eens heb laten zien ook weer opWeet niet hoe het heet, maar komt een soort bout aan de zijkant uitgedraaid.
Heb ik net een kek groen bandje liggen om die fiets een frisse look te geven kom jij weer aan met die rouwstoet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:23 schreef eentwee het volgende:
Als het je om gewicht te doen is kun je makkelijk besparen met Vittoria's ofzo (175g). Groen vloekt wel met blauw he..
Het was niet eens een kwestie van aansmerenquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:13 schreef eentwee het volgende:
[..]
Welke heeft Eric je nu aangesmeerd?Blijft een zorgenkindje bij die FSA crankstellen. Zie regelmatig mooie carbon cranks voorbij komen met aantrekkelijke kortingen maar dat gezeur met die eigen lagers zie ik niet zitten. Mijn Hope doen het al bijna 20000km zonder een enkel kraakje, fit-and-forget. Maar daar passen alleen Shimano cranks in
Dat zijn inderdaad de meest gesoigneerde vouwbanden die er momenteel te koop zijn. Maar om nu iedere keer 110 euro voor een setje uit te geven, rij ik wel op Fortezza's van 20 euro per stuk, en merk eigenlijk geen verschil met Conti 4000s. En daarnaast blijven die Fortezza's ook nog eens mooi rond.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:19 schreef kaasplankje het volgende:
Gewicht besparen is overrated. Styling, daar gaat het om.
Neem dan de Open Corsa Evo SC
[ afbeelding ]
Waar? Die banden moet ik ook hebbenquote:Op zondag 2 december 2012 00:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de meest gesoigneerde vouwbanden die er momenteel te koop zijn. Maar om nu iedere keer 110 euro voor een setje uit te geven, rij ik wel op Fortezza's van 20 euro per stuk, en merk eigenlijk geen verschil met Conti 4000s. En daarnaast blijven die Fortezza's ook nog eens mooi rond.
Maar voor een Marmotte, zou ik zo een setje Open Corsa Evo SC bandjes aanschaffen. Geeft echt een stukje extra moraal.
Sorry, ik zie dat ze nu nog maar 70 euro per setje kosten, dus die gaan er volgend seizoen om.
mijn broertje en ikzelf staan ook nog altijd niet op de lijst, na wel een mail over de betaling te hebben ontvangen. :S erg vreemdquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef Patroon het volgende:
Hier lees ik dat allemaal mensen die vannacht hadden ingeschreven niet op de lijst stonden. Toen ze vanmiddag nog eens inschreven stonden ze wel direct op de lijst.
http://www.marmottecyclo.(...)schrijving/#comments
De marmotte is nog niet vol. Misschien nog eens inschrijven, maar heb niet zoveel zin om achter die 72 euro aan te gaan..
Dat vind ik ook. Er zijn zoveel met hetzelfde probleem, dat ik mij niet voor kan stellen dat ze het niet oplossen, maar het zijn en blijven Fransen. Daarom maak ik er ook liever niet 2x 72 euro naar over.quote:Op zondag 2 december 2012 08:29 schreef the_critic het volgende:
[..]
mijn broertje en ikzelf staan ook nog altijd niet op de lijst, na wel een mail over de betaling te hebben ontvangen. :S erg vreemd
vind het wel erg prijzig om 2e keer 72euro af te tikken en dan maar hopen dat ze keurig 1 betaling afschrijven ivm inschrijving op naam niet dubbel gaan.
Wat doet de rest hier... Schrijven jullie je een 2e keer in?
Bij Mantel in Arnhem, 34.90 per stuk. En als je er dan ook nog 2 biba's bij doet wordt het ook nog gratis thuisbezorgd. ( vanaf 75.00 ) . Goeie deal denk ik, al zal eentwee het nog wel ergens voor een kwartje goedkoper kunnen krijgen.quote:Op zondag 2 december 2012 07:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waar? Die banden moet ik ook hebben
Hebbie die toegezegde twee honderd euro sponsorgeld voor die Marmotte deelnemers hier al afgetikt?quote:Op zondag 2 december 2012 08:41 schreef raptorix het volgende:
Inschrijvingen met dit soort zaken zijn altijd een chaos, zelfs bij relatief profesionele instanties als de Dam tot Dam loop is het elk jaar weer een chaos, wat ze beter kunnen doen, daarnaast ook typisch frans dat alle communicatie weer puur in het Frans verloopt terwijl een groot deel anderstalig is.
Lang meegaan doet het niet, het is niet voor niks een zachte (wedstrijd)band.quote:Op zondag 2 december 2012 00:37 schreef kanovinnie het volgende:
35 euro per band als 't lang meegaat is toch niet zo heel veel?
quote:Op zondag 2 december 2012 09:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bij Mantel in Arnhem, 34.90 per stuk. En als je er dan ook nog 2 biba's bij doet wordt het ook nog gratis thuisbezorgd. ( vanaf 75.00 ) . Goeie deal denk ik, al zal eentwee het nog wel ergens voor een kwartje goedkoper kunnen krijgen.
quote:Op zondag 2 december 2012 09:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hebbie die toegezegde twee honderd euro sponsorgeld voor die Marmotte deelnemers hier al afgetikt?
Jaaa, voor het shirtje!quote:Op zondag 2 december 2012 09:53 schreef buzz1291 het volgende:
Hebbie die toegezegde twee honderd euro sponsorgeld voor die Marmotte deelnemers hier al afgetikt?
Is ook een heel mooi bandje, maar in NL blijkbaar nogal duur. Maatje op de club rijdt er altijd mee en bestelt ze op een Duitse website voor iets van 25 euro. Ik heb er nog nooit naar gekeken want hij rijdt altijd met van die rood-zwarte, en dat vind ik afschuwelijk lelijk. Maar die Veloflex zijn wel wat lager zo te zien. Iets van de shape zoals Fortezza's lijkt het wel.quote:Op zondag 2 december 2012 10:07 schreef eentwee het volgende:
[..]
Lang meegaan doet het niet, het is niet voor niks een zachte (wedstrijd)band.
[..]Wel latex biba he! DeVeloflex Master is een mooi (goedkoper) alternatief. Zeer vergelijkbare band met eveneens 320tpi karkas. Challenge Criterium kan ook, wel iets zwaarder. .
[ afbeelding ]
Wat voor biba´s adviseer jij voor de cyclo´s eentwee?quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef eentwee het volgende:
Die bandjes kun je trouwens beter nu al kopen, kunnen ze mooi nog even rijpen
Lager? Neuh dat kun je zo niet beoordelen. Misschien zit er wel nauwelijks druk in. Veloflex komt nu btw ook met een Corsa 25mm voor meer comfort. De trend naar breder zet door.quote:Op zondag 2 december 2012 10:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Is ook een heel mooi bandje, maar in NL blijkbaar nogal duur. Maatje op de club rijdt er altijd mee en bestelt ze op een Duitse website voor iets van 25 euro. Ik heb er nog nooit naar gekeken want hij rijdt altijd met van die rood-zwarte, en dat vind ik afschuwelijk lelijk. Maar die Veloflex zijn wel wat lager zo te zien. Iets van de shape zoals Fortezza's lijkt het wel.
Nu genoeg geluld en is het tijd om de Idworx uit de schuur te halen en een uurtje in het bos te gaan rammen.
In de bergen butyl, latex is me te gevaarlijk vanwege het risico op klapbanden a.g.v. warmteontwikkeling. Van angst voor klapbanden ga je ook niet echt harder fietsen.quote:Op zondag 2 december 2012 10:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat voor biba´s adviseer jij voor de cyclo´s eentwee?
En je was al niet moeders mooiste..quote:Op zondag 2 december 2012 13:46 schreef Oksel het volgende:
En nog kneiterhard op m'n bek gegaan, opstaand randje op een zandweg, voorwiel ging. Fietste 25-30km/h. Struiken in, gesnoeide stronkjes + bramen. Top.
Thnx! Die ga ik ff bestellen. Mits eentwee ze niet goedkoper kan krijgenquote:Op zondag 2 december 2012 09:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bij Mantel in Arnhem, 34.90 per stuk. En als je er dan ook nog 2 biba's bij doet wordt het ook nog gratis thuisbezorgd. ( vanaf 75.00 ) . Goeie deal denk ik, al zal eentwee het nog wel ergens voor een kwartje goedkoper kunnen krijgen.
Dan zou ik tubes nemen als ik jou was.quote:Op zondag 2 december 2012 15:45 schreef Tommeke het volgende:
@Eentwee: Ik rij nu met Michelin Pro3 Race of GP4000s. Zijn die Veloflex of Open Corsa Evo's een serieuze verbetering voor koersen en tijdritten? En icm latex binnenbandjes?
Geen geld voor nieuwe wielonquote:Op zondag 2 december 2012 17:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan zou ik tubes nemen als ik jou was.
Waarom?quote:Op zondag 2 december 2012 17:40 schreef keesfietst het volgende:
Bijna 60km op de mtb gemaakt. Heerlijk weer hier vanmiddag, tegen het einde wel fris.
Gaaf dat er zoveel van hier de Marmotte gaan rijden trouwens! Stel dat soort cyclo's nog even een paar jaar uit.
Heel veel sterkte. Afschuwelijk.quote:Op zondag 2 december 2012 17:50 schreef Oksel het volgende:
Zo kan het ook lopen..
Jongen met wie ik veel fiets (zou vanochtend ook meegaan) stuurde dat hij toch niet meeging, vrouw ziek. Hoorden we vanochtend dat ze naar 't ziekenhuis was gegaan vanwege een erge hoofdpijn (vrijdag), zaterdagavond vond het ziekenhuispersoneel haar comateus aan, meteen gereanimeerd, vanmiddag wisten we niet hoe of wat, behalve dat ze in coma lag. Kreeg net mail dat ze is overleden. 35 jaar oud, cyste in haar hoofd, 2 kindjes van 3 jaar en 6 maanden.
Verschrikkelijk.
Denk dat ik ze nu ook wel uit kan rijden, maar ga er liever iets zekerder naartoe. 't Is een flinke reis en die maak ik niet om met hangen en wurgen ergens achterin te eindigen.quote:
Reis is belangrijker dan de bestemmingquote:Op zondag 2 december 2012 18:38 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Heel veel sterkte. Afschuwelijk.
[..]
Denk dat ik ze nu ook wel uit kan rijden, maar ga er liever iets zekerder naartoe. 't Is een flinke reis en die maak ik niet om met hangen en wurgen ergens achterin te eindigen.
Ik wil eerst eens bergervaring voordat ik meedoe met zoietsquote:Op zondag 2 december 2012 18:38 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Heel veel sterkte. Afschuwelijk.
[..]
Denk dat ik ze nu ook wel uit kan rijden, maar ga er liever iets zekerder naartoe. 't Is een flinke reis en die maak ik niet om met hangen en wurgen ergens achterin te eindigen.
En een ware reiziger komt nooit aan.quote:Op zondag 2 december 2012 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Reis is belangrijker dan de bestemming
Haha ik ben hem ook aan het kijkenquote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Holenbeer het volgende:
Premium Rush aan het kijken
kan niet wachten tot de film van Tommeke en Kaasplankie uit is![]()
verder is het best een kut film eigenlijk
Als ik lees hoe jij vaak rijdt, denk ik dat jij het best moet kunnen. Ik ben niks sterker. Als jij het niet kan, kan ik het ook niet. Ik weet niet of ik de marmotte kan uitrijden. Geen flauw idee hoe zwaar het is.quote:Op zondag 2 december 2012 20:12 schreef Oksel het volgende:
Ik hoef geen sterkte, die arme man moet dat krijgen! 37j en weduwnaar, met 2 kleine kindjes.
Ik stel grote cyclo's ook nog paar jaar uit, ben nog niet sterk / fit genoeg.
Ik zag 'm voorbij komen op usenet. Dus die kan ik afstrepen om te downloaden begrijp ik?quote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Holenbeer het volgende:
Premium Rush aan het kijken
kan niet wachten tot de film van Tommeke en Kaasplankie uit is![]()
verder is het best een kut film eigenlijk
Ben iets te streberig om er zo over te denkenquote:Op zondag 2 december 2012 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Reis is belangrijker dan de bestemming
Ik ook. En nog een km of 20.000 extra in de benen. Paar jaar dus.quote:Op zondag 2 december 2012 19:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil eerst eens bergervaring voordat ik meedoe met zoiets
[..]
En een ware reiziger komt nooit aan.
Dat zal je niet erg veel verder brengen Kees. Het is een kwestie van een doel stellen en focus, focus en focus. Daarmee rij je elke grote koers uit en kom je overal boven. Eens moet tenslotte de eerste keer zijn dat je in het hooggebergte fietst. En wie hier heeft er nooit eens naar adem lopen happen bovenop de Keutenberg? Je moet maar zo denken, het doet voor iedereen evenveel pijn alleen zijn er een paar bij die daarmee wat harder omhoog rijden. Gewoon doen wanneer je in de gelegenheid bent en niet uitstellen, krijg je later wellicht nog spijt van.quote:Op zondag 2 december 2012 20:41 schreef keesfietst het volgende:
Ik ook. En nog een km of 20.000 extra in de benen. Paar jaar dus.
hangt van jou af. Als je een film zoekt met actie (vooral achtervolgingen) en je hecht niet zoveel waarde aan het verhaal en realiteit, is het een prima film. Simpel wegkijken zonder denkwerk, voor de zondagavond.quote:Op zondag 2 december 2012 20:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zag 'm voorbij komen op usenet. Dus die kan ik afstrepen om te downloaden begrijp ik?
Snap ik. Eens moet de eerste keer zijn. Toch doe ik dat liever met iets meer kilometers in de benen dan nu. Ik fiets nu twee jaar redelijk serieus waarvan praktisch alles in de polder/geen hoogtemeters. Boven geraak ik wel op wilskracht, is me met de Ronde van Vlaanderen ook overal gelukt met een paar honderd km voorbereiding. Denk dat de voldoening echter groter is als ik er serieus voor getraind heb.quote:Op zondag 2 december 2012 20:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zal je niet erg veel verder brengen Kees. Het is een kwestie van een doel stellen en focus, focus en focus. Daarmee rij je elke grote koers uit en kom je overal boven. Eens moet tenslotte de eerste keer zijn dat je in het hooggebergte fietst. En wie hier heeft er nooit eens naar adem lopen happen bovenop de Keutenberg? Je moet maar zo denken, het doet voor iedereen evenveel pijn alleen zijn er een paar bij die daarmee wat harder omhoog rijden. Gewoon doen wanneer je in de gelegenheid bent en niet uitstellen, krijg je later wellicht nog spijt van.
2 jaar?quote:Op zondag 2 december 2012 20:41 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ben iets te streberig om er zo over te denken
[..]
Ik ook. En nog een km of 20.000 extra in de benen. Paar jaar dus.
Dit. Ik fiets ook pas sinds 1,5 jaar weer. Beste prestaties geleverd met goede focus op het doel. Focus toewijding en er voor gaan. Als je maar wil, wil, wil.quote:Op zondag 2 december 2012 20:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zal je niet erg veel verder brengen Kees. Het is een kwestie van een doel stellen en focus, focus en focus. Daarmee rij je elke grote koers uit en kom je overal boven. Eens moet tenslotte de eerste keer zijn dat je in het hooggebergte fietst. En wie hier heeft er nooit eens naar adem lopen happen bovenop de Keutenberg? Je moet maar zo denken, het doet voor iedereen evenveel pijn alleen zijn er een paar bij die daarmee wat harder omhoog rijden. Gewoon doen wanneer je in de gelegenheid bent en niet uitstellen, krijg je later wellicht nog spijt van.
Spijker op z'n kop buzz! Je beschrijft precies waarom ik hem wél nu wil rijden. Ondanks dat ik ook weinig ambities hoef te koesteren over de prestatie. Gaat mij echt om uitrijden, wordt al lastig zat. Hopelijk niet teveel tegenslag op gezondheidsgebied, motivatie om te fietsen heb ik genoeg.quote:Op zondag 2 december 2012 20:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja das nog wel 21 kg meer dan ik. Maar in een half jaar kan veel.quote:Op zondag 2 december 2012 21:08 schreef Oksel het volgende:
Probleem is mijn 89kg.. en ben nog niet taai genoeg.
Tering, mijn poten doen pijn.
Net een lantaarn + kaars bij fietsmaat in de tuin gezet. Medeleven, wie weet helpt het enigszins.
Ja, echt bizar. Ik kende d'r verder niet overigens. Zou binnenkort eens wat komen drinken..quote:Op zondag 2 december 2012 21:12 schreef eentwee het volgende:
Heftig verhaal van Oksel. Ultieme nachtmerrie zoiets.
Ja ik begrijp je punt. Vooral omhoog. Op het vlakke rij jij mij er momenteel af.quote:Op zondag 2 december 2012 21:13 schreef Oksel het volgende:
Daarom. 21kg.. kun je het voorstellen dat je met 2,5 kratten bier achterop je racert die tocht moet doen?
Een deel van dat extra gewicht zit hem ook in spieren in je benen, waarmee jij eenvoudiger kracht op de pedalen kan zetten en dus vooruit komtquote:Op zondag 2 december 2012 21:13 schreef Oksel het volgende:
Daarom. 21kg.. kun je het voorstellen dat je met 2,5 kratten bier achterop je racert die tocht moet doen?
Mooi gebaar, zallie vast leuk vinden! Als je 'm echt wilt helpen kan je aanbieden om op de kinderen te passen? Hij heeft 't vast druk nu.quote:Op zondag 2 december 2012 21:08 schreef Oksel het volgende:
Probleem is mijn 89kg.. en ben nog niet taai genoeg.
Tering, mijn poten doen pijn.
Net een lantaarn + kaars bij fietsmaat in de tuin gezet. Medeleven, wie weet helpt het enigszins.
Tuurlijk kan dat. Ik ben op fietsvakantie geweest met een atb die 30kg woog incl tassen. Natuurlijk had ik bedacht om geen vlakke route te kiezen maar van oost naar west over alle Pyreneeëncols die ik maar vinden kon. En dan iedere fucking toerder die je onderweg tegenkomt er uit gaan rijden natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 21:13 schreef Oksel het volgende:
Toch besnijdenis laten doen? Dacht dat je nog twijfelde.quote:Op zondag 2 december 2012 21:16 schreef eentwee het volgende:
Ik ben vandaag ruim 2kg afgevallen. Morgen foto's
Ik ben door Schotland gefietst met 57kg vrouw + fietstassen achterop. Beat that.quote:Op zondag 2 december 2012 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Ik ben op fietsvakantie geweest met een atb die 30kg woog incl tassen. Natuurlijk had ik bedacht om geen vlakke route te kiezen maar van oost naar west over alle Pyreneeëncols die ik maar vinden kon. En dan iedere fucking toerder die je onderweg tegenkomt er uit gaan rijden natuurlijk.
Aangeboden te gaan fietsen met 'm. Oppassen doen opa/oma's vast wel. Ik kan overdag fietsen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi gebaar, zallie vast leuk vinden! Als je 'm echt wilt helpen kan je aanbieden om op de kinderen te passen? Hij heeft 't vast druk nu.
Ik ben 84/85. Maar jij bent toch ook taai? Al die MTB tochten kachel je ook door.
Kan het ook wel. Daar twijfel ik niet aan. Ik haal het. Ben nog jong. Als je 35 bent kan het ook prima. Ben ik stuk getrainder. Elk jaar wordt ik stukje beter. Afgelopen jaar flink stuk trouwens.quote:Op zondag 2 december 2012 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
Daarom snap ik wel dat je er geen zin in hebt, maar alles kan, als je het maar wilt.
Ik heb niki nog nooit gezien hier in de buurt. Maar ik denk dat hij overdag traint? Ik 's avonds.quote:Op zondag 2 december 2012 21:25 schreef MarcoD het volgende:
Afgelopen zomer zat ik rond de 87 kg, wil voor de marmotte rond de 80 zitten nu zit ik op 84. Dus eind van het jaar ongeveer 82 en de rest komt langzaam wel tijdens de voorbereiding, dan nog een mooi wielsetje voor het moraal en ik fiets dat ding gewoon in een mooie tijd uit, dat is het doel tenminste.
Moet misschien alleen nog wel wat ervaring opdoen met het rijden in de bergen
Tijdje kwam ik Niki Terpstra nog tegen ben er maar niet achteraan gegaan.. Volgens mij wonen er verder niet echt veel pro's hier in de buurt
Ik kwam hem tegen op een zaterdagmiddag, weet ook niet of hij vaak hier is eigenlijk waarschijnlijk buiten het seizoen om wel maar in het seizoen niet echt?quote:Op zondag 2 december 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb niki nog nooit gezien hier in de buurt. Maar ik denk dat hij overdag traint? Ik 's avonds.
Tevens:
http://www.cyclingweekly.(...)miles-in-a-year.html
Die raborenner ken ik via via. ff zoeken hoe hij ookalweer heetquote:Op zondag 2 december 2012 21:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen op een zaterdagmiddag, weet ook niet of hij vaak hier is eigenlijk waarschijnlijk buiten het seizoen om wel maar in het seizoen niet echt?
Ben bij Purmerend ook weleens een raborenner tegengekomen die een training achter de scooter aan het doen was, geen idee wie dat was. Ook 1 keer iemand van vacansoleil tegengekomen, ook geen idee wie dat was.
Toeren alleen leuk als het tempo hoog is? Je kan niet gewoon 4uren rijden op lage hartslag? Zal in de voorbereiding op cyclo's wel nodig zijn..quote:Op zondag 2 december 2012 21:26 schreef Oksel het volgende:
Nee, touren is alleen leuk als 't tempo hoog is, en er onderlinge competitie is. Met oude opa's is dat er niet, en de echte snelle jongens rijden met wedstrijdclubs mee. Dus dan rij je met zulke gasten samen.
Welcome to my world.quote:Op zondag 2 december 2012 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
de dodelijke combinatie van bar slechte fietspaden en agressieve automobilisten.
Dat moet natuurlijk Jetse Bol geweest zijn. Kano ken je klassiekers..... want jij woont toch daar ver boven 020?quote:Op zondag 2 december 2012 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die raborenner ken ik via via. ff zoeken hoe hij ookalweer heet
Tering, 120k, dat is gemiddeld 330km per dag ongeveer.quote:Op zondag 2 december 2012 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb niki nog nooit gezien hier in de buurt. Maar ik denk dat hij overdag traint? Ik 's avonds.
Tevens:
http://www.cyclingweekly.(...)miles-in-a-year.html
Sjiek. Rotterdam is de enige stad met een fatsoenlijke skyline in Nederland.quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
Maar, in de stad wonen heeft ook zo zijn fraaie kanten.
[ afbeelding ]
Ok. Ik herkende rick aangezien ik weleens met 'm gefietst hebquote:
En dat in '39..... Toen de wegen nog kut waren en het materiaal niet zo als vandaag....quote:Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Tering, 120k, dat is gemiddeld 330km per dag ongeveer.
[..]
Sjiek. Rotterdam is de enige stad met een fatsoenlijke skyline in Nederland.
Veiliger dan dat gat waar jou huis woont brada.quote:Op zondag 2 december 2012 23:48 schreef Oksel het volgende:
R'dam, kutstad. Gestudeerd daar. Bleh. Asovolk en de rest is zwart.
prins hendrikkade , volgens mij woon je heel dicht bij het oude huis van mijn vrouw (140b)quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
Maar, in de stad wonen heeft ook zo zijn fraaie kanten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2012 09:07 schreef nodisch18 het volgende:
Geef mij maar Eindhoven! Stuk gezelliger
Nee hoor, niet per se, er woont nog wat familie van mij. Je zal er ook vast leuk kunnen stappen enzo.quote:
Eindhoven heeft echt een pauper-binnenstad. De reden dat je dat een gezellige binnenstad noemt is mij echt een raadselquote:Op maandag 3 december 2012 09:07 schreef nodisch18 het volgende:
Geef mij maar Eindhoven! Stuk gezelliger
Nee idd. Ik denk dan meer aan bijvoorbeeld Den Bosch, Breda, Maastricht, Utrecht.quote:Op maandag 3 december 2012 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hoor, niet per se, er woont nog wat familie van mij. Je zal er ook vast leuk kunnen stappen enzo.
Alleen wil ik best toegeven dat er heel wat "gezelligere" binnensteden dan Rotterdam zijn in Nederland, maar Eindhoven hoort daar dan weer net niet bij
Den Bosch, dat vind ik dus echt niks he. natuurlijk een prachtige stad maar de mensen :xquote:Op maandag 3 december 2012 09:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee idd. Ik denk dan meer aan bijvoorbeeld Den Bosch, Breda, Maastricht, Utrecht.
quote:december 3, 2012 om 10:36
Nou allen. Ik heb gebeld en een medewerker gesproken. Die sprak weinig Engels en ik weinig Frans dus het werd een beetje handen-en-voeten-gesprek maar wat ik eruit begreep is dat het niet uitmaakt als je op de lijst genoemd staat als je maar een mail hebt omtrent de betaling.
Zij gaf aan dat de reference de la transaction het nummer van inschrijving betrof en dat er van de week aangewerkt gaat worden. Vermoedelijk morgen of woensdag. Dan zouden mogelijk ook de bevestigingsmails eruit gaan.
Nogmaals. Dit was een moeizaam gesprek dus pin mij er niet op vast! Ik neem de gok dat het goed is gekomen..
Klinkt hoopgevend.quote:
Oke, maar zitten wij straks niet met 2 inschrijvingen?quote:Op maandag 3 december 2012 10:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Klinkt hoopgevend.
Bij mn creditcard is er in ieder geval nog geen 1,2 of 3x 72¤ afgeschreven
Misschien kan je er wel eentje slijten aan Oksel of Tommeke.quote:Op maandag 3 december 2012 10:05 schreef Patroon het volgende:
Oke, maar zitten wij straks niet met 2 inschrijvingen?
Marmot:quote:Op maandag 3 december 2012 11:00 schreef Patroon het volgende:
Gripper en ik willen graag even weten wie zich nu hebben ingeschreven en mee willen?
Zo uit mijn hoofd hebben we nu:
Graag ff bevestigen/aanvullen
Jij wil ook mee met het appartement? Want daar gaat het ff om.quote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Marmot:
Gripper
Patroon
Kaasplank
Eentwee
Pritt
Drie Tieten:
Kaasplank
Graag ff bevestigen/aanvullen
Wacht nog op goedkeiring maar heb inmiddels goede hoop.
Afvallen is idd een lastig iets. Hoe dichter je bij streefgewicht komt hoe moeilijker. Ik zit al tijden tussen de 68 en 69 en kwam van 73kg. Lijkt wel dat ik niet lichter kan worden dan 68.quote:Op maandag 3 december 2012 11:19 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben ook al ruim 1,5 jaar bezig met langzaam afvallen. Van +/- 93 kg naar 82 kg nu, waarvan +/- 5 kg de laatste 2-3 maanden. Streefgewicht is <78 kg, dus we zijn er bijna...
Sterker worden en afvallen gaan niet echt samen, dus de laatste 2 - 3 maanden heb ik het tempo wat verhoogd, zodat ik vanaf januari de spieren er weer aan kan eten.
Dat doe je best snelquote:Op maandag 3 december 2012 11:28 schreef nodisch18 het volgende:
Ik ben op dit moment ook bezig met het verkrijgen van een wat passender figuur voor een wielrenner. Begin oktober zat ik op de 96, inmiddels is daar nog een 89 van over.
Het doel is om eind maart op 83 (stiekem -80) te zitten zodat ik dan volle bak kan gaan voorbereiden voor mijn tochtje naar de ventoux begin juni.
Goh, dat hoor ik nou juist vaak over Eindhoven. Uitvalsbasis voor het tuig uit Helmond e.o.quote:Op maandag 3 december 2012 09:37 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Den Bosch, dat vind ik dus echt niks he. natuurlijk een prachtige stad maar de mensen :x
t is fietsen in de bergen hoor, niet in een grote houten hoepel....quote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef kaasplankje het volgende:
Wacht nog op goedkeiring maar heb inmiddels goede hoop.
PM mij of Patroon even een website of andere info door, of desnoods inscannen? dan kunnen we die ook meenemen in onze zoektocht!quote:Op maandag 3 december 2012 11:25 schreef Pritt het volgende:
Ik ga dus uiteraard en wil in appartement.
Heb op mijn werk de folder liggen voor die goedekope huisjes.
Zal die morgen even meenemen.
Verwacht om die reden ook dat ze de dubbele startbewijzen zullen annuleren. Er even van uitgaande dat het in orde komt met de oorspronkelijke inschrijvingen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:36 schreef Patroon het volgende:
Denk dat het uitwisselen van dubbele startbewijzen lastig is, Het is namelijk op naam en het is onmogelijk om 2x dezelfde naam in de uitslag te hebben.
Zoals eerder gezegd gaat het voor mij een lang weekend worden daar. Miss cheese moet nog vrij aanvragen, dus ik kan er momenteel nog weinig over zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef Patroon het volgende:
Jij wil ook mee met het appartement? Want daar gaat het ff om.
Bizar zeg! Heel veel sterkte!quote:Op zondag 2 december 2012 17:50 schreef Oksel het volgende:
Zo kan het ook lopen..
Jongen met wie ik veel fiets (zou vanochtend ook meegaan) stuurde dat hij toch niet meeging, vrouw ziek. Hoorden we vanochtend dat ze naar 't ziekenhuis was gegaan vanwege een erge hoofdpijn (vrijdag), zaterdagavond vond het ziekenhuispersoneel haar comateus aan, meteen gereanimeerd, vanmiddag wisten we niet hoe of wat, behalve dat ze in coma lag. Kreeg net mail dat ze is overleden. 35 jaar oud, cyste in haar hoofd, 2 kindjes van 3 jaar en 6 maanden.
Verschrikkelijk.
Nee, nu niet meer. Cyclo marmotte 174 km staat niet meer tussen de keuzemogelijkheden. Alleen een verkortte voor ouderen en iets van een 2 daags evenement. Bizar dat het zo snel gaat.quote:
7000 startplaatsen verkocht in 2 dagen tijd.... Een gemiddeld Robbie Williams concert in Ahoy voor 50.000 man verkoopt in een uur ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 13:42 schreef nogeenmaarten het volgende:
Alleen een verkortte voor ouderen en iets van een 2 daags evenement. Bizar dat het zo snel gaat.
Vatternrundan 30.000 startbewijzen in 1.5 uurquote:Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
7000 startplaatsen verkocht in 2 dagen tijd.... Een gemiddeld Robbie Williams concert in Ahoy voor 50.000 man verkoopt in een uur ofzo
Ga jij eerst maar eens met ons mee...quote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef MarcoD het volgende:
Wie gaat er mee in 2014 http://www.alpenbrevet.ch/Strecken/Strecken-85?
Alleen maar Atheisten hier tochquote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens met ons mee...
Maar dat gaat vast niet goed met Atheïst Pritt
quote:Op maandag 3 december 2012 14:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
7000 startplaatsen verkocht in 2 dagen tijd.... Een gemiddeld Robbie Williams concert in Ahoy voor 50.000 man verkoopt in een uur ofzo
Ik ben niet voor en niet tegen. Iedereen zijn eigenquote:Op maandag 3 december 2012 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen maar Atheisten hier toch
De fiets van Laurens ten Dam gejat?quote:
En nu sta ik ook in de lijstquote:Op maandag 3 december 2012 14:47 schreef Patroon het volgende:
Lol Gripper en ik staan nu 2x in de lijst:
http://www.sportcommunica(...)ption.php?langue=1#H
Er staan nu heel veel 2x in.
We gaan het zien, uitrijden gaat wel lukken.quote:Op maandag 3 december 2012 14:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens met ons mee...
Maar dat gaat vast niet goed met Atheïst Pritt
Dat begreep ikquote:Op maandag 3 december 2012 14:51 schreef eentwee het volgende:
Ik ookMooi zo!
@No-P: nee is mijn nieuwe aanwinst![]()
Jurgen Haelewyn had weinig geduldquote:Op maandag 3 december 2012 14:47 schreef Patroon het volgende:
Lol Gripper en ik staan nu 2x in de lijst:
http://www.sportcommunica(...)ption.php?langue=1#H
Er staan nu heel veel 2x in.
Dat is mijn pseudoniemquote:Op maandag 3 december 2012 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jurgen Haelewyn had weinig geduld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |